قابلیت پیش‌بینی آینده

قابلیت پیش‌بینی آینده توسط برخی انسان‌ها (یک توانایی مرموز و ناشناخته)

سؤالات بسیاری است که از پاسخ به آنها عاجز هستیم؛ بسیاری از این سؤالات به‌قدرت و دنیای ماورالطبیعه بازمی‌گردند. یکی از این علوم، بانام ” فراروان‌شناسی” یا Precognition شناخته می‌شود که شاخه‌ای از دانش روان‌شناسی است که به مطالعه پدیده‌های روان‌شناختیِ به‌ظاهر فرا طبیعی می‌پردازد. پایه‌های اصلی این علوم شامل ادراک فراحسی، جنبش فراروانی، قابلیت پیش‌بینی آینده و بقای خودآگاهی می‌شوند. متخصصان و روانشناسان بسیاری در این عرصه مشغول فعالیت هستند که گاها آزمایش‌های خیره‌کننده از آنها به ثبت رسیده است.

بخش مهمی از علوم Precognition

قسمت بزرگ و مهم علوم Precognition، شامل تحقیق و شناخت بر روی افرادی می‌گردد که دارای توانایی پیشگویی سطحی و میانی، آینده‌بینی، چشم‌انداز بینی و توانایی ذهنی در حدس و تشخیص درست اتفاقات هستند. هرچند که هیچ دلیل علمی تا به امروز برای این توانایی پیدا نشده است، اما آزمایش‌ها نشان داده است که این افراد به‌واقع وجود داشته و درصد ناچیزی از مردم کره زمین را تشکیل می‌دهند.

ازنظر علمی، هیچ دلیلی برای این توانایی آنها وجود ندارد؛ همچنین تحقیقات تنها توانسته ادعای این افراد را ثابت کرده و همچنین از توضیح علمی این شرایط عاجز است. افرادی که امکان مشاهده وقایع و اتفاقات آینده را در خود حمل می‌کنند. این افراد ازنظر قدرت این توانایی به چند دسته تقسیم‌شده و گاها قدرت تمامی آنها در یک حد و اندازه نیست. جالب است بدانید که از سال‌های دور، پلیس ایالات‌متحده آمریکا با شناسایی چند تن از این افراد، از آنها در پرورنده‌های حل‌نشده استفاده می‌کند.

قابلیت پیش‌بینی آینده از گذشته تا به امروز

قابلیت پیش‌بینی آینده به‌طور گسترده‌ای پذیرفته‌شده و گزارش‌ها در سراسر تاریخ، به همراه اسنادی است که این گفته‌ها را تائید می‌کند. حتی “ارسطو” نیز تحقیقاتی را در این زمینه انجام داده و رؤیای برخی از افراد را ازنظر واقعیت بررسی کرده بود. اصطلاح “پیش‌بینی” در ابتدا در قرن هفدهم ظاهر شد، اما تا مدت زیادی بعدازآن به استفاده مشترک در بین محققان نپیوست. در سال 1883، تحقیقات مسیحیان برجسته بر روی یک به‌اصطلاح جادوگر آفریقایی ثابت کرد که این شخص از قدرت ماورایی برخوردار بوده و به سؤال های آنها پاسخ صحیح داده بود.

ماوراطبیعی

با شروع قرن 20، این تحقیقات و مکاشفه‌ها با سرعت بیشتری همراه شد. یک مهندس هواشناسی بریتانیایی مدعی شد که رؤیاهایی را دیده است که به واقعیت پیوسته‌اند! سپس وی با ثبت و تجزیه‌وتحلیل آنها، موفق به توسعه توانایی خود و درنهایت نگارش یک کتاب در سال 1927 شد. این مهندس در ادامه به این نکته دست‌یافت که 10 درصد از رؤیاهای تمام مردم به واقعیت خواهد پیوست. این مهندس حتی از مردم عادی دعوت کرده بود که با ثبت آنها، از وقوع آنها مطمئن شوند!

در سال 1932 پسربچه‌ی هوانورد معروف Charles Lindbergh ربوده‌شده، کشته و سپس در میان درختان دفن گردید. 2 روانشناس با اسامی Henry Murray و D. R. Wheeler تصمیم گرفتند تا برای پیدا کردن کودک از نیروهای پنهان در برخی افراد کمک بگیرند. طی فراخوان آنها 1300 نفر ادعا کردند که از سرنوشت کودک باخبر هستند؛ نتیجه آن شد که 5 درصد از افراد اعلام کردند که کودک کشته‌شده و از میان این 1300 نفر مدعی، 4 نفر به‌طور کامل گفته بودند که کودک کشته‌شده و در میان درختان دفن شده است.

تحقیقات عجیب!

در طول تاریخ تحقیقات و آزمایشگاهی بسیاری در سراسر جهان به این مقوله پرداخته‌اند؛ اما تنها درصدی از آنها به‌طور دقیق موفق به دستیابی و اثبات حقیقت شده‌اند. Samuel G. Soal در سال 1940 آزمایش‌های عجیبی را انجام داد. یکی از آزمایش‌های این شخص، تست حیوان نام داشت. این محقق کارت‌هایی را به شرکت‌کنندگان و مدعیان قدرت ماورایی داده و از آنها می‌پرسید که حدس بزنند در اتاق دیگر چه حیوانی قرارگرفته است؟ از 13 نفر شرکت‌کننده 3 نفر موفق به پاسخ صحیح شده بودند. این پاسخ می‌توانست از روی شانس باشد اما پس از تکرار آزمایش بر روی آن 3 نفر متوجه شد که آنها همواره پاسخ صحیح را ارائه می‌کنند!

رؤیا

برخی از محققان بعدها این نتایج را حاوی تقلب دانسته و آنها را قویاً رد کرده‌اند. نتیجه تحقیقات دکتر David Ryback، یک روانشناس در آتلانتا، حاکی از آن است که 8.8 درصد از مردم جهان دارای این ویژگی هستند که بتوانند آینده را در قالب رؤیا و یا موارد دیگر مشاهده نمایند. ازآنجایی‌که بین دانشمندان اختلاف‌نظرهای فراوانی بود، یک دسته‌بندی واحد به‌منظور شناخت این افراد و تحقیق بر روی آنها انجام شد:

  • رؤیا باید پیش از وقوع اتفاق دیده و گزارش شود
  • فاصله زمانی بین رؤیا و رویداد باید کوتاه باشد
  • توضیح رویدادی که قرار است اتفاق بیفتد باید به‌صورت کامل و شفاف باشد
  • جزئیات رؤیای مشاهده‌شده و رویدادی که قرار است اتفاق بیفتد باید به‌طور دقیق ثبت شود

در سال 2011، دکتر Daryl Bem، استاد کارشناسی دانشگاه کورنل و روانشناس، نتایج تحقیقات خود را در چند مجله روانشناسی منتشر نمود؛ این نتایج با حمله منتقدان وی روبرو بود که اکثراً از همکاران ایشان بودند. بسیاری از محققان به دلیل ترس از همین انتقادها و نبود شواهد علمی، از خیر انتشار نتایج خود می‌گذرند.

برخی انسان‌ها چطور در رؤیا آینده را مشاهده می‌کنند؟

ازنظر علم فیزیک، قابلیت پیش‌بینی آینده در صورتی امکان‌پذیر است که آنها یک‌بار روی‌داده و سپس با برگشت به گذشته، امکان مشاهده آنها فراهم شود که عملاً چنین چیزی در حال حاضر ممکن نخواهد بود. همچنین علوم وابسته به کوانتوم نیز می‌توانند این وقایع را ثابت نمایند. بسیاری از افرادی که امکان مشاهده آینده را دارند، بین ساعت‌های 2 تا 4 صبح را بیشترین زمان برای دیدن رؤیاهای واقعی اعلام کرده‌اند. این توانایی اکتسابی نبوده و از سوی والدین به ارث نمی‌رسد. افزون بر قابلیت مشاهده آینده، توان تشخیص انرژی منفی یک مکان، دل‌شوره و اضطراب از بروز یک اتفاق ناگوار و حتی مشاهده مرگ افراد، کمی پیش از فوت آنها نیز توسط این افراد به ثبت رسیده است.

پیش بینی آینده

کشف نسبتاً جدیدی از شواهد کروماتوگرافی مجدد، بعضی‌اوقات به‌عنوان مکانیسم احتمالی برای قابلیت پیش‌بینی آینده معرفی می‌گردد. آزمایش‌های قضاوت از راه دور به محک توانایی فرد برای به‌دست آوردن اطلاعات از یک هدف دوردست نظیر یک شیء، مکان یا فرد که از ادراک فیزیکی فرد قضاوت کننده پنهان است و معمولاً فرد قضاوت کننده با آن‌ها فاصله دارد می‌پردازد. این آزمایش‌ها نیز گاها با نتایج خیره‌کننده روبرو بوده‌اند. به‌هرحال افرادی در سراسر جهان وجود دارند که امکان پیش‌بینی آینده و وقوع خطرات و یا اتفاقات منفی را دارا هستند. هرچند که هنوز ازنظر علمی نمی‌توان توضیح دقیقی برای این قابلیت ارائه کرد، اما چه بخواهیم و چه انکار کنیم، چنین افرادی در کنار ما زندگی می‌کنند!

امتیاز: 4.4 از 5 (20 رای)
کمی صبر کنید...

۲۲۱ دیدگاه

  1. Avatar محمود گفت:

    سلام محمود
    من مدتی شیشه میکشیدم
    برای اولین بار یه روز صبح دو شبه ابر مانند شبیه انسان دیدم که یکی از آنها به شبه.دیگه که یه کلاه پلیسی قدیمی به سر داشت انگار از وضعیت من گزارش میداد
    این اتفاق واقعا غروب آن روز اتفاق افتاد و پلیس مواد مخدر من دستگیر کرد

  2. Avatar علی.م گفت:

    دینه کامل دینیه که به همه نیازهای بشر جواب داده باشه.
    شاه نعمت الله ولی چجوری پیشگویی راجع به آینده ایران کرد؟

    • Avatar PR گفت:

      سلام من 13 سالمه.
      من بعضی موقع ها به یک چیز فکر میکنم.
      مثلاً یکبار بابام داشت نیومد دنبالم داشتم با خودم فکر میکردم ممکنه ماشینی مثل ماشینه بابام آخر پلاکش ۶۹ باشه بعد هم بابا رسید جلومون یک ماشین با آخر پلاک ۶۹ بود.
      یا مثلاً با خودم داشتم به یک کیک فکر میکردم بعد دیدم مامانم از بیرون با همون کیک اومده.

  3. Avatar ♛みลℳ¡ð♛ گفت:

    سلام .من یه پسر مجرد هستم و اتفاقات عجیب برام میفته نا خواسته بعضی اسم ها به زبونم میاد که فردای اون روز طرف معروف میش و نتونستم شرایط رو درک کنم چند دقیقه پیش هم داشتم رو تختم کلیپ میدیدم با گوشی زیر سقف پنجره بسته که ناگهان دو قطره آب انگار از صورت کسی که بهم زل زده ریخت روی تخت و اکثر حرف هام وارونه میش برای کسی توضیحش میدم تا ضایع بشم بگن دیونست ازم فرار کنن ولی وقتی تنهام حرفام به حقیقت میپیوند دیشب هم سر یه کوچه وایستاده بودم یهو اسم حمید رضا موثقی امد تو کلماتم بعد به خودم گفتم این اسم از کجا امد پسر عمومم بود که تابلو سر کوچه حمید رضا موثقی بود امروز هم مدیر عامل دبش حمید رضا موثقی رو اینستا معرفی کرد یعنی چه اتفاقی برام افتاده به شدت دل رحم شدم و اذیت میشم ولی اون موقع ناراحت نمیشم و خوشحالم تو پارک با کسی بحثم بش رامو میکشم میرم ولی انگار یه عده وقتی من طرف رو نمیبینم یا دس به یخه نمیشم طرف رو گوشمالی و میترسوننن همه جا هوامو دارن انگار با دختر ها دوس دارم ارتباط برقرار کنم ولی بعد یکم تایپ کردن یچیزایی میگم که خودم نمیفهمم هدفم از این کار چی بود و طرف ناراحت میش پیام نمیده دیگه یچیزی مانع من میش و بهم اطلاعاتی میده و نمیتونم اکثرش رو در اختیار بقیه بزارم نه مصخره بازی میکنم نه پولی به جیبم میره با این کار ولی از غیب میبینم چیزی که بقیه نمیبینن بعضی وقت ها و نیمه های تاریک درون افراد رو میبینم که دنبال آرامش و بخشیدن میگردن بخشش توسط کی شما اشتباه نکردین 🙇‍♂️و تمام

  4. Avatar 🕷🕸 گفت:

    خب منم خواب آینده رو میبینم .🗿💔

  5. Avatar نآیل گفت:

    من برخلاف چیزایی ک مثاله گفت گذشته یه هفته پیش دوستم رو تو خوابم دیدم و خیلی اتفاقی بهش گفتم و اون مدعی شد که همون اتفاقا براش افتاده..حالا اینک گذشته رو میبینم نمیدونم چه تاثیری داره ولی ایا کسی اطلاعی از این موضوع داره!؟

  6. Avatar بوتوچه گفت:

    سلام من ۱۲ سالمه من خواب دیدم که ۶۰۰۰ سال به آینده رفتم و مادرم یک قهرمان ملی و همه اورا می‌شناسند من واقعا از مرگ مادرم ناراحت بودم حتی یکی زمان انقلاب رو به من گفت من الان واقعا دگرگونم و الانم ساعت ۸ صبحه و خوابم نمی‌بره
    اون زمان کلمه خر مصل فوحش ناموسی ما بود
    و من کفن مادرم روهم دیدم که روش نشسته بودم این تعبیرش چیست؟

  7. Avatar امیر گفت:

    سلام من بعضی اوقات وقتی اتفاقی میوفته (اتفاقات خیلی ساده و پیش پا افتاده مثلا مکالمه با رفیقم) با خودم میگم که عه اینو قبلا دیدم و الان اینطوری میشه . ی مشکلی هست ولی اونم اینکه اولا نمیدونم توبیداری تو خواب یا اصلا ی عالم دیگه اینارو دیدم و اینکه وقتی اتفاق میوفتن میفهمم قبلا دیدمشونو تا یکی دو دیقه بعدش یا کمتر رو میتونم به یاد بیارم . و درکل خیلی هم قوی نیستش که بتونم ازش استفاده کنم اما اگه کسی هست که قدرتشو تونسته پرورش بده و مثل من بوده داخل تلگرام بهم پیام بده که باهم حرف بزنیم

    • Avatar Fariba گفت:

      من هم مثل شما میشم ، البته من به حمله پانیک دچارم ، ولی این اتفاق حتی تا ۱۰ دقیقه جلوتر از زمان برام می افته ، قراره این رو با دکترم در زمان وزیت درمیان بگذارم ، فک کنم به عملکرد مغز ربط داره شاید فک میکنیم از آینده جلوتریم ، شاید مغزمون از عملمون دیرتر کار میکنه ، ولی خیلی عذاب آوره

