قوی‌ترین سنگ‌های بلوری شفابخش

قوی‌ترین سنگ‌های بلوری شفابخش برای اتصال قلب‌ها از انرژی جاری طبیعت

شما برای نشان دادن عمق عشق خود و برانگیختن قلب کسانی که عمیقا دوستشان دارید، چه می‌کنید؟ اگر به تاثیر شفابخش و موثر سنگ‌هایی که از دل طبیعت بیرون آمده‌اند و هزاران سال عشق و دوستی زمین را در خود دارند، باور داشته باشید، حضور آن‌ها را در زندگی خود برجسته خواهید کرد. در این مطلب قصد داریم آن چه که شما برای تقویت عشق در زندگی خود به آن نیاز دارید، معرفی کنیم. در ادامه همراه دینو باشید تا با قوی‌ترین سنگ‌های بلوری شفابخش برای اتصال قلب‌ها فراتر از انرژی جاری طبیعت آشنا شوید.

سنگ‌های بلوری شفابخش

چه به دنبال تحت تاثیر قرار دادن فرد مورد علاقه خود در روزی خاص هستید یا فقط می‌خواهید کمی انرژی عشق و دوست داشتن را جذب کنید، باید این سنگ‌های بلوری زیبا را به جواهرات خود اضافه کنید. با اثر درمانی و فوق‌العاده این درمانگرهای طبیعی، شما به زودی توانایی به اشتراک‌گذاری و دریافت عمیق‌ترین انرژی‌های درونی را خواهید داشت. این سنگ‌ها با انرژی چاکرای قلب هماهنگ بوده و ریشه در عشق و محبت دارند. با تمرکز روی این انرژی‌های جاری از دل طبیعت، قلب خود را در برابر دریافت عشق و محبت رها کنید. با ما باشید و قوی‌ترین سنگ‌های بلوری شفابخش برای اتصال قلب‌ها را در ادامه بشناسید.

رودوکروزیت (Rhodochrosite)

سنگ‌های بلوری - رودوکروزیت (Rhodochrosite)

«رودوکروزیت» (Rhodochrosite) یک سنگ زیبا است که نباید با «رودونیت» (Rhodonite) اشتباه گرفته شود. این سنگ دارای انرژی‌هایی بر پایه چاکرای قلب بوده و ارتعاشات بسیار متعادلی دارد؛ زیرا، از انرژی آب و آتش ناشی می‌شود. در میان این دوگانگی، همچنین توانایی آرام کردن و تسکین احساسات را دارد، در حالی که به اقتضای اراده شما نیز می‌تواند تقویت کننده قدرت درونی روح‌تان باشد.

رودوکروزیت (Rhodochrosite)

تکه‌ای از این سنگ بلوری شفابخش حاوی رگه‌هایی رنگی و مرمری، از سفید و صورتی گرفته تا آلبالویی و سیاه است. به عنوان یک درمان کننده قوی قلب، در کمک به پاکسازی و رهایی از بندهای عاطفی، بسیار عالی بوده و تصور می‌شود که به افزایش جریان خون در اندام‌ها کمک می‌کند. وقتی خود را برای یک شب عاشقانه با شریک زندگی‌تان آماده می‌کنید، از انرژی عاشقانه این سنگ‌های زیبا در محیط اطراف خود استفاده کنید. به زبان ساده، این همان نیرویی است که فرشته عشق را وادار می‌کند تا تیر خود را به هدف مورد نظر بزند!

کونزیت (Kunzite)

قوی‌ترین سنگ‌های بلوری شفابخش - کونزیت (Kunzite)

«کونزیت» (Kunzite) سنگی است که انرژی عشق الهی را از خود ساطع می‌کند. به طور خاص، احساسات عشق را مهار می‌کند تا با آن‌ها یک واقعیت زیبا ایجاد نماید که ریشه در شادی و سپاس دارد. رنگ ملایم لطیف آن بین صورتی و بنفش است و به شما کمک می‌کند تا به قلب‌هایتان در دریافت عشق بی‌قید و شرط کمک کنید.

