جذاب ترین زنان جهان

لیست ۲۵ زن جذاب: جذاب ترین زنان جهان از میان چهره‌های مشهور

در این مطلب سعی داریم تا به معرفی جذاب ترین زنان جهان از بین افراد مشهور بپردازیم. در بین افراد شاهد هنرمندان، خواننده‌ها، مدل‌ها، بازیگران و به طور کلی سلبریتی‌ها هستیم. این رتبه‌بندی از جذاب ترین زنان جهان ، با رای مردم صورت گرفته که متعلق به تاریخ یا دوره‌ی خاصی نیست در نتیجه جذاب ترین زنان جهان در تمام دوران را در اختیارتان قرار خواهیم داد و شما عزیزان می‌توانید نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: 10 مرد جذاب سال 2018 از نگاه مردم سراسر جهان چه کسانی هستند؟

لیست جذاب‌ ترین زنان جهان

در این لیست شاهد 25 زن زیبا و در عین حال بسیار موفق هستیم. این لیست توسط سایت‌های Celebrity Net Worth و Ranker جمع‌آوری شده و باید اشاره کنیم که لیست کاملا بروز بوده است.

25. کیتی پری / Katy Perry

ارزش دارایی: 330 میلیون دلار

کتی پری خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی است. پری در کودکی موسیقی را به صورت حرفه‌ای دنبال کرد و بعداً با Red Hill Records قرارداد امضا کرد و اولین آلبوم خود یعنی ‘Katy Hudson’ را منتشر کرد. کیتی پری بیشتر برای آهنگ‌های “I Kissed a Girl” “Firework” و “Dark House” شناخته شده است.

24. شکیرا / Shakira

ارزش دارایی: 300 میلیون دلار

جذاب‌ ترین زنان جهان

شکیرا خواننده، ترانه سرا، رقصنده، بازرگان و نیکوکار کلمبیایی است. او در آمریکای لاتین محبوبیت زیادی دارد و بیش از 125 میلیون آلبوم را در سراسر جهان به فروش رسانده است. شکیرا اکنون یکی از ثروتمندترین خوانندگان جهان و یکی از جذاب ترین زنان جهان به حساب می‌آید.

23. کریستن بل / Kristen Bell

ارزش دارایی: 20 میلیون دلار

جذاب‌ ترین زنان جهان

کریستن بل بازیگر آمریکایی است. در سال 2001، او اولین حضور خود در برادوی را آغاز کرد. بل در فیلم “اسپارتان” ظاهر شد و به خاطر عملکردش در “Gracie’s Choice” جایزه گرفت. بل در این لیست، از زیباترین و جذاب ترین زنان جهان به حساب می‌آید.

22. جسیکا لوکاس / Jessica Lucas

ارزش دارای: 4 میلیون دلار

جسیکا لوکاس بازیگر و خواننده کانادایی است. او به خاطر نقش‌هایش در تلویزیون، مانند Edgemont ، Melrose Place ، Cult و Gotham و همچنین در فیلم‌های The Covenant ، Cloverfield و ساخته مجدد بازی‌های Evil Dead مشهور است. در سال 2019، ارزش خالص دارایی جسیکا لوکاس تقریبا به 4 میلیون دلار رسید و او اکنون جزو زیباترین زنان جهان است.

21. سلما هایک / Salma Hayek

ارزش دارای: 85 میلیون دلار

سلما هایک بازیگر مکزیکی / آمریکایی، مدل و تهیه‌کننده است. هایک کار خود را در مکزیک با بازی در فیلم ” El Callejón de Los Milagros” شروع کرد. در سال 1991 به هالیوود نقل مکان کرد و با بازی در فیلم‌هایی چون “دسپرادو” ، “از غروب تا طلوع” و “دگما” به شهرت رسید.

20. هایدن پانتیره / Hayden Panettiere

ارزش دارای: 15 میلیون دلار

جذاب‌ ترین زنان جهان

هایدن لسلی پانتیره بازیگر، مدل، خواننده و فعال آمریکایی است. او به دلیل بازی در فیلم علمی تخیلی Heros و Juliette Barnes شناخته شده است و از زیباترین زنان هالیوود به حساب می‌آید.

19. ریچل مک آدامز / Rachel McAdams

ارزش دارایی: 16 میلیون دلار

Rachel McAdams

ریچل مک آدامز یک بازیگر و فعال کانادایی است که کار خود را با تولیدات تلویزیونی و سینمایی در کانادا آغاز کرده است. او در فیلم‌هایی چون Perfect Pie حضور داشته است و همچنین در “Mean Girls”، “The Notebook”، “The Vow” و “”Game Night خوش درخشیده است.

