جام ملت‌های آسیا 2019

نتیجه‌ی بازی ایران در مقابل یمن و شانس قهرمانی در جام ملت‌های آسیا 2019

ورزش دوستان عزیز همان‌طور که می‌دانید جام ملت‌های آسیا 2019 آغازشده و ایران در گروه D این بازی‌ها قرارگرفته که با تیم‌های عراق، ویتنام و یمن هم‌گروه است. امروز هم‌بازی ایران در مقابل یمن در امارات برگزار شد که این بازی 5 گل داشت و خوشبختانه هر 5 گل را ایران به یمن زد و برنده‌ی این بازی شد. درواقع ایران توانست اولین بازی خود را به بهترین شکل با مدیریت و برنامه‌ریزی پیروز شود. این بازی پر از حملاتی از سوی ایران بود و یمن را به‌طورکلی خسته کرد و درنهایت باعث برد ایران شد.

نتیجه‌ی اولین بازی ایران در جام ملت‌های آسیا 2019

تیم ملی ایران

بازیکنان تیم ایران در بازی مقابل یمن در جام ملت‌های آسیا 2019 شامل علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، سید مجید حسینی، رامین رضاییان، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، اشکان دژاگه، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی طارمی، وحید امیری، سردار آزمون، پژمان منتظری، سامان قدوس و کریم انصاری‌فرد بود. گل‌های زده‌شده در این بازی هم توسط بازیکنان مختلفی اتفاق افتاد که می‌توان به گل مهدی طارمی در دقایق 12 و 25، گل اشکان دژاگه در دقیقه 23، گل سردار آزمون در دقیقه‌ی 53 و درنهایت گل سامان قدوس در دقیقه‌ی 78 اشاره کرد. برد این بازی به سرمربیگری کارلوس کی روش بود که پس از پایان بازی حواشی و ماجراهایی را به دنبال داشت.

باید اشاره‌کنیم که مهدی طارمی در این بازی بهترین بازیکن شناخته شد و در این بازی خوش درخشید. درواقع این بازیکن با زدن 2 گل و یک پاس گل، مرد اول زمین شد. به‌طورکلی عملکرد تیم مقابل یمن بسیار خوب بود و این برد بسیار دل‌چسب بود. ضمن اینکه ترس را در دل تیم‌های بعدی هم به وجود خواهد آورد و عملکرد خوب تیم را به تصویر کشید.

برد شیرین ایران در مقابل یمن

جام ملت‌های آسیا 2019

البته پس از پایان بازی‌ها برخی از کاربران در عین خوشحالی از باخت تیم یمن با 5 گل ناراحت بودند و معتقد بودند که با 3 گل هم تیم ایران برنده‌ی بازی‌ها بود و باید به تیم یمن که یک کشور جنگ‌زده است رحم می‌شد. اما باید یادآور شویم که جام ملت‌های آسیا و تمامی مسابقات دیگر فقط بازی هستند و بردوباخت مزه‌ی هر بازی است. البته برخی دیگر معتقدند که برد در مقابل یمن کار سختی نبود اما به‌هرحال برد ایران و گل بازیکنان هم برایشان آینده‌ساز خواهد بود و چهره‌ی تیم را قوی‌تر از قبل نشان خواهد داد. باز بعدی ایران در مقابل ویتنام خواهد بود که در روز 22 دی ساعت 15:30 برگزار می‌گردد. امیدواریم که ایران در این دوره از مسابقات مانند بازی مقابل یمن بدرخشد و این بردها شانس قهرمانی ما را در جام ملت‌های آسیا دوچندان می‌کند.

امتیاز: 4.2 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar عباس گفت:

    گل دوم رو اشکان دژاگه زد. لطفا تصحیح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.