درباره ریحانا و زندگی او

8 مورد جالبی که شاید بخواهید درباره ریحانا و زندگی او بدانید

کمتر کسی هست که ریحانا را نشناسد و درباره موفقیت‌های این خواننده محبوب جهانی اطلاعاتی نداشته باشد. اگر علاقه مند هستید که اطلاعات بیشتری در این باره به دست بیاورید، در ادامه 8 مورد جالبی که شاید بخواهید درباره ریحانا و زندگی او بدانید را با همراهی دینو بخوانید.

درباره ریحانا

این که بخواهیم ریحانا را معرفی کنیم کمی خنده دار به نظر می‌رسد؛ چون که او در دنیای موسیقی، شهرت افسانه‌ای دارد. ریحانا یک خواننده خوش صدا، آهنگساز با استعداد، تهیه کننده موفق، زن تاجر و بازیگر بسیار خوبی است که تا به حال بسیاری از جوایز موسیقی جهان را از آن خود کرده است. او همچنین اخیرا بازی در فیلم‌های سینمایی را شروع کرده که باعث شده بسیار بیشتر از قبل محبوب شود. این دختر موفق و خوش چهره، یک نماد مد، یک طراح مد، ملکه دنیای آرایش و موسس نام تجاری Fenty Beauty است. جالب این جا است که این عنوان‌ها تنها بخشی از دستاوردهای او هستند. شما می‌توانید در ادامه کمی بیشتر درباره ریحانا و زندگی او بخوانید.

درباره ریحانا و زندگی او

1. اسم واقعی ریحانا چیست؟

شما به احتمال زیاد این زن با استعداد و خوش صدا را با نام هنری «ریحانا» (Rihanna) یا اسم مستعار «ریری» (Riri) می‌شناسید. بسیار جالب است که او از آن دسته افراد مشهوری است که با نام کوچک خود شناخته می‌شوند و نیازی به مشخص کردن اسم کامل او نیست. شهرت او به قدری زیاد است که هیچ وقت کسی نمی‌پرسد «کدام ریحانا؟» یا «ریحانا کی؟». به هر حال در صورتی که بخواهید نام کامل او را بدانید، اسم او «رابین ریحانا فنتی» (Robyn Rihanna Fenty) است.

2. ریحانا چند سال دارد؟

ریحانا در 20 فوریه 1988 متولد شده و اکنون 33 ساله است و نه تنها به درجه ای از شهرت رسیده که در سراسر جهان شناخته می‌شود؛ بلکه برنده چندین جایزه گرمی، MTV Video Awards، People Choice Awards شده است. بد نیست بدانید که او همچنین دارای 6 جایزه جهانی گینس در سوابق موفقیت‌های خود است.

3. قد ریحانا چقدر است؟

ریحانا یک خانم کاملا قد بلند به نسبت بیشتر افراد است. او 173 سانتی متر یا 5 فوت و 8 اینچ قد دارد که می‌تواند حتی به عنوان ملکه حکمرانی کند! به خصوص زمانی که او کفش پاشنه بلند می‌پوشد، عظمتش بسیار بیشتر می‌شود. به احتمال زیاد احساس بسیار خوبی دارد که دیگران را از بالا تماشا کنید. برای هنرمند محبوبی مانند او، قد بلندش یک امتیاز خوب محسوب می‌شود.

4. وزن ریحانا چقدر است؟

ریحانا یک بار در مصاحبه‌ای به رسانه‌ها گفت که «از داشتن یک نوع بدن متفاوت با وزن‌های مختلف لذت می‌برد». این حقیقت کاملا درست است که برای مدتی او را بسیار لاغر دیده‌ایم و این روزها شاهد افزایش وزن او هستیم. چیزی که در مورد ریحانا واقعا تحسین برانگیز است، اعتماد به نفس قوی او نسبت به ظاهر و اندامش است که سطح آن با چاق شدنش، به هیچ وجه تغییر نکرده است و البته هیچ دلیلی هم برای این کار وجود ندارد. او معتقد است که در مورد این مسائل استرس ندارد و فقط هر روز صبح به سراغ کمد لباس‌های خود می‌رود و فکر می‌کند که چه لباسی مناسب همان وضعیت بدنی او است. این تفکر جالب دقیقا چیزی است که همه ما می‌توانیم از ریحانا یاد بگیریم و به بدن خود احترام بگذاریم.

