برنامه نود

ماجرای پخش نشدن برنامه نود ، محبوب‌ترین برنامه‌ی تلویزیونی چیست؟

بر اساس گزارش‌ها ظاهراً برنامه نود با اجرای عادل فردوسی پور در دو هفته‌ی اخیر به‌صورت متوالی پخش نشده است. ظاهراً این برنامه‌ در لیست برنامه‌های تلویزیونی هفته‌های اخیر قرار ندارد و به گفته‌ی مسئول روابط عمومی شبکه 3 این موضوع دلایل موجهی دارد که در ادامه ذکر خواهیم کرد. به گفته‌ی مسئول روابط عمومی شبکه 3، دلیل پخش نشدن این برنامه در دو هفته‌ی اخیر، رفتار غیرحرفه‌ای مجری و تهیه‌کننده برنامه بوده و البته مصاحبه‌های نامتعارف نیز دلیل دیگری برای این موضوع است. لازم به ذکر است که این برنامه در شرایطی پخش نشد که تمامی آیتم‌های آن آماده بود و شوک بزرگی را برای تیم برنامه نود ایجاد کرد.

نود

ماجرای پخش نشدن برنامه نود

ماجرای ازاین‌قرار است که در هفته‌ی گذشته برنامه نود به دلیل پخش مسابقات فوتبال اروپا پخش نشد و به گفته‌ی مسئول روابط عمومی شبکه 3 اعتراضاتی در این راستا از سوی تهیه‌کننده و مجری این برنامه یعنی عادل فردوسی پور انجام شد. به همین دلیل پخش برنامه فعلاً متوقف‌شده و جزییات این موضوع هنوز مشخص نشده است. این موضوع در هفته‌ی اخیر سروصدای زیادی کرده و شایعاتی زیادی را به دنبال داشته است. برای مثال شایعاتی اخباری در راستای تعطیل شدن کلی برنامه منتشرشده است و این موضوع اتفاق بدی برای علاقه‌مندان به فوتبال خواهد بود. البته لازم به ذکر است که شایعات این‌چنینی قبلاً هم در ماجراهای مختلف منتشرشده بود اما صحت نداشت.

عادل فردوسی پور

به‌طورکلی جزییات هنوز مشخص نیست اما تاکنون شاهد حمایت‌های چهره‌های مختلفی چون نوید محمدزاده، رضا رشیدپور، حبیب رضایی، امیرحسین رستمی، امیر جدیدی و رضا داوود نژاد از عادل فردوسی پور و برنامه نود بوده‌ایم. البته علاقه‌مندان و دوست داران این برنامه نیز اعتراضات زیادی در راستای پخش نشدن این برنامه داشته‌اند.

از سوی دیگر پخش نشدن این برنامه ضرر بزرگی برای شبکه 3 خواهد بود زیرا برنامه نود با بینندگان میلیونی‌اش یک برنامه‌ی پرسود برای شبکه بوده است. درنهایت باید منتظر باشیم و ببینیم این ماجرا به کجا ختم می‌شود و چه داستان‌هایی در پشت ماجرا وجود دارد. نظر شما در رابطه با پخش نشدن برنامه نود چیست؟ آیا برنامه نود به‌طور کامل تعطیل‌شده است یا به‌زودی بازخواهد گشت؟

امتیاز: 5.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.