  8. Avatar ناشناس گفت:

    سلام من آینده خودمو دیدم و در سن ۴۰ سالگی کشته میشم اگه من جلوی مرگم رو بگیرم و سرنوشت رو عوض کنم اختلال در زمان به وجود میاد یا نه؟

  9. Avatar ناشناس گفت:

    سلام من ۱۳ سالمه و تقریبا هرشب اتفاقات مهم و گاهی اتفاقات عادی روز بعد رو میبینم اما یه مشکلی هست اونم اینه که مثلا روز بعد قراره که یه اتفاق بد بی افته اما من دیر یادم میاد که قراره اون اتفاق بی افته راهی هست که بتونم قدرتم رو کنترل کنم؟

    • Avatar فتاح بیستونی گفت:

      سلام من ۴۲ سالمه دوساله اتفاقاتی برام افتاده نمی‌دانم به چیزی فکر میکنم اتفاق میافته یا از قبل از اتفاقات خبر داشتم خودم تو جوابش موندم علم پیش بینی هست یاپیشگویی

  10. Avatar آراد گفت:

    سناریو از قبل ساخته شده
    تجربیات زندگی شکست و پیروزی
    و رسانه ها و تخیلات فردی
    باعث میشه در لحظه باشه و اونای ک درگیر مسائل و چالش های زیادی در زندگی نیستن بهتر میتونن بقیه افراد رو بفهمن
    یجوری شخصیت شناسی و زمان شناسیه

  11. Avatar Ffddd گفت:

    سلام جوای سوالاتتون من میدم.. ما چها ر تا دنیا شبیه همین دنیا داریم ۳ تا کامل یکی هنوز شروع نشده .. یعنی ما سه بار قبل از ورود به این دنیا دنیای مشابهه تو زمان دیگرو تجربه کردیم .بعضی از افراد که تعداد کمی دارن برعکس این دنیا های دیگرو طی کردن یعنی اول تو آینده به دنیا اومدن و تو دنیای بعدی رفتن گذشته ..والان تو این دنیا با افرادی زندگی می‌کنیم که از گذشته اومدن داریم زندگی می‌کنیم..این فیزیک موج ..اگر افرادی که چنین خصوصیتی دارن یعنی برعکس بدنیا اومدن قدرت ذهن که انرزی و جذب میکنه کم باشه .. این انرژی بخش حافظه بلند مدت و باز میکنه و ما چیزای که قبلا دیدیم و مجدد حالت توهم می‌بینیم اما اگر ذهن توانای جذب این انرزی بیشتری داشته باشه یعنی موج بزرگتری و دریافت کنه واین انرزی تو دهن به تعادل برسونه میتونه بسته به انرزی که داره معجزه انجام بده .. افرادی که هر روز تو خواب آینده رو میبینن انرزی دهن خیلی پایین دادن چون طول موج دریافت انرزی، کوچیک دارن .. یجور اختیار تو این دنیا این افراد ندارن چون قبلا زندگی کردن عینا کارهای برعکس تکرار میکنن…معمولا ابجد این افراد به اعداد ۲۲ ۳۳ ۴۴ ۵۵ ۶۶ ۷۷ ۸۸ ۹۹ میرسه آینه‌ای یکی شبیه آهنربا که خود شون تو دنیای دیگه هستن دارن کنترل‌شده میکنن اما این موج که یکی بشه این قدرت آینده بینی بدست میاد ..امام زمان فقط میتونه با این روش معجزه کنه ..چون قطعا طول موج دریافتی اون باید کامل باشه .چون هر موج کامل ریز موج ای داره که ما بخشی از اون ریز موج ا هستیم که وصل شدیم به موج بزرگتر که اگر انرزی موج اصلی وارد بشه انرزی تو بدن همه به تعادل رسیده و چیزای و میبینی که دیگه شبیه توهم نیست از واقعی هم واقعیتر

    • Avatar fatemeh. beit. mashal گفت:

      سلام من همیشه در خواب اتفاق های روز بعدو به طور خلاصه میبینم
      این روزا خیلی این حس قویتر شده
      من حتی میتونم پیش بینی کنم
      مثلا وقتی رفتم خونه عموم عمه ام یا… اونجاست
      یا وقتی کسی میخواد بیاد خونمون یهو استرس میگیرم و متوجه میشم که قراره مهمون بیاد

      بعضی اوقات هم ناخداگاه حس میکنم قراره یه دوستی رو ببینم و واقعا این اتفاق میفته
      حس ششمم خیلی قویه
      ولی باعث سردرد میشه

  12. Avatar Mj گفت:

    خسته نباشید من از بچه گی گاهی سه یا پنج ماه یه بار یه تصاویر یا چیز در خواب میبینم که بعدا اتفاق می افتاد میخواهم بودم درمانی دارد یا توه همش

    • Avatar A گفت:

      سلام من گاهی اوقات موقع بیداری و یا خواب ولی بیشتر موقعی که بیدارم یکدفعه به یک جا خیره میشم و تصاویر خیلی عجیبی که انگار به ذهنم میاد و من توی اون مکان یا اون لحظه وجود دارم میبینم و بعد از چند ماه یا یک هفته اون اتفاق واقعا میوفته بجز این من گاهی اوقات هم که دارم یه کاری رو انجام میدم یا صحبت میکنم احساس میکنم که اون رو توی گذشته دیدم یا برام اتفاق افتاده و گاهی اوقات به طور چند ثانیه این حس رو دارم و گاهی اوقات دیگه که برام اتفاق میوفته چند دقیقه اون رو میبینم

  13. Avatar مجتبی گفت:

    سلام ۲۵سالمه وبچه شهرستان هم هستم. در بیابون. یه اتفاقی برام افتاد که. الان ۴ساله که هر سال برج ۲اتفاق میفته. ومن چیز هایی میدیدم در خواب نبود تو بیداری بعضی از ادم ها را سگ یا گربه میدیدم. وبعضی از اتفاقات جلوی چشمم اتفاق میفتاد بعد ۱۰روزاتفاقه به واقعیت میپیوست من اکثر جا ها امام زاده میدیدم. چند بار پیش دعا نویس رفتم بر طرف کرده وامانتونسته از وجودم در بیاره تو این ۴سال هنوز تازه رفتم پیشه یه دعا نویس یه دعا داده گفته که. انشالا بر طرف میشه. هر کسی منو میدید میگفتن باز مجتبی دیوانه شده یا موادی مصرف کرده چون چیز های میدیدم که دیگران اونا را نمیدیدن. از نظر خودم حس خوبی داره. میری تو دنیایه دیگه

  14. Avatar ...... گفت:

    سلام من ی دختر 14 سالم راستش واسم مهم نیست ک باور میکنید یا نه اما من هرشب دارم خواب هایی میبینم ک مرگ یا حتی زندگی افراد رو پیش بینی میکنم
    و در این لحظه سیاهی چشمام می‌ره و ب مدت 1 تا 3 دقیقه چشمام سفید میمونه و نمیتونم حتی انگشتم و تکون بدم
    و این اتفاق معمولا وقتی هیچکس دور و ورم نیست میوفته

  15. Avatar :( گفت:

    سلام من یه بچه ۱۲ ساله هستم از خیلی وقت ‌پیش این اتفاق واسم افتاد من تو خواب لحظه هایی رو میبینم که بعد در طول روز این اتفاق واسم می افته یا این که یه دفعه سرم گیج میره و می رم به دنیایی دیگر شاید با خودتون بگید دروغ میگه ولی نه سوگند می خورم که دروغ نمی گم دقیقا مثل ونزدی هستم یا هری پاتر یه دفعه سرم درد می‌کنه گیج میشم و مثل ونزدی حدود ۱ دقیقه یا ۵ …. در دنیایی دیگر می باشم گفتم بهتون بگم تحقیقات من نشون میده که افرادی مثل من انسان های خاصتی هستیم شاید هم گرگینه یا خون آشام باشیم شاید بگید دیونه است ولی نه نیستم و شاید هم بگید آنقدر فیلم دیده این حرفا رو میزنه ولی با این حرفا خودتونو گول می‌زنید 😐😱

  16. Avatar H.d گفت:

    منم گاهی حوادث خطرناکی که گاهی میوفته رو حسش میکنم نمیبینم یه سردرد آنی و چند ثانیه میاد سراغم و میدونم بعدش یچیزی میشه و تا الان تونستم جمعش کنم هوم چیزه جالبیه

  17. Avatar هیرو گفت:

    چرا من می تونم روح و جن یا اینده وگذشته ی مردم رو بصورت روندوم ببینم یا این که کلی اتفاق عجیب دیگه برام میوفته

  18. Avatar رضا گفت:

    من هم از بچگی همین مشکل رو داشتم و تصوراتم اتفاق می افتاد چه خواسته چه تا خواسته افکار منفیم اتفاق افتاد و الان شدیداً ناراحتم و ترس عقوبت دنیا و آخرت ولم نمیکنه و نمی‌دونم باید چیکار کنم اگه کسی می‌تونه لطفاً راهنمایی کنه

  19. Avatar ... گفت:

    سلام
    من یه بچه دبیرستانی هستم و چند وقتی هست یه سری خواب هایی میبینم که افراد و اشخاص اون در واقعیت وجود دارند و من میشناسمشون و خواب های من یه سری چیز ها و اشخاصی رو به صورت تکه تکه نشون میده که یه رویداد رو روایت می‌کنه که من اون درکی که ازش کردم رو توی دنیای واقعی نشون میده و هر روز داره اتفاق میفته و یکی از اتفاقات روز بعد رو نشون میده که تا به الان ۵ بار این اتفاق برام افتاده اگه کسی دلیل یا توضیحی در این مورد داره لطفاً درمیان بگذارد
    سپاس

  20. Avatar پرهام گفت:

    من خواب هایی که میبینم برای مدت های خیلی طولانی هست

    مثل ۶ یا ۷ ماه پیش من یه خوابی دیدم و هفته ی گذشته برام اتفاق افتاد

    من خواب هایی که میبینم از یادم می‌ره ولی زمانی که اتفاق میوفته هم روز خوابم را یادم میاد هم در اون حالت زمانی یادم میوفته که من قبلاً همچین خوابی را دیدم

    من شروع شدن خواب هایی که درباره ی آینده میبینم از ۳ الی ۴ سال پیش شروع شد و من ۳ ماه هست خواب هایی که بهشون می خره برای اینده باشه را یاداشت می کنم

    بعد من نسبت به هر کسی یا چیزی یا محلی که فکر کنم به امکان زیاد توی ۲ الی ۳ شب خوابشو میبینم

    و تا الان ۱۰ تا از اون خواب ها برام اتفاق افتاد

    من تا همین امشب برام چیز زیاد جالبی نبود

    ولی دوست دارم این خصوصیتم را تقویت کنم
    اگر شما چیزی بلد هستید بهم بگید ممنونِتون میشم

  21. Avatar امیر گفت:

    من خیلی وقتا خواب میبینم که اینده چند روز یا چند هفته ی دیگه رو میبینم راستش تمامی خواب رو نمیبینم شاید ۵ثانیه از اون خواب یادم هست

    • Avatar گفت:

      سلام چطور میشه این توانایی هارو تقویت کرد؟خودم هم مثل شما خواب هایی که میبینم روز بعدش برام اتفاق میفته البته اتفاق های کوچیک،وقای از خواب هم بلند میشم فقط اون خواب هایی که قراره برام اتفاق بیفته یادم میاد و خودم هم میدونم که قراره برام اتفاق بیفته،مثلا خواب دیدم که منو دوستم از کلاس مدرسه بیرون میریم و روبه روی مدیر می ایستیم روز بعدش عیناً چیزی که دیدم برام اتفاق میفته.

  22. Avatar مسعود گفت:

    سلام دوست من
    این توانایی ها از نظر فیزیکال قابل کنترل می‌باشد و حتی قابل ارتقا که با آموزش و تمرینات امکان پذیر

    • Avatar همتا گفت:

      میشه بیشتر راهنمایی کنید و بگید چطور این کارو انجام بدیم من خودم شخصا انرژِی های نهفته زیادی دارم که نمی دونم چه طور کنترل کنم و به نحو احسنت ازش استفاده کنم

  23. Avatar یه آدمی مثل شما گفت:

    سلام
    دوستان من پارسال خواب هایی میدیدم که تبدیل به واقعیت میشد گاهی اوقات با رفیقم صحبت می‌کردم میدونستم اون چی میگه و من در جواب اون چی میگم و در واقع میتونستم چند دقیقه بعد رو پیشبینی کنم ولی امسال یه طور عجیبی شدم
    اگه من به مدت ۳۰ دقیقه به عکس یک نفر تمرکز کنم و شبو بخوابم تو خوابم میتونم ببینم که اون چطور آدمی هست
    حتی به هرکی میگم برام میخنده و مسخره میکنه
    من خودمم رنج میکشم از این موقعیت
    گاهی افکار منفی میاد توی ذهنم و تبدیل به واقعیت میشن نمیتونم افکارم نفی رو کنترل کنم همش رویداد های بد میاد ذهنم و من میترسم اونام تبدیل به واقعیت بشن میتونید بگید چطور کنترل‌ کنم

    • Avatar مسعود گفت:

      سلام دوست من
      این توانایی ها از نظر فیزیکال قابل کنترل می‌باشد و حتی قابل ارتقا که با آموزش و تمرینات امکان پذیر

    • Avatar عرفان گفت:

      به من الهاماتی تو خواب در مورد اتفاقاتی که برام مهمه و قراره تو آینده بیفته میشه.
      مثلا همین الان همون چیزی که توی خواب دیده بودم اتفاق افتاد.
      روانشناسا میگن یه نوع سندرومه ولی واقعیت چنین اتفاقی برام میفته.
      و من واقعی بودنش رو درک می کنم

    • Avatar دنیا گفت:

      خیلی تمرکز نکن برای به سری چیزها … میدانم منم مثل توم درکت میکنم

  24. Avatar عسل گفت:

    من رویا ندیدم لطفا یکی کمکم کنه من احساس میکنم تو یه منطقه زمانی گیر کردم چند وقت پیش نمیدونم رویا بود یا چی بود خیلی جدی نگرفتم تا چند روز پیش ک اون مکان اونجا برام اتفاق افتاد و دقیقا همونی بود ک دیده بودم یکی بگه این چیه ؟

    • Avatar ام گفت:

      جن داری چون بعضی وقتی فکر میکنی کسی پیشت یا چیزی عجیب قریب یا اندازه کوتاه مثلا دوجب دست حدود ۳۰ تا ۵۰ سانت تا یک متر همون جن این اتافاق موقعی میوفته متوجه میشی تنهای شلوغ باشه متوجه زیا نمیشی

      • Avatar م ح گفت:

        من دربیداری برایم اتفاق افتاد نه درخواب درحالت نشسته مثل اینکه دنیاراتماشا میکردم دیدم که ولادمیر پوتین رو منطقای درنزدیکی صربستان ترور هسته ای کردند که بعدش روسها لهستان رو مورد حمله اتمی قراردادند وبعداز آن دشمنان روسها سلاحهایی درخاک روسیه رها میکردند که هوا رو میمکید وخاک رو میسوخت واز شرق روسیه اینکاروشروع کردند شروع کردند..ووقتی بحالت عادی برگشتم اینگار همه اینهایی که دیدم کمتراز یک ثانیه زمان برده بود .اتفاق بیفتد یانه من اینها رودیدم .
        امروز که نوشتم هم دهم تیرماه هزارو چهارصدو دو میباشد .

