کباب‌پز ساختارشکن 4 کاره

باربیکیو در تابستان، آتشدان در زمستان: با این کباب‌پز ساختارشکن 4 کاره گرم بمانید

با شروع پاییز، فصل باربیکیو در اوج خود قرار دارد! با توجه به زمستانی که به زودی فرا می‌رسد، من مطمئنم که همه ما می‌خواهیم از کباب‌هایمان تا قبل از سرماخوردگی، لذت کامل ببریم. به نظر می‌رسد برند برزیلی «نوری» تصمیم گرفته به کمک ما بیاید. در ادامه به همراه دینو با جزییات کباب‌پز ساختارشکن 4 کاره آشنا شوید.

طراحی کباب‌پز ساختارشکن 4 کاره

اگر وسوسه شده‌اید که با نسخه جدید اجاق‌های BBQ قدیمی خود ملاقات کنید، اجاق گاز چند منظوره Noori، مدل V01 برای شماست. این طراحی نه تنها به عنوان یک بخاری قوی بلکه به عنوان یک باربیکیو، اجاق گاز پیتزاپز و آتشدان عمل می‌کند. به عنوان یک اجاق گاز همه کاره، در V01 با عملکرد چندگانه، شما قادر به طبخ انواع خوراک‌ها از کباب دنده گرفته تا همبرگر، هات داگ و پیتزاهای چوبی هستید. الهام‌بخش طراحان این محصول، حالتی پاسخگو به این است که «آشپزی با آتش در هسته اصلی مراسم باشد».

کباب‌پز ساختارشکن 4 کاره

هدف اصلی تولید

V01 مدرن، جمع و جور و به راحتی قابل حمل شامل یک بدنه‌ گرد شبیه به گلوله است. این محصول از بتن نسوز مقاوم در برابر حرارت ساخته شده و یک لوله لعابدار L شکل سوخت را از طریق بدنه اجاق گاز به سطح کباب‌پز منتقل می‌کند. اجاق گاز چند منظوره احتراق سوخت را بهینه می‌نماید. چنین فرایندی به ما این امکان را می‌دهد که کاملا از دود ناخواسته‌ای که طی پخت و پز ایجاد می‌شود دوری کنیم. پایه آن نیز متشکل از چرخ‌هایی می‌باشد که به ما امکان می‌دهد بسته به مناسبت و موقعیت مکانی، اجاق گاز را به راحتی حمل و نگهداری کنیم. «ادواردو گایوتو»، طراح نوری می‌افزاید:

هدف این بود محصولی طراحی شود که راگو، خوراک لوبیا، پاستا، پیتزا، سبزیجات کبابی و گوشت، همگی در آن قابل تهیه باشند. ما می‌خواستیم محدودیت‌های یک کباب‌پز استاندارد را بشکنیم. همانطور که می‌بینید محصول ویژه 0f V01 به طور برجسته مدولار باقی مانده است.

عملکرد اجاق گاز کباب‌پز ساختارشکن 4 کاره

Noori را می‌توان به عنوان یک «اجاق گاز موشکی» عمودی مورد استفاده قرار داد. اجاق گاز چوبی به کمک قابلیت اطمینان از احتراق کامل سوخت، می‌تواند در طبخ دستورالعمل‌های مختلف با وسایل آشپزی متنوعی از جمله تابه، کاسه و سایر ظروف پخت و پز به کار رود. با این حال، شما می‌توانید جلسات آشپزی خود را با اضافه کردن ذغال سنگ به مخلوط یا به سادگی ترکیب چوب و ذغال، که اجاق گاز را به یک «اجاق باربیکیو Churrasqueira» یا یک کباب‌پز BBQ تبدیل می‌کند، تقویت کنید. برای تهیه غذای دودی نیز می‌توان از یک درب با دماسنج داخلی استفاده کرد. ترکیبی از چوب‌های مختلف را برای تقویت طعم غذا در حالی که روی میله‌های آهنی آن می‌نشیند، امتحان کنید.

بارببیکیو

پیتزاپز خانگی

احتمالا کارکرد مورد علاقه من از Noori V01 این است که به عنوان اجاق گاز پیتزاپز عمل کند! اجاق‌های پیتزاپز چوبی سنتی می‌توانند حجیم و دست و پاگیر باشند. آن‌ها چیزی نیستند که بتوانیم به راحتی در خانه‌های خود جای دهیم. از این رو، Noori قابل حمل مطمئنا مورد علاقه طرفداران پیتزاست! این کباب‌پز ساختارشکن 4 کاره، با یک دیسک پیتزا نوری همراه است که در حدود 4 دقیقه پیتزا را آماده می‌کند. شما المنت اصلی را کنار می‌گذارید و دیسک پیتزا را روی اجاق گاز قرار می‌دهید که بسته به میزان چوب شما به عنوان سوخت، تا 750 درجه فارنهایت نیز گرم می‌شود.

پیتزاپز نوری

در زمستان گرم بمانید

آخرین و کم‌ترین کاربرد این کباب‌پز ساختارشکن 4 کاره، عمل کردن آن به عنوان یک آتشدان چوبی است. با این محصول، حتی سردترین روزها نیز گرم می‌شوند. آتشدان آن می‌تواند هر دو نوع چوب و ذغال را بسوزاند. بدنه کاملا نسوز آن مناسب سوزاندن چوب است. در نهایت شعله ضعیف‌تر آن، فقط از یک مشعل ذغالی به عنوان گرمکن استفاده می‌کند.

کباب‌پز ساختارشکن 4 کاره قطعات
کباب‌پز ساختارشکن 4 کاره قابل حمل

در ادامه نظرات خود را درباره این کباب‌پز ساختار شکن 4 کاره با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: بهترین رنگ‌ها و ساده‌ترین تجهیزات برای طراحی یک دکوراسیون پاییزی

بیشتر بخوانید: چگونه خانه‌ی خود را با تجهیزاتی ساده به یک خانه‌ی زمستانی تبدیل کنیم؟

امتیاز: 5.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۲ دیدگاه

  1. Avatar شکسنمیبت گفت:

    اینو از کجا میشه گرفت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.