فصل آخر گیم‌ آف‌ ترونز

فصل آخر گیم‌ آف‌ ترونز : احتمال مرگ جان اسنو در فصل آخر سریال

قسمت دوم فصل آخر گیم‌ آف‌ ترونز هم شب گذشته منتشر شد و قطعا علاقه مندان این سریال تاکنون این قسمت را تماشا کرده اند. در نتیجه تحلیلی در راستای اقدام اخیر جان اسنو خواهیم داشت که در واقع جان اسنو همان کاری را کرد که استارک ها قبل از مرگ خود انجام دادند!

فصل آخر گیم‌ آف‌ ترونز

استارک ها پر افتخار ترین خاندان در فیلم گیم آف ترونز شناخته شدند ولی در عین حال در تمام فصل ها شاهد شکست و بی عدالتی نسبت به این خاندان بوده ایم و باید اشاره کنیم که یک ماجرا و یک تصمیم گیری باعث مرگ استارک ها تا اینجای سریال شد که در نهایت شاهد مرگ استارک ها در فصل های مختلف این سریال بوده ایم. خاندان استارک قوی ترین، عادل ترین، شجاع ترین، منصف ترین و عاقل ترین خاندان در این سریال بودند اما این خصوصیت آن ها همیشه موجب مرگ و شکستشان تا فصل نهایی شده است. استارک ها همیشه در طول سریال تا فصل آخر گیم‌ آف‌ ترونز با افتخار مردند.

در قسمت دوم فصل آخر گیم‌ آف‌ ترونز دیدیم که جان اسنو به آرامگاه استارک ها رفت و مقابل آرامگاه لیانا استارک ایستاده بود که دنریس به او ملحق شد و در این لحظه، جان اسنو واقعیت هویت خود را به دنریس گفت و اشاره کرد که پسر قانونی و واقعی رگار تارگارین و لیانا استارک است. این موضوع به طوری طبیعی، موجب شوکه شدن دنریس شد اما آیا جان اسنو کار درستی کرد که در این زمان حساس هویت واقعی خود را اعلام کرد؟ بله. آیا این اقدام جان اسنو هوشمندانه بود؟ خیر

فصل آخر گیم‌ آف‌ ترونز

در واقع باید اشاره کنیم که جان اسنو همان اشتباهی را کرد که تک تک استارک ها اعم از ند استارک، راب استارک، کتلین استارک و ریکن استارک کردند و در نهایت این اشتباهشان منجر به مرگشان نیز شد. در نتیجه مرگ جان اسنو نزدیک است و باید با او خداحافظی کنیم.

مرگ با افتخار استارک ها

همیشه روبرو شدن با یک حقیقت ناخوشایند و گفتن آن و اعتمادهای احمقانه، بدترین چیز برای استارک ها بوده و همیشه آن ها را به قهرمان سریال تبدیل کرده است. در واقع در تمام فصل ها و قسمت ها شاهد روبرو شدن و گفتن حقیقت از سوی استارک ها بوده ایم. از جمله این موارد باید به بخش های زیر اشاره کرد:

مرگ با افتخار استارک ها
  • ند استارک به سرسی اعلام کرد که می داند فرزندانش متعلق به رابرت براتیون نیستند و پادشاه واقعی، برادر رابرت براتیون یعنی استنیس براتیون خواهد بود که همین موضوع موجب کشته شدن ند استارک در پایان فصل اول شد.
  • از سوی دیگر شاهد حرکت راب و کتلین استارک بوده ایم که قرار بود راب با خاندان فری و در واقع با دختر ولدر فری ازدواج کند اما در نهایت عاشق دختری دیگر شد و با او ازدواج کرد و بدون مخفی کردن این موضوع، همسرش را به مهمانی خاندان فری آورد و صادقانه اعلام کرد که زیر قولش زده و با فردی دیگر ازدواج کرده است در نتیجه در عروسی خونین شاهد مرگ راب و کتلین و تمام افرادشان بوده ایم.
  • از سوی دیگر نیز شاهد اعتماد ریکن استارک به رمزی بوده ایم. احتمالا ریکن از عمق بیماری رمزی باخبر نبود و نمی توانست با حرکات زیگزاگ به برادرش جان اسنو برسد و در نهایت به دست رمزی کشته شد.