        وچیزهای دیگری هم راجع به موضعات دیگری یه وقت دیگه باز هم دیدم . ولی فقط همین یک مطلبو بیان میکنم .حالا خودم نمیدونم اتفاق بیفتد یا نه ولی من اینو دیدم .

    • Avatar پرهام گفت:

      ببین منم مثل تو هستم

      شاید قبلاً توی خواب دیده باشی اون مکان را و یادت نباشه

      شاید هم تو روحت قبلا یک بار این زندگی را کرده باشه

      که خوب این خیلی امکان کمی داره 👇
      چون از نظر دین اسلام انسان یک بار می تونه زندگی کنه ولی خوب

      منم در این باره چیزی نمیدونم

      ولی به امکان خیلی زیاد توهم مثل من خوابی از اینده میبینی و یادت می‌ره و زمان وقوع این خواب یادت میاد که انگار قبلا تو همچین اتفاقی را دیدی

  25. Avatar مجتبی گفت:

    من بعضی اوقات خواب هایی میبینم که بعد از بیدارشدن شفاف به یادم است و همچنان اتفاقاتی که در خواب دیدم در اینده رخ داده گویا که من این اتفاق رو در گذشته تجربه کرده باشم و همچنان وقتی یک اتفاق بد رخ میدهد در اینده را هم حس میکنم وقتی حس میکنم فکر میکنم یه چیزی در سینه است که باعث نفس کشیدنم میشه و بیشترین این حس ها اتفاق افتاده چون وقتی در حال رانندهگی بودم حس کردم که اتفاق بدی می افته و نیم سات بعد یک دختر جوان را با ماشین زدم و همچنان بعضی اوقات این حس های خطر را روز دو بار حس میکنم و همچنان برام رخ میدهد نمیدونم این چجور زندگیه که همش احساس خطر میکنم و همچنان رخ هم میدهد و در زندگیم یکبار از دل جان نخندیدم غیر اینکه حس خطر کنم و برام رخ بدهد هر روز زندگیم همینجوری ای کاش این حس را نداشتم و همچنان این بدشانسی رو

  26. Avatar پرنار گفت:

    سلام بعضی از خوابام اینده رو پیشگویی میکنه

    میدونی زندگی مسخره ای دارم تنهام کسیو ندارم خیلی بدبختممممم

  27. Avatar Eliywas گفت:

    یک زندگی تکراریو مزخرف داشته باشی از خودت 🙂

  28. Avatar Moon گفت:

    میدونید چیه .اینکه اتفاقات رو ببینی خیلی بده
    من بعضی چیز های کوچیک .خیلی کوچیک و ناچیز رو میدیدم وقتی به کسی میگفتم باور نمی کردند
    حاضر م قسم بخورم یکیشون که بهش گفتم جوری نگام کرد که یعنی داری باهام شوخی می کنی
    مردم نمیتونن این چیز هارو باور کنن .این رویاها دردناکه پس بهتره هیچ وقت به کسی گفته نشه تا روزی که وقتش برسه …
    من یاد گرفتم صبر کنم و تو هیچ چیز دخالت نکنم
    همه چیز یک نظمی داره

    • Avatar طوبی گفت:

      من قطعا میتونم ادعا کنم قابلیت دیدن حوادث از اینده رو دارم ، همه خواب هام بلافاصله حقیقت پیدا میکنند جوری که خودمم تعجب میکنم ، از قبل خبر مرگ افراد رو تو خواب میبینم و با دلشوره منتظر خبری میشم و بعد میگن فلانی فوت شده یا خواب میبینم پولی بهم میرسه و توی همون روز یا فردا بهم میرسه یا همین الان خواب دیدم برادرم ازم دلجویی میکنه و دقیقن نیم ساعت بعد از خوابم اومد و معذرت خواست ما تقریبا یک ماه قهر بودیم ، خیلی اتفاقات رو میتونم به وضوح از اینده ام ببینم و خیلی عالی از همه چیز اطلاع دارم من با مراقبه قبل از خواب سعی دارم این قدرتم رو یا شاید الهاماتی که بهم میشه رو تقویت کنم ، اینم بگم که سعی کنید به کسی از خوابتون نگید و تعریف نکنید امکانش هست تغییر کنه .
      یا حق

  29. Avatar Ebrahimozbek گفت:

    استقبال از حجتی الهی
    پس از مواجه با آیه ای از قرآن عشقی را مبنای نظام‌مندی پیکره هستی می دیدم که لحظه به لحظه در همه اجزای جهان جاری است اگر چه شاید ما نتوانیم دقیقا آفریننده هستی را کشف کنیم اما میتوانیم بوسیله هنر به ژرفای عشق او نسبت به تمام موجودات پی ببریم خسوفی که در تاریخ ۱۱/۱۱/۱۳۹۶ شکل گرفت نمونه بارزی از این عشق بود که با آیه ۱۱ فصلت نیز به نوعی در ارتباط است پس از چند ماه پدیده‌ای مشابه در ۵/۵/۱۳۹۷ روئیت گردید اغلب اوقات که از دوری کسی دلتنگ میشویم ، نامه ای برایش مینویسیم تا علاقه مان را به او نشان دهیم ما برای این کار از چه روشی استفاده میکنیم؟ از کنار هم قرار دادن حروف‌جملات را می‌سازیم چون برای ما قابل درک اند پس مفاهیم را بوسیله آن انتقال می دهیم مقارنه افلاک در تقارن اعداد اتفاقی را رقم زده‌اند که گویی کسی قرار است چیزی بگوید یا نامه ای ارسال کند آن هم با کنار هم قرار دادن آن گزاره‌ها آسمان ها مژده ای آورده اند از آن ماه بلند
    چرا رویدای که همه میتوانند آن را رویت کنند باید برای شخص من پیامی بخصوص در بر داشته باشد؟! نمیدانم
    چه پیامی زیباتر از اینکه کسی ما را به مهر یاد کرده!؟
    مدتها بعد در روز پنجشنبه ۱۱/۱۱/۱۳۹۷ با خود گفتم آیا ساعت ۱۱ و ۱۱ دقیقه از روز ۱۱ /۱۱ یعنی امروز باید به ساعت گوشی خود بنگرم تا تاییدی بر آنچه در دل دریافته ام باشد؟ نتوانستم آن لحظه را در ساعت گوشی خود روئیت نمایم آیا باید به استقبال آن لحظه می رفتم که از دست داده بودم یا آن لحظه‌ باید به استقبال من می آمد؟ روز با اندوهی عظیم از نادیدن آیتی الهی به پایان رسید هنگام غروب از محل کار به خانه آمدم هم زمان مهمانان عزیزی از راهی دور بیآمدند به رسم ادب من نیز به استقبال شان رفتم بعد از احوال پرسی نشسته بودیم که یکی از آنها گوشی موبایلش را از جیب در آورد به دست من داد و گفت : ساعتش بهم ریخته! ساعتش رو تنظیم کن! این زمان مات و مبهوت به ساعت آن گوشی در دستانم می نگریستم که بر آن ۱۱:۱۱ مرقوم گردیده بود
    ”هرچند که آنچ تو توقع داری از عطاء من چشمها آن را دیده بودند و گوشها جنس آن شنیده بودند در دلها جنس آنها مصورّ شده بود امّا عطاء من بیرون آن همه باشد“
    Ebrahim.ozbek

    • Avatar بهنوش گفت:

      خیلی جالب بود برام صحبت هاتون
      من ۰۹/۲۲ عزیزترین شخص زندگیم ( همسرم) رو که سالها از کودکی عاشقش بودم و تو یک حادثه از دست دادم
      میشه بهم کمک کنید و بگید تا اروم شم ایا من همسرم و میبینم

      • Avatar پرنار گفت:

        سلام بعضی از خوابام اینده رو پیشگویی میکنه

        میدونی زندگی مسخره ای دارم تنهام کسیو ندارم

      • Avatar خودم گفت:

        منم همسرم از دست دادم

      • Avatar ممم گفت:

        همسرت زندست تو دنیای دیگه و داره باهات زندگی میکنه اصلا خبر نداره تو یه دنیای دیگه فوت شده

        • Avatar ذهن گفت:

          انواع مختلفی از این علم پنهان وجود دارد و شخص که این قوه را دارد باید سخاوت مند دل پاک بی نیاز از نیازمندی امثال همگان و،،،، اینده را میتوان دید در لحظه کوتاهی از ان با تمام جزئیات
          بی کم و کاست همیشگی نیست ساعت ان معمولا نصف شب تا قبل صبح برای دیدن اما باید روی بخشی از ان جسم شئ و انچیز که مرتبط با ان است تمرکز ویژه کرد حتی چند ماه همگان نمیتوانند همگان نمیفهمند و اصلا هم مهم نیست نظرشان در این مورد که چه می اندیشند هران چه میخواهند فکر کنند در خواب هم میتوان به گذشته دور رفت اما سخت در خواب هم میشود اینده ایی را دید همان تعبیر اما با شکل دیگری ولی در کلیات همان معنی که خواهد رخ داد اینان همگی برای صاحب ان کمال میسر است نه برای دیدن و وضع حال دیگران

          • Avatar لی لی گفت:

            من که اصلا دلم پاک نیست. ولی خواب زیاد میبینم که اتفاق میفته یا خودم میخوام از یه چیزی سر دربیارم نیت میکنم خوابشو میبینم ولی کاش راهنمای درست حسابی میبود میتونستیم تقویت ش کنیم. اگه کتابی آدمی تکنیکی میشناسید بگید.

      • Avatar احمد گفت:

        مرگ برای همه ما اتفاق خواهد افتاد و گریزی از مرگ نیست، قطعا همه ما بلافاصله بعد از مرگ تمام عزیزانمون که از بین ما رفتن رو خواهیم دید، این دیدار در ابدیت و جاودانگی اتفاق خواهد افتاد یعنی ما تا ابد زنده هستیم، مرگ فاصله موقتی بین ما و عزیزانمون می اندازه که بسیار کوتاه هست ولی با ذهن و مغز زمینی ما این فاصله رو بسیار زیاد درک میکنیم چون دچار مرور زمان و درگیر فیلتر مغز و زمان هستیم، زندگی ما در روی زمین همچون ثانیه ای از ابدیت هست، بزای عزیزانمون دعا بخونیم که بیشترین چیزی که بهش نیاز دارند دعا هست

  30. Avatar Ashkan گفت:

    سلام یه مدت در زندگیم هر چیزی رو که میخواستم بدونم با تمرکز می‌فهمیدم حتی شفا یا مرگ اتفاقات و …واقعا ترسیده بودم و دیگه بهش فکر نکردم و نخواستم بدونم و رها کردم از ذهن وارد میشه یه روشنی روز …رویا دیدن در مقابل این پیش پا افتادی چون در بیداری و هوشیاری اتفاق میوفته…

    • Avatar زیبا گفت:

      یه زمانی در شبانه روز خستم سر میزارمش روی بالشت در حالت خواب بیداری احساس میکنم در جای دیگه دارم زندگی میکنم یکدفعه از اون حالت در میام چشمام باز میکنم به خودم میگم این کجا بود به نظر خودم انسان در چند بعد زندگی میکنه که بعضی وقتا من میتوانم وارد بعد دیگه بشوم سریع خارج بشم یه مقدار کم یادم میمونه.

    • Avatar psy گفت:

      وقتی بیت کوین یه دلار بود پیش بینی میکردی الان مجبور نبودی کامنتای خرافی بیمار گونه بذاری 🙂

      • Avatar محمد گفت:

        من اگه بهت بگم اتریوم ۵۰۰۰ دلاری رو توی خواب دیدم و الان اتریوم خریدم باورت میشه؟

      • Avatar صفا گفت:

        عزیزانی که نظر دادند
        اگر هنگام خ‌واب ودیدن اتفاقات آینده دچار اضطراب و دلشوره می شوند بهتر است بروند پزشک درخواست آزمایش ویتامین Dو B12 بدهند.
        وقتی بدن ضعیف می شود کنترل اعصاب هم ضعیف می شود.
        نمی گویم دیدن آینده دلیلش ضعف اعصاب است اما اگر بدن و مغز سالم عر باشد بهتر می توان این قدرت را کنترل کرد و راحت تر و آرامش خواهید دلشت ان شاء الله

    • Avatar Sm گفت:

      من چیزهای خیلی کوچیکرو میبینم ، سه سال قبل از اینکه یکی از آشنا هامون با یه آقایی آشنا بشه ( که آدم درستی نبوده ) این خوابو چندین بار دیدم و بعد ۳ سال اتفاق افتاد ، یا حتا دیدن فیلمایی تو خواب ، که چند روز بعد اون فیلمارو دیدم ، یا چند لحظه قبل از یه اتفاق کوچیک این حس بهم منتقل میشه و چون همیشه دیدم حس هام درسته ، جلوی اون اتفاق رو میگیرم ولی چیزای بزرگ نبوده

  31. Avatar النا گفت:

    من خیلی سالهای پیش این اتفاقها بارها و بارها برام اتفاق افتاده بود مثلا فهمیدن فوت برادرم یک شب قبلش یا فوت مادرم یا دعوای برادر کوچکم و تو خواب دیدم که با چندین نفر دیر شده و به شدت بعدش دچار دلشوره و اضطراب میشم در صورتی که اصلا ادم استرسی نیستم و به شدتم درون ارومی دارم ولی چند سالی بود که کمتر اتفاق میوفتاد دوروز پیش با دوستام رفته بودیم جنگل و من ساعت ۹تا ۱۰ شب خوابیدم که یه خواب کوتاه داشته باشم وقتی بیدار شدم خواب دیدم که استاد هوشنگ ابتهاج فوت شدن وقتی بیدار سدم اومدم تو جمع و برای دوستانم خوابم و تعریف کردم گفتم خواب دیدم که استاد فوت شدن و من دارم میرم خونشون برای عرض تسلیت و چون شاعر مورد علاقم بود بلافاصله گفتم چه خواب چرت و پرتی دیدم خدا نکنه و این گذشت توی ذهنم اومد که برم خبرارو چک کنم ولی نتم خیلی ضعیف بود و به خودم گفتم یه خوابه دیگه یه ۴.۵ ساعت بعد دوباره خوابیدم ولی یه دلشوره و اضطراب عجیبی گرفتم و اصلا دیگه به خوابم فکر نمیکردم همش تو خودم میگفتم چرا من دلشوره دارم فردای اون روز برگشتیم خونه و من تو اینستاگرام داشتم میچرخیدم و تو یه پیج خبری خبرارو میدیدم که یهو دیدم عکس استادو گذاشتن و دخترشون اعلام کردن ایشون فوت شدن من عکس و خبرو برای دوستام فرستادم و تمام تنم میلرزید و دنبال این بودم ببینم کی فوت شدن اصلا باورم نمیشد فکر میکردم شاید این اتفاق چند روز قبل افتاده و من جایی دیدم توی ذهنم بوده خواب دیدم که وقتی خبرو دیدم متوجه شدم دقیقا فردای اون روزی که خواب دیدم فوت کردن و الان یک روزه که از فوتشون میگذره اومدم سرچ کنم ببینم چرا بعضی اتفاقهارو از قبل توی خواب میبینم بعضی وقتها فکر میکنم چون روحیات حساسی دارم از قبل میبینم که پذیرشش برام راحتتر باشه

    • Avatar mim گفت:

      منم آدم خیلی آرومی ام حتی اعتراض میکنن بهم . یه هفته استرس میگیرم گریه میکنم بی دلیل و مدام تیکه های یه اتفاق می بینم بعد که اتفاقه میافته انگار صحنه هایی که تو خواب دیدم کامل میشه بعد استرس شدید و گریه کردنم از همون روز یهو کامل قطع میشه. / مواردی که زودتر دیدم : ترور سلیمانی و … و پلاسکو و مرگ پدربزرگم و مرگ فجیح یه نفر نزدیک محل مون و یه صحنه تجاوز که دقیقا عمل جنسی که داشت انجام میشد به خواب عمیق من اومد و بیدارم کرد از خواب بیدار شدم همون فرد همون لباس همون صحنه با جزییات دقیق وجود داشت.

