الک بالدوین

دستگیری الک بالدوین به دلیل درگیری فیزیکی بر سر جای پارک!

الک بالدوین 60 ساله روز جمعه به دلیل درگیری با شخصی در West Village منهتن دستگیر شد. او متهم به آزار و اذیت این شخص شده است. ستاره برنامه Saturday Night Live احتمالاً باید در تاریخ 26 نوامبر (5 آذر) در دادگاه حاضر شود.

شرح ماجرا از زبان الک بالدوین

او در صفحه مشترک بنیاد خیریه خود و همسرش HABFoundation با انتشار یک بیانیه رسمی اتهامات وارده را به طور کلی رد کرد. الک بالدوین گفت:

معمولاً من در مورد چیزی که در ابعاد وسیع نادرست عنوان شده، نظر نمیدم، مثل ماجرای امروز. با این حال، ادعای اینکه من در پارکینگ به صورت کسی مشت زدم، درست نیست. این را هم گفتم که اظهار نظرات این چنینی را رد کنم. البته ظاهراً این خیلی مرسومه که اخبار منفی و داستان‌ها نادرست رو صرفاً برای سرگرمی و جمع کردن کلیک منتشر کنند. خوشبختانه هر چقدر هم که این حرفا تکرار بشه، اونا رو تبدیل به واقعیت نمی‌کنه.

این حادثه روز جمعه حوالی ساعت 1:45 رخ داده است و پلیس گفته که بالدوین ادعا کرده به همراه یکی از اعضای خانواده بوده که شخص دیگری به او حمله کرده است. یکی از شاهدین ماجرا هم گفته زمانیکه درگیری به نقطه اوج خود رسیده، الک بالدوین با فریاد به شخص مقابل فحاشی کرده است. همچنین ادعا شده است که قربانی 49 ساله ماجرا، Wojciech Cieszkowski پس از این درگیری به بیمارستان منتقل شده است. منابع دیگری در خصوص این ماجرا اینگونه گفته‌اند که الک زمانیکه موتور سوار جای پارک او را دزدیده، به این صورت از کوره در رفته است.

دستگیری الک بالدوین

زندگی شخصی و حرفه‌ای بالدوین

الک بالدوین که ثروت او در حدود 48 میلیون پوند تخمین زده شده، در منطقه‌ای نزدیک به نقطه‌ای که درگیری رخ داده زندگی می‌کند.  بالدوین یک مجری تلویزیونی معروف است که در شبکه NBC برنامه اجرا می‌کند و به دلیل بازی در فیلم‌هایی مانند Beetlejuice، The Departed و سری فیلم‌های Mission Impossible محبوب زیای کسب کرده است. او سه جایزه امی و 2 جایزه گلدن گلوب برنده است و کاندید نامزد اسکار نیز شده است.

الک بالدوین از همسر اول خود، Kim Bassinger که در سال 2002 از او جدا شد یک فرزند دارد و 4 فرزند دیگر از همسر فعلی خود Hilaria Thomas.

امتیاز: 5.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.