مرگ جان اسنو در فصل آخر سریال

به هر جهت با اینکه استارک ها با حسن نیتشان همیشه کشته می شوند اما بهترین تصمیم ها را می گیرند و همیشه از الگوی رفتاری خوبی پیروی می کنند. در واقع استارک ها همیشه حقیقت را می گویند و هرگز با بازی کردن و گول زدن وارد ماجراها نمی شوند در حالی که پنهان کردن تمام موضوعاتی که منجر به مرگشان شد کار زیاد سختی نبود.

در واقع شاهد این موضوع در فصل هفتم سریال نیز بوده ایم که جان اسنو بدون دروغ گفتن به سرسی اعلام کرد که مقابل او زانو نخواهد زد و قبلا مقابل دنریس زانو زده است که همین موضوع موجب ناراضی شدن سرسی شد و همه جان اسنو را مقصر دانستند. به عقیده استارک ها مهم ترین چیز در زندگی حقیقت و ارزش کلمات است که در طول سریال شاهد آن بوده ایم و در فصل آخر سریال گیم آف ترونز نیز چنین تصمیمی را در حساس ترین لحظه یعنی لحظه جنگ با پادشاه شب، از سوی جان اسنو مشاهده کردیم.

بر اساس چیزهایی که گفتیم مرگ جان اسنو نزدیک است و بعید است که او از جنگی که در پیش است جان سالم به در ببرد. البته تمام گفته های ما در این متن احتمالات و تحلیل های سایت های مختلف است و کسی از پایان سریال با خبر نیست. به نظر شما آیا در فصل آخر گیم آف ترونز، جان اسنو خواهد مرد؟ نظرات خود را در راستای این تحلیل و همچنین قسمت دوم فصل آخر گیم‌ آف‌ ترونز در میان بگذارید.

امتیاز: 3.4 از 5 (9 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۹ دیدگاه

  1. Avatar حمبد گفت:

    بله دنریس خواهد مرد

  2. Avatar kambiz گفت:

    ولی جان اسنو که دیگه استارک نیست الان یه تارگارینه.

  3. Avatar گیم آو ثرون گفت:

    سرکار حاج خانوم نویسنده ملاقه!
    اون “آف” نیست بلکه “آو” است
    ممنون بابت مطلب پر محتوی و بسیار عالی با مضمون خوب!

    • Avatar سارا گفت:

      جناب گیم آو ترون این شماییش اسم سریال رو اشتباه فهمیدین اسم سریال game of thrunes هست که اگه فارسیش کنیم میشه گیم آف ترونز

  4. Avatar بهروز گفت:

    الان دنیریس عمه جان اسنو هست یا خواهر ناتنی اش؟

  5. Avatar اسپویل گفت:

    یعنی چی آخه با این تیتر های مسخره دنبال بازدید بیشتر هستین ؟
    یه ضرب خلاصه قسمت های پخش شده رو هم تو تیتر می نوشتید بفهمیم اتفاقاتو
    گند میزنین به سریال با این اسپویل های مسخرتون
    نویسنده های سطح پایین

  6. Avatar جان اسنو گفت:

    به نظرم کسانی که زنده خواهند ماند :
    1- جان اسنو
    2- دنریس
    3- کوتوله لنیستر
    4- سانسا
    5- آریا استارک
    6- دختر گنده (خخخخ)
    7- اونیکه برای آریا شمشیر درست کرد !
    8- اون پسر و دختری که با دنریس اومدن (کرم خاکستری و میساندی)
    9- برن استارک

    کسانیکه خواهند مرد :
    1- داگ (سگه)
    2- جیمی لنیستر
    3- تیان گریجوی
    4- جورا مورمنت
    5- هیویو (غول کش)
    6- سمول تارلی با زنش گیلی
    و بقیه که نگفتم

  7. Avatar ali گفت:

    چیزی که باید بدونید اینه که سریال طبق میل و نظر اکثریت عمل نمیکنه،این چیزیه که توی چندین فصل شاهدش بودیم…
    نظر من بر عکس نظر نویسنده است و فکر میکنم کسی که میمیره در واقع دنریسه.

    • Avatar علی گفت:

      کاملا با نظر این دوستمون موافقم ، یه چیز که نظر من رو خیلی به خودش جلب کرده اینه که جان اسنو مدام داره دراگونهای کالیسی رو ورنداز میکنه ، بنظرم از وقتی فهمیده که یه تارگرین هست این فکر به ذهنش خطور کرده که اونم ضد آتیش هست یا نه و اگر مثل کالیسی ضد آتیش باشه باید منتظر اتفاقات بسیار جذابی باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.