بهترین عطرهای زنانه پاییزی در فصل جدیدی از 2019 را بشناسید

بهترین عطرهای زنانه پاییزی در فصل جدیدی از 2019 را بشناسید

تغییر فصل می‌تواند به معنای چندین مورد باشد. به محض اینکه اولین برگ‌های پاییزی افق را به رنگ نارنجی آتشین تبدیل می‌کنند، حال و هوای متفاوتی به وجود می‌آید. برای درخشیدن در این حال و هوای پر رمز و راز، بهترین عطرهای زنانه پاییزی در فصل جدیدی از 2019 را بشناسید.

فصل جدید و بهترین عطرهای زنانه پاییزی

این زمان از سال نه تنها ماه‌های سردتر را پیش رو دارد، بلکه به ما یادآوری می‌کند که از انتقال، رشد و تغییر استقبال کنیم. این خود می‌تواند شامل یک رایحه پاییزی جدید باشد. برای پاییز، عطرهای خاصی متناسب با نوع خلق و خوی شما به وجود آمده‌اند. معمولا عطرهای تندتر در این فصل ترجیح دارند. فصلی که مخصوصا در آن غروب خورشید سریع‌تر فرا می‌رسد. هر چند همیشه گزینه‌ای وجود دارد که بتوانیم انتخاب متضادی را انجام دهیم.

بهترین عطرهای زنانه پاییزی و نوع رایحه آن‌ها

عطرها به دلیل خشک شدن پوست معمولا در دمای خنک‌تر، سریع‌تر از بین می‌روند. بنابراین، نیاز به چیزی با ماندگاری طولانی‌تر خواهید داشت. نت پایه‌ای، همان چیزی است که بیش از هر زمان دیگری، هنگام انتخاب یک رایحه پاییزی باید به آن توجه و علاقه داشته باشید. از آن جا که این نت‌ها چیزهایی هستند که بر روی پوست باقی می‌مانند، در انتخاب خود دقت کنید. شما مشتاق خواهید بود که پایه عطر شما، گرما و راحتی را مطابق آنچه نعناع هندی، وانیل یا مشک می‌رسانند، انتقال دهد. به عنوان یک قاعده کلی، پروفایل‌های عطر پاییز باید تند، چوبی و بی‌پروا باشند.

معرفی بهترین عطرهای زنانه پاییزی

با تعریف مجدد سبک‌ها، خوب است که ذهن خود را برای گزینه‌های بویایی غیرمنتظره‌تر، باز نگه دارید. در اینجا بهترین عطرهای زنانه پاییزی در فصل جدیدی از 2019 آورده شده است. با ما همراه باشید.

1. ترکیب شماره 6 Parfum محصول Joya

ترکیب شماره 6 Parfum بهترین عطرهای زنانه پاییزی

بطری چینی ظریف مشکی از ترکیب شماره 6 از Joya، یک آذین مرکزی خلوتگاه زنانه است. جادوی موجود در درون آن، به همان میزان جذابیتش لذت‌بخش است. با نت‌های دلپذیر سرو فوجیان، انواع توت درختی و یوزو شروع می‌شود. این امر تصور متمایزی از شکوفه‌های نیلوفر آبی را می‌نمایاند. در پایه، مخلوط پیچیده‌ای از چمنزارهای سبز، سدر، زعفران و کهربا است که هر دو تند و گرم هستند.

2. OUD Extreme de Parfum محصول Maison Francis Kurkdjian

OUD Extreme de Parfum

این عطر غنی و پر احساس از مشاهیر Maison Francis Kurkdjian است که احساس، جادو و معمای شرقی را جشن می‌گیرد. OUD Extreme de Parfum یک بیان بویایی از یک رویای شرقی و لذت‌بخش دژاوو است. این محصول، اسانس‌های گران‌بها و نادری مانند زعفران، لامی از فیلیپین، سرو از مراکش، وانیل، عود از لائوس و پاتچولی از اندونزی را برجسته می‌کند. نتیجه آن سمفونی دلنشینی از رایحه‌های تند است.

