پایتخت ۶

جزییاتی از پایتخت ۶ : ساخت پایتخت ۶ آغاز شد و نوروز ۹۹ پخش خواهد شد!

به تازگی خبری در راستای آماده شدن فیلمنامه پایتخت ۶ منتشر شده است. ظاهرا ساخت این سریال به طور رسمی شروع و اعلام شده است. سیروس مقدم نیز به تازگی جزییاتی در رابطه با این سریال ارائه کرده است که در ادامه جزییاتی از این سریال را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت.

ساخت پایتخت ۶ آغاز شد!

در تاریخ ۱۱ آذر خبری مبنی بر کلید خوردن سریال پایتخت ۶ منتشر شده که نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. براساس گزارش های منتشر شده، ظاهرا فیلمبرداری پایتخت ۶ با کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری از ۹ آذر در شیرگاه مازندران شروع شده است. برای شروع حضور محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، هومن حاجی عبداللهی، نسرین نصرتی و سارا و نیکا فرقانی قطعی بوده است. البته براساس گزارش‌ها ظاهرا علیرضا خمسه در نقش بابا پنجعلی در پایتخت ۶ حضور نخواهد داشت. پایتخت ۶ در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۹۹ از شبکه یک سیما در حال ساخت است و این خبر خوبی برای طرفداران این سریال جذاب خواهد بود.

پایتخت ۶

جزییاتی از پایتخت ۶ از سیروس مقدم

براساس مصاحبه منتشر شده از سیروس مقدم ظاهرا فیلمنامه پایتخت ۶ در حال آماده سازی است. احتمالا تغییراتی نیز رخ خواهد داد که می توان به حذف بابا پنجعلی یا بازگشت بهبود فریبا اشاره کرد. احتمالا بابا پنجعلی خواهد مرد و شاید شخصیت های جدید دیگری به سریال اضافه شوند از سوی دیگر بهبود فریبا که در قسمت های قبل خبر مرگ او در آفریقا بود اکنون بازگردد و ماجراهای جدیدی برای گفتن داشته باشد. به گفته سیروس مقدم ظاهرا در اواخر پاییز ۹۸ مراحل ساخت پایتخت ۶ آغاز شود و احتمالا در نوروز سال آینده در اختیار بینندگان قرار خواهد گرفت. البته زمان انتشار این سریال توسط سیروس مقدم اعلام نشده است و در حد پیش بینی است.

این موضوع قطعا خبر خوبی برای مردم و علاقه مندان به این سریال خواهد بود. از طرفی سال گذشته پخش نشدن این سریال موجب ناراحتی و اعتراض مردم شد و سریال های نوروزی جایگزین خوبی برای پایتخت نبوده اند. از سوی دیگر قرار شده بود که یک پایتخت تک قسمتی برای شب سال تحویل ویژه نوروز ارائه شود که  پس از فوت ناگهانی خشایار الوند نویسنده پایتخت، ساخت این قسمت پایتخت ویژه نوروز نیز کنسل شد. در واقع سال گذشته همه چیز دست به دست هم داد تا خبری از پایتخت نباشد. از سوی دیگر سیروس مقدم در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که امسال به دلیل حمایت نکردن شبکه سه سیما و خالی نبودن زمان بازیگران و تیم پایتخت، در نوروز ۹۸، این سریال ساخته و پخش نخواهد شد. به هر جهت پایتخت ۶ باید با سوژه هایی جدید و ناب بازگردد و نظر مخاطبان را جلب نماید.

امتیاز: 4.4 از 5 (162 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۵۵ دیدگاه

  1. Avatar هاتف اسداللهی گفت:

    سلام. من یکی از هواداران سارا و نیکا فرقانی هستم امیدوارم در مراحل زندگی موفق باشند.من یه خواسته داشتم. از سارا و نیکا فرقانی اگه میشه به هواداران اش کمی وقت بگذارند نه در اینستاگرام جواب کامنت ها رو میدین ونه دایرکت باتشکر از عوامل پایتخت انشاالله پایتخت هفت هم مدنظرتون باشه.

