لوکا مودریچ، بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2018 شناخته شد

همان‌طور که می‌دانید اخیراً مراسم بهترین‌های سال فیفا در لندن برگزارشده بود و طبق آرای مربیان و کاپیتان‌های فوتبال لوکا مودریچ بازیکن تیم ملی کرواسی و ستاره رئال مادرید به‌عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال ۲۰۱۸ انتخاب و معرفی شد. این در حالی است که در سال‌های گذشته برنده‌ی این جوایز اغلب مسی و رونالدو بوده‌اند. در بین نامزدهای دریافت این جایزه که رونالدو (تیم پرتغال)، محمد صلاح (تیم مصر) و لوکا مودریچ (تیم کرواسی) بودند، این بازیکن کروات موفق به دریافت جایزه شد. البته شایان‌ذکر است که مودریچ در سال گذشته بهترین بازیکن جام جهانی و بهترین بازیکن اروپا شناخته شد. باید اشاره‌کنیم که محمد صلاح نیز در این مراسم جایزه پوشکاش را دریافت کرد و از این مراسم بی‌بهره نماند.

بهترین بازیکن فوتبال جهان 2018

باید یادآوری کنیم که مودریچ در یک سال گذشته در رئال مادرید درخشش زیادی داشت و همچنین در تیم ملی کرواسی عامل اصلی موفقیت تیم بود. به‌طورکلی می‌توان گفت که این جایزه حق او بوده که عنوان برترین بازیکن فوتبال را دریافت کند. مودریچ پس از دریافت جایزه به محمد صلاح و رونالدو نیز تبریک گفت و از تیم کرواسی و مربی خود نیز تشکر کرد. او جایزه‌ی خود را به خانواده‌اش تقدیم کرد و از تمامی طرفدارانی که رأی دادند و از او حمایت کردند تشکر نمود.

جایزه بهترین سرمربی جهان در سال ۲۰۱۸

مراسم بهترین‌های فیفا به ۹ بخش تقسیم می‌شود که می‌توان به مواردی چون بهترین بازیکن فوتبال مرد، بهترین دروازه‌بان، بهترین مربی مردان، بهترین بازیکن فوتبال زن، بهترین مربی بانوان، جایزه بازی جوانمردانه، جایزه پوشکاش، جایزه هواداران و جایزه تیم ۱۱ نفری برتر اشاره کرد. در بخش‌های دیگر که جوایزی به بهترین‌ها اهدا شد، می‌توان به دشام سرمربی فرانسه اشاره کرد که موفق به دریافت جایزه برترین مربی سال شد. در بین نامزدهای این بخش می‌توان به زیدان، دشام و دالیچ اشاره کرد. به‌طورکلی مراسم به بهترین شکل برگزار شد و برترین‌های فوتبال جهان سال ۲۰۱۸ انتخاب و معرفی شدند.

امتیاز: 5.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.