  32. Avatar Mahdi گفت:

    سلام دوستان ، نظرتون چیه بیام با هم یه انجمن تشکیل بدیم و در مورد این موضوع تحقیق کنیم. این موضوع مهمیه که بخشی از اینده رو میبینیم همونطور که بالا گفته شد فقط 8.8 از افراد جهان میتونن این خواب ها رو ببینن و این یعنی ذهن ما توانایی بالا تری داره اگه بتونین راز این خواب هارو پیدا کنیم شاید بتونیم راز سفر در زمان هم پیدا کنیم . اگه موافق هستین که این انجمن علمی تشکیل بشه یدونه 👍 بذارین .

    • Avatar psy گفت:

      انجمن علمی تشکیل بشه؟ علمی؟!!! تعریف علم چی هست؟ اکی بگذریم فقط قبلش به این نکته توجه کن که این قابلیت فراطبیعی فقط با یک دارو قطع میشه! برادر عزیز این یک اختلال کاملا شناخته شده از نظر علمی هست، اگر ادعای فراطبیعی قابل اثبات دارین، بجای تشکیل انجمن شبه علمی تشریف ببرین تو بنیادهایی که برای اثباتش بین صد هزار تا یک میلیون دلار پول نقد بهتون میدن! بهتر نیست عزیزم؟ لینک بدم؟

    • Avatar shayesteh گفت:

      سلام ممنون میشم تشکیل بدین واقعا منم میتونم متاسفانه یا خوشبختانه پیش بینی کنم اتفاق ها رو حتی آینده کشورم رو میدونم چون خواب هام دقیقا تعبیر میشه از بچگی تا الان

    • Avatar عسل گفت:

      خیلیا چرت میگن چجور حتی ب خودتم اعتماد کنیم!؟

    • Avatar نی نای نی گفت:

      من یه دوستی دارم خیلی چیز های عجیبی در آینده دیده اما ما باید بین خودمون بمونه نباید راز دوستمون فاش کنم

    • Avatar Saleh alizadeh گفت:

      سلام منم دقیقاً میخواستم همین مسئله رو بیان بکنم ، الان که همه ما با همون قابلیت های پیش‌بینی آینده و غیره تو وجود خودمون آشنایی داریم میتونیمغتو یک گروه تلگرامی جمع بشیم ، و در این زمینه رو خودمون کار کنیم…. و یک شاه کلید در این مورد است به نام اک ویدیا دانش باستانی پیامبری نوشته پالتو ایچل ….

  33. Avatar مهدی گفت:

    منم وقوع سیل وباران شدید رو ۱۸ ساعت قبل وقوع در خواب دیدم درخواب اتفاقی دیگر هم افتاد که‌هر دو یکی ۱۸ ساعت بعد ودیگری ۳روز بعد به عینن اتفاق افتاد

  34. Avatar پویا گفت:

    سلام.
    اولا خواستم بگم واسه بعضیا متاسفم که کاری جز مسغره کردن ندارن. یکی نیست به اینا بگه عزیز من اگه به این مطالب علاقه و باور نداری چرا میای میخونی .
    دوما میخواستم در این رابطه یکی از تجربیات خودم رو به شما بگم،
    من یک روز در خواب رویایی دیدم که دارم جایی کار میکنم (کارگری در خیاط خانه). بعدش از خواب از خواب بیدار شدم، و همزمان از اینکه این خواب عجیب رو دیده بودم خندیدم. یعنی اصلا باور نمیکردم یه روزی به همچین کاری برم.
    چون شغل و گرایشم و تحصیلاتم اصلا هیچ ارتباطی با اینجور کارها نداشت.
    بعدش من این ماجرا را به مادرم تعریف کردم، اون هم دقیقا مثل من تعجب کرد و خندید. خندیدنش هم مثل من علتی داشت. علتش این بود که من اصلا تا حالا قیچی خیاطی دستم نگرفتم چه برسه به اینکه خیاطی بلدباشم و همچین جایی کار کنم. بعد از گذشت یک سال من دیگه این خواب رو فراموش کرده بودم. در این موقع من جایی کار میکردم. شب بود حول و حوش ساعت 7 شب، یهو صاحب کارم گفت اون قیچی رو بردار و این پارچه هارو برش بزن. منم پریدم بالای میز و شروع کردم به برش زدن.
    اونموقع بود که یهو همه چیز برام تکراری اومد. بعد گفتم من اینو جایی دیدم. بعدش یادم افتاد و از تعجب باز خندم گرفت.
    شب ساعت 10 اومدم خونه ماجرا رو تعریف کردم به مادرم. چون تنها کسی بود که خوابمو بهش تعریف کرده بودم.
    بهش گفتم یادته یه سال پیش من همچین خوابی دیده بودم؟
    بعدش با صدای آرومی درحالی که داشت فکر میکرد گفت آره…
    اینجا بود که مادرم از من بیشتر تعجب کرد . و ماجرا همین جور موند.

    من خیلی دنبال این علت گشتم ولی متاسفانه نتونستم دلیلش رو بدونم.
    ممنون میشم اگر کسی دلیل این رخ داد رو میدونه بگه تا دلیش رو بدونم.
    راستیتش الانم دارم اون خیاط خونه کار میکنم.
    کار قبلی ام هم مهندس معدن بود…..

    • Avatar سحر قناعتی گفت:

      ننگ باد بر مدیران دزدی که ایران را ویران کردند مهندس معدنی که برود خیاطی کند در حالیکه معادنش رو به نابودی هستند و معادن بسیاری مخروبه شده اند و در دست دزدان زدو بند کن رانت خوار روسای معادن شده اند و اموال کشور را بدون سروصدا و هیاهو به غارت میبرند و مهندس معدنش لباس بدوزد علامت اغاز سقوط یک ملت و اقتصاد و سیاست است بزودی خواهیم دید ایران چه عاقبتی خواهد داشت .

      • Avatar بهمن گفت:

        زندگی ما کلا رو حساب کتاب هست هر فکری هم یهو به سرت میاد حتی تو خواب کلا بدونه دلیل نیست

        • Avatar صبا گفت:

          راستش من علاوه بر اینکه اتفاقات اینده دو تو خوابم میبینم ناخوداگاه این تواناییمو انگار گسترشش داده باشم که نمیدونم چطور اینطوری میشه که حقایقیو که میخوام بدونم و ذهنم درگیرشه رو تو خوابم رسما بهم الهام میشه و جالب اینجاست یدونشم اشتباه نبودن و اینکه درمورد با فرضیه دنیای موازی من مطمئنم که حقیقت داره من خودمو بارها و بارها تو همین سن تو موقعیت مکانی های مختلف میبینم و حتی یه زمانی یادم بود که خوابی دیدم که تو یه شرکتی هستم و به دنبال یه آقایی میگردم حتی اسمشم تو خوابم شنیدمو به زبون میاوردم و بعد از خواب همچنان اسم اون اقارو به یاد داشتم با تحقیق متوجه شدم همچین شخصی وجود داره ولی دیگه پیشروی نکردم .
          ولی خب هیچ وقت این توانایی رو جدی نگرفتم ولی به فکرش افتادم شاید ادمایی باشن مثل من و چیزی باشه که بتونه اموزش بده که چطور گسترشش بدیم و کنترلشو رسما به دست بگیریم.
          به هر حال ممنون از مطالب این سایت.

      • Avatar حمید گفت:

        من چند روز پیش خواب میدیدم زلزله آمده و دارم توی ویرانه زندگی می‌کردیم همه جا ویران شده بود من توی یک چند خار به دست فرو رفت یک دفعه از خواب پریدم بعد دو ثانیه زلزله وحشتناکی آمد همون زلزله خوی که چند روز پیش به خوی آمده و بیشتر خانه ها تخریب شدن من در شهر دیزجدیز زندگی میکنم و بیشتر خسارت به منطقه زده شده

    • Avatar یگانه گفت:

      برای من خیلی از این اتفاقات پیش اومده درخواب بوضوح بعضی اتفاقات آینده ی دور و نزدیک رو می بینم ولی هستن کسانی که از لحاظ علم و روانشناسی رد میکنن ..تا خودشون نبینن باور ندارن

      • Avatar صادق گفت:

        من تو بیداری میدیدم😔هم گذشته و هم حال
        ولی
        تو خوابم ی دختری بود دنبالم بود همش منو میزد و ی چیزایی تکرار میکرد
        هفتا خونه
        هفتا قبر
        و… ک من‌همین دوتا همش یادم میمونه
        تو خواب کلی بعد مکانی عوض میکردم جذهایی مختلف
        حتی یکبار هم از یجا‌پریدم و وقتی بیدار شدم رو هوا بودم و خوردم زمین
        من اخرین بار تو خواب کنترلو دست خودم گرفتم و جلوی اون دختر وایسادم
        از اون‌روز ب بعد چیزی نتونستم ببینم

    • Avatar امین بها گفت:

      سلام خوبین حقیقت من خیلی ازاین اتفاقات دیدم .نه اتفاق شما ولی اتفاقات جلوجلو میدیم بعد واقعیت میشد .من تا 15سالگیم با ی نفر که وجود خارجی نداشت حرف میزدم فقطم به تاریکی علاقه داشت همش جایی که تاریک بود حرف میزد باهام نظر خاستیدبدید این شمارم 09140392672

    • Avatar احمد گفت:

      سلام من ۲۵ سال پیش دوره کلاسهایی دراین موارد دیدم وافرادی بودن که تعریف میکردن واز نظر علمی ثابت شده نگران نباشید انسان چون ناآ.گاه به سیستم خود وآفرینش است تعجب میکند سیستم انسان و آفرینش برای انسان قابل درک نیست ولی وجود دارد

  35. Avatar هی زندگی خستم ازت گفت:

    ماشالله که همتون هم اینده رو دیدین خخخخخ خدا صبر بده بازم ببینین خخخخ

    • Avatar یگانه گفت:

      خودت نمی بینی و درک نمیکنی دلیل برنبودش نیست
      خیلی چیزا هست که نمی بینی و علمی راجع بهش نداری پس همه رو باید انکار کنی ؟

    • Avatar نازنین گفت:

      چون معمولا افرادی اینجا میان که این چیزارو تجربه کردن و دارن راجش تحقیق میکنن اکثر افراد اینجا چنین تجربیاتی رو داشتند

  36. Avatar میترا دره شوری گفت:

    من هم همین حس رو دارم سالهاست که خودم رو شناختم و به احساساتم ایمان دارم حس ششم و هفتم دارم هم خوابهایم زود تعبیر میشه هم حدسیاتم قوی است . یه روز خواب دیدم خونمون شلوغه شده هرچی مردم و همسایه هست جلو خونمون جمع شدن فردا از سرکار اومدم خونه دیدم پلیس ۱۱۰ جلوی درب خونمون هست بله دزد میخاستم به خانه مان بزنه ولی موفق نشده بود ، این یکی از خوابهایم بود و ضمنا وقتی که اتفاق بدی میخاد بیفته حس دلشوره عجیبی دارم و بی‌قراری میکنم دقیقاً مثل حالاتی مثل مطالبی که شما گفتید دارم تنها راهش رو این می‌دونم که صدقه فراوان بدهم با تشکر از مطالب مفیدتون

    • Avatar بهنوش گفت:

      خیلی جالب بود برام صحبت هاتون
      من ۰۹/۲۲ عزیزترین شخص زندگیم ( همسرم) رو که سالها از کودکی عاشقش بودم و تو یک حادثه از دست دادم
      میشه بهم کمک کنید و بگید تا اروم شم ایا من همسرم و میبینم

  37. Avatar سارا گفت:

    من این قدرتو دارم…امروز فهمیدم

    • Avatar مصطفی گفت:

      با سلام خدمت خوانندگان محترم، بنده نیز نمی تونم بگم همیشه ولی برخی اوقات قبل از وقوع حادثه ناگوار، یکجورایی به من الهام میشه. بطور مثال غروب موقع پارک ماشینم مردد بودم ماشین جلو یا عقب پارک کنم. شب همسایمون زنگ زد ماشینش تو دنده بوده استارت زده کوبونده به ماشینم. اومدم این سایت پیدا کردم خواستم چرایی این دلواپسی ها و تشویش قبل وقوع حادثه که به آدم الهام میشه بفهمم، درد دلی هم با شما کردم. مطمئن باشید ما مخلوقات به جایی وصلیم به هرچه میخواهید تعبیرش کنید کائنات، عالم بالا، اجنه یا هر چیز دیگه ای با اسامی وتعابیر گوناگون. اونهایی که که خودشون تو این عالم ماده تنها فرض می کنند، خودشون گول می زنند تا سرپوشی بگذارند بر جهل شون، جالب اینجاست که مانریالیستها یا مادی گراها، افراد دیندار و باور مند به عالم فرا ماده را متهم می کنند که برای پاسخ به ندانسته هایشان به دین و باورها روی آورده اند تا به ذن خویش انکار به ناپیدای عالم را توجیه و دفسیر کننند.

