قسمت بعدی گیم آف ترونز

پیش بینی کنید؛ به نظر شما در قسمت بعدی گیم آف ترونز چه کسانی خواهند مرد؟

همانطور که می‌دانید جنگ با نایت کینگ به پایان رسید و مجدداً پس از پایان بحران رؤیایی با مرگ چهره واقعی شخصیت‌ها به تصویر کشیده شده. در قسمت‌های قبل شاهد وحدت و هماهنگی تمامی کاراکترهای گیم آف ترونز بوده‌ایم که در کنار یکدیگر به مبارزه پرداختند و از یکدیگر در برابر مرگ واقعی محافظت نمودند. در واقع نایت کینگ باعث شد تا اکثر کاراکترها به جز گروه سرسی همه کدورت‌ها و کینه‌ها را کنار بگذارند و با بخشش یکدیگر به یک وحدت همگانی برسند. اما سوالی که در برخی صحنه‌ها با آن مواجه می‌شدیم این بود که پس از شکست نایت کینگ چه خواهد شد و چه بر سر این اتحاد خواهد آمد. در ادامه این موضوع را در قسمت بعدی گیم آف ترونز مورد بررسی قرار خواهیم داد.

قسمت بعدی گیم آف ترونز

در قسمت بعدی گیم آف ترونز چه خواهد شد؟

همانطور که دیدیم در قسمت‌های پس از پایان جنگ با نایت کینگ هر کس به سمتی پراکنده شد و برخی از تصمیمات خود به شک افتادند که می‌توان به لرد وریس و جیمی لنستر اشاره کرد. از سوی دیگر عده‌ای ماجرای تارگرین بودن جان اسنو را متوجه شدند و او را از دنریس شایسته‌تر دانستند در نتیجه احتمال داده شده که در قسمت آینده شاهد به هم خوردن حدودی اتحاد هم‌پیمانان دنریس باشیم. اما فراموش نکنید که این سریال هرگز با انتظارات ما پیش نخواهد رفت و هر لحظه بیننده را شوکه خواهد کرد.

قسمت بعدی گیم آف ترونز

قطعاً بیننده تحمل پراکنده شدن کاراکترهای مختلف را نخواهد داشت و این همان چیزی است که نویسنده و کارگردان می‌خواهند. احتمالاً در قسمت بعدی گیم آف ترونز شاهد واکنش‌های هم‌پیمانان دنریس نسبت به تصمیمات او خواهیم بود و احتمالاً مشکلات داخلی در این راستا به وجود خواهد آمد که این مشکلات تازه پس از پیروزی جنگ مقابل سرسی آغاز خواهد شد و همچنان ادامه خواهد داشت. البته تصمیمات تک‌تک این اعضا بر حکومت دنریس تأثیر خواهد داشت اما فعلاً باید ببینیم که تکلیف جنگ مقابل سرسی خواهد شد و چه تصمیماتی گرفته خواهد شد.

پیش بینی کنید!

پیش‌بینی می‌شود که قسمت بعدی گیم آف ترونز تراژدی تر از قسمت‌های قبلی باشد و قطعاً شاهد صحنه‌های غم‌انگیزی در این قسمت خواهیم بود. از سوی دیگر واکنش خانواده لنستر در مقابل یکدیگر قطعاً جذاب و دیدنی خواهد بود. امیلیا کلارک بازیگر نقش دنریس در یکی از مصاحبه‌های خود اعلام کرده بود که قسمت‌های 3 و 5 از فصل هشت بسیار نفس‌گیر خواهند بود و قطعاً از برترین قسمت‌های این فصل خواهند بود. از سوی دیگر در این جنگ نیز شاهد کشت و کشتار زیادی خواهیم بود و احتمالاً برخی از کاراکترهای محبوبمان مجدداً خواهند مرد. در نتیجه در بخش نظرات می‌توانید حدس بزنید که کدام شخصیت‌ها در جنگ مقابل سرسی کشته خواهند شد و در نهایت چه کسی بر تخت پادشاهی خواهد نشست؟ نظرات و پیش بینی‌های خود را با ما در میان بگذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۲ دیدگاه

  1. Avatar علی گفت:

    بنظرم با توجه به خط داستانی که فیلم پیش گرفته 3 پیش بینی براش بیشتر نیست ، یا جان برای نجات یکی میپره جلوی آتیش اژدها و یهو متوجه میشه ضد آتیشه و همه بخش تعظیم میکنند (مثل فیلم هندیا و یا باردار شدن دنریس از جان با توجه اتفاقات قبلی مثل فیلم ایرانیا :)))) ) و یا دنریس پادشاهی خونینش رو آغاز میکنه و برن از نو نایت کینگ جدیدی میسازه و کی بهتر از جان و یا حتی آریا برای تبدیل به نایت کینگ جدید شدن ، و آخرین حالت آریا دنریس رو به نوعی میکشه

  2. Avatar kambiz گفت:

    به نظرم تخت آهینی نمونه از دست اینا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.