سریال‌های جدید

کدام یک از سریال‌های جدید را می‌توانیم جایگزین گیم آف ترونز کنیم؟

همانطور که می‌دانید سریال گیم آف ترونز به پایان رسید و فصل آخر برای اکثریت بینندگان راضی کننده نبود و باعث اعتراض بسیاری شد. اما مسئله بعدی این است که در دوشنبه‌ها جای خالی گیم آف ترونز احساس می‌شود و نیاز است تا این جای خالی را با سریال‌های جدید و جذاب دیگری پر کنیم. برخی معتقدند که دیگر نباید به تماشای سریال‌ها پرداخت اما برخی دیگر همچنان به تماشای سریال‌های روز دنیا علاقه دارند. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی سریال‌های جدید دنیا بپردازیم که می‌توانند جایگزین خوبی برای گیم آف ترونز باشند.

game of thrones

سریال‌های جدید که جایگزین خوبی برای گیم آف ترونز هستند!

سریال چرنوبیل

سریال چرنوبیل که به تازگی رکورد بالاترین امتیاز IMDB را شکست. در نتیجه به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های این دوره تبدیل شد و نظر بسیاری از مردم را به خود جلب نمود. این مینی سریال درباره فاجعه نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل در سال 1986 بود که در اوکراین شوروی اتفاق افتاد و ماجرای آن حادثه را روایت می‌کند. باید اشاره کنیم که این سریال براساس واقعیت بوده و قربانیان زیادی به جا گذاشته است. البته باید اشاره کنیم که چرنوبیل هنوز متروکه است و مردم، این منطقه را ترک نمودند. ظاهراً از این سریال فقط یک قسمت دیگر باقی مانده است اما باید اشاره کنیم که این سریال با امتیار 9.7 از 10 بالاترین امتیاز را از طرفداران گرفته و حتی از گیم آف ترونز هم محبوبیت و رضایت بیشتری دارد. در نتیجه این مینی سریال می‌تواند جایگزین خوبی برای سریال گیم آف ترونز باشد.

سریال چرنوبیل

سریال Big Little Lies

این سریال هم از جمله سریال‌های ماجراجویی است که از زندگی تعدادی خانواده می‌گوید. این سریال کاملاً بروز است و در سری اول در 8 قسمت ارائه شده و اکنون فصل جدیدی از این سریال به زودی از HBO منتشر خواهد شد که نظر بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. مینی سریال “Big Little Lies” یا “دروغ‌های کوچک و بزرگ” در واقع یک مینی سریال اجتماعی است که زندگی تعدادی خانواده را به تصویر می‌کشد که هر یک از این خانواده‌ها با مسائل زندگیشان دست و پنجه نرم می‌کنند. این سریال کوتاه در واقع دروغ‌های کوچک و بزرگ زندگی را به تصویر می‌کشد. به طور کلی این مینی سریال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و موضوعات اجتماعی متعددی را به تصویر می‌کشد. Big Little Lies به قدری هیجان انگیز و جذاب است که اگر تاکنون آن را ندیده باشید اشتباه بزرگی کرده‌اید.

سریال Big Little Lies

سریال This is us

سریال This is us یک سریال درام، خانوادگی و حتی کمدی است و داستان زندگی یک خانواده‌ی 5 نفره را روایت می‌کند. در این سریال شاهد فراز و نشیب‌ها، موفقیت‌ها، شکست‌ها، ناکامی‌ها، خواسته‌ها، آرزوها، تفاوت‌ها، شباهت‌ها، دردها و رنج‌های یک خانواده هستیم. سریال This is us در دو زمان گذشته و حال می‌چرخد و تجربیات مشابهی را برای همه‌ی ما به تصویر می‌کشد. این سریال تجربه‌های عادی و روزمره‌ی هر فردی را به تصویر می‌کشید و مشکلات رایج انسان‌ها را نمایش می‌دهد. در واقعThis is us چالش زندگی انسان‌ها را به نمایش گذاشته تا به مردم ثابت کند که مردم با مشکلات عادی یکسانی دست و پنجه نرم می‌کنند. با تماشای این سریال خود را در دل یک خانواده و مشکلاتش خواهید یافت و تمامی لحظات شادی، عشق و غم خانواده برایتان ملموس خواهد بود.

سریال This is us

سریال Westworld

سریال Westworld هم از جمله سریال‌های پر طرفدار این روزها است که به زودی فصل سوم آن آغاز خواهد شد. این سریال هم جایگزین خوبی برای سریال گیم آف ترونز خواهد بود و در واقع یک سریال علمی- تخیلی است که ماجراجویی‌هایی را به دنبال دارد. این سریال به دلیل نکات فلسفی و معمایی که دارد نظر همگان را به خود جلب نموده و انتظار هر چیزی را در این سریال باید داشته باشید. در سریال Westworld بحث شناخت طبیعت انسان و تغییرات انسانی باز می‌شود و احتمالاً با پرسش‌های مختلفی در ذهنتان روبرو خواهید شد که به پاسخ این پرسش‌ها دست خواهید یافت. در نهایت ماجرا به ربات‌ها و هوش مصنوعی می‌رسد و هر لحظه درگیر انتخاب و صلاحیت ربات‌ها و بشر خواهیم شد. این سریال را حتماً ببینید و از دست ندهید.

سریال‌های جدید

سریال Peaky Blinders

این سریال هم از جمله سریال‌های جدیدی است که بسیار خوش ساخت بوده و گروهی از تبهکاران را به تصویر می‌کشد. ماجرای فیلم بسیار جاسوسی معمایی بوده و قطعاً برایتان هیجان انگیز خواهد بود. سریال در واقع ماجراهایی پس از جنگ جهانی اول را به تصویر می‌کشد و به طور کلی محوریت اصلی داستان کارآگاهی و معمایی است در نتیجه شما را در مسیر با خود همراه خواهد کرد. به زودی فصل جدیدی از این سریال نیز ارائه خواهد شد و تا کنون 4 فصل از آن منتشر شده است که می‌توانید منتظر فصل جدید باشید و قطعاً جایگزین خوبی برای گیم آف ترونز خواهد بود.

سریال‌های جدید
امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar تیمور لنگ گفت:

    انتخابهای چرتی بود مهتا مژدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.