18. جنیفر لارنس / Jennifer Lawrence

ارزش دارایی: 130 میلیون دلار

جنیفر لارنس بازیگر آمریکایی است. فیلم‌های او بیش از 5.7 میلیارد دلار در سراسر جهان به فروش رسیده‌اند. لارنس در سال 2015 و 2016 پردرآمدترین بازیگر زن در جهان بود. در دوران کودکی، وی در نمایش‌های کلیسا و در نمایش‌های مدرسه‌ای بازی کرد. او 14 سال داشت که یک استعدادیاب متوجه استعداد او شد و او را در مسیر راهنمایی کرد.

17. بلیک لایولی / Blake Lively

ارزش دارایی: 16 میلیون دلار

بلیک لایولی بیشتر با بازی در نقش سرنا در سریال تلویزیونی درام “Gossip Girl” معروف است. لایولی در بسیاری از فیلم‌ها مانند “The Sisterhood of the Traveling Pants”، “The Town”، “Green Lantern”، “Savages”، “The Age of Adaline”، “The Shallow” و “A Simple Favor” بازی کرده است.

16. کِیرا نایتلی / Keira Knightley

ارزش دارایی: 16 میلیون دلار

Keira Knightley

کیرا نایتلی بازیگر انگلیسی است. نایتلی در هر دو صنعت فیلم بریتانیا و آمریکا کار کرده است و در بخش‌های تئاتر برادوی و وست‌اند نیز بازی کرده است. او بیشتر به خاطر نقش ‌هایش در فیلم‌های “دزدان دریایی کارائیب” و همچنین “Love Actually” شناخته شده است. نایتلی همیشه در صنعت فیلم بریتانیا پیشگام بوده است.

15. اولیویا وایلد / Olivia Wilde

ارزش دارایی: 20 میلیون دلار

اولیویا وایلد بازیگر، تهیه کننده، مدل، کارگردان و فعال آمریکایی است. وایلد بیشتر به خاطر نقش خود به عنوان “Dr. Remy” شناخته شده است که این شخصیت در سریال تلویزیونی پزشکی درام “House” بوده است. او همچنین در فیلم‌هایی چون “مکالمه با زنان دیگر”، “سگ آلفا”، “Tron: میراث” و “اثر لازار” شناخته شده است.

14. ریحانا / Rihanna

ارزش دارایی: 260 میلیون دلار

ریحانا خواننده، تاجر و بازیگر است. با گذشت سال‌ها، ریحانا به یکی از محبوب‌ترین خواننده‌های جهان تبدیل شده و به ارزش خالص دارایی او 260 میلیون دلار بوده است.

13. جنیفر آنیستون / Jennifer Aniston

ارزش دارایی: 240 میلیون دلار

Jennifer Aniston

جنیفر آنیستون بازیگر، تهیه کننده فیلم و تاجر آمریکایی است. آنیستون در سنین جوانی شروع به کار بازیگری کرد. او در دهه 1990 با موفقیت رشد کرد و همچنان به عنوان یک چهره مشهور عمومی شناخته شد. جنیفر آنیستون به عنوان یکی از بازیگران برجسته، پردرآمد و ثروتمند در هالیوود معرف حضور همگان است و او یکی از جذاب‌ ترین زنان جهان در بین سلبریتی‌ها به حساب می‌آید.

12. کیت بکینسیل / Kate Beckinsale

ارزش دارایی: 16 میلیون دلار

Kate Beckinsale

کیت بکینسیل بازیگر انگلیسی است. او اولین فیلم خود را در سال 1993 بازی کرد. Beckinsale در درام‌های انگلیسی مانند “Prince of Jutland”، “Cold Comfort Farm”، “Emma” و “The Golden Bowl” حضور داشت.

11. اما واتسون / Emma Watson

ارزش دارایی: 80 میلیون دلار

جذاب ترین زنان جهان

اما واتسون بازیگر، مدل و فعال انگلیسی است. واتسون در مدرسه اژدها شرکت کرد و به عنوان بازیگر در آکسفورد در شاخه Stagecoach Theater Theater Arts آموزش دید. موفقیت بزرگ او هنگامی رخ داد که اولین نقش بازیگری حرفه‌ای خود را به عنوان “هرمیون گرنجر” در فیلم هری پاتر داشت.

10. سلنا گومز / Selena Gomez

ارزش دارایی: 60 میلیون دلار

سلنا گومز خواننده، بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است. گومز در سریال‌های تلویزیونی مانند “Barney & Friends” و “Wizards of Waverly Place” حاضر شده است. گومز همچنین یک خواننده فوق‌العاده خوب است و امروزه وی به عنوان یکی از مشهورترین افراد مشهور جهان شناخته می‌شود و از محبوبیت زیادی برخوردار است.

