راسل کرو در نقش ماکسیموس- گلادیاتور 2

گلادیاتور 2 به کارگردانی ریدلی اسکات به روی پرده‌های سینما خواهد رفت

ریدلی اسکات کارگردان فیلم گلادیاتور ساخت دنباله‌ی این شاهکار سینمایی را پس از 18 سال آغاز کرده است. طبق اطلاعاتی که Deadline منتشر کرده، استودیوی فیلم‌سازی Paramount قصد دارد گلادیاتور 2 را به روی پرده‌های سینما بیاورد.

پیتر کریگ و مسئولیت نوشتن فیلمنامه گلادیاتور 2

پیتر کریگ که به دلیل نویسندگی در فیلمنامه آثار مشهوری مانند The Hunger Games: Mockingjay، The Town و Top Gun: Maverick برای خود نامی در دنیای سینما دست‌وپا کرده است، نویسنده اصلی دنباله گلادیاتور خواهد بود. به نظر می‌رسد که داستان این فیلم بر روی شخصیت لوسیوس، پسر لوسیلا؛ که نقش آن توسط کانی نیلسن در سال 2000 ایفا شد، ساخته خواهد شد. لوسیوس خواهرزاده کومودوس است که نقش آن توسط واکین فینیکس بازی شد و در انتهای فیلم اول ماکسیموس با بازی راسل کرو را به قتل رساند.

گلادیاتور برای سازندگان خود 460 میلیون دلار و 5 جایزه اسکار به ارمغان آورد. برای سال‌ها شایعه درخصوص ساخت دنباله‌ی این فیلم شنیده می‌شد. با وجود آنکه راسل کرو و ریدلی اسکات از نیک کیو خواسته بودند تا مشکل کشته شدن شخصیت ماکسیموس در این فیلم را به شیوه خود حل کند، اما به نظر نمی‌رسد که او جایی در نوشته فیلمنامه گلادیاتور 2 داشته باشد. نیک کیو در سال 2013 ماجرا ماجرا درخواست سازندگان فیلم از خود را اینگونه تعریف کرده است:

“کرو” به من زنگ زد و ازم پرسید که گلادیاتور 2 را چجوری می‌نویسم. برای کسی که فقط یک فیلمنامه تابه‌حال نوشته این عجیب بود. بهش گفتم راسل تو مگه تو گلادیاتور نمرده بودی؟ گفت چرا…یه جورایی..

حالا پس از 5 سال پس از آن ماجرا و 18 سال پس از ساخت اولین فیلم گلادیاتور به نظر میرسد که دنباله‌ی آن قرار است توسط ریدلی اسکات و بدون فیلمنامه نیک کیو ساخته شود. هنوز به طور دقیق مشخص نیست که آیا راسل کرو، بازیگر استرالیایی نقش ماکسیموس در گلادیاتور 2 نیز حضور خواهد داشت یا خیر. اما بدون شک تنها خبر ساخت دنباله این فیلم حتی بدون حضور راسل کرو، برای کسانی که خاطرات شیرینی با گلادیاتور داشتند، می‌تواند بسیار خوشحال کننده باشد.

امتیاز: 5.0 از 5 (6 رای)
کمی صبر کنید...

۲ دیدگاه

  1. Avatar رضا گفت:

    راسل کرو نباشه فیلم خیلی از چشمم میفته

  2. Avatar هستی گفت:

    ای ووووول
    من عاشق فیلم گلادیاتور بودم ، ولی خدا کنه راسل کرو تو این فیلمم باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.