دورهمی بازیگران سریال فرندز

ویروس کرونا باعث به تعویق افتادن دورهمی بازیگران سریال فرندز شبکه نتفلکیس شد

دورهمی بازیگران سریال فرندز شبکه نتفلکیس که خبر آن در ماه فوریه باعث Overdrive شبکه اینترنت جهانی شد، به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان، به مدت نامعلومی به تعویق افتاد. در ادامه با جزییات این خبر همراه دینو باشید.

دورهمی بازیگران سریال فرندز

Hollywood Reporter در این باره گزارش می‌دهد:

دورهمی بازیگران سریال «فرندز» (Friends) که قرار بود بعد از 16 سال به صورت خاص در دو روز اول هفته آینده (23 مارس) برگزار شود، به علت شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد. هر شش بازیگر این سریال تصمیم داشتند برای اولین بار از سال 2004 تا به امروز، دوباره دور هم جمع شوند و درباره فیلمبرداری فصل جدید صحبت کنند. مجموعه اصلی Central Perk واقع شده در محوطه استودیوی Burbank کالیفرنیا نیز قرار بود میزبانی این دورهمی را بر عهده داشته باشد. طبق بیانیه جدید شرکت، دورهمی بازیگران سریال فرندز شبکه نتفلکیس دوباره از سر گرفته خواهد شد؛ اما متاسفانه تا اوایل ماه مه فیلمبرداری صورت نخواهد گرفت.

به تعویق افتادن دورهمی بازیگران سریال فرندز شبکه نتفلکیس

بد نیست بدانید که «جنیفر آنیستون» (Jennifer Aniston)، «کورتنی کاکس» (Courteney Cox)، «لیزا کودرو» (Lisa Kudrow)، «مت لبلانک» (Matt LeBlanc)، «متیو پری» (Matthew Perry) و «دیوید شویمر» (David Schwimmer)، همگی برای دورهمی بازیگران سریال فرندز شبکه نتفلکیس، مبلغ قابل توجهی پاداش دریافت کرده‌اند. گزارش شده است که بازیگران برای مشارکت خود در ساخت این سریال، بین 2.5 تا 3 میلیون دلار درآمد کسب می‌کنند. این گروه برای فصل آخر برنامه، در سال‌های 2003 و 2004 به ازای هر قسمت سریال، 1 میلیون دلار دستمزد دریافت کرده است.

تاثیر ویروس کرونا در صنعت فیلم و سریال

کاکس پیش از این درباره دورهمی دوستانش گفته بود که برای این تجدید دیدار بسیار هیجان زده است. او در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:

نکته جالب این است که همه ما می‌خواهیم بعد از مدت‌ها، برای اولین بار در یک اتاق جمع بشویم و در واقع درباره سریال صحبت کنیم.

با متوقف کردن تولید در صنعت سرگرمی توسط کرونا، این تجدید دیدار دیگر مطابق برنامه‌ریزی قبلی پیش نخواهد رفت. متاسفانه شاهد هستیم که شروع ویروس کرونا در سراسر جهان و پس از اعلام پاندمی آن به صورت رسمی، همچنان به تاخیر و لغو تولید در اکثر فیلم و سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی ادامه می‌دهد. از جمله مواردی که تحت تاثیر پاندمی این ویروس قرار گرفته‌اند، لغو جشنواره Glastonbury و تاخیر در انتشار Black Widow و Mulan است. آیا شما هم یکی از طرفداران سریال محبوب فرندز هستید؟ نظر شما درباره به تعویق افتادن دورهمی بازیگران چیست؟ فکر می‌کنید چه مدت طول خواهد کشید تا دوستان همگی دوباره دور هم جمع شوند؟ نظرات و پیشنهادات خود را در این باره با ما و همراهان همیشگی دینو به اشتراک بگذارید.

سریال فرندز شبکه نتفلکیس

منبع: TV Line

بیشتر بخوانید: حضور غافلگیرکننده پیمان معادی در فصل سوم سریال Westworld

بیشتر بخوانید: جزییاتی از پایتخت ۶ : ساخت پایتخت ۶ آغاز شد و نوروز ۹۹ پخش خواهد شد!

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.