 9. گابریل یونین / Gabrielle Union

ارزش دارایی: 20 میلیون دلار

گابریل مونیک یونین وید بازیگر، فعال و نویسنده آمریکایی است. او کار خود را از دهه 1990 آغاز کرد و قبل از بازی در نقش‌های فیلم‌های عاشقانه و کمدی نوجوان، در فیلم‌های کمدی تلویزیونی معروف شد.

8. آدریانا لیما / Adriana Lima

ارزش دارایی: 85 میلیون دلار

آدریانا لیما مدل و بازیگر برزیلی است که بیشتر به دلیل حضور در لیست “فرشته‌های ویکتوریا سکرت” شناخته می‌شود. لیما باارزش‌ترین فرشته ویکتوریا است و از سال 2003 تاکنون مدل لوازم آرایشی Maybelline و تبلیغات تجاری Super Bowl و Kia Motors بوده است.

7. میلا کونیس / Mila Kunis

ارزش دارایی: 65 میلیون دلار

جذاب ترین زنان جهان

میلا کونیس بازیگر آمریکایی است و در اوکراین متولد شده است. کونیس قبل از اولین نقش مهم خود در سن 14 سالگی، در چندین مجموعه تلویزیونی و تبلیغات ظاهر شد. او بیشتر به خاطر بازی در نقش “جکی بورخارت” در مجموعه تلویزیونی ” That 70s Show” شناخته شده است.

6. ناتالی پورتمن / Natalie Portman

ارزش دارایی: 60 میلیون دلار

جذاب‌ ترین زنان جهان

ناتالی پورتمن بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم با تابعیت دوگانه اسرائیلی و آمریکایی است. پورتمن دریافت‌کننده جوایز مختلف، از جمله جایزه اسکار و دو جوایز گلدن گلوب بوده و او به دلیل بازی در “جنگ ستارگان: قسمت اول – تهدید فانتوم” به رسمیت شناخته شد. البته او از کودکی با بازی در فیلم لئون نیز موفق و معروف شده است.

5. کیت آپتون / Kate Upton

ارزش دارایی: 20 میلیون دلار

کیت آپتون مدل و بازیگر آمریکایی است. آپتون در فیلم‌های “Tower Heist”،The Other Woman”” و “Layover” حضور داشته است. او یکی از زیباترین زنان جهان بوده که در این لیست در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

4. شارلیز ترون / Charlize Theron

ارزش دارایی: 130 میلیون دلار

Charlize Theron

شارلیز ترون بازیگر آمریکای جنوبی / آفریقایی است. Theron دریافت‌کننده چندین جایزه، از جمله جایزه اسکار، یک جایزه گلدن گلوب و خرس نقره‌ای برای بهترین بازیگر زن است. او به خاطر بازی در فیلم‌های “Mighty Joe Young” ، و ” The Cider House Rules ” معروف است.

3. جسیکا آلبا / Jessica Alba

ارزش دارایی: 200 میلیون دلار

جسیکا آلبا بازیگر و تاجر آمریکایی است. آلبا حضور در تلویزیون و فیلم‌های خود را در سن 13 سالگی آغاز کرد. او وقتی که 19 سال داشت بازیگر نقش اول سریال “Dark Angel ” بود که خوش درخشید.

2. اسکارلت جوهانسون / Scarlett Johansson

ارزش دارایی: 140 میلیون دلار

اسکارلت جوهانسون بازیگر و خواننده آمریکایی است. جوهانسون یکی از بازیگران پردرآمد جهان است. او چندین بار در لیست مجله Forbes Celebrity 100 حضور داشته است و یکی از جذاب‌ ترین زنان جهان است.

1. مگان فاکس / Megan Fox

ارزش دارایی: 8 میلیون دلار

مگان فاکس بازیگر و مدل آمریکایی است. فاکس فعالیت بازیگری خود را در سال 2001 و با چند نقش جزئی تلویزیونی و فیلم آغاز کرد. او اولین فیلم خود را با ایفای نقش در کمدی نوجوان “Confessions of a Teenage Drama Queen” آغاز کرد. در سال 2007 او با بازی در فیلم ترانسفورماتور درخشید. مگان فاکس به انتخاب مردم یکی از جذاب ترین زنان جهان است.