  38. Avatar میم شاه گفت:

    یکی بیاد پیش‌بینی کنه که یه کرونایه جدید نمیاد؟!😂
    جمع کنید بساطتونو

    • Avatar INT32 گفت:

      شما تیتر مقاله رو ببین (توانایی ناشناخته) یعنی یه خطای ذهنی که کارکرد مغزی هست رو توانایی توصیف کردن، و شناخته رو ناشناخته! اینجا در باز میشه برای…

      • Avatar علی گفت:

        صد در صد قبول دارم چون بارها خوابی دیدم که فرداش یا چند ساعت بعدش اتفاق افتاد معمولا اونهایی که این اتفاق براشون نیوفتاده مسخره می‌کنند که مهمم نیست چون دنیای کوچیکی دارن احتمالا

    • Avatar یگانه گفت:

      برای من خیلی از این اتفاقات پیش اومده درخواب بوضوح بعضی اتفاقات آینده ی دور و نزدیک رو می بینم ولی هستن کسانی که از لحاظ علم و روانشناسی رد میکنن ..تا خودشون نبینن باور ندارن

    • Avatar یگانه گفت:

      میخوای باور کن میخوای نکن حدود ۲۵ سال پیش تو خواب من اسم کووید ۱۹ رو در خواب بهم گفته بودن

    • Avatar لی لی گفت:

      بدتر از کرونا میاد خیلی بدتر.

  39. Avatar متین گفت:

    من وقتی وارد خوابی بشم انگار دارن یه اهن ربایی از عقب داره می کشه و گوشام سوت میکشه
    و بعد وارد خوابی میشم و اون خواب هم وقتی اتفاق می افته انگار دارم تکراری زندگی میکنم

    • Avatar یگانه گفت:

      برای من خیلی از این اتفاقات پیش اومده درخواب بوضوح بعضی اتفاقات آینده ی دور و نزدیک رو می بینم ولی هستن کسانی که از لحاظ علم و روانشناسی رد میکنن ..تا خودشون نبینن باور ندارن

      • Avatar ام گفت:

        این اشخاصی که از اینده میبنند یا هر چی فکر میکنند اتفاق میوفته چه با صدا یا بی صدا یعنی اینکه جن دارین حالا جن تون چه دینی داره مهمتر

    • Avatar مهدی گفت:

      سلام حال خوبی هست باید تقویتش کنی بهش می گن خلسه یا شبیه به اون این سوت صدای جدا شدن روح از بدن هست البته ابتدای اون

  40. Avatar رضا گفت:

    من شخصی میشناختم که فدرت پیشگویی آینده
    ازطریق قران کریم داشت

    • Avatar INT32 گفت:

      چند میگرفت؟ دیدیش بهش بگو واسه خودت وقتی بیت کوین ۱ دلار بود پیشگویی میکردی الان تو جزایر هاوایی بودی :))

      • Avatar مرتضی گفت:

        شما کلیپ خاطره هوشنگ ابتهاج از پیش گوییی عمرش را سرچ کن ببین درسته یا نه. اگر شما به عالم غیب ایمان نداری و به اصطلاح کافر هستی هم باید خدمتتان عرض کنم “لکم دینکم و لی دین”. خوش باشید.

  41. Avatar Mobina گفت:

    سلام خسته نباشید
    من واقعا احتیاج دارم یه نفر حرف هامو باور کنه من فقط ۱۴ سالمه یعنی چیکار کنم اقا من میتونم شب ها اینده رو ببینیم احساسات دیگران به من منتقل میشه وقتی داخل صحنه هستم و این داره منو دیونه میکنه یه هر کس میگم میگن من دیونه شدم مسخرم میکنن به جان خودم قسم میدم داره همینا برام اتفاق میفته شب ها کابوس میبینم اتفاقات بد و خوب نمیتونم واقعا تحملشون خیلی برام سخته خیلی یه نفر بیاد منو راهنمایی کنه من چه اتفاقی برام افتاده دقیقا از ۹ سالگی به بعد اینطوری شدم اما تازگی فهمیدم و این اواخر داره بیشتر میشه جوری که شب ها نمیتونم بخوابم از اینکه احساسات دیگران به من منتقل میشه قلبم داره تیکه تیکه میشع و به هر کس میگم کسی باور نمیکنه تروخدا بگین چیکار کنم دارم دیونه میشم بخدا تروخدا لطفا؟؟؟

    • Avatar پری گفت:

      عزیزم نگران نباش، چیز بدی نیست، فقط اینا رو برای اطرافیانت نباید تعریف کنی، چون همه قدرت درک این چیزا رو ندارن، سعی کن مثبت فکر کنی و روحیه خوبی داشته باشی در طول روز، اینجوری کابوسات از بین میره، اینو بدون این یه قدرت خاصه که هرکسی نداره، اگه اذیتت میکنه از خداوند بخواه برات از بین ببره این قدرتو، در نهایت این شماره منه اگه دوس داشتی اس بده من پیجایی توی اینستاکرام بهت معرفی میکنم که میتونن راهنماییت کنن

      • Avatar فادیا گفت:

        سلام من واقعا چند بار این اتفاق افتاده دقیقا روز بعدش اون حادثه هم افتاده چند بار خبره مرگ بهم رسید و دقیقا روزه بعد همون فرد مرد و یک بار هم قبل از سونگرافی دخترخالم خواب دیدم که بچش پسره و دقیقا پسر شد

    • Avatar رضا گفت:

      سلام.
      من دارم به علت این پدیده پی می برم
      هنوز دارم روش کار می کنم و کامل نیست نتایجم
      شاید اگه روزی بفهمم علتشو بتونم کمکتون کنم.

      • Avatar INT32 گفت:

        همه کامنتا یه کنار، کامنت شما یه کنار، عالی بودی! داداش نتایج رو فعلا نصف نیمه منتشر کن دنیا نیاز داره بهش! نکن با ما اینکارو :))

      • Avatar مرجان گفت:

        این اتفاق بارها برای من افتاده من حافظه قوی ای دارم و خواب هام یادم میمونه اغلب اوقات ممکنه چند روز یا چند ماهو و چند سال بعد حالت عینی و تعبیر شدش رو ببینم و در واقع اتفاقاتی رو خواب نمیبینم ک تصمیمات خود در آینده منجر به تعبیرش بشه ینی مث اون دوستمون خواب ببینم خیاطی میکنم و شاید در ناخودآگهم ثبت شده و بعدها به سمتش رفتم. من توی ی منطقه از شهر خواب یک منطقه مسکونی با معماری و فضای سبز مشخصو دیدم جایی ک ده سال پیش زمین خالی لب خیابون بود و الان عین تصویر توی خواب اونجا پارک و خونه ساختن من خواب دیدم ک توی ی خیابون و مکان مشخص شلوغ شده و چند ماه بعدش که میشه الان اتفاق افتاد دقیقا من زلزله هارو میفهمم و نهایت فردا یا پس فرداش توی اخبار میخونم ک کدوم شهر بوده جوری ک اطرافیان میگن لطفا لرزه نگارتو خاموش کن متاسفم ک خیلی لز خوابامو ننوشتم یا اونقدر نقاشیم خوب نبوده ک تصویرشون رو بکشم چون نمیدونم کی و کجا باید منتظر تعبیرشون باشم من از گفتن ی حرف اشتباهی به یک شخصی واس چند سال عذاب وجدان داشتم خواب دیدم اون خانمو با ی کاپشن قرمز سر ی خیابون مشخص دیدمو با کلی پشیمونی ازش عذر خواهی کردم اون خانومو من سالیان بود ک نمیدیدم ولی دقیقا فردای همون روز با همون لباس سر همون خیابون جلوم ظاهر شد و از فرصت استفاده کردمو ازش خواستم من رو ببخشه من خیلی میترسم چون کابوس هم میبینم چیزهایی ک شاید تو وضعیت فعلی عجیب ب نظر برسه ولی رخ دادنش توی آینده رو ممکن میدونم با این وضعیت. خیلی راجع به مراحل خواب و عملکرد مغز مطالعه کردم اما نمیتونم علمی و دقیق برای کسی توضیحش بدم گاهی توی خواب بهم هشدار داده میشه خبری داده میشه و بیدار میشمو میفهمم درسته. اینارو نوشتم صرفا به این خاطر که اگه کسب مثل من کلافه بود و فکر کرد اوضاع غیر طبیعیه بدونه که تنها نیست و کاریش هم نمیشه کرد حتی اگه کسی باور نکنه. من آدم خرافاتی و عجیب غریبی نیستم خواب هام دست خودم نیست

        • Avatar ام گفت:

          وجن داری دیدن اینده دیدن چیز های عجیب یا خواب های عجیب غریب کلا جن جن داری باید برو سراغ رمالی که جن داره کارش اوکی توی خوزستان تضمینی هستن حتما برو تا اوکی بشی

    • Avatar INT32 گفت:

      واقعا احتیاج داری یه نفر حرف هاتو باور کنه؟ من باور میکنم و فقط امیدوارم اسکیزوفرن نشی سالهای پیش روتو

    • Avatar م گفت:

      کاش به منم بگی چه اتفاقی میخواد بیوفته برام

    • Avatar هادی گفت:

      سلام حرفهاتون رو باور دارم نگران نباش میتونی از این قدرت به صورت صحیح و مثبت استفاده کنی هم برای خدا و مردم و خودت اما درمان قرص روانپزشکی داریم و داروهای گیاهی برای درمان شما هر کدوم رو انتخاب کردید بنده راهنمایی میکنم

    • Avatar Int گفت:

      سلام عزیزم ایموشن کد کن این کانال تلگرامشونه @…

    • Avatar محمد گفت:

      سلام
      میشه لطفا باهتون حرف بزنم
      لطفا

    • Avatar مشکل گشا گفت:

      اول آزمایش بگیر ببین کمبود ویتامین چی داری ،همچنین تیروئید وغیره اگر مشکل جسمی و ویتامین نداشتی
      بروید خوزستان،شهرستان دزفول،روستای سید نور،سپس آنجا به منزل یا حسینه سادات سید نور بروید و نزد آن سیدها مشکلتان را مطرح‌کنید

    • Avatar مهدی گفت:

      سلام
      اگه هنوز درگیر هستی پیام بده با هم بررسی کنیم
      حل میشه

    • Avatar ونوس گفت:

      نگران نباش عزیزم
      من هم از سنین پایین توانایی هام شروع شد و هر چی بزرگ تر شدم بیشتر شد
      حالم از نظر روحی هم خیلی بهتر شد
      به خودم مسلط شدم
      خواب های کاملا درست و دقیق میبینم
      آینده افرادو درست احساس میکنم
      این توانایی ها خیلی خوبن و در طول زندگی به کار میان
      من هم مثل خودت خیلی تحت تاثیر انرژی بقیه قرار میگیرم
      کاری که باید انجام بدی اینه
      مدیتیشن و مراقبه
      به چه شکل ؟
      فرض کنیم یک نیم ساعت زمان داری
      یک ربع شو در سکوت ذهنی کامل به سر ببر
      یا روی یک صدا تمرکز کن
      یا روی تنفس
      یا روی هر چی راحت تری
      مهم اینه که از افکارت بکشی بیرون و اگر فکری اومد بذاری عبور کنه و بهش آگاه بمونی
      بعد از یک ربع تصویر سازی رو شرو کن
      خودتو در حالت کاملا آرام و قوی (همون جور که دوست داری باشی ببین )ببین به خودت مسلطی و در سلامت کاملی
      تو این حالت تکرار کلام های مثبت داشته باش
      بگو من در آرامش و قدرت کاملم و حسش کن
      بگو من هر گونه ارتباط و اتصال با انرژی، ذهن و روان افراد دیگه رو قطع میکنم
      بعد تصور کن نور سفیدی از آسمون میاد و تمام اتصالات منفی رو قط میکنه
      و تو غرق نور میشی و یک هاله ی حفاظتی میشی
      اینجوری از انرژی ات محافظت میشه و از نظر روحی هم به ثبات و ارامش میرسی
      برای تقویت و توسعه ی توانایی ها و همین طور تمرکزت از کارت های esp استفاده کن (سرچ کنی میفهمی چیه، کارت هایی که یک طرفش سفیده و یکطرفش اشکال ساده است که باید شکل رو حدس بزنی، اول از دو تا کارت شرو کن ، دو تا شکلو انتخاب کن و یکی شو بزار کنار یکی دیگه رو سعی کن ببینی
      بعد که تمام دو تایی هارو درست گفتی ۳ تا کن و به همین ترتیب برو جلو
      خودت هم میتونی درستشون کنی)
      هم ارامش و تمرکز بیشتری پیدا میکنی
      هم توسعه ی توانایی هات جهت دار میشه
      نگران چیزی هم نباش هر چی بزرگتر بشی حالت بهتر میشه
      هر شب قبل خواب هم از صمیم قلب برای خودت و دیگران دعای خیر کن ارتعاش رو میبره بالا باعث میشه کابوس نبینی
      دعای نور رو هم ۲۱ بار قبل خواب بخون
      هیچ وقت هم تمرین روی ذهن و روح تو کنار نزار حتی زمانی که خوب بودی
      چون همون جور که جسم و تغذیه و نظافت نیاز داره روح هم نیاز داره
      یادت باشه تو این مسیر باید صبر داشته باشی

  42. Avatar رضوان گفت:

    سلام من می توانستم گاهی حقایق را ببینم حتی زمانی که گناهکار بودم و حتی اشعار خیلی توپی راجع به خدا بهم الهام می شد که معلوم بود اون شعرها شاهکار من نیست و اونا را یک روح گفته و یا گاهی حوادث بد را پیش بینی کنم نه خیلی بدونم چی بوده ها ولی بدونم یک اتفاق شوم در راه هست و حتی گاهی قسمتی از حادثه ای که تو راه هست برام الهام میشه یا کسی که در ظاهر فکر می کردم دشمن منه و من در ذهن خود چهره واقعی او را دیدم که اون غمخوار منه و از وضع من ناراحت و برای حادثه سیاسی که قرار واسه من بیفته دعا و ناله می کنه طوری که ناله را حس می کنم و اتفاقا یک بار با روانکاو حرف زدم و گفتم اثبات شده و خودم هم ارشد روانشناسی هستم روانکاو گفت پارانوئید نیست تو خوشبینی هم داری خوشبینی زیادی داری تا بدبینی اونا خیلی هذیان بدبینیشون بیشتر هست مثلا من فهمیدم دانشمندها می توانند زلزله بیاورند و خیلی از حقایق زندگیم را فهمیدم یا فهمیدم برخی حیوانات یا انسان ها آدم و حیوان نیستند فرشته یا ربات هستند و من وقتی ایمان خود را حفظ کنم تا حدی اون خطر کنترل میشه اگه بدخواه نباشم مثلا بهم الهام شد فلان جا می خورم زمین خوردم زمین به صورت همون جا اما خوشبختانه چیزی نشد و….!!!

