کلاه قرمزی و پسرخاله

کلاه قرمزی امسال هم در تعطیلات نوروزی سال 98 پخش نخواهد شد

کلاه قرمزی بدون شک یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های عروسکی نسل حاضر به حساب می‌آید. این مجموعه تلویزیونی چند سالی بود یکی از دلخوشی‌های کوچک مردم در تعطیلات نوروز حساب می‌شد، با این حال به‌نظر می‌رسد که در نوروز امسال خبری از کلاه قرمزی 98 نخواهد بود.

غیبت کلاه قرمزی در نوروز 2 ساله می‌شود

سال گذشته به‌دلیل مشکلاتی که سازندگان مجموعه عروسکی کلاه قرمزی با مسئولین صداوسیما داشتند، این مجموعه در تعطیلات نوروز 97 پخش نشد. ظاهراً مشکلات تهیه‌کنندگان این مجموعه همچنان پابرجا است و از همین رو نوروز امسال هم خبری از کلاه قرمزی و یارانش نخواهد بود. چرا که در شرایطی که تقریباً تمامی شبکه‌های تلویزیونی در حال تدارک برنامه‌های ویژه نوروزی خود هستند، خبری از تولید و پخش این مجموعه شنیده نمی‌شود. خبر آنلاین هم در گزارشی اعلام کرده بود که در گفت‌وگویی که با تعدادی از عروسک‌گردانان و صداپیشه‌گان کلاه قرمزی صورت گرفته، تمامی آنها خبر از عدم تولید و پخش این مجموعه در نوروز 98 داده‌اند.

مجموعه کلاه قرمز

بدین ترتیب به نظر می‌رسد که نوروز امسال هم مانند سال گذشته یکی از پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌های چند سال اخیر تلویزیون یعنی کلاه قرمزی به کارگردانی ایرج طهماسب را از شبکه 2 شاهد نخواهیم بود.

درباره کلاه قرمزی

کلاه قرمزی شخصیت عروسکی محبوب دهه شصتی‌ها است که توسط ایرج طهماسب و حمید جبلی خلف و توسط مرضیه محبوب طراحی و ساخته شد. اولین مجموعه تلویزیونی این شخصیت در اوایل دهه 70 پخش شد و کلاه‌قرمزی به سرعت به محبوب قلب‌ها شد. این محبوبیت تا آنجایی بود که چند فیلم سینمایی با نام‌های کلاه‌قرمزی و پسرخاله (1373)، کلاه‌قرمزی و سروناز (1381) و کلاه‌قرمزی و بچه‌ننه (1391) ساخته شد. این شخصیت عروسکی از سال 88 به همراه چند عروسک دیگر به تلویزیون بازگشت و یک مجموعه تلویزیونی ویژه نوروز از آن ساخته شد.

باوجود آنکه مجموعه کلاه‌قرمزی یک برنامه ویژه کودکان به حساب می‌آید، به‌طرز جالبی مخاطبان بزرگسال بسیار زیادی دارد که اکثریت آنها را کودکان دهه شصتی و حتی پدر و مادرهای آنها تشکیل داده‌اند.

بیشتر بخوانید: لیست برنامه‌های تلویزیونی نوروز 98

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.