پایتخت ویژه نوروز

خبری خوش برای علاقه‌مندان به سریال پایتخت: ساخت یک قسمت پایتخت ویژه نوروز

به‌تازگی خبری منتشر شده که ظاهراً قرار است، یک قسمت سریال پایتخت ویژه نوروز ساخته شود که جزییات بیشتر این خبر را در ادامه در اختیارتان قرار خواهیم داد. البته بر اساس مطالب گذشته متوجه علاقه‌ی شما کاربران به این سریال محبوب طنز شدیم و می‌دانیم که قطعاً این خبر برای همه‌ی شما عزیزان خبر خوبی خواهد بود.

یک قسمت پایتخت ویژه نوروز

ازآنجایی‌که پخش و تماشای سریال پایتخت برای مردم بسیار لذت‌بخش بوده و این سریال یکی از پر بیننده‌ترین سریال‌های تلویزیون است، امسال به تلاش‌های زیاد بالاخره قرار شد تا یک قسمت ویژه نوروز ساخته شود. در مطالب قبل اشاره کرده بودیم که خبری از سریال پایتخت در لیست برنامه‌های نوروزی نیست اما به‌تازگی مشخص شده که قرار است یک قسمت بدون ارتباط با فصل‌های دیگر، ویژه نوروز ساخته شود و این قسمت به‌طورکلی 90 دقیقه خواهد بود. البته این قسمت از پایتخت نوروزی، به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی خشایار الوند صورت خواهد گرفت. شایان ذکر است که بازیگران این سریال همگی در این قسمت ویژه نوروز حضور خواهند داشت و احتمالاً در شب سال نو پایتخت پخش خواهد شد.

سیروس مقدم در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که امسال به دلیل حمایت نکردن شبکه سه سیما و خالی نبودن زمان بازیگران و تیم پایتخت، نوروز امسال این سریال ساخته و پخش نخواهد شد اما درنهایت با ایده‌ی محسن تنابنده قرار شد که یک قسمت پایتخت ویژه نوروز ساخته شود در شب سال نو از تلویزیون پخش شود. امیدواریم که این خبر نظر علاقه‌مندان به این سریال را به خود جلب نماید.

امتیاز: 3.9 از 5 (9 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.