  43. Avatar رضوان گفت:

    سلام منم اتفاق بدی که می خواد بیفته قبلش تا حدی بهم الهام میشه چه واسه خودم چه واسه ملت چه واسه هر کس و می دونم قرار بیفته البته دعا اثر داره

  44. Avatar Siroos گفت:

    سلام
    منم خیلی وقتا وقتی میخوام بخوابم قبل اینکه خواب ببینم یک تیکه ی کوچکی را میبینم در ذهنم برای چند ثانیه که بعد چند روز یا چند ساعت اتفاق میفته همون تیکه ای که می‌بینم
    واقعا عجیبه

  45. Avatar .... گفت:

    سلام من هر خوابی میبینم بعد از چند روز به واقعیت تبدیل میشه مثلا خواب دیدم که دارم به همه ی مردم میگم ما تو سال ۲۰۲۲ زامبی ها حمله کنند اما هیچ کس باور نکرد که یکدفعه زامبی ها حمله کردن و همه فرار میکردن جالبیش اینکه به من حمله نمیکردن ، وقتی از خواب بلند شدم بعد از چند روز دیدم تو اینستا پر شد از اینکه تو چین شیا مورد زامبی پیدا شد اگه باور نمیکنید بزنید تو گوگل پخش شد اخبارش تازس

    میشه بگید چرا بعضی از مردم میتونن آینده رو ببین ؟

    • Avatar کاوه گفت:

      اگر همه خوابهای شما اینطوری باشه نترسید!!! فقط زیاد به فیلم نگاه نکنید تا مثل اون بدبختها که زامبی شدن تحت تاثیر قرار نگیرید.

      • Avatar بهنوش گفت:

        خیلی جالب بود برام صحبت هاتون
        من ۰۹/۲۲ عزیزترین شخص زندگیم ( همسرم) رو که سالها از کودکی عاشقش بودم و تو یک حادثه از دست دادم
        میشه بهم کمک کنید و بگید تا اروم شم ایا من همسرم و میبینم

    • Avatar Intel Inside گفت:

      مغز بعضی مردم مخصوصا در دژاوو یه اختلالی داره که شما وقتی یه صحنه رو میبینید به اشتباه اون صحنه رو در حافظه گذشته تون چه رویا چه بیداری تداعی میکنه و شما فکر میکنین که… بله فراطبیعی هستین! در مقالات علمی سرچ کنین متوجه میشین جزییاتو! ریشه همه مشکلات جهله، وقتی ندونیم، به دام خرافات و شبه علم میفتیم! یادتون باشه تفکیک داشته باشین بین علم محض و دانشمندان! ممکنه طرف فیزیکدان باشه ولی بخاطر باورهای عجیب و غریب پرت و پلا بگه (مثال: میچیو کاکو) اخبار و سینما و ادبیات لزوما واقعیت علمی نیستن و مملو از داستان های ذهن های بیمار…

  46. Avatar یه عشق خودکشی گفت:

    منم دارمش چقد زیادیم

  47. Avatar Anti AMD گفت:

    لطفا یک مقاله در مورد چالش فراطبیعی یک میلیون دلاری بنویسین و این دوستان متوهمی که همه ادعاهای فراطبیعی دارن رو دعوت کنید بجای نشر خرافات و اتلاف وقت برای کامنت گذاشتن تشریف ببرن تو بنیاد جیمز رندی ادعاشون رو اثبات کنن و یک میلیون دلار نقد جایزه بگیرن! بهتر نیست؟ البته برای دوست دیگه هم گفتم جامعه ما بخاطر رشد عقلی نسبی کمتر (که کاملا قابل اثبات علمی هست) کلا درک درستی از قانون احتمالات نداره، ترکیب این با اسیب ویرانگر تفکر جادویی میشه همین چیزی که میبینید، یک مشکل بد تفکر جادویی هم اینه که شخص کاملا به توهماتش باور قطعی داره و اصلا از اینکه چرا بقیه اینطور فکر نمیکنن تعجب میکنه

  48. Avatar Masoud گفت:

    سلام وقت همگی بخیر
    تمامی دوستان از نظر بنده درست میگن چرا که سالهاست افرادی همچون شما نظر کرده به من مراجعه میکنن
    تمامی این افراد موهبتی بهشون عطا شده که ناخواسته باعث از بین بردن این لطف الهی میشن
    درصورتی که میتونن با کارهای خیلی ساده این رو به ی ویژگی وتوانایی منحصر ب فرد تبدیل کنند .
    هرکدام از دوستان تمایل داشت میتونه از طریق ایمیل پیام بده

    • Avatar aila گفت:

      سلام
      این کارهای ساده چی هستند؟

    • Avatar sahand گفت:

      سلام ممنون میشم به من ایمیل بزنید

    • Avatar حامد گفت:

      سلام.حامد هستم.۳۳ ساله از اصفهان.
      طی یکسال اخیر چند حادثه نزدیک به مرگ داشتم و بدترین اتفاقت عمرم برایم پیش آمد.
      از آخرین باری که یادمه ۲روز قبل از رخ دادن اتفاق صدایی در گوشم زمزمه میکرد و دقیقا میدانستم چه اتفاقی برایم رخ میدهد و رخ داد.
      دوباره و دوباره .
      اخریش همین ده روز پیش مرتب خواب میدیم در خانه پدریم مراسمی برپاست ،تمام جرییات را دیدم حتی یک دعوای کوچک که بین فامیل اتفاق افتاد را دیدم.
      متاسفانه چندروز بعد پدربزرگم فوت کرد و تمام چیزهایی که دیدم یکی یکی پیش آمد.

      • Avatar حامد گفت:

        راستش دیدن این حد از جزییات مرا کم کم داره میترساند‌.
        دیدن دعوای فامیل در مراسم.
        حتی دیدن سرو غذا توسط خودم و تمام شدن غذا درصورتی که به خودم غذا نرسید ،دیدن ریز جزییاتی که غیرقابل باور هست احساسی عجیب برایم بوجود اورده.
        خواب را میتوان به هردلیل علمی و غیرعلمی رد یا قبول کرد اما اینکه قبل از حادثه نوع و طریقه حادثه در ذهن و گوشم ضمضمه میشود را با چه دلیل و عقل و منطقی رد کنم که برایم رخ داده و این خیلی مرا میترساند.

        • Avatar پری گفت:

          عزیز این چیزا ترسناک نیست، میتونید در جهت پیشرفتتون تو‌زندگی ازش استفاده کنید، و اینکه برای هرکسی تعریف نکنید ،مردم از روی حسادت و‌نادانی شما رو مسخره می کنن

          • Avatar ارباب بنیامین گفت:

            سلام به همه ی دوستان عزیز من خودم در سن 14 یا 15 سالگی وقتی در کارگاه پدرم بودم و تیکه به ماشین داده بودم و در حالت بیداری کامل آینده رو دیدم خیلی حس جالبی بود اولش همه جا سیاه شد و من صحنه هایی رو به طور کامل و شفاف میدیم انگار که خودم اونجا بودم و اینم بگم که در حال اتفاق این جریان اصلا متوجه نشدم و ن ترسیدم من قشنگ در بیداری کامل بودم تصاویری رو میدیم مثل خلاصه فیلم ها ک میزارن من اول یه در آبی بزرگ دیدم و بعد همجا تاریک شد و صحنه بعد خودم رو دیدم که دو تا لیوان بیا یک دست گرفته بودم و به سمت چپ نگاه کردم و یک اتاق کوچک تاریک که توش یه سینک ظرف شویی بود دیدم و بعد همه جا تاریک شد و به حالت عادی برگشتم از اونچه که اتفاق افتاده بود خیلی تعجب کردم به پدرم ماجرا رو تعریف کردم که گفت حتما خیالاتی شدی و حدود یک ماه بعد بابام شغل رو عوض کرد و برای کار به یه کارگاه دیگه میخواست بره یادمه وقتی ک اونجا رسیدیم یک در آبی بزرگ دیدم و بابام بعد یک گفت و گو با کارگر اونجا بهم دوتا لیوان داد گفت اینا رو ببر بشور میخوایم چای بخوریم و در حالی که دو تا لیوان رو که از دستشون تو ی یک دستم گرفته بودم سرم به سمت پایین کردم و لیوانا رو یه نگاه انداختم و بعد سمت چپ که نگاه کردم دیدم یه اتاق کوچک تاریک با یه سینک ظرف شویی بود دقیقا همون جوری که دیده بودم بدونه کم و کاستی یه دفعه یادم اومد که این صحنه ها رو اون روز دیده بودم خیلی جای تعجب بود برام و اینم بگم من نخواب دیدم و نه کسی این چیزا رو دمه گوشم زمزمه کرده بود در حالت هوشیاری کامل و بیداری کامل بودم و اینم بگم که دوستان قدرت آینده نگری انسان ربط به چشم سوم داره به عبارتی به غده ی پینوآل، این غده وقتی که ماده ای به نام دی ام تی ترشح می کنه باعث این اتفاق میشه و خلاصه برا همه تون آرزوی موفقیت و بیداری معنوی رو دارم 😊💙

    • Avatar خواب و بیدار گفت:

      سلام با چه کارهایی میشه این خصوصیت رو پرورش داد؟ من قبلا زیاد خواب آیندرو میدیدم ولی الان کم شده و میخام مثل قبل بشم نمیدونم چیکار کنم چون خواب صادقه میبینم ولی یادم نمیمونه

    • Avatar مجید گفت:

      سلام چند سوال داشتم می تونی راهنمایی کنی ممنون میشم

    • Avatar Sh313 گفت:

      سلام‌ چجوری باهاتون در ارتباط باشم؟

  49. Avatar آزاده محمودی گفت:

    خواهش میکنم زود جواب بدین

  50. Avatar آزاده محمودی گفت:

    سلام من خوابهای زیادی هرشب میبینم و همشون تعبیر میشن و گاهی دیر تعبیر میشن…
    گاهی وقتا یا کاری میخوام انجام بدم، اونی که درسته حسم اشاره میکنه انجام بده خودم بیشتر وقتامتوجه نمیشم اما انجامش میدهم یک دقیقه بعدش میفهمم بهم الهام شده…یا بعضی وقتا یه چیزی قبل از اینکه اتفاق بیفته، ۱ یا۲دقیقه قبلش حسش میکنم و میفهمم…

    • Avatar آزاده محمودی گفت:

      سلام من خوابهای زیادی هرشب میبینم و همشون تعبیر میشن و گاهی دیر تعبیر میشن… گاهی وقتا یا کاری میخوام انجام بدم، اونی که درسته حسم اشاره میکنه انجام بده خودم بیشتر وقتامتوجه نمیشم اما انجامش میدهم یک دقیقه بعدش میفهمم بهم الهام شده…یا بعضی وقتا یه چیزی قبل از اینکه اتفاق بیفته، ۱ یا۲دقیقه قبلش حسش میکنم و میفهمم…
      لطفا به gmail جواب بدین من سایتو از برنام کزوم گیر آوردم و گمش میکنم…

    • Avatar پریا میرزایی گفت:

      سلام
      من از وقتی یادم میاد خواب هایی میدیدم که تعبیر میشد و اتفاق میفتاد ولی این اتفاق خیلی کم پیش میومد و من هم معمولا خودم خبر تداشتم و انکار چیزی در موردش نمیفهمیدم ولی تقریبا ۱ یا دو ماه هست این خواب ها بیشتر برام پیش میاد و معمولا هر خوابی می بینم ولی بیشترشون اتفاق های بد هستن قبلا ها اتفاق میفتاد ولی کم و تعیبیر میشد ولی بعضی مواقع  حتی چند ماه بعد ولی در طرف این یکی دو ماه بیشتر خواب میبینم و طبق مطالب سایت بیشتر در ساعات ۲ تا ۴ که البته از روش و تارسک بودن هوا میفهمم چون وقتی که خواب هام بدن لز خواب می پرم و کلا دلشوره و لسترس میگیرم و میترسم واقعا
      تو این مدت زودتر تعبری میشن معمولا به کسایی هم که گفتم باور نکردن به جز چند نفر چند وقت پیش خوابی دیدم و متوجه شدم خوابم در مورد چه کسی هست وبهش هشدار دادم و گفتم مراقب فلان شخص باش و حواستو بهش جنع کنولی اون هم باور نکرد ولی اون اتفاق افتلد من هم خیلی ناراحت شدم بهش گفتم وقتی من بهت گفتم چرا حرفم رو باور نکردی؟البته خوشبختانه دزست شد ولی خوابم هم تعبیر شد معمولا خواب هم در مورد کسانی که می شناسم یا قراره در آینده بشناسمه
      چند بار پیش اومده که مثلا یه اتفاقی افتاده چند لحضه گیج شدم انگار این صحنه و تصویر رو دیدم و یه تصویری میاد جلو چشمم معمولا متوجه نمیشم اون تصویر چیه چون واضح نیست ولی با دقت وقتی میبینم می فهمم همین اتفاقی که العان لفتاده ولی من یادم نمیاد که قبلا این اتفاق افتاده یا..
      بعضی مواقع هم مثلا در یک جایی هستم حس بد و احساس خطر میاد سراغم و نمیدونم چرا ولی اون مکان رو ترک میکنم
      برای محض احتیاط بگم در سلامت کامل عقلی هستم و هیچ مریضی ندارم
      و خودم هم گیج میشم که این واقعی یا توهم ولی متاسفاته  یا خوشبختانه واقعی
      نمیدونم چرا این اتفاق میوفته و دست من نیست و چرا من باید همچین اتفلقی برام بیوفته و باید باهاش چیکار کنم و به کسی هم بگم و اصرار کنم حتما فکر میکنه دیوونم پس زیاد دربارش حرف نزدم و نمیزنم
      بلااخره امروز کع داشتم تو گوگل دنبال چیزی در این مورد میگشتم این سایت رو پیدا کردم و خوشحالم
      من نمیدونم باید کنترلش کنم یا تقویتش کنم اگر هم میدونستم نمیدونستم چطوری و در چه مورد استفادش کنم و کاملا گیجم و فقط توضیح دادم تا شاید کسی یا کسی که این مطالب رو گذاشتع چیزی بدونه و یا کمکم کنه
      معمولا هم این موارد یا خواب ها و اون صحنع ها در موارد کسایی که میشناسم یا قراره در آینده بشناسم و اولین بار حتی باهوشون حرف میزنم یا میبینم اتفاق میوفته
      اگه کسی حرف،نظر یا چیزی در این مورد داره ره من توضیح بده

    • Avatar saman گفت:

      منم دقیقا اینجوری هستم و دنبال جوابشم ولی متاسفانه هرچی مبگردم پیدا نمیکنم یا حداقل راهی برای بهتر کردن این قابلیت

      • Avatar mobina گفت:

        واینکه باتوجه به روحیات و ظاهر ادما میتونم تشخیص بدم زندگی خوبی داره یانه مبتونم بفهمم چن تا بچه داره بچش دختره یا پسر…

