لاتاری آمریکا

چه کشورهایی بیشترین ثبت نام را در لاتاری آمریکا دارند و جایگاه ایران در این لیست کجاست؟

همانطور که می دانید زندگی در آمریکا برای عده ی زیادی از مردم دنیا به خصوص برای ایرانی ها یک رویا است و آمریکا کشوری است که هر کسی می تواند به رویاهایش تحقق ببخشد. البته مهاجرت به آمریکا کار ساده ای نیست و ماجراهای زیادی را به دنبال دارد اما گزینه ای وجود دارد که به بخت و اقبال هر فرد بستگی دارد و آن شرکت در قرعه کشی لاتاری آمریکا است. سالانه میلیون ها نفر از سراسر جهان در لاتاری یا در واقع قرعه کشی دریافت ویزای مهاجرتی آمریکا شرکت می کنند و براساس آخرین آمار، لیستی از بیشترین کشورهای ثبت نامی در لاتاری منتشر شده که در اختیارتان قرار خواهیم داد.

مهاجرت به آمریکا
immigration people on europe map background

سال گذشته بیش از 22 میلیون نفر در لاتاری آمریکا شرکت کردند و در این میان نزدیک به 116 هزار نفر برنده ی این قرعه کشی شدند که 4500 نفر آن ایرانی بوده اند. این در حالی است که فقط برای 50000 نفر ویزای آمریکا صادر خواهد شد. تعداد شرکت کنندگان در لاتاری آمریکا روز به روز در حال افزایش است و مردم زیادی برای این مهاجرت بزرگ برنامه ریزی می کنند که مردم ایران هم در این میان از این قاعده مستثنا نیستند. البته در حال حاضر شرایط دریافت ویزای آمریکا برای ایرانیان بسیار دشوار تر از قبل بوده و به عبارتی می توان گفت که غیر ممکن است.

بیشترین ثبت نام در لاتاری آمریکا

بر اساس بررسی های سال 2017، هشت کشور دنیا بیشترین شرکت کنندگان در لاتاری را داشته اند که در این کشورها در واقع بیش از یک میلیون نفر در لاتاری شرکت کرده بودند که قطعا این آمار در سال 2018 افزایش یافته است ولی هنوز گزارشی از آن منتشر نشده است. بر اساس آمار 8 کشور زیر بیشترین شرکت کنندگان و ثبت نام در لاتاری آمریکا را داشته اند:

لاتاری آمریکا

۱) غنا با 2.2 میلیون ثبت نام

۲) ازبکستان با 2.1 میلیون ثبت نام

۳) ایران با 1.6 میلیون ثبت نام

۴) اوکراین با 1.5 میلیون ثبت نام

۵) مصر با 1.3 میلیون ثبت نام

۶) نپال با 1.2 میلیون ثبت نام

۷) اتیوپی با 1.1 میلیون ثبت نام

۸) سیرالئون با 1 میلیون ثبت نام

به طورکلی باید اشاره کنیم که برخی از کشورها سهم زیادی از لاتاری را گرفته اند و برنده شدن در لاتاری یک تغییر بزرگ برایشان خواهد بود. از دیگر کشورهایی که بیشترین ثبت نام ها را در لاتاری آمریکا داشته اند می توان به آلبانی، ارمنستان، لیبریا و دیگر کشورها اشاره کرد. در مجموع باید بگوییم که فقط 1 درصد از ثبت نام کنندگان لاتاری واجد شرایط این قرعه کشی هستند. در نتیجه عمده ای از شرکت کنندگان در رویای خود تا ابد باقی خواهند ماند. در سال 2017 بیشترین ویزای مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری در اختیار کشورهای آفریقایی با حدود 19000 نفر و کشورهای اروپایی با 21000 نفر قرار گرفت و آسیایی ها در این قرعه کشی شانس کمی داشتند در نتیجه فقط 8000 نفر از کشورهایی آسیایی در لاتاری آمریکا برنده شدند.