  2. Avatar هاتف گفت:

    سلام. من یکی از هواداران سارا و نیکا فرقانی هستم امیدوارم در مراحل زندگی موفق باشند.من یه خواسته داشتم. از سارا و نیکا فرقانی اگه میشه به هواداران اش کمی وقت بگذارند نه در اینستاگرام جواب کامنت ها رو میدین ونه دایرکت باتشکر از عوامل پایتخت انشاالله پایتخت هفت هم مدنظرتون باشه.

  3. Avatar محمد گفت:

    ترکیه کشور همسایه ایران هیچی نداره با توریست داره کشور رو اداره می‌کنه و از هر راهی پول در میارن، سریال می‌سازند با بازیگران خوشگل و زیبا که هم ترک‌ها ببینند حال کنند هم به کشورهای دیگه بفروشند تبلیغ کشورشون هم توش باشه.
    اونوقت ایران پایتخت می‌سازه با پول بیت‌المال و از جیب مردم، یکی اینجا نظر داده میگه این بازیگران زن زشت رو استفاده نکنند به عده‌ای افراد زشت تر فشار میاد که اصلاً چرا نظر دادی؛ خود بازیگر تو مصاحبه‌هاش تلویحا زشتی قیافش رو قبول داره میگه همینه که هست.
    آهای زشتهای مدافع زشت چرا کاسه داغ تر از آش شدید اینجا؟

  4. Avatar سما گفت:

    من هم از عوامل سریال تشکر میکنم واقعاً عالیه و اصلاً تکراری نمیشه

  5. Avatar کورش گفت:

    خیلی دوست دارم بهنام تشکر هم تو فیلم مسبود

  6. Avatar علی گفت:

    با سلام و احترام
    به نظرم فقط سریال چاردیواری(با بازی آقایان امیر جعفری و سعید آقاخانی) واقعاً طنز و سرگرم‌کننده با سناریوی فوق‌العاده بود و انتخاب بازیگران بسیار خوب بود.
    اما طبق بخشنامه‌ ابلاغی که به سازندگان برنامه در سیما شده، استفاده از بازیگران زیباروی مخصوصاً خانم‌ها در سریالهای نوروزی و رمضانی ممنوع شده است.
    و باید چهره‌های نازیبایی مانند خانم ریما رامین فر(همسر آقای امیر جعفری) و … را مردم هر روز در سال نو تحمل کنند. خیلی برای این شرایط فعلی متأسفم زیرا هم از نظر علمی و هم از نظر دینی اثبات شده که دیدن صورتهای زیبا ناخودآگاه به بیننده آرامش و رضایت و … می‌دهد و برعکس آن دیدن افراد نازیبا، احساسات ناخوشایند منفی در انسانها بر می‌انگیزد(مانند دیدن طاووس و کلاغ)
    با تشکر

    • Avatar احمد علم‌الهدی گفت:

      درسته
      موافقم

    • Avatar بهار گفت:

      تو واقعا ادمی ؟ معیار برات چهرس هنر ریما رامین فر به صد تا زیبارو می ارزه داداش یه فیلم هایی هست به اسم — شما برو از اونا ببین متاسفم برا ادمایی مث تو مطمنا خودت شبیهه…..