هیدنیت (Hiddenite)

سنگ‌های بلوری - «هیدنیت» (Hiddenite)

«هیدنیت» (Hiddenite)، به عنوان خواهر یا سنگ زیرمجموعه کونزیت، به طور متناسبی، یین هماهنگ با یانگ این سنگ زیبا را آزاد می‌کند تا تعادل و هماهنگی بیشتری در انرژی‌های محیط برقرار شود. همراهی این دو سنگ همچنین می‌تواند به فرد کمک کند تغییر را در جایی که ممکن است در ابتدا ارزش آن را نبینند، بپذیرد. برای کسانی که از هم جدا می‌شوند، گزینه بسیار مناسبی است؛ زیرا، برای قلب تسکین و آرام‌بخش بوده و انرژی ملایمی دارد. این انرژی درک عمیق‌تری را در مسیر ارتباطات فردی‌تان برای شما فراهم می‌کند.

مالاکیت (Malachite)

قوی‌ترین سنگ‌های بلوری شفابخش - مالاکیت (Malachite)

باید بدانید که صرفا سنگ‌های صورتی نیستند که به طور انحصاری به تسکین و تحریک انرژی‌های قلب می‌پردازند. بسیاری از سنگ‌های سبز نیز دارای این انرژی‌ها هستند. «مالاکیت» (Malachite) یکی از زیباترین نمونه‌های شناخته شده به خاطر الگوهای منحصر به فرد خود است که حتی ریزترین تکه این سنگ نیز دارای این الگوهای زیباست. هر خط پیوسته و سایه‌های مختلف سبز درون آن، مربوط به حرکت، جریان انرژی و اتصال قلب‌ها است. مالاکیت یکی از قدیمی‌ترین سنگ‌های مشهور در جهان بوده که تاریخچه استفاده از آن به سال‌های 3000 تا 5000 قبل از میلاد مسیح به مصریان باستان برمی‌گردد.

سنگ‌های بلوری - مالاکیت (Malachite)

مصریان باستان از این سنگ به عنوان تقویت کننده و محافظت کننده انرژی‌های زندگی و به عنوان طلسمی برای دیده شدن و محبوبیت بیشتر در بین دیگران استفاده می‌کردند. آن‌ها عموما این سنگ را به عنوان گردنبند به گردن می‌انداختند تا توجه اطرافیان را به خود جلب کرده و قلب‌هایشان را تسخیر کنند. از کاربردهای دیگری که مالاکیت در گذشته داشته است، می‌توان به خرد کردن و استفاده از آن به عنوان آرایش روی چشم اشاره کرد. البته توجه داشته باشید که هرگز این روش را در خانه امتحان نکنید، چرا که امروزه می‌دانیم با این روش گرد و غبار سمی تولید می‌شود. با داشتن این سنگ در میان جواهرات روزمره خود، می‌توانید از انرژی آن برای آشکارسازی و اطمینان از عواطف خود استفاده کنید تا همیشه احساسات‌تان را به طور کامل به اطرافیان ابراز نمایید.

انرژی جاری قلب طبیعت

همیشه به یاد داشته باشید که برای استفاده و ترکیب کریستال‌ها و سنگ‌های بلوری در زندگی شما، هیچ راه درست یا غلطی وجود ندارد. همه این سنگ‌ها قدرت شفابخشی داشته و به عنوان درمانگرهای طبیعی شناخته می‌شوند. استفاده هر چه بیشتر از آن‌ها در محیط زندگی‌تان، انرژی‌های اطراف را پاکسازی کرده و روح‌تان را سرزنده نگه می‌دارد. روزمرگی در بیشتر مواقع باعث می‌شود تا ما قدرت جواهراتی را که می‌پوشیم فراموش کنیم. نکته قابل توجه در مورد همه سنگ‌های یاد شده این است که بیشتر از هر چیز پیام‌آور عشق هستند و ما می‌توانیم زندگی خود را با آن‌ها زیباتر کنیم. همیشه جا دارد کمی بیشتر قلب‌های‌مان را رها کنیم تا بتوانیم عشق و هدایایی را که دیگران با ما به اشتراک می‌گذارند، دریافت کنیم.

نظر شما درباره قوی‌ترین سنگ‌های بلوری شفابخش برای اتصال قلب‌ها چیست؟ آیا موارد دیگری از سنگ‌های طبیعی با انرژی‌های شفابخش قدرتمند می‌شناسید؟ دیدگاه‌ها و اطلاعات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Wanderlust

بیشتر بخوانید: با اشکال کریستال‌های طبیعی ، ماهیت و نوع انرژی درونی آن‌ها آشنا شوید

بیشتر بخوانید: انداختن انگشتر در انگشت‌های مختلف دست چه رازی را با خود به همراه دارد؟

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.