پیمان معادی در سریال Westworld

حضور غافلگیرکننده پیمان معادی در فصل سوم سریال Westworld

علاقه‌مندان به فیلم و سریال می‌دانند که سریال وست ورلد (Westworld) یک مجموعه وسترن جذاب و علمی تخیلی است که توسط جاناتان نولان ساخته شده و از شبکه HBO پخش می‌شود. اما ماجرای جدیدی که امروز همه را غافلگیر کرده، حضور پیمان معادی در فصل سوم این سریال است که در ادامه به این موضوع با جزییات بیشتری خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال برای روزهای قرنطینه‌ ویروس کرونا و سرگرمی‌های روزمره

سریال وست ورلد در واقع یک پارک تفریحی خیالی وسترن را به تصویر می‌کشد که انسان‌های شبیه‌سازی شده‌ای در این پارک حضور دارند از سوی دیگر انسان‌هایی واقعی نیز می‌توانند با پرداخت پول وارد این دنیای خیالی شوند و ماجراها از اینجا آغاز می‌شود. در واقع اساس داستان، ماجرای ربات‌هایی است که از خود هیچ اراده‌ای ندارند اما کم‌کم به آگاه‌سازی خود می‌پردازند. سریال رفته رفته جذاب‌تر  و هیجان‌انگیزتر خواهد شد در نتیجه در این روزها دیدن آن توصیه می‌شود.

حضور پیمان معادی در سریال Westworld

پیمان معادی در سریال Westworld

فصل سوم سریال Westworld به تازگی در شبکه HBO به نمایش درآمد و یک موضوع بسیار جالب این است که پیمان معادی در این فصل از این سریال حضور دارد و تاکنون هیچ منبع خبری این موضوع را اعلام نکرده بود. پیمان معادی در نقش الیوت در این فصل حضور پیدا کرده که این ماجرا مورد توجه رسانه‌های داخلی قرار گرفته است. حضور پیمان معادی در سریال وست ورلد یک غافلگیری بسیار جالب بود. در نهایت باید ببینیم که آیا او تا پایان این فصل یا حتی دیگر فصل‌ها حضور خواهد داشت یا خیر. از سوی دیگر علاوه بر پیمان معادی، هنرمند ایرانی دیگری که در این سریال فعالیت دارد، رامین جوادی بوده که آهنگساز این سریال است.

امتیاز: 5.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.