      • Avatar بانو گفت:

        سلام
        خداروشکر ک بازهم پایتخت ادامه داره چون سرگرمیه خوبیه
        من سریال پایتخت رو به این خاطر دوست دارم که گفتار کاراکترهاش اصلا خشک و رسمی نیست مثل خودمون حرف میزنن و زندگی میکنن.
        سریال کاملیه از لحاظ وجود چهره های زشت و زیبا، اخلاق و رفتارهای متفاوت، سبک زندگی، عشق، نفرت، قهرمانی، مصیبت و تمام چیزهایی ک همواره تو زندگی همه آدما اتفاق میفته و جالب اینکه چیزهایی رو یادآوری میکنه یا نشون میده ک اتفاقات یا مشکلات روز همه ماست.
        باتشکر از عوامل پرتلاش پایتخت

      • Avatar رضا گفت:

        این چه ربطی داره به نظرش.
        مگه قصد ازدواج داره که معیارش فقط چهره باشه.
        علاوه بر اون حتی تو ازدواج هم به گفته دکتر فرهنگ هلاکویی چهره از اولین و مهمترین ملاک‌های انتخاب هست و نادیده‌گرفتن چهره غیر قابل توجیه چون وقت طلاق میپرسن مگه کور بودی روز اول.

      • Avatar رضا گفت:

        نظرتون به درد امثال خودتون میخوره خب تحمل انتقاد نداری قسمت نظرات رو کلا نخونید

    • Avatar no one گفت:

      حیف اسم علی که رو انسان نمایی مثل تو گذاشتن

      • Avatar unknow گفت:

        سلام

        ایشون که قسط توهین نداشتن فقط از نظر علمی و دینی بیان کردن
        یکی که چهره قشنگی نداره حالا هرچقدر باهوش باشه و هنرمند باشه و سخت توی هنرش تلاش کرده باشه چهرش که زیبا نمیشه
        شما از این ادا اتفالا در میارین که نه زیبایی به این نیست به اون نیست یا حتی هوش به این نیست به اون نیست
        هرچیزی سرجای خودش بله یه نفر فوقلعاده زیباس اما هرکی به محض دیدن اخلاق و رفتارش حالش ازش بهم می خوره
        مسخره کردن و لقب گذاشتن و توهین کردن به همدیگه سره اینجور موارد جزء پست ترین کاراست فقط انسان هایی که مادی پرست هستند از اینجور رفتارها از خودشون نشون میدن و همین رفتارها باعث شد تفکرات چرند و بی معنی شکل بگیرن

        شما یک منظره ی زیبا ببینی بهت آرامش میده یا یک منظره ی زشتُ زنندرو ببینی
        من با اینکه از طبیعت متنفرم اما بازم زیبایی های طبیعت بهم آرامش میده بعنوان مثال تصویر این منظره
        http://s6.picofile.com/file/8380929318/mystic_tree_by_mumu0909_dcoxz4h.png
        بخاطر دلایلی از طبیعت متنفرم اما این چیزا تو وجودمون
        یکی از دلایلش اینه که توی طبیعت و روند طبیعیش اسیر یا زندانی هستیم و هروزو سختی و رنج می کشیم از همین طبیعت و هرچی بلا سرمون میاد از همین طبیعت هست بجای لذت بردن از طبیعت گرفتار بلاها و مسیبت هاش هستیم که البته در آینده که ما زنده نیستیم که ببینیمش با پیشرفت علم دیگه اینطور نخواهد بود

      • Avatar mit گفت:

        سلام واقعا خبر خوبیه که سریال رو دارن تولید میکنن چون علاقه مندان زیادی داره و بازیگران عالی که نقشاشون خوب ایفا میکنن
        بی صبرانه منتظرم

    • Avatar ... گفت:

      تو حرف نزنی سنگین تری
      بابا اعتماد ب سقف همچون کتابی می حرفی کع انگار کی هستی و خودت چ تحفه ای هستی

    • Avatar کاوه گفت:

      ای کلاغ شیطون 🙂
      مسابقه زیبایی که نیست سریال تلویزیونیه که باید چهره ها و نقشهای مختلف داشته باشه، مهم سناریو و کیفیت فیلمه بخصوص در سریالها و فیلمهای مطرح خارجی
      ماهواره بخر، مسابقات زیبایی هم ببین،

    • Avatar سارا گفت:

      تو حرف نزنی کسی نمیگه لالی خانم رامین فر هم چهره زیبایی دارند وه هنرمند توانایی اند

    • Avatar بانو گفت:

      سلام
      چرا سریال ها رو باهم مقایسه میکنید؟ آدما باید مفهموم اون سریال رو درک کنن چون هر سریالی یه موضوعی داره قرار نیست ک همه یه حرفو بزنن یا ساختارشون شبیه هم باشه
      درمورد زیبایی بهتون حق میدم ب نظر من نباید همه بازیگرای یک سریال زشت یا همه زیبا باشن ولی حس میکنم شما تحت تاثیر سریالهای خارجی هستین ک همه بازیگراش مدل هستن!
      بهتون پیشنهاد میدم سری ۶ پایتخت رو از دید دیگه ای ببینید بدون مقایسه با سریال های دیگه

    • Avatar محنا گفت:

      من هم برای ادمی مثل تو متاسفم که همه چی زنها رو توی زیبا صورتشون میبینن…..اتفاقا برای زیبایی صورت هم ملاک های خاصی دارن……هرکسی میتونه زیبا باشه ….اتفاقا خانم رامین فر بسیار چهره ملیحی دارن….درسته ایشون بازیگرن ولی در هرصورت یک انسانن و اینطور حرف زدن شما توهین به شعور ایشون محسوب میشه

    • Avatar علی گفت:

      معیار خنده داری رو پیش گرفتی، فیلم رو می بینی یا بازیگرهای فیلم رو؟

    • Avatar رضا گفت:

      با این نظر موافقم
      اونی که میاد به این مخاطب بخاطر نظری که داره توهین می‌کنه از آزادی بیان و دمکراسی به دوره.
      ایشان در نظرشان توهین به خانم رامین فر نکردن فقط بیان شده نازیبا هستند که بر اساس ملاک‌های علمی زیبایی شناسی حرفشون صحیح است. خانمهای محترمی که به این مخاطب در این صفحه توهین کردن به نظر خودشان زیباروی نیستند وگرنه مشکلی با این نظر علمی نداشتند. سریال ایرانی از شبکه یک سیما پخش میشه یعنی مخاطب میلیونی داره، یعنی سازنده هم به سناریو توجه داره هم به زیبایی شناسی و اگر فشارهای وارده از روی سازنده برداشته بشه متوجه خواهید شد که همانطور که در انتخاب لوکیشن‌های زیبای شمال ایران برای القای احساس رضایت و شادابی به بیننده تلاش کرده برای بازیگران هم همان کار را می‌کرد.
      توصیه من به اونها که تبلیغ ماهواره می‌کنند این است که با بودجه میلیاردی که صدا و سیما داره باید از تمام جهات بیننده جذبش بشه که به سمت ماهواره نره، نه برعکس. فلسفه وجودی تلویزیون ایران اینه که از ابتذال پیشگیری کنه نه ترویج دادن آن.
      برای آنها که زیباروی بودن رو منحصر به فیلمهای … یا هالیوودی کردن خیلی متاسفم زیرا دختران و زنان ایرانی زیباروی رو با آنها مقایسه کردن.

    • Avatar مرد مُرده گفت:

      بعضیا یاد گرفتن فقط مضخرف بگن و هی اعتراض کنن این از ادب خانوادگیه تو هست که اینطور قضاوت میکنی اصلا به تو چه تازشم هر ساله بودن سریال هایی که هم اینطور و هم اونطور پخش شدن. برو ذهنت رو اصلاح کن

    • Avatar علی گفت:

      پایتخت چشه مگه هرچی باشه بهتر از فیلم های تو

  7. Avatar علی سیدی گفت:

    سلام پس از خست نباشید به تمام گروه سریال پایتخت به نظر اینجانب این سریال بهترین سریال طنز در تاریخ ایران و متفاوت ترین بازیگران و بهترین کارگردانی سیروس مقدم و دستیار محسن تنابند است باکمال تشکر و خست نباشید به گروه خوب تان

