بازیکنان فوتبال و همسران جذاب آن‌ها

10 مورد از تصاویر بازیکنان فوتبال و همسران جذاب آن‌ها از سراسر جهان

در دنیای حاشیه‌های سلبریتی‌ها، این بار به سراغ 10 مورد از تصاویر بازیکنان فوتبال و همسران جذاب آن‌ها از سراسر جهان رفته‌ایم. در ادامه همراه دینو باشید.

بازیکنان فوتبال و همسران جذاب آن‌ها

همگی ما می‌دانیم که دنیای سلبریتی‌ها و چهره‌های مشهور، از بازیگران و خواننده‌ها گرفته تا بازیکنان فوتبال، در سراسر جهان همواره درگیر حاشیه است. این حاشیه‌ها برای طرفداران این افراد بسیار جذاب بوده و همواره خبر از زندگی پرزرق و برق آن‌ها می‌دهد. در این میان هم بعضی از این چهره‌ها خود به حاشیه و گزارش دادن از زندگی خصوصیشان علاقه‌مندند و همواره با خبرنگاران و گزارشگران در تعامل هستند. آن‌ها همچنین تصاویر لحظه‌ها و اتفاقات زندگی خود را در فضای مجازی و حساب‌های مختلف خود از جمله فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و … به اشتراک می‌گذارند.

با این وجود بعضی از سلبریتی‌ها هیچ علاقه‌ای به جنجال ندارند و همواره سعی زندگی خصوصی و اتفاقات اطراف خود را مخفی کنند. با تمام این اوصاف، همیشه خبرنگارانی هستند که حتی به قیمت آسیب زدن به خودشان، حاضرند خبرهای داغی از این حاشیه‌ها تهیه کنند و در اختیار عموم قرار بدهند. در ادامه 10 مورد از تصاویر بازیکنان فوتبال و همسران جذاب آن‌ها از سراسر جهان را مشاهده می‌کنید:

ویکتوریا و دیوید بکهام

ویکتوریا و دیوید بکهام

این زوج که به عنوان Posh و Becks توسط رسانه‌ها و طرفداران شناخته می‌شوند، در سال 1997 با یکدیگر آشنا شده و در سال 1999 ازدواج کردند. آن‌ها دارای چهار فرزند شامل سه پسر به نام‌های «بروکلین»، «رومئو» و «کروز» و یک دختر به نام «هارپر» هستند.

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز

بازیکنان فوتبال و همسران جذاب آن‌ها - کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز

این زوج در ماه نوامبر سال 2016 رابطه عاشقانه خود را شروع کردند. رودریگز دختر خود «آلانا» را در نوامبر 2017 به دنیا آورد.

لیونل مسی و آنتونلا روکوزیو

لیونل مسی و آنتونلا روکوزیو

این زوج به پنهان کردن زندگی شخصی خود از دید رسانه‌ها معروف هستند. آن‌ها برای اولین بار در سال 2009 در ملاء عام دیده شدند. از میان سه پسر این دو زوج، اولین آن‌ها در سال 2012 متولد شد که «تیاگو» نام دارد. بعد از آن نیز «ماتیو» در سال 2015 و «چیرو» در سال 2018 به دنیا آمدند. این زن و شوهر در ژوئیه 2017 به طور رسمی با هم ازدواج کردند.

شکیرا و جرارد پیکه

شکیرا و جرارد پیکه

خواننده کلمبیایی و فوتبالیست اسپانیایی از سال 2010 رابطه خود را شروع کردند. این دو هنگامی که شکیرا مشغول فیلمبرداری ترانه Waka Waka (این بار برای آفریقا) بود و پیکه در آن ایفای نقش داشت، یکدیگر را ملاقات کردند. آن‌ها والدین دو پسر به نام‌های «میلان» و «ساشا» هستند.

ایکر کاسیاس و سارا کاربنرو

ایکر کاسیاس و سارا کاربنرو

رابطه این زوج از سال 2010 شروع شد. روزنامه‌نگار ورزشی و دروازه‌بان سابق اسپانیایی در مارس 2016 با یکدیگر ازدواج کردند. آن‌ها اکنون والدین دو پسر به نام‌های «مارتین» متولد سال 2014 و «لوکاس» متولد سال 2016 هستند.

باستین شواین اشتایگر و آنا ایوانوویچ

بازیکنان فوتبال و همسران جذاب آن‌ها - باستین شواین اشتایگر و آنا ایوانوویچ

این زوج در سپتامبر سال 2014 با یکدیگر آشنا شده و در سال 2016 ازدواج کردند.

کولین و وین رونی

بازیکنان فوتبال و همسران جذاب آن‌ها - کولین و وین رونی

این دو دوست دوران کودکی، در سال 2003 نامزده کرده و در سال 2008 با هم ازدواج کردند. آن‌ها چهار فرزند پسر به نام‌های «کای»، «کلی»، «کیت» و «کاس» دارند.

الکس و استیون جرارد

بازیکنان فوتبال و همسران جذاب آن‌ها - الکس و استیون جرارد

این دو در سال 2007 با یکدیگر ازدواج کردند. کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس و مدل سابق انگلیسی، والدین چهار فرزند به نام‌های «لیلی الا»، «لکسی»، «لورد» و «لیو» هستند.

ژابی آلونسو و ناگور آرامامبورو

بازیکنان فوتبال و همسران جذاب آن‌ها - ژابی آلونسو و ناگور آرامامبورو

این زوج که در سال 2009 با یکدیگر ازدواج کردند، صاحب یک پسر به نام «جونسو» و دو دختر به نام‌های «آنه» و «اما» هستند.

مسعود اوزیل و ایمین گلاس

بازیکنان فوتبال و همسران جذاب آن‌ها - مسعود اوزیل و ایمین گلاس

این بازیکن آلمانی در ژانویه سال 2019 با مدل و بانوی زیبایی سابق ترک نامزد شد. آن‌ها در ژوئن همان سال در استانبول با یکدیگر ازدواج کردند. این مراسم عروسی با حضور «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه و همسرش «امینه اردوغان» برگزار شد.

بازیکن مورد علاقه شما کیست؟ نظرات خود را درباره بازیکنان فوتبال و همسران جذاب آن‌ها با ما و خوانندگان همیشگی دینو به اشتراک بگذارید.

منبع: MSN

بیشتر بخوانید: پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان چه کسانی هستند و چه میزان دستمزد دارند؟

بیشتر بخوانید: سردار آزمون بهترین گل زن تاریخ ایران در بازی‌ها لیگ قهرمانان اروپا شد

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۲ دیدگاه

  1. Avatar من گفت:

    متاسفم براتون با این تیتری که زدید. همسران جذاب!!!!!! خوشتون میاد یکی به ناموس شما بگه جذاب؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.