سریال برای روزهای قرنطینه‌

معرفی سریال برای روزهای قرنطینه‌ ویروس کرونا و سرگرمی‌های روزمره

این روزها که اکثر مردم برای جلوگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، احتمالا زمان زیادی برای انجام کارهای نکرده و انجام سرگرمی‌های مختلف وجود دارد. یکی از سرگرمی‌های جذاب برای این روزها تماشای فیلم و سریال است که در این مطلب قصد داریم تا به معرفی سریال برای روزهای قرنطینه‌ ویروس کرونا بپردازیم. در نتیجه اگر از طرفداران سریال هستید حتما در ادامه همراه ما باشید و اگر سریال‌های این لیست را تماشا کرده‌اید می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: سریال‌های جدیدی که می‌توانیم جایگزین گیم‌آف‌ترونز کنیم

سریال برای روزهای قرنطینه‌

سریال See

سریال برای روزهای قرنطینه‌

سریال See یک سریال کاملا جدید است که فعلا فقط فصل اول آن در ۸ قسمت در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. هنرمند اصلی این سریال Jason Momoa بوده و فصل بعدی سریال See در تابستان سال آینده منتشر خواهد شد. سریال علمی تخیلی See در واقع از این قرار است که بشر قدرت بینایی خود را از دست داده اما در این میان نوزادانی به دنیا می‌آیند که قدرت بینایی دارند. ماجراهای این سریال بسیار هیجان‌انگیز، درام و جذاب بوده و تصمیمات بشر را به خوبی به تصویر می‌کشد. هرچند که ۸ قسمت برای این روزهای قرنطینه کم است اما خالی از لطف نیست.

سریال Friends

سریال Friends

اگر می‌خواهید در این روزها از حال و هوای ویروس کرونا بیرون بیایید و کمی بخندید، سریال فرندز/ Friends یک انتخاب بی‌نظیر خواهد بود. البته سریال فرندز یک سریال قدیمی متعلق به سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ است که شاید همه آن را تماشا کرده باشند اما باید اشاره کنیم که تماشای مجدد این سریال نیز برای همه انرژی‌بخش خواهد بود. در نتیجه چه این سریال را دیده باشید و چه ندیده باشید حتما تماشای آن را در این روزها توصیه می‌کنیم. به طور خلاصه این سریال در مورد ۶ دوست صمیمی است که لحظات شاد و تلخی را کنار یکدیگر تجربه می‌کنند و هیچ چیز نمی‌تواند دوستی‌شان و عشقشان را از بین ببرد. این سریال یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های کمدی تاریخ تلویزیون آمریکا است که در جهان نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است. سریال دوستان/ Friends دارای ۱۰ فصل و به‌طورکلی ۲۳۶ قسمت است. از بازیگران این سریال می‌توان به جنیفر انیستون اشاره کرد.

سریال Vikings

سریال برای روزهای قرنطینه

این سریال تاریخی و درام از سال ۲۰۱۳ پخش شده و تاکنون ۶ فصل از این سریال در اختیار بینندگان قرار گرفته است. این سریال با حال و هوایی مشابه گیم‌آف‌ترونز ساخته شده در نتیجه اگر طرفدار فیلم‌های جنگی و درام تاریخی هستید این سریال را شروع کنید. براساس گفته‌ها احتمالا فصل ۶ این سریال آخرین فصل آن خواهد بود. به‌طور‌کلی این سریال برای پر کردن این روزها و بیرون آمدن فضای افسرده انتخاب خوبی خواهد بود.

سریال Peaky Blinders

سریال برای روزهای قرنطینه

سریال Peaky Blinders یک سریال برای روزهای قرنطینه است. این سریال ژانر درام و جنایی بوده که با بازی کیلین مورفی، آنابل والیس و تام هاردی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. سبک گنگستری این سریال بسیار جذاب بوده و در واقع ماجرای گروه‌های خرابکاری انگلستان را به تصویر می‌کشد که سعی دارند به قدرت برسند. این سریال برنده ۱۴ جایزه مختلف بوده و امتیاز ۸.۸ از ۱۰ را از کاربران IMDB دریافت کرده است. سریال Peaky Blinders تاکنون در ۵ فصل ۶ قسمتی ارائه شده و همچنان ادامه دارد. در نتیجه اگر می‌خواهید از فضای این روزهای قرنطینه خارج شوید این سریال را حتما ببینید.

سریال Breaking Bad

سریال Breaking Bad

سریال Breaking Bad از جمله سریال‌هایی برای روزهای قرنطینه است. در این سریال شاهد بازی درخشان برایان کرانستون و آرون پال بوده‌ایم. سریال Breaking Bad در واقع ماجرای یک معلم شیمی را به تصویر می‌کشید که مبتلا به سرطان ریه شده و تصمیم می‌گیرد برای برطرف کردن مشکلات مالی به تولید مواد مخدر بپردازد. ماجراها و دیالوگ‌های جذابی در این سریال وجود دارد که بیننده را حیرت‌زده خواهد کرد. این سریال مورد توجه بسیاری از مردم جهان قرار گرفته و یکی از جذاب‌ترین سریال‌های تاریخ است. از سوی دیگر می‌توان گفت که این سریال در ۵ فصل به پایان رسیده و انتخاب خوبی برای همه‌ی افراد در قرنطینه خواهد بود.

سریال Greys Anatomy

سریال Greys Anatomy

اگر می‌خواهید در این روزهای قرنطینه در همان حال و هوای مریضی و بیمارستان بمانید و حال و روز پزشکان را درک کنید، می‌توانید این سریال را انتخاب کنید. سریال Greys Anatomy یک سریال پزشکی است که زندگی چند دانشجوی پزشکی را به تصویر می‌کشد. این سریال در سال ۲۰۰۶ برنده جایزه بهترین سریال درام در مراسم گلدن گلاب شد و همچنین جایزه امی بهترین سریال درام در سال ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ را دریافت کرد. این سریال دارای ۱۶ فصل بوده و به تنهایی می‌تواند تمام روزهای قرنطینه را پر کند. سریال Greys Anatomy گزینه‌ی خوبی برای این روزهایمان خواهد بود.

شما عزیزان هم می‌توانید در بخش نظرات سریال‌های مورد علاقه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 4.3 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar لیلا میرزاخان گفت:

    سریالهای خیلی خوبی رو معرفی کردین مرسی👌 سریال 12 MONKEYS هم سریال خوبیه و پخشش تموم شده. داستانش درباره شیوع ی ویروس واگیرداره ک باعث میشه بیشتر جمعیت کره زمین نابود بشه و نسل انسانها به خطر بیوفته. ی دانشمند آلمانی با سفر در زمان میخواد برگرده ب گذشته و جلوی انتشار ویروس رو بگیره. صحنه های جالب و داستان نسبتا قوی ای داره و کسایی ک ب موضوعات ماجراجویی و رازآلود علاقه دارن پیشنهاد میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.