رسیدگی به اتهامات کوین اسپیسی

در دادگاه روز گذشته رسیدگی به اتهامات کوین اسپیسی چه گذشت؟

روز گذشته اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات کوین اسپیسی بازیگر سرشناس آمریکایی در ایالت ماساچوست آمریکا برگزار شد. اتهامات او مربوط به تعرضات جنسی در سال 2016 است.

رد اتهامات کوین اسپیسی توسط وکلا

کوین اسپیسی در شرایطی به‌دلیل اتهاماتش تحت فشار رسانه‌ها قرار گرفته که وکلای او به طور کلی این اتهامات را رد کرده و اظهار می‌کنند که او کاملاً بی‌گناه است. کوین اسپیسی به دلیل آنکه در سال 2016 به پسری 18 ساله در یک بار در شهر نانتاکت پس از دادن نوشیدنی‌های الکی، تعرض جنسی کرده، در دادگاه حضور پیدا کرده بود.

در دادگاه نانتاکت چه گذشت؟

کوین اسپیسی

کوین اسپیسی روز گذشته با هواپیمای شخصی خود به شهر نانتاکت در ایالت ماساچوست سفر کرد و در لحظه حضور در دادگاه با هجوم خبرنگاران روبه‌رو شد. توماس برت، قاضی دادگاه به او اعلام کرد که به هیچ عنوان اجازه ندارد با شاکی پرونده تماس بگیرد. دادگاه پس از تفهیم اتهام که تنها 10 دقیقه به طول انجامید، به پایان رسید. این در حالی بود که وکیل اسپیسی خواسته بود تا تفهیم اتهام بدون حضور متهم صورت گیرد، اما قاضی با این درخواست موافقت نکرده بود.

جلسه بعدی دادگاه روز 4 مارس (14 اسفند) برگزار خواهد شد و اگر اسپیسی متهم شناخته شود 5 سال حبس در انتظار او خواهد بود. به گفته قربانی که در زمان 18 سال داشته، اسپیسی پس از خرید مشروبات الکی برای او، به او تعرض کرده است. سن قانونی نوشیدن الکل در این ایالت 21 سال است و جالب اینجاست که قربانی ادعا کرده از این اتفاق فیلم به عنوان مدرک دارد. با این وجود وکلای کوین اسپیسی گفته‌اند این ویدئو هیچ چیزی را ثابت نمی‌کند.

پیچیدگی اتهامات کوین اسپیسی

رسیدگی به اتهامات کوین اسپیسی

نانتاکت تنها شهری نیست که کوین اسپیسی درگیر ماجراهای اینچنینی شده است. اتهامات مشابهی در شهرهای لندن و لس‌آنجلس علیه او مطرح شده است. با این وجود او به هیچ وجه خود را تسلیم این اتهامات نکرده است. کوین اسپیسی پس از یک سکوت طولانی مدت اوایل دی ماه ویدئوی با عنوان  “Let Me Be Frank” منتشر کرد که در آن مانند نقش فرانک آندروود در سریال هاوس آو کاردز در رابطه با اتهامات نسبت داده شده به او صحبت کرد و به نوعی به طرفداران خود هشدار داد که بدون مدرک آنها را باور نکنند.

با وجود اخبار بدی که در رابطه با او منتشر شده بود این ویدئو با استقبال بسیار خوبی از سمت طرفداران او روبه‎رو شد و باعث شد تا ضدقهرمان هالیوودی با محبوبیت خود برای بدخواهانش خط‌ونشان بکشد. اگر تا امروز موفق به دیدن این ویدئو جذاب نشده‌اید می‌توان آن را به همراه ترجمه فارسی در مطلب زیر مشاهده بفرمایید.

بیشتر بخوانید: بازگشت ضدقهرمان محبوب با یک ویدئوی جنجالی – کوین اسپیسی

امتیاز: 5.0 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...

۳ دیدگاه

  1. Avatar saman گفت:

    آغا با عرض معذرت دادگاه ایشون چه ربطی به تکنولوژی داره آخه چرا کیفیت کاریتون رو پایین میارین این اراجیف چیه آخه بس کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.