امتیاز: 3.3 از 5 (157 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۱۶۴ دیدگاه

  1. Avatar Prhm گفت:

    چه عجب چند نفر نیومدن بگن فقط لیسا خوشگله چرا لیسا رو نذاشتی تو اینستاگرام که طرفدار های بی تی اس و بلک پینک کلا رو مخمونن خداروشکر اینجا نیستن

  2. Avatar رضا گفت:

    و همچنان نظرات ایرانیهای عقل کل ادامه دارد……

    • Avatar ..... گفت:

      ب نظرم باید یه نگاه ب تی و اری بندازین خدایی بر چ اساسی میگی
      هر کدوم خوست اومد؟ از لحاظ ریاضیات هم آری و تی جزو زیباترین ها هستن و سلیقه ای هم ک کدوم آدمی ک حسود نباشه میگه اینا زشتن … اینا زیباترین هان اصلا با بعضی اسمهای لیست قابل مقایسه نیستن خندم میگیره 😒😂

    • Avatar پروشات گفت:

      تو کجایی هستی ضد ایرانی

    • Avatar پروشات گفت:

      یکیش خود من ایرانیم پیشنهاد مدل و هنرپیشگی و کلیپ آهنگ بهم دادند ولی نرفتم شاید درکش برای بعضیها سخت باشه

  3. Avatar حیدر گفت:

    چرا شلوغش میکنید شما هم بازیگر بشین مشهور بشین هرجا دلتون خواست عکس خودتون بزاریم زیباترین چهره هم بزارین شما اولین با اینکه دماغ گنده دهن گشاد چشا یادمی اول نشین

  4. Avatar رامتین گفت:

    هیچکدامشان حتی ۱ پاپاسی هم نمی ارزند

  5. Avatar Ario گفت:

    پس بیلی ایلیش چی شد

  6. Avatar ملیکا گفت:

    اصلا همشون زشت هستند هر چی انسان روی کره زمین هست زشته
    تمام نه بحث کنید و نه چیزی

  7. Avatar Nehrab گفت:

    آقا شما یه ساعت وایسی سره کوچه ازینا بهتر می بینی بخدا

  8. Avatar نازیلا عباسی گفت:

    چرا فرق میزارین همه این خانوما از قاره امریکا و اروپا هستن 1 خانوم از قاره ایا نداشتیم مگه ما اسیایی ها زشتیم؟ از قضا دخترای کره ای یا چینی یا هندی ها اصلا همه دخترای ایرانی خوشگلن به افتخارمون هر موافقه اعلام کنه

  9. Avatar پوریا‌ گفت:

    ببخشید یکی به من بگه اما واتسون کجاست زیبا است اصلا برای اینکه بگیم یک زن یا مرد زیباست یا زشت چه ویژگی هایی رو باید لحاظ کنیم جالبه تمام زناو مردا زیبا جهان مشهور هستن

  10. Avatar Erfan گفت:

    اما واتسون یعنی تلفیق زیبایی و جذابیت در یک بدن . الحق که زیباترینه

  11. Avatar Sajedeh گفت:

    هیچکدوم به غیر از سلنا گومز خوشگلتر نبود الیزابت اولسن از همه بهتر و خوشگلتره اونم باید تو لیست می‌بود

  12. Avatar SHIMMER گفت:

    بابا بیخی چه آدمایی هستین شما /:
    درد و بلای خودمون تو سرشون
    ما در حالت عادی از اینا ماه تریم
    تازه با هزار تا عمل و ارایش خدا هم میمونه چجوری خلقمون کرده اوکی ؟
    الان هر کی کامنتاتون رو خونده با خودش گفته حسادت کل وجودتون رو گرفته
    اینو بدونید عکس های سلبا از زیر هزار تا فیلتر و فتوشاپ و ارایش و …. رد شده

    • Avatar دُری قانوم گفت:

      اول بگم که، قشنگ دوست عزیزمون اشاره کرده که زیباترین زنان جهان از بین “چهر‌ه‌های مشهور.”
      دوم کِی میخواید بفهمید سلقیه ها متفاوته خدا میدونه. از نظرتون همشون زشتن؟ خب اوکی مشکلی نیست. ولی مجبور نیستید اینجوری حرفتونو بگین. همینکه بگین( از نظر من هیچکدوم) بخدا کافیه. شما خودتون راضی هستین ده بیست نفر ادم براتون بنویسن چقد زشت و سیاه سوخته یا کچل و همچین چیزایی هستین؟
      عامل بیشتر خودکشی سلبریتی‌ها میتونه همین کامنت و نظرات به شدت ازردهندتون‌ باشه.