ثبت نام در لاتاری

به طور کلی این آمار متعلق به سال 2017 بوده است و قطعا در سال 2018 این آمار افزایش یافته و هر ساله شاهد افزایش آمار ثبت نام در لاتاری آمریکا هستیم. قطعا ثبت نام مردم ایران در لاتاری آمریکا در سال 2018 نیز بیشتر بوده و افزایش داشته است. همانطور که در مطالب گذشته اشاره کردیم این روزها مردم از هر راهی حاضر به مهاجرت از ایران هستند و حتی برای پناهجویی به کشورهای دیگر رو می آورند که این موضوع اتفاق بسیار بدی است. ایران در بین ثبت نام کنندگان در جایگاه سوم قرار گرفته و این موضوع نشان می دهد که بسیاری از مردم رویای رفتن و آمریکا را در سر دارند. به عنوان جمله ی پایانی باید بگوییم که کاش همه چیز در همه جای دنیا برابر بود تا انسان ها برای رسیدن به رویاهایشان و برطرف کردن حداقل نیازها و خواسته هایشان مجبور به مهاجرت نشوند. شما عزیزان می توانید نظرات خود را در راستای مهاجرت از ایران و ثبت نام در لاتاری آمریکا با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 4.7 از 5 (9 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۲۴ دیدگاه

  1. Avatar Arya گفت:

    یه بحث نمایشی که حتی کامنت هارو سایبریا تایید میکنن!

  2. Avatar M گفت:

    سلام.کشوری که هیچ ارزشی واس شهروندش نمی‌ذاره بله که رفتن به آمریکا ارزوس.اگه بد بود چرا فرزندان مسئولین همشون رفتن اونجا.اونا ک اینجا میتونستن بهترین زندگی رو داشته باشن؟! همه افسرده و بی انگیزه .بله من نتونستم تو کشورم کاری بکنم.چون فرصتی بهمون ندادن.یا پارتی خاستن یا تجربه کاری.من ک برنده بشم میرم.ما خانه ب دوشان غم سیلاب نداریم.نصف عمرمون ک اینجا ب فنا رفت.نصف دیگشم اونجا میکذرونیم .

  3. Avatar فواد گفت:

    میشه منو به عنوان سرکلیدی ببرین؟

  4. Avatar سیامک گفت:

    ریشه و عامل مستقیم کل اقتصاد ایران قفل شدن ساختار اقتصادی دولتی هست و با شروع خصوصی سازی قفل شدن اقتصاد ده برابر بدتر از قبل شدن و فساد و رانت و اختلاس و دزدی و تاراج بیت المال رسمی شده و غیر قابل پیگیری شده و گره کوری شده که با هیچ روشی دیگر قابل برگشت و حل نخواهد بود چون مال بیت المال به قیمت مفت به دوستان رانت خور رشوه ای فروخته شده و قابل باز پس گیری دیگر نخواهد بود وقتی پتروشیمی های دولتی دلار خودشان را حتی به دولت که رییس مستقیم و سرمایه گذار انهاست نمیدهند و ریاست جمهور فریاد میزند دلار نداریم و پتروشیمی ها دلاری که از فروختن جنس هایشان بدست اورده اند پنهانی در بازار سیاه ارز میفروشند معلوم میشود خصوصی سازی چگونه ثروت های ملی را بی صاحب کرده و هرکی به هر کی شده هیچ ابر مرد و دانشمندی به هیچ شکلی ممکن نیست بتواند چنین ساختار و تشکیلات خراب فساد زایی که نه معلوم است دولتی است یا خصوصی و مالکیت نامعلومی دارند دست عده ای زرنگ هستند که هروزی به رنگی درمیایند گره کوری شده که قابل اصلاح نیست کل اقتصاد ایران و واقعیت تلخ اینست تمام مقامات بالا رده دولت واقعا هیچ کاره شده اند و فقط میتوانند غر بزنند و توصیه بنمایند و تهدید و ارعاب کنند ولی هیچ کاری از انها ساخته نیست چون خودشان هم نمیدانند مقصر چه کسی هست مانند کسی که کور بشود و به هر طرفی چنگ بزند تا شاید یقه دشمنش را بگیرد ولی نمیتواند نتیجه گیری اینست کاری از کسی ساخته نیست نه برای اینکه نخواهند بلکه امکانش نیست بدلیل ساختار غلط در هم برهمی که پیچیده شده و در هم مانند کلاف نخی بهم پیچیده گنگ و کور شده و کاردان کاری نمیتواند کند تنها راه نجات تغییر ساختار کل اقتصاد ایران است باید تمامی شرکتهای متعلق به ثروت عمومی و دولتی دوباره بنام دولت شوند و باز پسگیری شوند و سهام انها مساوی به افراد خصوصی خبره متعهد و دلسوز سپرده شود از انها تعهد گرفته شود و سهام به تمام مردم واگذار شود بطوریکه قابل خرید فروش در بورس باشند و دست دولت و تمام ارگانهای نظامی و دولتی بطور کامل از اقتصاد قطع گردد و در صورت مشاهده مجازات سنگین شوند بلافاصله و اعلام عمومی گردند تا اقتصاد ما سلامت شود راه دیگری وجود ندارد