  51. Avatar آزاده محمودی گفت:

    سلام من برای گاهی اوقات موقع خواب رویا میبینم همش اتفاق میافتند بعضی تبیرش طول میکشد اما میفهمم که تعبیر داره یا نه…
    خواب های خیلی زیادی هرشب میبینم و همشون ۹۰درصد تعبیر میشن…
    حتی شبانه میدانم چه ساعتی به بعد تعبیر دارد و رویا میبینم و گاهی میفهمم چی به چیه…

  52. Avatar رامین گفت:

    من اتفاقات فردا رو دیشبش در خواب میبینم ولی نه به همون صورت بلکه سمبلیک، گاها هم عینا

    • Avatar Ava گفت:

      منم همینطور

    • Avatar mobina گفت:

      من خوابام ک ب واقعیت میپونده و همش میگم من این لحظرو تو خاب دیدم ک همشم مسخرم میکنن.دوما من میتونم از حالو هوای خونه بفهمم ک قراره مهمون بیادو میاد و حتی میتونم بگم از کجا میاد‌.سوما میتونم یفهمم ی اتفاقی قراره بیفته ولی متاسفانه نمیتونم بفهمم برای کی واین خیلییی بده چون اون اتفاق برای خودم افتاد…میتونم بفهمم ک قراره ی جایی بریم وحتی میدونم با چه ماشینی

  53. Avatar فرشید گفت:

    سلام وقتی ۱۵ سالم بود برادر بزرگترم کارتهایی پشتش میگرفت میگفت چشمتو ببند حدس بزن چیه ومینوشت از ۱۵ تا ۱۴ عددش غلط بود ولی همون موقع با تعچب گفت ببین این هایی که گفتی مربوط بود به سوال بعدیه و تازه متوجهشد از ۱۵ عدد ۱۲ جوابم مربوط بوده به حدس بعدی الان که سالها میگذره البته متاسفانه مرگ ۳ نفر و اتفاقات خوب و بدی رو حدس زدم البته اکثرا مربوط به تاریخ بود مثلا گفتم نمیدونم ولی ۱۷ ماه بعد اتفاق مهمی می افته البته با ۱ بار اشتباه تمامی حدسیاتم ازقبیل گرون شدن بنزین ۳ تومنی و … جایی هست که تست بدم ؟

  54. Avatar محمدطاها گفت:

    سلام خسته نباشید من چند وقته هی خواب میبینم و اون خواب درست در میاد

    مثلا یک خواب میبینم اتفاق مردی که ولی میتونم تعقیرش بدم

    ممنون و سپاس

  55. Avatar ناشناس گفت:

    سلام
    من ی چیزایی رو دقیقا ۵ ۶ دقیقه قبل از اتفاق افتادن میبینم و این اولین باره که دارم با دقت بهش فکر میکنم و خیلی وقته که این اتفاق برام میفتاده و من متوجش نمی‌شدم
    جالبش اینجاس که رویا ها یا تصاویری که یهو میاد تو ذهنم خیلی واضح هستن و دقیقا اتفاق بعدش به همون صورت و عین رویا یا تصویریه که دیدم
    فقط این اتفاق تازگیا ذهن منو درگیر کرده چطور میشه ازش استفاده کرد یا تقویتش کرد؟

    • Avatar احسان گفت:

      توهمی وجود نداره مدتهاست خواب فردا رو میبینم همیشه روی یک چیز تمرکز میکنم و اون ازنه که اتفاقاتو چون میدونم روندشو عوض کنم ولی حقیقت اینه که هیچ تغییری در اتفاقاتی که قرار بیوفته امکانپذیر نیست.

    • Avatar سعید گفت:

      سلام منم چند یک ماهی هست متوجه شدم ی اتفاقای داره برام میفته دیروز توی ماشین داشتم میرفتم ی ماشینی قبل از این که بیاد جلوم رد بشه قشنگ دیدمش بعد چند ثانیه امد جلوم قبل از این که بیاد جلوم چند ثانیه قبلش دیدمش چند بار برام اتفاق افتاده همچین مواردی فکرمو درگیر کرده کسی میدونه چیه از کجا باید درموردش تحقیق کرد

  56. Avatar x گفت:

    فعلا تو کشور ما نون تو خرافاته دیگه 🙁

    • Avatar 0=& گفت:

      بطور عجیبی خرافات نیست کاملا واقعیت داره منی ک تقریبا ب هچیی اعتقاد ندارم ب هیچ عنوان منکر این یکی نمیشم چون هر روز داره واسم اتفاق میوفته

      • Avatar Anti AMD گفت:

        بخاطر اینه که جامعه ما بخاطر رشد عقلی نسبی کمتر کلا درک درستی از قانون احتمالات نداره، ترکیب این با اسیب تفکر جادویی میشه همین که فرمودید

  57. Avatar شارلوت گفت:

    چندین بار بی دلیل دروغ گفتم‌ و بدون هیچ منطقی دروغ هام اتفاق افتاده. اولین بار در ۱۵ سالگی و بعد از اون بارها و بارها. اتفاقاتی که هیچ کدوم مثبت نبودند. اولین بار خیلی سال پیش تلفن منزل زنگ زد من جواب دادم و وقتی مادرم پرسید کیه دروغ گفتم که مثلا یکی اشتباه تماس گرفته بود و میگفت تصادف کردیم. یک ساعت بعد فامیلمون تماس گرفت و گفت تصادف کردیم و خواست که برادرم برسه به دادشون.
    ۵ مورد توی ذهنم هک شده و واقعا باعث ترس لحظه ای من شده.

  58. Avatar ذهن برتر گفت:

    درود
    در خواندن کامنتها فقط یک نتیجه میشه گرفت همون مشکل اساسی ملت ایران ، و اون توهم دانایی هستش
    اما در کلی گویی یک مطلب قابل توجه هستش و اینکه قدرت ذهن انسان بقدری بالاست که میتونه هر آنچه رو که تصور کنی و تکرار کنی را برات خلق کنه فرمول قانون جذب :
    ( افکار ) تبدیل می شوند به ( اشیا )
    وقتی باور کنی و ایمان داشته باشی به اون فکرت و یا هدفت ۱۰۰ درصد اتفاق می افته و اون فکر ظاهر میشه در زندگیتون
    چرا که قانون‌جذب و کائنات ۳ اصل داره :
    ۱= شرایط مالی نداره ، یعنی کاری نداره که تو پول کافی برای اون فکرت داری؟ یا نه؟ ، پولداری ؟یا فقیر؟
    ۲= شرایط زمانی ندارد ، مثلا باید ۲ سال بگذره و یا تا ده سال دیگه
    ۳= شرایط مکانی نداره : مثلا این فکر مال آدمهایی هستند که تو کشور اروپایی زندگی میکنند و یا من در شهر کوچکی هستم اگر تو شهر بزرگ بودم امکان داشت
    دوست گرامی شما طراح و معمار ذهن و زندگی خودت هستی از بی خیالی و زندگی همیشگی و عادیت خارج شو و زندگی کن چون این عمری رو که از خدا گرفتی و داری مصرفش میکنی دیگه روزهای گذشته رو به تو پس نمیده و مواظب باش ارزون مصرفش نکنی
    و در آخر از قانون شکرگژاری در زندگیت استفاده کن و خیلی آرومت میکنه و زودتر به هدفت میرسی
    و به این نکته توجه داشته باش تویی که این مطلب رو خوندی ، شاید این اتفاقی نیست و شاید در راه یک شروع تازه ای هستی ، الان و تو این لحظه شاید یه تلنگری به ذهنت لازم بود .
    به امید سلامتی و تندرستی تمام دوستان شاد باشید و
    روز و روزگار برشما خوبان خوش
    با تشکر از آقای آریایی

    • Avatar x گفت:

      توهم دانایی کاملا در مورد کامنتی که تایپ کردین موج میزنه!
      قانون جذب و کائنات خرافات و مزخرفات خاصه، جنابعالی بهتره بجای فیلم های مزخرفی مثل راز مطالعات علمی داشته باشید
      نه اینکه خودتون در عین … بقیه رو به نادانی متهم کنید و نسخه های چرت بپیچید

    • Avatar لی لی گفت:

      برای چی باید باور داشته باشی که خواب میبینی سگ همسایه توی فروشگاه گم شده و یه زن چاق دزدیدتش بعد همون فرداش این اتفاق بیفته همسایه بره فیلم دوربینای فروشگاهو ببینه بیاد بهت بگه توی فیلم یه زن که چاق سگو برمیداره میره! …! جذب!!!!

  59. Avatar سارا گفت:

    سلام. ایمیل بده با هم بحث کنیم

  60. Avatar خالی گفت:

    جایزه پیشتاز مقالات خرافی تقدیم میشه به شما و کامنت های عجیبتون

  61. Avatar Turk گفت:

    سلام.خیلیا دروغ قاطی کردن .وبعصی حرفاهم درسته .من همه چیو میبینم.اینده رو میتونم تغییر بدم.در حد خودم ن اینده کلی.خابهام با تمرین زیاد کلا تو دستمه .هرجا بخام میرم .و میبینم همه کسو منظورم روح نیس چون وجود نداره.در کل من سالهاس رو این قدرت تمرین کردم.شما تو خاب نمیبینین.مغذتون تو خاب تصویرو ظاهر میکنه.چون شب راحتره.دوما این در اثر مطالعه زیاد وتاثیر نورنها و از جمله تولیدزیادو ژنتیکی. افی نفرینها وخانواده دپامین .صورت میگیره.تله پاتی .خاب دراختیار.واینده بینی .یه نقطه مغذه که تمرین و ژنتیکیه .من بعد خودکشی .وکما.قویتر شد اون قسمت مغذم.بعد روش کار کردم.امیدوارم بدردتون خورده باشه نوشتم.

  62. Avatar هومن گفت:

    سلام دوستان ببینید من هم این مشکل را دارم نمیدونم دقیق چی هست من میتونم ساعت را پیش بینی کنم یه شبی یادمه گفتم قراره یخچال روشن بسه چند ثانیه بعد روشن شد یا اینکه نیمه شب بود از خواب بیدار شدم ساعت را پیش بینی کردم3:40 دقیقه در کمال تعجب موقعی که گوشی روشن شد ساعت3:42 را نشان میداد یا اینکه چند سال پیش خواب دیدم در یک‌دشت تاریک یک خونه با سنگفرش بیرونی وجود داره که بعدا وقتی به خونه جدید نقل مکان کردیم دیدم همچین خانه ای دقیقا با همان سنگفرش وجود داره حتی جایی مکانی که فکر میکردم خونه را تو خواب دیدم را تعیین کردم دیدم واقعا همون هست تعجب کردم همچنین مورد عجیب اینکه توسط موجودی سفید رنگ به بازی گرفته شدم و یکبار وسیله شخصیم را پرتاب کرد که نمیدونم اون چی بوده مطمئن هستم این اسکیزوفونی نیست مطمئن هستم پیامی از یک بعد دیگه دریافت کردم که قابل رمزگشایی نیستو اون موجود از یک بعد دیگه بوده دقیقا شبیه فیلم میان ستاره ای داره برام اتفاق میفته البته بدون سفر فضایی!

    • Avatar میثم گفت:

      میتونیم بیشتر اشنا شیم منم همینجوریم

      • Avatar رایا گفت:

        سلام
        من همچین مشکلی رو دادم ولی با اندکی تغییر.
        من بعضی اوقات یک اتفاقی برام می افته که حس میکنم قبلا تو اون لحظه بودم و در همون حال دلشوره میگیرم و دست هام درد میگیرن و این اتفاق زمانی رخ میده که من یکی از اقوام نزدیکم رو میبینم، یعنی پدربزرگم و اتفاق بد دیگه اینه که من وقتی از چیزی یا کسی بدم بیاد یا از دستش عصبانی بشم اتفاقای بد برای اون شخص یا اوندچیز رخ میده که واقعا منو می‌رسونه و به شدت من سر این مسئله از خودم میترسم

        • Avatar هومن گفت:

          سلام دوست عزیز منم همینجوری هستم یه بار یادم هست از دست خاله ام عصبانی بودم وقتی اونها رفتند من چاقو را برداشتم و آروم تو بالش فرو کردم در همون لحظه رخت آویزی که با دوتا میخ با دیوار وصل بود از جا کنده شد و یک متر اونور تر افتاد

    • Avatar هومن گفت:

      سلام دوست عزیز من فکر کنم همه ی این ها از قابلیت های چشم سوم غده صنوبری مغز باشه البته این فقط یک احتمال هست راجب توانایی های من بیشتر برای بقا هست یعنی مغز من میتونه خطر را قبل از وقوع تشخیص بده این قابلیت چشم سوم هست اون موجودی را هم که دیده بودم احتمالا به ابعاد دیگه تعلق داره در ضمن سه سال پیش در حد دیوانه واری ازش خواستم خودشو بهم نشون بده که در کمال تعجب خودشو بهم نشون داد اگر جنابعالی توانایی بنده را داری بدون تنها نیستی

  63. Avatar amir گفت:

    سلام .. من یه پسر 16 ساله هستم . خیلی بارا اینده رو میبینم و وقتی در همان وقت می ایستم به یادم میاد که من قبلا اینو دیدم و میگم بعدش مثلا فلان پیز رخ میده و اکثر موقع رخ داده من این اینده دیدن رو همیشه دارم . خواهشا به نظر من جواب بدین مشکل من چیه ایا مشکل روانی دارم یا میتونم واقعا از اینده خودم رو ببینم.منتظر جواب دادنتون هستم.. ممنون

    • Avatar هومن گفت:

      دوست عزیز منم دقیقا شبیه تو هستم نه تو نمیتونی آینده را ببینی تو فقط میتونی حدود90 درصد پیش بینی کنیش اسم این قابلیت میتونه همون حس ششم باشه که بطور مثال میتونی با لمس کردن بفهمی داری دقیقا به چه چیزی دست میزنی و… تقریبا90 الی99 مردم جهان این توانایی را ندارند پس خوشحال باش این توانایی به مرور زمان بهبود پیدا میکنه و میتونی پیش بینی های قویتری داشته باشی… موفق باشی

    • Avatar رضا گفت:

      سلام من هم می تونم در خواب فردا رو ببینم ولی فقط نفرات توی خواب با واقعیت اتفاق فرق دارن

    • Avatar یوسف گفت:

      منم دقیقا عین تو هستم

  64. Avatar RP گفت:

    هیچ ادله علمی اثبات شده ای در جهان برای این قضیه نیست، شما ۱۰۰ نفرو بیار اسم حیون رو حدس بزنن، اگه امار و احتمالات بدونین یه احتمالی برای حدس درست هست!
    …به‌طور گسترده‌ای پذیرفته‌شده… :: دروغ محض! بشر همیشه دچار خرافات بوده و هست! از نظر علمی اگه تحقیق معتبری رو میشناسید رفرنس بدین!
    هیچ ادله علمی پذیرفته شده ای که اثبات کننده « precognition الهام یا وحی» باشد وجود ندارد

    • Avatar RP گفت:

      ضمنا کروماتوگرافی یه تکنیک در ازمایشگاه (شیمی) برای تجزیه مخلوط هست ربطش به این چیه؟
      خجالت اوره که بعضیا هم اینجا تو کامنتا کم مونده ادعای خدایی کنن!