    • Avatar Hami گفت:

      شما اصلا میدونی چی داری میگی!؟ بهترین سریال طنز تاریخ ایران!!!!
      ایران 40 ساله سینما و تلویزیون نداره شما خواب تشریف داری

  8. Avatar فرمانی گفت:

    من وپسرم تا حوصله مون سر میره زود یه قسمت رو دانلود میکنیم هیچ وقت هم برامون تکراری نمیشه

  9. Avatar amir.kh گفت:

    به نظرم حذف پنجعلی خوب بود باید سارا و نیکا رو هم با یه ایده ای حذف کرد یا جاشون دو تا بازیگر شبیهشونو که خوب بلدن بازی کنن بیارن و موندن بهرام افشاری (بهتاش) خیلی خوب بود چون پایتخت 5 نسبت به پایتخت های دیگه نسبتا قشنگ تر شده

  10. Avatar نیلوفر گفت:

    خیلی سریال خوبی اصلا تکراری نمیشه هربار من میبینم انگار تازه است خیلی ممنون

    • Avatar امیررضاشیخ زاده گفت:

      سلام .واقعا ممنونم .خیلی تشکر میکنم بابت پخش سریال به این جذابی وخوبی وفقط ناراحت نبود آقای خمسه هستم .ولی واقعا وقتی فهمیدم پایتخت۶ نوروز پخش می شود بسیار خوشحال شدم واز تمام کارکنان تشکر میکنم

  11. Avatar جاکوب گفت:

    عالی تر ازین نمیشه
    فقط باباپنجعلی رو حذف نکنین
    سپااااس

  12. Avatar ممدM 75 گفت:

    به خدا بسه دیگه آقای مقدم دیگه ادامه نده به نظرم 1و2 قشنگ بود بقیه اش دیگه جالب نبود. مگه سریع و خشن که هی ادامه میدید، فیلم های هالیوود رو هرچی ادامه بدن قشنگه و میشه نگاه کرد ولی فیلم های ایرانی نه…..

    • Avatar أی خدااا گفت:

      أی خداااا چی بسازن بجاش خوبه؟ برادر بی سروته بسازن که معلوم نبود داستانش چیه؟ تا 1000 هم بسازن خوبه والا با این بیسریالی ولاکننن

  13. Avatar مژده گفت:

    بهترین سریالی که تا حالا تو عمرم دیدم پایتخت بود. شدیدا منتظر فصل جدیدش هستیم.

  14. Avatar رضا خاکباز گفت:

    سلام بنظرم حذف باباپنجعلی از این سریال اصلا درست نیست چون بدون این شخصیت چارچوب پایتخت خراب شده و هیچ‌چیز نمیتونه جای اونو بگیره..

  15. Avatar سیاوش گفت:

    سلام لطفا این سریال را اول از شبکه سه پخش کنید

  16. Avatar نیلی گفت:

    به شدت منتظرمممممم

  17. Avatar مریم گفت:

    به نضر من بترین سریال همینه من منتظر فصل ۶ هستم

    • Avatar مریم گفت:

      چه مسخره بازییه تنها سریال ایرانی مورد علاقمه باااااااااید درستش کنییییید بایییییید 😡😡😡😡منظرشمممم

      • Avatar مسعود گفت:

        سلام با تشکر از سیروس خان و الهام خانوم غفوری و از محسن جان تنابنده واقعا از همه بازیگران این مجموعه تشکر میکنم که انقدر خوب بازی میکنن و در دل مردم خوب جا گرفتن واقعا سریال بی نظیری و مردم از این سریال راضی هستن و باید این سریال ادامه بدن چون تکرای نمیشه و باید تا پایتخت ۱۰ ادامه بدن و همچنین صدا سیما باید پشت این سریال زیبا باشه خدا خیرشون بده و این بگم واقعا خانم ریما رامین فر واقعا بازیگر توانایی هست و از سارا نیکا تا محسن تنابنده و احمد مهران فر گرفته عالین و خدا قوت به همشون

