فناوری جدید چسب محافظ پوست

فناوری جدید چسب محافظ پوست در برابر ضربه هنگام ورزش و انجام فعالیت فیزیکی

وقتی صحبت از محافظت بدن در حین ورزش می‌شود، هرگز نباید راحتی یا عملکرد را قربانی مقاومت کنید. طراحی خلاقانه Defender Skin به عنوان‌ سبک‌ترین، انعطاف پذیرترین و همه کاره‌ترین نوع محفاظت از بدن در برابر ضربه معرفی شده است و امروزه در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد. در ادامه با همراهی دینو درباره فناوری جدید چسب محافظ پوست در برابر ضربه هنگام ورزش و انجام فعالیت فیزیکی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

فناوری جدید چسب محافظ پوست

فناوری جدید چسب محافظ پوست

صرف نظر از این که شما می‌خواهید در کدام ورزش و فعالیت فیزیکی از پوست و بدن خود در برابر ضربه محافظت کنید، فناوری جدید چسب محافظ پوست با نام Defender Skin بهترین گزینه برای شما خواهد بود. طراحی منحصر به فرد این محصول که برای محافظت از بدن در برابر بریدگی، خراشیدگی، سوختگی، ضربه، درد و کبودی طراحی شده است، شما را قادر می‌سازد به راحتی و بدون کاهش عملکردتان هنگام فعالیت، از آن استفاده کنید. این چسب به خصوص برای ورزش‌های سنگینی مانند راگبی، فوتبال، بسکتبال و انواع مختلفی که به صورت گروهی اجرا می‌شوند و امکان برخورد با سایرین در آن بیشتر است، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

نکته جالب توجه این چسب محافظ، سهولت استفاده است که در دامنه حرکتی و عملکردی شما اختلالی ایجاد نمی‌کند. در ادامه تصاویری از این طراحی جالب را مشاهده می‌کنید.

فناوری جدید چسب محافظ پوست - راگبی
فناوری جدید چسب محافظ پوست - والیبال
فناوری جدید چسب محافظ پوست - فوتبال
فناوری جدید چسب محافظ پوست کاهش احتمال آسیب فیزیکی
راحتی استفاده از Defender Skin در هر جای بدن
چسب محافظ مناسب ورزش‌های سنگینی مانند بسکتبال
چسب محافظ به صورت رولی
فناوری جدید با قابلیت برش در ابعاد دلخواه
بسته بندی محصول

ویژگی‌ها و مزایا

طراحی خلاقانه چسب محافظت از بدن، علاوه بر ظاهر ساده و جذاب، دارای ویژگی‌ها و مزایای دیگری نیز هست که در ادامه به چند مورد آن اشاره می‌کنیم:

محافظت در برابر ضربه

ضربه‌های وارده را جذب کرده و به صورت افقی در سراسر پدهای فومی محافظ منتقل می‌کنند و اثرات آن را بر بدن کاهش می‌دهد.

محافظ ساییدگی

یک لایه محافظتی برای پوست در برابر ساییدگی بر اثر تماس با چمن، خاک، سنگ و یا حریف شما ایجاد می‌کند.

راحت

مانند پوست واقعی انسان، به بدن شما اجازه تنفس و به مفاصل شما آزادی حرکت بیشتری می‌دهد و عملا هیچ وزنی ندارد.

قابل تنظیم

به شکل رول طولی است که می‌توانید اندازه و شکل دلخواه تان را از آن جدا کنید و بلافاصله به هر قسمت آسیب پذیر بدن بچسبانید. توجه داشته باشید که بهتر است ناحیه مورد نظر از بدن را با الکل تمیز کنید و موهای آن را اصلاح نمایید تا Defender Skin به مدت طولانی‌تری روی پوست شما بماند.

بادوام

چسب کششی مقاوم در برابر عرق و آب، در حین فعالیت در محل خود باقی می‌ماند و پس از اتمام فعالیت به راحتی جدا می‌شود.

طراحی و ساخت نوآورانه

از پدها، نوارها و باندهای سنتی بهتر عمل می‌کند و همچنین تمایل آن‌ها به خشن و حجیم شدن بدن را از بین می‌برد و مانند نمونه‌های قدیمی مانعی برای حرکت شما نیست.

پوشش کامل بدن

این چسب‌ها قابلیت محافظت از تمام نواحی بدن مانند زانو، آرنج، ساعد، بازوها و یا هر ناحیه دیگری که در معرض سایش و ضربه قرار داشته باشد را دارند.

استفاده برای همه ورزش‌ها

شما می‌توانید از این چسب محافظ در همه ورزش‌ها مانند انواع گروهی، ورزش‌های فضای باز، تناسب اندام، ورزش‌های دفاعی و غیره استفاده کنید.

رنگ

یکی دیگر از مزیت‌های این محصول، تنوع در رنگ است. البته در حال حاضر تنها رنگ مشکی این چسب‌ها موجود هستند؛ اما در آینده نزدیک قرار است در رنگ‌های مختلفی طراحی و ساخته شوند که از این بابت متناسب با سلیقه شما خواهند بود.

نظر شما درباره فناوری جدید چسب محافظ پوست چیست؟ آیا این محصول را واقعا کاربردی می‌دانید؟ نظراتتان را برای ما بنویسید.

منبع: Pinterest

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.