  13. Avatar علی گفت:

    به نظر من emilia clarke روی دست نداره
    واقعا فوق العادس

  14. Avatar علی گفت:

    سلام خدمت همهء دوستان خردمند
    واقعا باید چه کنیم؟
    حالا این بنده های خدا ، خوشگل هستند یا نیستند؟
    چرا به اثر نگاه می کنید و تحسینش می کنید ، اما به کسی که اونها را خلق کرده ، توجه نمی کنید.
    اینها هیچکدام از خودشان چیزی ندارند.
    هر چه دارند ، از خداست.
    خودش این زیبایی ها را به آنها عنایت کرده ، خودش هم روزی این زیبایی ها و نشاط را از آنها خواهد گرفت.
    اینها فقط یک نمونه کار از قدرت خداوند هستند.
    واقعا تعجب داره که چرا مردم ، زیبایی ها را می بینند ، ولی آفرینندهء زیبایی ها را تحسین نمی کنند.
    مثل اینکه شما یک کوزهء سفالی زیبا و رنگارنگ را ببینید و او را تحسین کنید.
    و آن کوزه را تحسین کنید و بهش بگید : تو چقدر زیبا هستی . آفرین. خوش به حالت.
    در خالیکه شما باید سفالگر و استادی که آن کوزهء زیبا را خلق کرده ، را تحسین کنید.
    واقعا کار بعضی ها تعجب داره.
    به خودتان برسید.
    اهل تفکر باشید.
    این زیبایی ها ، پایدار نیستند.
    خواهشا بفکر خودتان باشید.
    ابد در پیش دارید.
    ان شاءالله که جزو حسرت خورندگان نباشیم.

  15. Avatar H,m گفت:

    اخه شکیراااااااا؟؟؟!!!!!!🤢🤢🤢

  16. Avatar رونا گفت:

    بیلی ایلیش چرا نیست؟؟؟

  17. Avatar خفه شو :/ گفت:

    هیچکدوم..جای الکسیس تگزاس خیلی تو این لیست خالیه..خخ🤣

    • Avatar Prhm گفت:

      واقعاً این چه لیست چرتی هست که جنیفر لوپز و آنجلینا جولی توش نیستن من هرلیست معتبر خارجی رو میبینم جنیفر لوپز توش اوله
      اول برید تحقیق کنید بعد تو سایت تون لیست بسازید و در ضمن جنیفر لوپز رو نذاشتی بعد شکیرا رو گذاشتی اونکه خیلی معروف تره واقعا خیلی خوبید 😂

  18. Avatar المیرا گفت:

    بنظرمن اسکارلت وشارلیز واماواتسون زیبان.
    بقیه چرتن وبی خود.

  19. Avatar نیلوفر گفت:

    اسکارلت جوهانسون وشارلیز ترون وجسیکا الباواماواتسون خوبن….ولی خداوکیلی این همه سیاه سوختروزدین الیزابت اولسن مارگورابی ومونیکا بلوچی وانجلیناجولی رو نزدین 🙁
    بعدیه چیزی اخه جنیفرانیستون خوشگله؟نه واقعا خوشگله؟خداوکیلی یه ریش براش بزارین باسالی تو پزشک دهکده هیچ فرقی نمیکنه.‌. شبیه میمون میمونه،بخداانجلینا ازاین خیلی خوشگل تره…فک کردین ک چرا برد ازش جداشد خب جواب واضحه میمونو ول کرد زیبای خفترو گرفت…

  20. Avatar رها گفت:

    شارلیزترون واسکارلت جوهانسون وجسیکاالباواماواتسون خوبن…این همه سیاهاروزدین الیزابت اولسن ومارگورابی ومونیکا بلوچی وانجلیناجولی رو نزدین 🙁
    فقط یه چیزی اخه جنیفر انیستون خوشگله؟نه واقعاخوشگله؟شبیه میمون میمونه خداوکیلی انجلیناجولی ازاین خیییلی خوشگل تره…جنیفرانیستون یه ریش براش بزاری با سالی تو پزشک دهکده هیچ فرقی نمیکنه…فک کردین ک چرا برد ازش جدا شد خب جواب کاملا واضحه میمونو ول کرد زیبای خفته گرفت…شبیه مرداس خداوکیلی انیستون یه کت بپوشه با شاهرخ خان هیچ فرقی نمیکنه…واقعاچقد بهتون پول داده که بیاین اسمشو بزنین؟ :/

  21. Avatar ناشناس گفت:

    اسکارت جوهانسون از همه این چند نفر خوشگل تره

  22. Avatar مجید گفت:

    بنظرم اخلاق خوب آدموخوشگل میکنه

  23. Avatar 5160 گفت:

    فقط دوشیزخ لانا رودز والسلام

  24. Avatar sipan گفت:

    همه عالی مخصوصا ادریانا لیما و کتی پری
    فقط حس نمیکنین جای امبر هرد خالیه؟

  25. Avatar bts x army گفت:

    خوب بود
    من با اسکارلت جوهانسون و اما واتسون خیلیییییییی موافقم
    ولی تیلور هم خیلی خوشگله

  26. Avatar Emma گفت:

    به نظر من همشون زشته بجز❤ اما واتسون❤

  27. Avatar دینا💖 گفت:

    ای بابا گل گدوت هم خوشگل تره ایناست U_U ولی من اما واتسون رو خیلی دوست دارم.

