گرانی گوشت

ماجرای گرانی گوشت و تعطیلی رستوران‌ها، بحران جدید مردم ایران

همان‌طور که می‌دانید افزایش قیمت و گرانی گوشت، تأثیر بسیار بدی بر جامعه گذاشته و مردم را دچار مشکلات بزرگی کرده است. درواقع گوشت ماجرای جدیدی است که همه‌ی ما از فقیر تا غنی گرفتار آن شده‌ایم. اما خبری که به‌تازگی از سایت تسنیم منتشر شده این است که رئیس اتحادیه صنفی رستوران و سلف سرویس تهران، علی‌اصغر میر ابراهیمی به‌تازگی اعلام کرده که رستوران‌ها نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته‌اند و او در ادامه از تعطیلی 180 رستوران در تهران خبر داد و علت آن را گرانی گوشت و کاهش مشتری دانست. در ادامه این گزارش را به‌طور کامل برایتان شرح خواهیم داد.

تعطیلی رستوران‌ها به دلیل گرانی گوشت

گرانی گوشت

در این روزها که شاهد گرانی گوشت و ماجراهای پس از آن هستیم، خبری در راستای تعطیلی رستوران‌ها نیز به گوش می‌رسد. درواقع علاوه بر گوشت، مواد اولیه‌ی تهیه‌ی غذا نیز بالا رفته و همین موضوع باعث تغییر قیمت غذاها شده است. در پی این اتفاق رستوران‌ها شاهد کاهش مشتری بوده‌اند و عده‌ای تصمیم گرفته‌اند که به‌طورکلی رستوران‌ها را تعطیل نمایند. بر اساس گزارش‌ها از بین 700 رستوران به ثبت رسیده، اکنون بیش از 180 رستوران ابطال مجوز کرده‌اند که این شامل تقریباً یک‌چهارم رستوران‌های تهران است.

در این روزها در پی این ماجراها همچنین خبری در راستای ارائه و فروش غذای بدون گوشت منتشر شده و به گزارش تسنیم، علی‌اصغر میر ابراهیمی در این راستا اشاره کرده که غذا و خورشت بدون گوشت بی‌معنا بوده و طعم واقعی خود را نخواهد داشت. او در ادامه عنوان کرد که در شبکه‌های اجتماعی مختلف صحبت از فروش خورشت‌های بدون گوشت شد که هنوز گزارشی در این زمینه به‌دست ما نرسیده است. البته حواشی مربوط به گرانی گوشت به همین‌جا ختم نمی‌شود و در حالی که رسانه‌ی ملی سعی دارد تا مصرف گوشت را مضر جلوه دهد، اما صف‌های فروش گوشت‌های منجمد و مرغ‌های منجمد همچنان ادامه دارد. البته شایان‌ذکر است که گرانی گوشت آخرین ماجرای گرانی نیست و گرانی محصولات همچنان در راه خواهد بود.

امتیاز: 3.9 از 5 (8 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۸ دیدگاه

  1. Avatar محمدعلی گفت:

    گوشت فقط یه گوشه از مشکلاتمونه

  2. Avatar Mr.R گفت:

    اشخاصی که مسئولیت دارند و خواسته یا ناخواسته قدرت کنترل و نظارت ندارند ولی کماکان به مسند خودشون چسبیدند باید پاسخگو باشند کاش ذره ای از مسئولیت پذیری از شرقی ها داشته باشند و استعفا بدهند تا آدم هایی با توان و انگیزه جاشونو بگیره.
    شخص اول قوه مجریه اول از همه مسئول هست، نمایندگان بی خاصیتی هم که در مجلس وقت میگذرونند هم اضافه کنید.

  3. Avatar یاسر گفت:

    در بهار آزادی
    جای شهدا خالی…

    • Avatar ali گفت:

      عاقبت مدیریت لیبرال جماعت 40 ساله اوضاع مملکت اون روز که خمینی داد میزد میگفت مملکت دست تربیت شدگان شرق غرب ندید دست غرب زده ها ندین مردم خواب بودن الانم باید بکشن از ماست که برماست

    • Avatar عباس گفت:

      خواهشا باز با مطلب بی ربط اذهان عمومی رو منحرف نکنید. گرانی نتیجه انتخابه نه انقلاب.
      گرانی در وحله نخست تقصیر قوه مجریه هست یا باید اقتصاد رو درست کنه یا بکشه کنار. دیگه وقت از سیاسی بازی و مسخره بازی گذشته.

      • Avatar dariush گفت:

        انتخاب؟! دقیقاً 40ساله روند معکوسه! حالا به نظر شما با یک انتخاب دیگه مشکلات حل میشه ؟! مشکل اصل ماجراست.

        • Avatar حسین گفت:

          سلام به نظر شما که 40 سال روند معکوسه
          فقط چند تا سوال اگر روند معکوسه چرا دشمن هی سنگ اندازی میکنه
          چرا اینقدر جاسوس و نفوذی داخل میفرسته و این همه فعالیت دارند البته میتوانید با کمی جستجو هم به این اطلاعات دست پیدا کنید
          اگر معکوسه از پشت خنجر میزنن بعدش از روبرو شمشیر میکشن سر و صدا میکنن که فلان میکنیم
          بله مشکل اقتصادی بوده و همیشه هست و اینی که الان می بینید نتیجه ی اقتصاد لیبراله همون اقتصادی که توی فرانسه باعث شده که به خاطر سرمایه داری بریزن خیابون(البته همون شیوه توسط دولت فعلی پیگیری میشه) yon.ir/5TlKH

      • Avatar رضا گفت:

        انتخاب >> انقلاب … عجب قافیه سلیسی
        منظورت اینه که انقلاب حاصل انتخاب نیست؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.