بازی ایران و چین

نتیجه‌ی بازی ایران و چین و همکاری بی‌نظیر تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا 2019

ایران پس از بازی مقابل عمان و برد این تیم با دو گل توانست تا مقابل چین قرار گیرد و بازی فوق‌العاده‌ای را به تصویر بکشد. امشب شاهد بازی ایران و چین در جام ملت‌های آسیا بودیم و باید بگوییم که این بازی با برد ایران به پایان رسید. باید اشاره‌کنیم که از بین تیم‌های این دوره از رقابت‌ها ایران تنها تیمی است که تاکنون هیچ گلی نخورده است. برد امشب حاصل تلاش و همکاری تمام اعضای تیم بوده و برد شیرین و دل‌چسبی را برای تیم و تمامی مردم ایران به همراه داشته است. در ادامه جزییاتی از بازی ایران و چین در جام ملت‌های آسیا 2019 را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

بازی ایران و چین

بازی ایران و چین در جام ملت‌های آسیا 2019

ترکیب ایران در بازی ایران و چین امشب شامل علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش، احسان حاج‌صفی، مهدی طارمی، سردار آزمون بود. البته در دقیقه 76 شاهد جایگزینی روزبه چشمی با اشکان دژاگه بودیم. همچنین سامان قدوس و کریم انصاری هم به ترتیب در دقایق 68 و 86 جایگزین علیرضا جهانبخش و سردار آزمون شدند. این بازی همراه با حملات متوالی از سوی ایران به زمین حریف بود و بازی پرهیجان و پر شوری را به ارمغان آورد. درواقع باید به تک‌تک اعضای تیم ملی خسته نباشید و تبریک گفت. این بازی با سرمربی گری کی روش بازی بسیار تماشایی و جذابی بود و هیجان را به خانه‌های مردم آورد.

بازی ایران و چین

نتیجه‌ی بازی ایران و چین در جام ملت‌های آسیا 2019

خوشبختانه بازی ایران و چین در این دوره از جام ملت‌های آسیا با برد ایران به پایان رسید. این بازی دارای 3 گل بود که 2 گل در نیمه‌ی اول و گل آخر در وقت اضافه‌ی پایان بازی زده شد. درواقع بازیکنان در همان نیمه‌ی اول تکلیف کار را یکسره کردند و نگرانی‌ها را از بین بردند. گل اول در دقیقه‌ی 18 توسط مهدی طارمی با پاس گل سردار آزمون به ثمر نشست. گل دوم هم در دقیقه‌ی 31 توسط سردار آزمون زده شد. درنهایت گل سوم در دقیقه‌ی 90 توسط کریم انصاری فر با پاس گل مهدی طارمی زده شد. مهدی طارمی در این بازی و بازی دیگر خوش درخشید اما در این بازی با دریافت کارت زرد دوم خود از بازی بعدی مقابل ژاپن محروم خواهد شد.

بازی ایران و چین

سردار آزمون هم با زدن یک گل در بازی مقابل چین سومین گل زن جام ملت‌های آسیا 2019 شناخته شد. از سوی دیگر سردار بهترین بازیکن بازی ایران و چین انتخاب شد. درواقع در این بازی شاهد حملات متوالی و تأثیر چشمگیر سردار بوده‌ایم. البته علیرضا بیرانوند هم در برخی لحظات محافظت خوبی از دروازه ایران داشته و برخی حملات چین ناکام مانده است. ظاهراً ایران پس از 15 سال به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا رسیده است. چیزی که شاید کمی نگران‌کننده باشد این است که اگر ایران در مقابل ژاپن شکست بخورد از دور جام ملت‌های آسیا 2019 حذف خواهد شد. البته ژاپن هم امروز در بازی مقابل ویتنام یک بر صفر پیروز شد. ایران و ژاپن در روز دوشنبه مقابل هم‌بازی خواهند کرد و برنده‌ی این بازی به مرحله‌ی نهایی خواهد رسید.

امتیاز: 4.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.