  28. Avatar :| پوکر گفت:

    خدایی همشون خوشگلن من که قبولشون دارم 🙂

  29. Avatar sea گفت:

    هیچ کس به مریلین مونرو نمیرسه حتی اون انجلینا جولی افسرده

  30. Avatar سهیل گفت:

    …تو سلیقه هرکی ک میگه سوییفت قشنگه بی کلاسای دختر قشنگ ندیده دهاتی ،سویفت چش ریزه چش ژاپنی چش بد رنگ کله کلچل، ی ذره مو رو سرشه ک تازه هر تارشم خیلی نازکه موهاش بد رنگ هست ،مژه ک اصلا نداره قربونش برید، ی ذره ابرو بد فرم با فاصله طولانی از هم داره و بد رنگ رژ قرمز مسخره تکراریه بی کلاسیم همیشه میزنه مدل موهاش همیشه ی چتریه دهاتیه لباساشم عین گداهاست مثلا پول داره اونوقت این پشگلا لباساشه ناخناشم پهن و خیلی کوچیک عین مرداست زیرشونم پهنای سفیدی دیده میشه سین رو هم بد تلفظ میکنه صداشم ب دل نمیشینه سینه و باسن ک هیچی استخونیه بد فرم رنگ پوستش فشار و می ندازه پیر و پسرباز هم هست و جلف و بی لیاقت و ناشایست لباشم خیلی بیریخته دماغ نیاز ب عمل مسخره صورت گوجه ای

    • Avatar محمدرضا گفت:

      داداش فشار نیار عکسایی بعد جراحیشو نگاه کن بعد انقدر زور بزن حرکی یه سلیقه ای داره خب حد اقل قد بلنده اندام هر کسی هم با ورزش صحیح حل میشه یه ذره خب انصاف داشته باش …….فکر میکنی مثلا جنیفر لوپز از اول اندامش اونقدر خوب بوده نه داداش هر روز چندین ساعت تمرین می کنن

    • Avatar نگار گفت:

      جدی؟ فکر نکنم که بدونی داری دروغ میگی! چون هرچی خدا آفریده زیباست.
      دروغگو هستی. دروغگو دروغگو

    • Avatar sipan گفت:

      باوا تو خوشکلی برا ما بسه😑

    • Avatar H.n گفت:

      😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
      سهیل جولی پیت😐
      یه جووووری میگه انگار تیلور سوئیفت افتاده دنبال این میگه توروخدااا بیا با من دوس شو😒😒😑😑😑😑
      این حجم از هیز بودن رو درک نمیکنم !!!!کی از تو نظر خواست ؟!
      تو برو ریشتر بخارون مردک

    • Avatar ... گفت:

      داداش تو خوبی

  31. Avatar خون اشام گفت:

    .. تو سلیقه هرکی ک میگه سوییفت قشنگه بی کلاسای دختر قشنگ ندیده دهاتی ،سویفت چش ریزه چش ژاپنی چش بد رنگ کله کلچل، ی ذره مو رو سرشه ک تازه هر تارشم خیلی نازکه موهاش بد رنگ هست ،مژه ک اصلا نداره قربونش برید، ی ذره ابرو بد فرم با فاصله طولانی از هم داره و بد رنگ رژ قرمز مسخره تکراریه بی کلاسیم همیشه میزنه مدل موهاش همیشه ی چتریه دهاتیه لباساشم عین گداهاست مثلا پول داره اونوقت این پشگلا لباساشه ناخناشم پهن و خیلی کوچیک عین مرداست زیرشونم پهنای سفیدی دیده میشه سین رو هم بد تلفظ میکنه صداشم ب دل نمیشینه سینه و باسن ک هیچی استخونیه بد فرم رنگ پوستش فشار و می ندازه پیر و پسرباز هم هست و جلف و بی لیاقت و ناشایست لباشم خیلی بیریخته دماغ نیاز ب عمل مسخره صورت گوجه ای

  32. Avatar خون اشام گفت:

    تازه جلف و پیر و پسرباز و بی کلاس، مدل موهای چتریه بیریخته تکراری، تیپ افتضاح لباش ی شکل مسخره و ززززشششت دماغش بد فرم