  18. Avatar محمدرسول گفت:

    تنها سریال بی نظیری که ازاول عمرم دیدم
    ممنون ازآقای سیروس مقدم

    • Avatar زهرا گفت:

      عاااااااااااااااااااشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم پایتخت,,,,,دوست دارم هر روز تا ابد پخش بشی،،تموم نشی

  19. Avatar حمید گفت:

    عالی. واقعا سریال بی نظیریه

  20. Avatar علی اصغر گفت:

    آقا من بی صبرانه منتظر فصل ۶ این سریال هستم مخصوصا دیگه نقی بره علی آباد و بگه با آر پی جی یک ماشین رو زده دیگه نگووو و ارستو هم هی میگه ای پیرمرد پر حاشیه خخخخخخ ولی فکر کنم ارستو با اون زن خارجی ازدواج کنه که خیلی جالب میشه با تشکر از مدریت سایت و دست اندرکاران ساخت سریال پایتخت

  21. Avatar هلیا گفت:

    فوق العاده س تنها سریالی که من هر روز میبینم بارها از سری یک تا پنجشو دیدم گاها دلم برای شخصیتهاش تنگ میشه لحظه شماری میکنم برای پایتخت 6 ممنون از اقای سیروس مقدم

  22. Avatar دلم غم داره امشب گفت:

    عالیییییییییییییییی عالییییییییییییییی نمیدونم چطوربگم واقعا سریال عالی من عاقشقم تنهاسریالی که بارها و بارها باعشق تماشاکردم حتی تکرارشو خانم هماسعادت نقی معمولی بهتاش ارسطو عاشقتونم

    • Avatar hamid گفت:

      باسلام
      به نظر بنده سریال پایتخت یکی از بهترین سریالهایی بوده که تونسته نظر اکثر مردمو به خودش جلب کنه،و مخاطبای پرو پا قرص خودشو داشته و داره…
      بنده چندین بار این سریالو از فصل یک تا پنج از هر شبکه ای که پخش شده تماشا کردم و هر دفعه برام جالب بوده وتازگی داشته،به جرأت میتونم بگم تنها سریالی هست که هیچوقت از دیدنش سیر نمیشی،چون در هر قسمت از هر فصلی صحنه هایی داره که خنده رو لبات میاره و همین باعث شده به یکی از پر بیننده ترین سریالها تبدیل شه…
      دراخر از تمامی عوامل و بازیگران سریال پایتخت که به خواسته های مخاطبینشون احترام گذاشتن و در تدارک فصل ششم هستن تشکر و قدردانی میکنم و خسته نباشید میگم،بی صبرانه منتظر فصل ششم هستیم
      یاعلی…

  23. Avatar فرشاد دلنواز گفت:

    بنظر من بهترین سریال ایرانی و خارجیه که هم محتوا داره هم طنز هم گریه و به مسائل تربیتی و دینی هم اهمیت میده. طنز فاخر و ارزشمند.من هیچ فیلمیو دوبار نگاه نمیکنم اما این سریال رو هفت بار از سری 1 تا 5 رو دیدم و بی ضبرانه منتظر سری 6 هستم. با تشکر از محسن تنابنده احمد مهرانفر و عوامل دوسداشتنی پایتخت

    • Avatar هاتف گفت:

      سارا و نیکا فرقانی به هواداران اش وقت بزاره.نمیدونم ما هواداران برای اونا مهم هستیم یانه؟!امیدوارم در مراحل زندگی موفق باشند…..

  24. Avatar آرمیتا گفت:

    تنها سریال ایرانی که تونست عین سریالای خارجی تا چندین سال ادامه داشته باشه فقط همینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.