مصاحبه ریحانه پارسا

مصاحبه ریحانه پارسا ، بازیگر سریال پدر: هوای نسل ما را داشته باشید

هفته گذشته یکی از بازیگران سریال پدر، جنجال بزرگی در جامعه ایرانی شبکه‌های مجازی به پا کرد. با گذشت چند روزی از این داستان‌ها مصاحبه ریحانه پارسا و توضیحات او در رابطه با جنجال‌های ایجاد شده می‌تواند جالب باشد.

بیشتر بخوانید: جنجالی که ریحانه پارسا یکی از بازیگران سریال “پدر” برپا کرد

او در سریال پدر که از صداوسیما پخش شد، نقش دختری محجبه را بازی می‌کرد، اما در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام عکس‎های متفاوت با پوشش خود در فیلم را منتشر کرد و اظهار داشت که به فعالیت مدلینگ روی آورده است. این موضوع باعث ایجاد واکنش‌های متفاوتی نسبت به او شد.

در مصاحبه ریحانه پارسا چه گذشت؟

بازیگر لیلا در سریال پدر در گفتگو با خبرگزاری مهر در رابطه با حواشی‌ای که عکس‌های او در فضای مجازی ایجاد کرد گفت:

مسلماً من روی پله‌ای ایستاده‌ام که تعداد آدم‌هایی که مرا قضاوت می‌کنند نسبت به چند ماه پیش‌ بسیار متفاوت شده‌است و این موضوعی بود که آن را درک کردم و این حواشی باعث شد حواسم را بیشتر جمع کنم تا اگر قرار است تصویری بگذارم مخاطب را در نظر بگیرم تا ذهنیتی برای هیچ گروهی پیش نیاید.

او مدعی است که به دنبال حاشیه برای بر سر زبان بودن نیست و ترجیح می‌دهد که کار او به جایش حرف بزند. پارسا با اشاره به فشاری که در چند روز اخیر بر روی او بوده گفت: احساس کردم خیلی‌ها منتظر این اتفاقات بودند تا به خودشان یا عده‌ای دیگر ثابت کنند که جایگاه من اشتباه بوده، با این حال برای من تجربه خوبی شد و تلنگری بود که حواسم را بیشتر جمع کنم.

شهرت و حاشیه‌های آن

در مصاحبه ریحانه پارسا در خصوص شهرت و حاشیه‌هایی که می‌تواند به همراه داشته باشد، اینگونه نظر خود را بیان کرد:

کوچک‌ترین تصمیمات و حرف‌ها در چنین موقعیتی ضرب در تعداد مردمی می‌شود که تو را می‌شناسند، البته این توجیه تغییر در رفتار نیست اما باید سنجیده‌تر رفتار کرد و همین مسایل است که به مرور از یک فرد؛ آدمی باتجربه تر می سازد.

یکی از انتقاداتی که به سازندگان مجموعه پدر پس از جنجال‌های ایجاد شده، وارد شد این بود که یک شبه از یک شخص ناشناس اسطوره ساخته‌اند و او را معروف کرده‌اند. ریحانه پارسا در پاسخ به این انتقادات گفت:

این تصویر که از من دیده می‌شود که یک دختر ۱۹ ساله ناگهان مشغول به کار شده است، کامل نیست چراکه من از ۱۴ سالگی وارد فعالیت در این حوزه شده‌ام و تلاشم منجر به انتخاب رشته نمایش و تحصیل در این رشته به طور آکادمیک شد.

در مصاحبه ریحانه پارسا در پایان اظهار داشت که باید هوای نسل ما را داشت، باید به آن‌ها فرصت داد تا اعتماد به نفس و امید را از دست ندهند چراکه من اطمینان دارم که هیچ دری بسته نیست و فقط باید کلید آن را پیدا کرد.

امتیاز: 4.8 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...

۴ دیدگاه

  1. Avatar اسحاق گفت:

    خیلی دوس دارم مغز ایرانیا رو باز کنن روش ازمایش کنن ببینن چجوری کار میکنه اصلا کار میکنه یا نه.یا اینکه اصلا مغزی هست که کار کنه.البته اوضاع مملکت که نشون از این داره.خودتون دارید میگید بازیگره یعنی نقش بازی میکنه زندگی واقعیش نیست.یعنی میتونه تو زندگی واقعیش محجبه نباشه اما تو یه سریال نقش دختر محجبه رو بازی کنه.این دلیل نمیشه که بیرون شخصیت سریالم به همون شکل باشه.هر بازیگر ممکنه صدها نقشو بازی کنه اگه قراره تو زندگی واقعیشم همه اون نقش ها باشه که میشه هزار رنگ.اصلا با عقل جور درنمیاد.قبل از اینکه راجع به یه شخصی قضاوت کنیم بهتره قبلش یکم فکر کنیم خداوند بهمون عقل نداده که اکبند نگهش داریم.ضمنا زندگ شخصی خودشه میخواد مدل بشه به من و شما مربوط نیست.چرا به سلایق و زندگی همدیگه احترام نمیذاریم.همونطور که شخصیت و زندگی شما به دیگران مربوط نمیشه.چرا به خودمون اجازه میدیم به ناحق به دیگری حمله کنیم.کی این حقو به ما میده

  2. Avatar کامران گفت:

    واقعا من از این دو رویی این قبیل بازیگران متحیّرم ! در شِگفتم ! محبوبیّت این بازیگر بخاطر بازی معصومانه و ایمانی و خصوصاً حجاب اش بود. بخدا قسم اگه می دونستم ، شخصیّت واقعی اَش این اندازه با فیلم متفاوت است ، سریال پدر را نمی دیدیم یا آنقدر برایم جذّاب نبود. ریشه ی اینها بنظر من عُقده های درونی است.

  3. Avatar omid گفت:

    تا اومد و یه سریال بازی کرد هوا ورش داشت و فکر کرد معروف شده

    واقعا چقد ادم میتونه دو رو باشه

    واقعا چرا این سلبریت ها اینطورن؟
    این وزارت ارشاد داره چکار میکنه

    باید یا اینا حداقل یه برخوردی بکنه

  4. Avatar علی گفت:

    بازیگران اینچنینی که در سینما و تلویزیون محجبه و خیلی مومن دیده میشون و در فضای مجازی و بیرون از سیما یک زن یا دختر بشدت بدحجاب و با رفتارهای متفاوت که باعث میشوند فرزندان ما به این نتیجه برسند که همه دروغ میگویند و این فاجعه است که مقصر این وضعیت مستقیما صدا و سیماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.