پربازدیدترین شهرهای جهان

چرا بانکوک و لندن پربازدیدترین شهرهای جهان در سال گذشته بودند؟

بسیاری از مسافران دوست دارند چندین ماه را به طور اختصاصی در آسیا بگذرانند، زیرا این قاره تعداد زیادی از شهرهای زیبا و توریستی را در اختیار دارد. در آسیا مکان‌های بسیاری وجود دارد و انواع غذاهای خوشمزه به علاوه فرهنگ‌ها و تاریخ‌های بی‌نظیر را در آسیا مشاهده می‌کنید. بنابراین، جای تعجب نیست که شش شهر از 10 شهر برتر از پربازدیدترین شهرهای جهان سال 2018 در آسیا باشد.

بانکوک و لندن پربازدیدترین شهرهای جهان در سال 2018

بانکوک در تایلند با 22.43 میلیون بازدیدکننده بین‌المللی به مقام اول این لیست رسید و پس از آن لندن با 19.09 میلیون نفر در جایگاه دوم قرار گرفت. پس از این دو شهر، سنگاپور با 18.51 میلیون بازدیدکننده، دبی با 15.92 میلیون بازدیدکننده، توکیو با 14.24 میلیون بازدیدکننده، هنگ کنگ با 14.10 میلیون بازدیدکننده، نیویورک سیتی با 13.6 میلیون بازدیدکننده، پاریس با 13.22 میلیون بازدیدکننده، سئول با 12.41 میلیون بازدیدکننده و شنژن با 12.20 میلیون بازدیدکننده، در ادامه این لیست از پربازدیدترین شهرهای جهان در سال 2018 قرار گرفتند. اما علت پربازدید بودن بانکوک و لندن در این سال چه بود؟

بانکوک

بانکوک یکی از شهرهایی است که با آب و هوای معتدل، ساحل خوب و مناظر طبیعی مختلف، سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. در بانکوک فستیوال‌های مختلفی برگزار می‌شود و به طور کلی با یک شهر زنده، جذاب و پر از رنگ روبرو خواهید بود.

پربازدیدترین شهرهای جهان

مناظر طبیعی و بکر در بانکوک بسیار مورد توجه است و این شهر در زمینه جذب توریست هزینه زیادی کرده است. البته مردم مهمان‌نواز این شهر نیز در جذب توریست تاثیر زیادی داشته‌اند. بانکوک یک شهر پر از خوش‌گذرانی‌های مختلف است که می‌توان به بازارچه‌های محلی شناور، باغ‌های استوایی، معابد بودایی تاریخی، کاخ‌ها، غذاهای عجیب، تفریحات آبی و اقامتگاه‌های لوکس در دل طبیعت اشاره کرد.

پربازدیدترین شهرهای جهان

از سوی دیگر معماری این شهر بسیار جالب و جذاب است و مورد توجه توریست قرار می‌گیرد. البته ارائه ویزای راحت‌تر، تبلیغات وسیع و هزینه نسبتا پایین‌تر، از موارد دیگر جذب گردشگران به این شهر و به طور کلی تایلند است. بهترین زمان برای سفر به بانکوک در فصول سرد است.

لندن

لندن با 20.40 میلیون گردشگر نیز در رده دوم قرار گرفت و پس از آن سنگاپور با 17.42 میلیون نفر در لیست بود. لندن نیز به دلیل تاریخ و فرهنگ گسترده‌اش دارای توریست بسیار زیادی بوده است. جاذبه‌های گردشگری لندن بسیار گسترده است.

پربازدیدترین شهرهای جهان

موزه‌ها، کاخ‌ها، پل‌های تاریخی، گالری‌ها و کلیساها از مواردی هستند که گردشگران را به خود جذب می‌کنند. از جاذبه‌های لندن می‌توان به کلیسای جامع سنت پل، گالری ملی لندن، گرینویچ، موزه مادام توسو، چشم لندن، موزه ویکتوریا و آلبرت، موزه تاریخ طبیعی لندن، برج لندن و موزه بریتانیا اشاره کرد.

لندن

آثار تاریخی و گنج‌های صد ساله‌ای در لندن قرار دارند که علاقه‌مندان به تاریخ اروپا را سالانه به سمت خود می‌کشد. البته لندن یک مرکزیت نیز به حساب می‌آید و گردشگران داخلی زیادی هم دارد.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.