5. ریحانا اهل کجاست؟

ریحانا اهل باربادوس است که یک جزیره شرقی کارائیب و یک کشور مستقل مشترک المنافع انگلیس است. او در سنت مایکل متولد شده؛ اما، بعدا به بریج تاون، مرکز پایتخت باربادوس و بزرگ‌ترین شهر آن جا نقل مکان کرده و بزرگ شده است. او صاحب خانه‌ای در باربادوس است؛ اما، در لس آنجلس نیز خانه داشت و زمانی در آن جا زندگی می‌کرد. او همچنین در نیویورک نیز ساکن بود ولی اخیرا به لندن نقل مکان کرده است.

6. ریحانا چطور معروف شد؟

خلاصه ماجرا این است که با استعداد فوق العاده و تلاش زیادی که داشت، او همیشه عاشق موسیقی بود و از آواز خواندن لذت می‌برد. ریحانا در سال 2004 یک گروه دخترانه با دوستان خود ایجاد کرد و این گروه مورد توجه «ایوان راجرز» (Evan Rogers)، یک تهیه کننده موسیقی آمریکایی قرار گرفت. راجرز سپس به او کمک کرد تا یک نسخه نمایشی را برای استعداد سنجی خود ضبط کند که در نهایت منجر به تست حرفه‌ای با «جی-زی» (Jay-Z) شد، که در آن زمان رئیس دفتر ضبط موسیقی Def Def بود. او از امتحان خود قبول شد و سپس به نوشتن تک آهنگ‌های عالی و انتشار آلبوم به صورت کاملا حرفه‌ای ادامه داد. بقیه موفقیت او در طول تاریخ با گذشت زمان شکل گرفته است.

7. ریحانا چند جایزه گرمی دارد؟

ریحانا برنده 9 جایزه گرمی است و 33 بار نامزد شده است. او برنده گرمی بهترین اجرای رپ / آواز در سال 2008 برای ترانه Umbrella، در سال 2019 برای Run This Town، در سال 2012 برای All of The Lights، در سال 2015 برای The Monster و در سال 2018 برای Loyalty. او همچنین در سال 2010 برای Run This Town برنده گرمی بهترین آهنگ رپ شد. او برنده جایزه گرمی بهترین ضبط رقص برای Only Girl (In The World) در سال 2011 است. او همچنین یک گرمی برای بهترین موزیک ویدیو برای We Found Love در سال 2013 دریافت کرد و سرانجام او یک گرمی برای آلبوم Contemporary Urban برای Unapologetic در 2015 گرفت.

8. موزه ریحانا به زودی در باربادوس افتتاح می‌شود

این موزه هنوز وجود ندارد؛ اما، نخست وزیر باربادوس، «میا آمور موتلی» (Mia Amor Mottley)، نخستین زنی که در این کشور جزیره‌ای دریای کارائیب به سمت نخست وزیری رسید، در حاشیه سفرش به لندن گفت:

تیم ریحانا برای احداث موزه‌ای جامع که فعالیت‌های این خواننده موفق موسیقی پاپ را در بر بگیرد، مدتی است با مقامات دولتی همکاری می‌کند.

کسی که بتواند از یک آغاز فروتنانه مانند ریحانا، به موفق‌ترین زن محبوب در کل جهان برسد، از نظر من شایسته این است که به عنوان افسانه زنده باربادوس شناخته شود.