3. ادو پرفیوم Fabulous محصول Tom Ford

Fabulous

برچسب صریح و جسورانه روی بطری مشکی ظریف تام فورد، فقط مقدمه ماجراجویی و نگرشی است که این عطر به ارمغان می‌آورد. این محصول، ترکیب از تندی، گرما و دوز مناسب شیرینی است. Fabulous حواس را با یک رایحه درخشان از مریم گلی و اسطوخودوس باز می‌کند. سپس با نت‌هایی از بادام تلخ و گل وانیل و زنبق، شما را به سمت فضایی چشمگیر ترغیب می‌کند. این روایت حسی با ظاهری از تونکا، چرم براق و لایه‌هایی از چوب بلوند به پایان می‌رسد و باقی می‌ماند.

4. ادو پرفیوم Spiritueuse Double Vanille محصول Guerlain

Spiritueuse Double Vanille

جواهری از مجموعه‌های اختصاصی Guerlain، عصاره شیرین Spirituese Double Vanille است. چیزی که خامی و خلوص لوبیای شیرین وانیلی را برجسته می‌کند. این جنبه‌های دیگر وانیل را از طریق اسانس‌های متضاد از نت‌های برتر مانند ترنج، فلفل صورتی و بوی خوش محرک نشان می‌دهد. قلب آن، بیتی به زنانگی و فیض ylang-ylang، گل رز و یاس بلغاری است. البته در پایه آن، جوهر وانیلی متمایزی که روی پوست باقی می‌ماند، نهفته است.

5. Rose & White Musk Absolu محصول Jo Malone

Rose & White Musk Absolu بهترین عطرهای زنانه پاییزی

سری جدید Absolu از Jo Malone حواس را مستقیما به قلب یک عطر می‌برد. نسخه Rose & White، ادای احترام به «یک گل سرخ انگلیسی در وسط بیابانی عربی» است. این عطر با پوشاندن حواس با نت‌های اصلی شدید از گل سرخ Damascena، جهان غیرمنتظره، اسرارآمیز و جسورانه را در بر می‌گیرد. مشک، کهربا و عود در پایه، لایه‌ای از حس و حال و شوق را اضافه می‌کنند.

6. ادو پرفیوم Essences Insensees محصول Diptyque

Essences Insensees بهترین عطرهای زنانه پاییزی

یک گل تیار (یاس) که از تاهیتی شکوفا می‌شود، الهام‌بخش این نسخه جدید Essences Insensees از Diptyque بوده است. با دمیدن تند فلفل صورتی شکوفا می‌شود تا حواس شما بیدار شوند. در قلب آن، درهم تنیدگی یاس تاهیتی و فرنگی پانی، منجر به یک پایه دلپذیر از وانیل و ادویه‌جات می‌شود.

7. Floralie محصول CREED

Floralie بهترین عطرهای زنانه پاییزی

خوشحالی و زنانگی مدرن در این بطری نسخه محدود Floralie محصول CREED گرد هم آمده است. نفس این عطر گل نفیس، هیجان و لذت‌های پیاده‌روی در یک سالن روشن و پر از شکوفه‌های تازه را به یاد می‌آورد. Floralie با ذهنیت یک استاد نقاشی شاهکاری هنری ایجاد شده است. سفر حسی آن با لایه‌ای از گل رز، یاس و گل جعفری آغاز می‌شود. سپس قلب هارمونیک خود از کهربا، نیلوفر دریایی و چوب سرو را آشکار می‌سازد. در نهایت با قدرت پیچیده و عمیق خود بر حواس شما می‌افزاید. نت‌های پایه کهربا و مشک هستند.

شما چه مواردی از بهترین عطرهای زنانه پاییزی را به خوانندگان پیشنهاد می‌دهید؟ در نظرات ما را یاری نمایید.

بیشتر بخوانید: استفاده از هوش مصنوعی برای ساخت عطر، حتی بدون حس بویایی

بیشتر بخوانید: سلامت پوست و موی خود را در آب و هوای موسمی تامین کنید

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.