  33. Avatar ANGEL گفت:

    کامنتا بیشتر جذاب بودن

  34. Avatar علی گفت:

    سلام شما دودقیقه به اسکارلت جانسون یا. اماندانا سایفرد نگاه کن توفیلم لوسی و فیلم ازاینجابرو بعدمیفهمی کجاشون خوشگله
    لامصب جذابیت داد میزنه که میگیم نمک

  35. Avatar میترا گفت:

    من نمیدونم اینا چی شون خوشگله

  36. Avatar مبینا گفت:

    نمی ذنم چرا هیچ کدومشون خوشگل نیستن وقتی کلی نکاه کنی!
    خودم از همه بهترم

  37. Avatar رضا گفت:

    اره بابا اینا زشتن، شما نظر دهنده ها خوشگلید

  38. Avatar fatemeh~ گفت:

    چرا انقدر اینا زشتن؟!

  39. Avatar Latif گفت:

    جای الکساندرا داداریو خالیه.خدایی داداریو از همه اینا بهتره.اونم بذارین

  40. Avatar تیرداد گفت:

    درد و بلای من تو سر همشون، کجای اینا خوشگلن

  41. Avatar آنیتا اعتمادفر گفت:

    جای “جیجی حدید”،”کندال جنر”،”بلا حدید” توی این لیست خالیه

  42. Avatar Amir گفت:

    بنضره من اما واتسون از تمام زنا خوشگله تره خیلی خوشگله 😍😍😍😍💓💓💓

  43. Avatar Ys گفت:

    این لیستا همش چرته، اولا اینکه دخترای جذاب مثل ایندیانا اوانس که کمتر فعالیت دارنو لحاظ نمیکنه، دوما هر کسی میخواد بیاد تو لیست مردمی باید چند سال از اوج خوشگلیش و البته بیشتر معروفیتش گذشته باشه!
    بنظر من آنجلینا و لوپز و بازیگرای قرن بیستم جذاب نیستن، ما جذاب میبینیمشون.
    لیست اقایونو که دیگه نگو، پول و شهرته!
    یه زمان که بکهام واقعا خوب بود، نمیگفتن بکهام جذابه، الان که چروک شده همه … یا گلزار! ۴۵ سالشه! تو ۲۵ بد نبود.

  44. Avatar عباس گفت:

    ای بابا پس الهام روتیتور چی شد؟ طفلک اینقد پا ب پای ظریف زحمت میکشه

  45. Avatar اهم اهم گفت:

    حیف که دیر شد، کاش الکسیس جون هم اضاف کرده بودین….🤣

  46. Avatar باران ابراهیم ولوجردی گفت:

    کیتی پری باید اول میشد😠😓

  47. Avatar گلمبرت گفت:

    پس کشا کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  48. Avatar ad گفت:

    رتبه 1 باید بشه taylor swift … دوم مگان فاکس … سوم امبر هرد بقیشون چندان رتبه بندیشون مهم نیس خخ .

  49. Avatar Shayan. Zx گفت:

    مونیکا بلوچی. جنیفر لوپز. انجلینا جولی؟؟؟ کشکن اینا

    • Avatar خسرو گفت:

      ایناچیه میزارن چراازهنرپیشه های خودمون عکسی نیست ایرانیادرجهان به خوشگلی معروغن نه تنها هنرپیشه هابلکه دریه دهات اینقدرخوشگل هست که اینابه گردشون نمیرسن

  50. Avatar O.J2.K2.G گفت:

    کیتی پری باید اول میشد نه اخر

  51. Avatar رضا.سلطانی گفت:

    کیم کارداشیان چراتولیست نیست اون که خیلی جذابتره

  52. Avatar ایرانی گفت:

    پیش از این هم گفته ام که تمام این لیست های “جذابترین زنان جهان” و “جذابترین مردان جهان” نادرست و خنده دارند چرا که این افراد را از بین 200-300 نفر خواننده و بازیگر و مدل (فعال در آمریکا) انتخاب می کنند و همه ی مردها یا زن های جهان را بررسی نمی کنند تا به این لیست های مسخره برسند.
    عنوان این مقاله هم باید از “لیست جذابترین زنان جهان”!!! به “لیست جذابترین زنان سلبریتی فعال در آمریکا” تغییر کند.

