سریال Modern Family

سریال Modern Family هم با اتمام فصل 11 به انتهای راه خود خواهد رسید

 شبکه ABC روز سه‌شنبه اعلام کرد که فصل یازدهم، فصل نهایی از سریال Modern Family خواهد بود و این مجموعه دوست‌داشتنی دیگر تولید نخواهد شد.

سریال Modern Family که جوایز زیادی را برای شبکه ABC به ارمغان آورده است و فصل 10 آن در حال پخش است، در فصل یازدهم به پایان خواهد رسید. Karey Burke، مدیر بخش سرگرمی ABC با اعلام این خبر به هواداران سریال قول‌های خوبی داد و گفت:

در فصل نهایی اتفاقات مهمی رخ می‌دهد و هر کسی که از طرفداران این سریال است، نمی‌خواهد آنها را از دست بدهد.

بروک در رابطه با اینکه آیا ممکن است اسپین-آف‌ (سریال جانبی مرتبط با سریال Modern Family) ساخته شود، گفت که تا امروز حرفی از این موضوع به میان نیامده است.

بسیاری براین باور بودند که فصل دهم پایان راه خانواده پریچت-دانفی-تاکر خواهد بود، اما مدتی قبل سوفیا ورگارا، بازیگر نقش گلوریا در این مجموعه اعلام کرد که قرار است فصل یازدهم این سریال نیز ساخته شود. ورگارا همچنین گفته بود که همگی اعضای تیم از این اتفاق هیجان زده و خوشحالند.

بیشتر بخوانید: پردرآمدترین بازیگران زن تلویزیون در سال 2018

جولی بوئن بازیگر نقش کِلر سریال مدرن فمیلی

جولی بوئن بازیگر نقش کِلر هم در ماه دسامبر در مصاحبه خود اعلام کرده بود که فصل 11 سریال Modern Family هم ساخته خواهد شد. او همچنین اشاره کرده بود که پایان این مجموعه نزدیک است.

درباره سریال Modern Family

خانواده امروزی یا همان مدرن فمیلی یک مجموعه تلویزیونی کمدی آمریکایی است که پخش آن از ماه سپتامبر سال 2009 آغاز شده است. این سریال تا امروز جوایز بسیاری برده است که از جمله آنها می‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهترین سریال کمدی در سال 2010
  • بهترین بازیگر نقش مکمل توسط اریک استون‌استریت سال 2011
  • بهترین سریال کمدی در سال 2011
  • بهترین بازیگر نقش مکمل توسط تای بورل سال 2011
  • بهترین سریال کمدی در سال 2013
  • بهترین بازیگر نقش مکمل توسط اریک استون‌استریت سال 2013
  • بهترین سریال کمدی در سال 2014

البته این‌ها تنها بخشی از جوایز این سریال پرطرفدار است، هر چند که در سال‌های اخیر مدرن فمیلی نتوانسته در رقابت با کمدی‌های جدیدتر پیروز شود و جوایز بیشتری را از آن خود کند.

پس از سریال Game of Thrones که فصل هشتم، بخش پایانی آن خواهد بود و سریال The Big Bang Theory که در پایان 12همین فصلش در ماه می برای همیشه به پایان خواهد رسید، سریال Modern Family یکی دیگر از مجموعه‌های پرطرفدار و طولانی است باید در انتظار پایان آن باشیم.

امتیاز: 4.5 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.