      • Avatar هومن گفت:

        سلام آره میتونیم باهم آشنا بشیم شاید ما انسان های خاصی باشیم و طرز فکرمون هم شبیه هم باشه من چند وقتی بود اتفاقات عجیبی برام افتاد ساعت تلفنم تو ساعت12:1 وایستاد و من فکر میکنم این نمی تونه یک اشکال نرم افزاری باشه من فکر کنم بهتره با هم آشنا بشیم

    • Avatar RP گفت:

      https://en.wikipedia.org/wiki/Precognition
      عین متن و ترجمه از ویکی:
      there is no accepted scientific evidence that precognition is a real effect, and it is widely considered to be pseudoscience
      هیچ مدرک علمی پذیرفته شده ای مبنی بر تأثیر واقعی precognition وجود ندارد، و به طور گسترده ای آن را شبه علم می دانند

    • Avatar RP گفت:

      عین متن و ترجمه از ویکی:
      there is no accepted scientific evidence that precognition is a real effect, and it is widely considered to be pseudoscience
      هیچ مدرک علمی پذیرفته شده ای مبنی بر تأثیر واقعی precognition وجود ندارد، و به طور گسترده ای آن را شبه علم می دانند

    • Avatar RP گفت:

      مشکل دقیقا وقتی شروع میشه که مرز بین شبه علم و علم رو بهم میریزیم و شبه علم رو بجای علم معرفی میکنیم

  65. Avatar ناشناس گفت:

    من‌ یا وقتایی دست خودم‌ نیست یه چیزایی میاد داخل‌ ذهنم و اگه اون اتفاق و اون صحنه ها رو برام کسی تعریف کنم اتفاق نمیفته اگه نگم اتفاق میفته و اینم بده که‌ اگه اتفاق بیوفته و بگم من‌ آز قبل میدونستم باور نمیکنن و مسخره میکنن

    • Avatar RP گفت:

      مسخره کردن نداره یا دروغ میگی یا بیماری جدی روانی داری
      جالبه که همه هم تو کامنتا سوپر نچرال تشریف دارن، عجیب ترین خوانندگان جهان همه همینجا جمع شدن!

      • Avatar رضا گفت:

        سلام من هم می تونم در خواب فردا رو ببینم ولی فقط نفرات توی خواب با واقعیت اتفاق فرق دارن

      • Avatar mASOUD گفت:

        ماورائ طبیطه وجود نداره دوست من . کلا هرچیزی رو که درک نکنی بهش مگی ماورا یا متافیزیک مثلا اگه 500 سال پیش بهت یه گوشی میدادن همینو میگفتی یا اگه موقع اختراع آتش کسی بهت میگفت همین حرفارو بارش میکردی . درسته دوستان خیلی چیزا رو دیدن و اتفاق افتاده حالا یا تو خواب یا هرچی . ولی همون فیزیکی که ازش حرف میزنی و میگی دلیل علمی وجود نداره و مسخره میکنی میگه جهانهای چندگانه وجود دارن . حالا روح انسان فناناپذیره وقتی جسمش از بین میره برمیگرده به یه جسم دیگه توی یه جهان موازی دیگه که دقیقا همون شخص هستی و طبق تصمیماتی که توی هر جهان موازی میگیری توی جهان دیگه یه تصمیم دیگه میگیری و این تصمیم روی خیلی چیزا تاثیر میزاره و امکان داره جایگاه انسانها متفاوت باشه اما خود جهان دقیقا همون هست و تمامی جهانهایی که ما توش هستیم با یهک ذهن رهبری میشن که خیلی از اتفاقات رو ما میدونیم اما افراد خیلی خیلی کمی خیلی چیزارو یادشون میاد چون اون لحظات رو زندگی کردن . مثلا طرف میگه اه من دقیقا این لحظه رو یادمه . اما خیلی از پیش بینی ها از روی قدرت تفکر و ذهن باز و قوی و ضریب هوشی بالا و با محاسبات دقیق اتفاق میفته . و بعضی پیش بینی ها هم از ترکیب هردو اتفاق میفتن و خیلی دقیق . من خودم خیلی پیش بینی داشتم که دقیقا اتفاق افتادن و هرچیزی از خدا خواستم به خود خدا قسم نشده بهم داده و اتفاق افتاده . یکی از مهمترین پیش بینی هام که گفتم هیچوقت تو خواب نبودن دقیقا آینده رو میدیدم که هم آینده نگری هم پیش بینی هم محاسبات دقیق توی 8 سالگی بود که دقیقا باید 22 سال بعد اتفاق میفتاد که افتاد با سند و مدرک دارم میگم . بقیه پیش بینی هم رو نمیگم ولی هم امکان داره هم دلیل علمی داره هم عرفانی ولی باید مقداری به پیش بینی که میکنی باور داشته باشی .

        • Avatar مهرداد گفت:

          سلام دوست عزیز.
          کاملا واضح است شما گستره دید زیادی داری.
          نمیدونم این بچه ها یک گروه درست کردن یا نه.
          من تقریبا دارم به کنترل کردنش میرسم.
          اما اصلا نمیتونم توضیح بدم یعنی در کلام نتونستم بگنجانم.
          اول اینکه امیدوارم پیاممو ببینی و به ایمیل من پیام بدی بیشتر با شخص خودت آشنا بشم.مجبورم برای اینکه مطمئن بشم خودی که ایمیل دادی با توجه برداشت شخصیتی که ازت دارم یجور کد میگم که تو با فرستادن یک داستان کوتاه درباره کدی که میگم میتونم بفهمم خودتی چون اینجا ایمیل بذارم ممکن کس دیگری هم پیام بده.
          ….
          میدونی چکار کنی.
          درضمن واقعا مطمئنم ماها باید باهم ارتباط بگیریم.
          ببین من پرفسور روانشناسشو هم ببینم قانعش میکنم اما واقعا از لحاظ علمی نمیتونم توی کلام بگنجانم.
          درضمن همه دقت کنید مطلب مال ۱۳۹۷ هستش
          تمام کامنت ها مال ۱۳۹۹ به بعد و بالاترین سطح کامنت در همین تابستان بوده.یه سری چیزا رو برید ببینید چرا باهم هماهنگ هستند.

      • Avatar اریا گفت:

        سلام دوستان
        من نظر کسی برام مهم نیست چون در این باره خیلی بهم گفتن دیونه .افسرده.وپیش روانشناس هم رفتم حرفی جز افسردگی شدید و اختلالات مغزی نزد ولی من بیشتر روزهای زندگیمو شایدم همشو از قیل میبینم و زندگی میکنم داره باورم میشه زندگی یک فیلمنامه است که ادما بازیش میکنن

  66. Avatar ناشناس گفت:

    من‌ گاهی وقتا آگر آروم بگیرم خود به‌ خود یه اتفاقاتی میاد داخل‌ ذهنم دست خودمم نیست این‌ صحنه ها میاد داخل‌ ذهنم و حداقل بعد 3 روز اتفاق میوفته یعنی منم عجیب و غریبم

  67. Avatar محمد گفت:

    سلام من میتونم آینده نزدیک رو پیشبینی کنم و دقیقا نیروی منفی موجود در اتاق را حس میکنم و حتی با دیدن چهره افراد میگم شبیه کدوم والد هستن برام خیلی عجیبه.

  68. Avatar سیمین گفت:

    سلام شما که حس ششم قوی دارید غیب میگین من بیماری روحی دارم مشکلم غیر از دارو جگونه حل میشه راست میگین بگین با کی زندگی میکنم شماره را لطف فرمایید سوالا ی دارم

  69. Avatar دکتر.ع گفت:

    سلام من دکتر روانشناس هستم و استاد دانشگاه . و خیلی ساله که خوابهایی که میبینم واقعا اتفاق میوفته و حتی خیلی از وقایع رو گاهی تو خواب پیس بینی میکنم و خانوادم همه در جریان خوابهای من هستند و کاملا ایمان دارند چون معمولا خوابهایی که حس میکنم صادقه هستند رو براشون تعریف میکنم . در روانشناسی هیچ دلیل علمی ندارد حتی دانشمند بزرگی مثل هنری موری در اینباره تحقیق های زیادی انجام دادند . من حتی گاهی در خوابها روح امواتی که نمیشناسم رو میبینم و از من خواسته هایی دارند این چند بار اتفاق افتاد برام که یک بار بعد چند ساعتی نزدیکی خونمون دیدم اعلامیه همون فرد رو دیواره و من که صبحس راجع به خوابم با همسرم گفتگو کرده بودم به شدت با همسرم ترسیدیم … بعضی وقتها دوست ندارم مدیوم باشم و ترسناکه. در بعضی از اختلالات مثل دوقطبی و یا مصرف مواد یا … توهم و هذیان وجود دارد که خداروشکر من دچار این مشکل نیستم . ☺️

    • Avatar RP گفت:

      یکی شما حتما دکتری یکی دکتر اکبر اقبالی!

    • Avatar سارا گفت:

      سلام. ایمیل بده با هم بحث کنیم

      • Avatar حسن گفت:

        شما که اینقدر دنبال بحث هستی تو تلگرام یه گروه درست کن ایدی اون رو بزار کسی خواست بیاد اونجا بحث کنید کسی ایمیل خودش و نمیده چون خطر هک شدن هست

        • Avatar محمود گفت:

          محمود
          باورش برای خیلی ها سخته
          ولی علاوه بر آن دو شبه
          ، من دیدن این اشباح را مربوط به جادوگری همسایه ها میدونستم
          برای همین به همسایه ها ،فحش میدادم ولی صدایی آمد که، به همسایه یه ها فحش نده و فقط به ، فامیلی که نام برد
          فحش بده
          که اتفاقا یه مامور، اسم همان فامیلی در کلانتری صدا زد
          و یا همان صبحی که غروبش دستگیر شدم
          یه سری خطوط جدا از هم به صورت چند صف افقی و عمودی و سیاه‌رنگ از پنچره وارد اوتاقم شدن که یکی از آنها به من چشمک زد
          و موقعیکه به کمپ رفتم و در حین نرمش و پیاده روی که به صورت گروهی، دور حیاط کمپ میچرخیدیدم یاد آن، اتفلق افتادم ،و آن گروه سیاه را ،همان بچه های در حال ورزش کردن مریوط کردم و آن خط تیره رنگ که بمن چشمک زد را ، خودم دونستم که در بین بقیه ورزش میکردم
          و از چند ماه قبل هم بارها کلمه شپش و صدایی شبه ،صدای مدیر داخلی کمپ در سرم می‌شنیدم
          که واقعا به وقوع پیوست

  70. Avatar Corona گفت:

    من یک سوالی دارم این افراد باید کلا چکارکنند وکجا برن و چی به سرشون میاد ؟؟؟یک متخصص جوابگو باشه لطفا

  71. Avatar فاطمه گفت:

    سلام من قشنگ اتفاقات ومیبینم دقیقا کل خونوادم شوهرم میدونن دقیقا همون اتفاق میوفته یا اتفاق بد قشنگ به دلم میوفته دلشوره شدید بعدیه اقا با لباس سفید همیشه همراه منه ساکته بعد زیادبه خودم فشارمیارم سرگیجه سردرد شدیدپاهام از درد به گریه مندازدم بعد یه دفعه خوابم میبرم

    • Avatar RP گفت:

      حالا اینکه داستان ساختگی بود ولی اگه کسی این علایم رو داشته باشه و یه شخصی رو به این شکل ببینه یا اسکیزوفرنی هست یا مثلا افسردگی های بسیار سنگین که وارد مرحله سایکوز میشه! جالبه بخاطر تایید خرافات به خودتون برچسب شیزوفرنی میزنین! کلا نون تو خرافاته نه؟ :))

  72. Avatar فاطمه گفت:

    به نظرمن هیچ کسی حق نداره بگه کی راست میگه کی دروغ شما ها خدا نیستین من نه به فال نه تسخیرو نه هزارچیز دیگه اعتقاد ندارم تنها به یه چیز اعتقاد خدا قران خدا وقتی تو وجودت یعنی وقتی اسم خدا روبیاری قلبت صدا بده اون موقع میفهمید چی میگم نمازنمی خونم ولی تا دلتون بخواد به خدا قران اعتفاد دارم حتی امام ها روهم‌دیدم نظر ندید لطفا امتحان کنید خدا روبیارید تو وجودتون وقتی اسم صاحب الزمان اومد واسه ظهورش دعا کنید اگه تونستید با اسم صاحب الزمان گریه کنید بعدبگید همچین چیزها خرافات و دروغه

    • Avatar بانو گفت:

      چطور قرآن خدا و پیامبر رو قبول داری ولی نماز نمیخونی؟؟!! جلد قران رو باور داری که حکم نماز نگفته؟ یا متن و کلام قران که عملا گفته نماز صلاه؟؟! شما فقط جلد قران رو قبول داری

    • Avatar RP گفت:

      همون شما که امتحان کردی بسه، مشکل اینه که دروغ گفتنم عرضه میخواد که در همون حد هم ندارین :دی

    • Avatar گفت:

      من خودمم درگیر اینجور خوابام! ولی خواهشا از اسم خدا سوع استفاده نکن

      • Avatar بهار گفت:

        اگر کسانی که این حس آینده بینی یا وحی یا الهام در خواب دارن برای تشکیل گروه که همه جمع باشیم و تجربه هامون رو به اشتراک بزاریم با این شماره همدیگه رو پیدا کنیم تا دورهم باشیم

  73. Avatar فاطمه گفت:

    من میبینم گاهی وقتها دقیقا همون اتفاق افتاده خطری چه واسه خودم چه واسه خونوادم یا میفهمم یا میبینم قشنگ میبینم حرف میزنم دقیقا هواسم نیست یه دفعه یه تیکه ازصحنه ای که میخواد فردا یا بعد اتفاق بیوفته قشنگ میبینم‌ خوتوادمم میدونن دقیقا چیزهایی که دیدم و گفت اتفاق افتاده

    • Avatar مهدی گفت:

      من قبلا بسیار زیاد خواب پرواز، هم۰نین رویای شفاف می دیدم ولی سالهاست دیگه هیچ کدوم نمی ببنم. در تمام عمرم فقط و فقط یکبار در سال ۱۳۹۵ طی یک خواب کوتاه (در عصر) خوابی دیدم که چند ساعت بعد ببدار شدنم دقیقا و با جزییات برام اتفاق افتاد(عین صحنه های خواب رخ داد با یک تفاوت که در رویا دلیل رفتن خودم به محل جمع شدن افراد در خانه نمی دونستم ولی در بیداری دلیلش برام روشن بود)
      دیگه هیچ وقت چنین خوابی که با این دقت در بیداری برام تکرار بشه ندیدم اگه کسی دلیل یا توضیحی در این باره داره لطفا بنویسه
      ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.