6 فوت زیر زمین

هم‌بازی شدن پیمان معادی با بازیگر مطرح هالیوود: رایان رینولدز

بازی پیمان معادی و رایان رینولدز در یک فیلم، تیتر جدیدی است که در سینما‌های ایران بازتاب بسیار خوبی داشته است. چند سالی می‌شود که بازیگر آمریکایی-ایرانی تبار: پیمان معادی، با فیلم‌هایی که در آن‌ها ایفای نقش کرده است، حتی در فراتر از مرزهای سینمای ایران، خوش درخشیده است. پیچیدن آوازه موفقیت‌های او باعث شده تا این‌بار با بازی در یک فیلم اکشن برای شبکه نتفیلکس، با بازیگر مشهور هالیوودی رایان رینولدز، هم‌بازی شود.

پیمان معادی و رایان رینولدز در فیلم 6 فوت زیرزمین باهم بازی خواهند کرد

طبق خبری که در کمتر از یک هفته پخش شده است، پیمان معادی به همراه اکیپی از بازیگران معروف هالیوود برای بازی در فیلمی با ژانر اکشن، به نام 6 فوت زیرزمین (6 Underground) کاندید و انتخاب شده است. کارگردان این فیلم مایکل بی (Michael Bay) است که دارای نام و آوازه کارگردانی سری فیلم‌های Transformers می باشد. اما اخیرا اعلام کرده است که دیگر در ساخت این سری فیلم‌های معروف فعالیت نخواهد داشت. پیمان معادی  پیش‌تر با بازی در فیلم «13 ساعت: سربازان مخفی بنغازی» با این کارگردان همکاری  داشته است.

6 فوت زیر زمین

اعلام شده است که شبکه اینترنتی نتفلیکس، رکورد پرداخت هزینه را برای ساخت این فیلم شکسته است. طبق اخبار درز پیدا کرده، این شبکه هزینه کلان 150 میلیون دلاری را برای فیلم 6 فوت زیر زمین تقبل نموده است. ساخت این فیلم از اواخر ماه آگوست شروع خواهد شد و اکران آن در سال 2019 خواهد بود. داستان این فیلم به قلم رت ریز (Rhett Reese) و پاول ورنیک (Paul Wernick) که نویسندگی فیلم‌های 1&2 Deadpool را پیش‌تر در کارنامه کاری خود داشته‌اند، خواهد بود. احتمال می‌رود که این فیلم با کارگردانی قوی، نویسندگانی موفق و بازی Ryan Reynolds که با بازی در فیلم‌های «دد پول یک و دو»، در صدر اخبار هالیوود قرار گرفت، یک کار موفق باشد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به Mélanie Laurent، Dave Franco، Manuel Garcia-Rulfo، Adria Arjona، Corey Hawkins و  Ben Hardy اشاره داشت.

6 فوت زیر زمین

پیمان معادی با بازی در فیلم‌های درباره الی، جدایی نادر از سیمین، Camp X-Ray و همچنین سریال The Night Of، از وجه بسیار خوبی در خارج از سینما‌های ایران نیز برخوردار است. پیش از این او در کارنامه کاری خود با کریستین استوآرت (Kristen Stewart) نیز هم‌بازی شده بود. این بازیگر با بازی خیره‌کننده خود در فیلم جدایی نادر از سیمین شده به کارگردانی اصغر فرهادی، برنده جایزه خرس نقره‌ای شده است. طبق شنیده‌‌ها قرار است که بعد از این فیلم، پیمان معادی در یک فیلم فرانسوی نیز ایفای نقش داشته باشد. حال باید دید این‌بار پیمان معادی چه افتخاری را در کارنامه کاری خود و سینمای ایران ثبت خواهد کرد.

6 فوت زیر زمین

امتیاز: 5.0 از 5 (6 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.