  53. Avatar علی گفت:

    چهره هایی که چند روز دیگه ، خوراک کرمهای زیر خاک میشن و فقط ازشون چند تیکه استخوان باقی می مونه.
    همین ظاهرهای فریبنده ، انسان رو از زیباییهای اصلیش دور میکنه.
    فقط ظاهر و دیگر ، هیچ…

  54. Avatar احسان گفت:

    واقعا هیچ کدوم خشگل نیستن

  55. Avatar M o r d a b گفت:

    فکر کنم نویسنده با این مطلب میخواسته بحران کم آبی رو حل کنه ولی از سیل غافل شده…

  56. Avatar علی صادقی گفت:

    خب امبر هرد رو چرا نگفته؟ این همه سیاه سوخته رو گفته؟ ☹️☹️

  57. Avatar مهرشاد گفت:

    سلام.
    تیلر سوئیفت و جنیفر لوپز و بیلی ایلیش از نصف اینا خوشگل ترن و تو لیست نبودن

  58. Avatar داوود گفت:

    …به اینامیگین خوشگل!خوشگل به کسی میگن که اگه دومن کرم وپودروگریم روازروی صورتش پاک کنی وبایک برس موهاشوبه هم بریزی،مثل انترنشه که همه اینامیشن.همه ایناآرایشگرمخصوص دارن .تابخوان برن بیرون ازخونه،اول گریم میشن وموهاشونودرست میکنن وهزارترفندارایشی دیگه.زیبایی خدادادی برخی دختران ایرانی راحتماندیدین که به ایناکه اززیردست معروفترین گریمورهابیرون اومدن،میگین خوشگل!!!

  59. Avatar Sia گفت:

    برحسب مقدار دارایشون جذابیتشون تایین کردین؟دختر هست تو کوره دهاتای ما از این خوشکل تره بدون آرایش و کرم های میلیونی

  60. Avatar ایرانی گفت:

    عالی همشون خوشگلن من که داشتم غش میکردم از خوشگلا ودارائی هاشون

  61. Avatar سورابلالی حقوقدان گفت:

    بازیگرن اینهمه پولدارن؟دانشمندانی مثل من بی پولن علم بهتر است یا ثروت

  62. Avatar سورابلالی حقوقدان گفت:

    خب اکثربازیگرن دانشمند چ؟

  63. Avatar آرش گفت:

    سلام اینا خیلی قدیمی حداقل هر کدومشون ۱۰ سال پیش چهره بوده الان چهرهای ‌خیلی زیباتری هست

  64. Avatar مهرداد گفت:

    منظورتون فیلم ترنسفرمر بود دیگه؟

  65. Avatar ناشناس گفت:

    کریستن استوارت از اینا خیلی خوشگلتره😕

  66. Avatar ریحانه محسنی زاده گفت:

    سلم،لطفا به این لیست اما استون هم اضافه کنید.او یک بازیگر آمریکایی است.وی در فیلم های مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ و ۳،لالالند،ایزی ای،سرزمین زامبی ها،سوگلی،خدمتکاران و…بازی کرده است.

  67. Avatar بهنام گفت:

    داداش اگه عکس هم میزاشتی عالی بود
    مرسی

  68. Avatar Little gamer گفت:

    taylor swift هم باید باشه

    • Avatar T.s گفت:

      دقیقا هرکی تیلور سویفت و نیاره خیلی بی سلیقست

      • Avatar خون اشام گفت:

        .. تو سلیقه هرکی ک میگه سویفت قشنگه دهاتیایه بی کلاس دختر قشنگ ندیده ،آخه تایلور یا همون تانکر تراکتور تشک قشنگه؟؟؟؟؟؟چشمش ک ریز و ژاپنی و بد رنگه، کچلم ک هست ی ذره مو داره اونم هرتارش نازک رنگ مو شم ک بماند رنگ پوستش ک از روحم پریده تره مژه ک اصلا نداره قربونش برید ناخناشم عین مردا پهنه و کوچیک و زیر ناخناش پهنای سفیدی دیده میشه سینه و باسن ک خدا واسش نساخته صورت گوجه ای هیکل فقط استخون،،،،لباساش ک عین گداهاست

        • Avatar فن تیلور گفت:

          ببین اون دهنتو ببین تیلور عشقه اگرم چشماش ژتپنی باشه به تو بر میخوره تو رو کشت الان بعدشم لابد تو خوبی بعدم مو داره
          بعدم مشکلیه دلشونمیخواد ناخن بزاره
          پوستش هم مثل آدمه
          پس نتیجه میگیریم بری به درک و دیگع در باره تیلور این جوری حرف نزنی و …..
          اصلا دلش میخواد مثله گداها لباس بپوشه و اینکه اصلا هم لباسش مثل گداها نیست …. میکنی

  69. Avatar helen گفت:

    حقیقتا اکثریت جذابن …..

  70. Avatar علی گفت:

    جنیفر لوپز پس چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

  71. Avatar محمود گفت:

    همشون که آمریکایی شدند

  72. Avatar میثم سالاری منوجان گفت:

    اوووووف اوووووف اوووووف درد وبلای همشون بخوره توی سرم
    عجب جیگرایی هستن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.