نظر شما درباره ریحانا و زندگی او چیست؟ آیا به نظر شما موفقیت‌های چشمگیر او در عرصه موسیقی جهانی اتفاقی بوده است؟ چه اطلاعات دیگری در این زمینه دارید که با ما به اشتراک بگذارید؟ دیدگاه‌های خود را برای ما بنویسید.

منبع: Her Beauty

بیشتر بخوانید: محبوب ترین سلبریتی ها : کدام سلبریتی‌ها بیشترین دنبال‌کننده را در اینستاگرام دارند؟

بیشتر بخوانید: ریحانا به عنوان ثروتمندترین زن موسیقیدان جهان شناخته شد! (لیست ثروتمندترین زنان جهان)

امتیاز: 3.5 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۸ دیدگاه

  1. Avatar هرماینی💕🧁 گفت:

    واقعا خیلی اعتماد بنفس میخواد که به اندامت احترام بزاری و اگه خودت به اندامت احترام بزاری و دوستش داشته باشی بقیه هم ناچارن احترام بزارن و برای اونا هم قشنگ میشه…

  2. Avatar مبینا گفت:

    از وقتی شنیدم ریحانا با ایلومیناتی همکاری می‌کنه ازش خوشم نمیاد
    البته باز نیاید بگید همش چرته ، اگر حرف ادمای مذهبی رو قبول ندارید بدونید هزارتا غیر مذهبی که خارج از ایران زندگی می کنند و حتی خود خارجی ها هم اینا رو میدونید که این فرقه ها وجود داره و خیلیا همکاری باهاشون رو پذیرفتند تو مصاحبه های امینم و کیتی پری هم میشه اینو فهمید

  3. Avatar Hamed گفت:

    لطفا از این اخبار ها نگذارید
    عده ای دنبال این هستند که همه جیزو شیلتر کنن. ما نمیخوایم اخبار سخت افزار فارسی رو از دست بدیم،
    آرزوی سلامتی دارم برای همه اعضا تحریریه

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      دوست عزیز این خبر هیچ مشکل اخلاقی یا اجتماعی نداره و ما تمام مطالبمون طبق اصول و قانون هستش ک از سمت مسئولین مربوطه نظارت میشه شما نگران محتوای نامناسب نباشید. ممنونم بابت دیدگاهتون

    • Avatar Sami گفت:

      وای
      من چقد از این عقب افتاده ها متنفرم که میگن اینترنت شیطانیه
      اون دوران تموم شد
      تو جهان سوم زندگی میکنی
      اما میتونی جهان اول فک کنی
      ن اینکه ی احمق باشی

  4. Avatar جواد مشیری گفت:

    در اینترنت اموزش به حرفها و کارهاست که همه ان ها داره ……ما از راه عقل و درست دور می کند….ودر ایران باید محدود بشه ….و نیاز رهبری وارد بچه تا اینترنت محدود بشوند …در نشست وین هم این نکته که اینترنت محدود شده بدند خیلی مهم
    و جالب شبکه خبر که حامی انسانیت است در باره محدود کردن کارشناس و غیره نمی زاره ….چرا این همه ایرانی در روز مثل خدا شان شده و حرف زشت می زنند
    و خود اینها مثل یک گلوله اتش شدند و همه جا را اتش می زنند با این اعمالشان و بیان این کلمات ………..و پدیذه الاغ شدن و کثیف بودن شکل گرفت و افراد کثیف حرف ها زشت می زنند
    و نیاز محدود بشه……و نشست جهانی باید گرفته بشه در این صورت و تزهرات هم
    …….هر کسی اینترنت الوده باز بزاره کار شیطانی کرده ..منظور از اینترنت اینترنتی که دولت می دهد و محدود نمی کند وووووو ایا بعضی ها دوست دارند از زشتی دنیا عقب نمانند؟///////////// ففط اینترنت محدود کنند یا قطع کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.