قسمت آخر سریال گیم آو ترونز

ممنوعیت پخش قسمت آخر سریال گیم آو ترونز در چین بدلیل جنگ تجاری با آمریکا

پلتفرم چینی Tencent Video به‌صورت انحصاری حق پخش محتوای شبکه HBO را در چین در اختیار داشت. اما تنسنت در فاصله کمی مانده به پخش آخرین قسمت سریال گیم آو ترونز اعلام کرد که ممکن است این قسمت با تأخیر پخش شود. باوجود آنکه دلیل این موضوع در ابتدا مشخص نبود، اما حالا اعلام شده است که این اتفاق از عواقب جنگ تجاری چین و آمریکا بوده است.

چرا قسمت آخر سریال گیم آو ترونز در Tencent پخش نشد

در شرایطی که تنسنت ویدئو در ابتدا اعلام کرده بود که قسمت پایانی سریال گیم آو ترونز با تأخیر پخش می‎‌شود، بعد از مدتی به طور کل لغو شد و پس از دقایقی پیش از پخش قسمت آخر، پیامی رسمی از رسمی از سمت این اکانت در برنامه تنسنت ویدئو با این محتوا منتشر شد:

مشترکین محترم، با عرض پوزش به اطلاع شما خواهیم رساند که قسمت ششم از سریال گیم آو ترونز در زمان مشخص شده پخش نمی‌شود. دلیل این موضوع مشکلات انتقال رسانه‌ای است. ما به زودی زمان پخش را اعلام خواهیم کرد.

جنگی که دامن طرفداران چینی گات را هم گرفت

اخیراً یکی از کارمندان شبکه HBO در گفته با نشریه وال استریت ژورنال ضمن اشاره به پخش نشدن قسمت پایانی سریال گیم آو ترونز در پلتفرم انحصاری چینی، اعلام کرد که این شبکه هیچگونه مشکلی با پخش زنده برنامه‌ها ندارد. اما دلیل این موضوع جنگ تجاری‌ای است که میان آمریکا و چین رخ داده است.

اگر پیگیر اخبار باشید، در جریان هستید که جنگ تجاری میان این دو کشور چند وقتی است که بالا گرفته. پس از آنکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تعرفه واردات کالاهایی چینی به خاک آمریکا را افزایش داد، چین نیز در اقدامی مشابه تعرفه ورود کالاهای آمریکایی به این کشور را بالا برد. اخیراً نیز آمریکا شرکت هوآوی، دومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان را تحریم کرده است. در شرایطی که گفته شده دلیل این موضوع، خطری است که امنیت ملی آمریکایی‌ها را تهدید می‌کند، دونالد ترامپ در اظهارات جدید خود اعلام کرده که در توافقی جدید با چین، هوآوی هم بخشی از آن خواهد بود.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar sMaRt گفت:

    نوع ممنوعیت هارو ببین توروخدا، آمریکا یه شرکت به اون بزرگی رو تحریم کرده ولی چین اومده مردمش رو تحریم کرده با این کار، آخه واسه گیم آف ترونز چه فرقی میکنه چینی ها ببینن اون فیلمو یا نه!! طرف تو کل جهان فروش داره فوقش یه کشور فیلماش رو نبیبنه، آمریکا با اون کارش …به شرکت هواوی، چقد اینا آخه عقب افتاده ان! هرچی اوسکوله جمع شدن تو آسیا، من فک میکردم فقط ایرانه که اسکل زیاد داره! 😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.