برنامه‌ی خندوانه به‌عنوان پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون دی ماه انتخاب شد

مرکز تحقیقات رسانه ملی گزارشی از بازدید برنامه‌های تلویزیونی ارائه کرده و طبق نظرسنجی‌ها پربازدیدترین و پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون را معرفی کرده است که در ادامه این برنامه‌ها و مسابقه‌های تلویزیونی پربیننده را معرفی خواهیم کرد. شایان‌ذکر است که 81 درصد این نظرسنجی خانم‌ها بودند و 75 درصد آقایان در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند.

پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون

پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون را بشناسید

طبق نظرسنجی‌ها برنامه‌ی خندوانه از شبکه‌ی نسیم با اجرای رامبد جوان با بخش‌های کمدی و مسابقات جذابش با 63 درصد آرا به‌عنوان پربیننده‌ترین برنامه‌ی تلویزیونی انتخاب‌شده است. همچنین مسابقه‌ی برنده باش با اجرای محمدرضا گلزار با 49 درصد آرا به‌عنوان پربیننده‌ترین مسابقه‌ی تلویزیونی شناخته‌شده است و البته این برنامه دومین برنامه‌ی پر بیننده‌ی تلویزیون هم محسوب می‌شود. پس‌ازاین دو برنامه، برنامه‌ی حالا خورشید با اجرای رضا رشید پور با 39 درصد آرا در جایگاه سوم پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون قرار گرفت و جایگاه چهارم متعلق به برنامه‌ی نود است که 38 درصد آرا را به خود اختصاص داده بود. شایان‌ذکر است برنامه‌ی به خانه برمی‌گردیم نیز با 31 درصد آرا در لیست برنامه‌های پربیننده قرار دارد و رتبه‌ی پنجم را به‌دست آورده است.

برنده باش

البته از پربیننده بودن برنامه‌ی خندوانه زیاد تعجب نکردیم زیرا سال‌ها است که پخش می‌شود و نظر مردم را با بخش‌های کمدی و شاد به خود جلب می‌کند. اما مسابقه‌ی برنده باش با اجرای محمدرضا گلزار  از اوایل پاییز پخش‌شده و در این مدت محدود و کم توانسته در لیست برنامه‌های پربیننده‌ی تلویزیون قرار گیرد. این برنامه که فقط در شب‌های پنجشنبه و جمعه پخش می‌شود نظر عده‌ی زیادی را به خود جلب کرده است. البته آمار نشان می‌دهد که مردم به مسابقات این‌چنینی که جوایز ارزنده‌ای دارد در راستای اطلاعات عمومی و هوش افراد است علاقه دارند. برای مثال برنامه‌ی پنج ستاره و هوش برتر هم ازجمله مسابقاتی هستند که موردتوجه بسیاری قرارگرفته‌اند.

نظر شما در رابطه با این نظرسنجی چیست و به نظر شما کدام برنامه‌های تلویزیونی محبوبیت بیشتری در بین مردم دارند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar سید ماهان باقی(منتقد بزرگ) گفت:

    من هم با خندوانه موافقم برنده باش هم خوبه ولی گلزار یکم مغروره به خاطر همین زیاد ازش خوشم نمیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.