plants vs. zombies 3

گیاهان در برابر زامبی‌ها 3 بالاخره معرفی شد؛ برای دریافت نسخه اولیه ثبت نام کنید

امروز شرکت بازی سازی EA به طور رسمی اعلام کرد که در حال کار بر روی نسخه اصلی و جدید گیاهان در برابر زامبی‌ها (Plants vs. Zombies) است. هنوز اخبار زیادی در مورد گیاهان در برابر زامبی‌ها 3 منتشر نشده، اما در حال حاضر این بازی در مرحله پیش از نسخه آلفا در پلتفرم اندروید قرار داشته و شما می‌توانید با ثبت نام کردن در این لینک، قبل از انتشار رسمی بازی، آن را تست کنید.

اولین نسخه از بازی گیاهان در برابر زامبی‌ها در سال 2009 برای ویندوز منتشر شد. این بازی که ترکیبی از موقعیت‌ها و شخصیت‌های طنز آمیز با گیم پلی بسیار هوشمندانه‌ی استراتژیک است از همان زمان طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کرده است. پس از اینکه شرکت سازنده بازی (کپکام) در سال 2011 توسط EA خریداری شد، این بازی برای سایر پلتفرم‌ها نیز منتشر شد. نسخه دوم بازی نیز در سال 2013 عرضه شد. جورج فن سازنده اصلی گیاهان در برابر زامبی‌ها در ساخت این نسخه هیچ نقشی نداشت. از همان زمان شرکت EA بصورت مستمر با معرفی جهان‌ها و دشمنان جدید این بازی را به روز رسانی می‌کند.

اسکرین شات‌های بازی گیاهان در برابر زامبی‌ها 3
اسکرین شات‌های بازی گیاهان در برابر زامبی‌ها 3
نسخه نهایی

احتمال می‌رود که نسخه جدید بازی بیش از اینکه شبیه به نسخه اصلی باشد، به سری دوم شباهت داشته باشد. اطلاعات زیادی از این نسخه منتشر نشده اما به گفته EA این بازی نیز بصورت فری تو پلی عرضه خواهد شد، با اینحال امکان خرید گیاهان و قدرتهای جدید در نسخه آلفا وجود ندارد. اسکرین شات‌های اولیه در گوگل پلی نشان از شباهت زیاد این بازی به نسخه‌های قبلی و حضور گیاهان و گل‌ها و گردوهای جدید دارد.

البته طرفداران این بازی برای رسیدن به نسخه نهایی باید کمی صبر کنند زیرا اینطور به نظر می‌رسد که هنوز بازی در مراحل اولیه طراحی قرار دارد. به گفته سخنگوی EA این شرکت قصد دارد تا نسخه جدید را به بهترین و کاملترین شکل ممکن عرضه کند، به همین دلیل هنوز زمان عرضه نهایی آن مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اولین بازی اندروید با بیش از یک میلیارد دانلود

امتیاز: 4.4 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar حمید گفت:

    ماشاالله ea کپکام رو هم خرید:)))))
    حتما نیدفوراسپید بعدی هم باید با زامبی ها مسابقه بدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.