گران‌ترین شهرهای جهان

گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی در سال 2019 کدام شهرها هستند؟

به تازگی گزارشی منتشر شده که گران‌ترین شهرهای جهان را برای زندگی در سال 2019 مورد بررسی قرار داده است. بر اساس این گزارش که توسط سازمان اطلاعات اکونومیست منتشر شده ظاهراً شهرهای پاریس، هنگ کنگ و سنگاپور در صدر این لیست قرار گرفتند به عنوان گران‌ترین شهرهای جهان در سال 2019 شناخته شدند. در ادامه جزییات بیشتر را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی در سال 2019

بر اساس این بررسی‌ها که توسط یک سازمان اطلاعات در لندن صورت گرفته، سه شهر پاریس، هنگ کنگ و سنگاپور با امتیاز 107 در صدر قرار گرفتند و پس از آن به ترتیب می‌توان شهرهای زوریخ در سوئیس، ژنو در سوئیس، اوزاکا در ژاپن، سئول در کره جنوبی، کپنهاگ در دانمارک، نیویورک در آمریکا، تل‌آویو در اسرائیل و لس‌آنجلس در آمریکا را به عنوان گران‌ترین شهرهای جهان معرفی کرد. نکته جالب اینجا است که جایگاه تهران در این لیست گران‌ترین شهرهای جهان، رتبه 120 است.

گران‌ترین شهرهای جهان

البته باید اشاره کنیم که طبق این بررسی‌ها مشخص شد که شهرهای کاراکاس در ونزوئلا، دمشق در سوریه، تاشکند در ازبکستان، آلماتی در قزاقستان، بنگلور در هند، کراچی در پاکستان، لاگوس در نیجریه، بوئنوس‌آیرس در آرژانتین، چنای در هند و دهلی‌نو در هند، ارزان‌ترین شهرهای جهان برای زندگی هستند. البته باید اشاره کنیم که در دمشق، جنگ‌های متوالی باعث شده تا این شهر محلی ارزان برای زندگی انتخاب شود و اقتصاد این شهر سقوط داشته باشد. از سوی دیگر اختلافات در ونزوئلا نیز وضعیت اقتصادی این کشور را به هم ریخته و این کشور را به ارزان‌ترین نقاط جهان برای زندگی تبدیل کرده است که کاملاً طبیعی خواهد بود.

گران‌ترین شهرهای جهان

بر اساس بررسی‌های این سازمان، 150 کالا نظیر خودرو، غذا، خانه، لباس و حمل و نقل در این شهرها گران‌تر است و بر اساس 150 کالای انتخاب شده، این بررسی‌ها صورت گرفته است و نتیجه لیستی شده که در بالا در اختیارتان قرار داده‌ایم. نظرات خود را در راستای این بررسی با ما در میان بگذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.