  5. Avatar Unknown گفت:

    وضعیت خوب نیست. خیلی بده. بله مفت خور دزد قاتل. شما چی. فقط داری فرار میکنی. بفکر خودتی. وایسا بجنگ. اگ اینجا نتونی زندگی کنی اونجام کاری نمیکنی.

    • Avatar unknow گفت:

      سلام

      اگ اینجا نتونی زندگی کنی اونجام کاری نمیکنی.
      خیلی ها رفتن و زندگیشون هم عالی شده
      درضمن مگه توی دنیا فقط آمریکا هست تا حرف از رفتن به خارج میشه همه آمریکارو نیگن
      توی کشوری که یک کارگر نصف حقشو هم نمیگیره و حقوقش 10یا 13 روزه تمومه موندن یعنی پذیرش ظلم و جایی که می دونی افزاد ظالم و فساد اونقدر قدرت دارن که هرکاری بکنی آخرش باصطلاح سر خودت میره بالای دار و مرگت باعث تغییر هیچیزی نمیشه و بعدش مردم روند همیشگی رو پیش میگیرن بهترین راه فرار کردن هست
      تنها راه نجاتتون 2 سالُ 2 ماه دیگست که اگر مردم بازم روند همیشگیرو پیش بگیرن و عقلشونو به کار نندازن دیگه کارشون تمومه سختی زندگی همین الان به اوج خودش رسیده اون موقع دیگه از خط قرمز میزنه بالاتر
      بجای رأی دادن حکومت تغییر بدین و دموکراسیُ حذف کنین این دموکرالسی که یهودی ها استارتشو زدن تو دنیا که 40 ساله جز بدبختی چیزی واسمون نداشته

    • Avatar علی گفت:

      سلام Unknown ۱۹ بهمن, ۱۳۹۷ در ۱۲:۱۱ ب٫ظ .
      لایک داری.
      یاعلی(ع)

  6. Avatar arria گفت:

    این نشون میده که کارنامه 40 ساله واقعا افتضاح بوده و مفتخورا و افراد بی‌کفایت، جوونا رو کاملا نا امید کردن.

  7. Avatar sm.mosavi گفت:

    چرا فکر می کنیم آمریکا محل رسیدن به آمال و رویاهامون؟؟؟
    چرا کشورمون نه؟ اگر نیست چرا تبدیل و ارتقاش ندیم؟

    • Avatar میم گفت:

      سلام
      تا وقتی مفت خورها هستن، ایران جای زندگی نیست اما بعد از این مفت خورها ایران به مراتب جای بهتری از هرجای جانه

      • Avatar علی گفت:

        سلام.
        باید برای ما عبرت بشه که به آقایون مفت خور و بی دغدغه ، رای ندیم.
        باعث و بانی همهء بدبختی هامون ، خودمون هستیم.
        اگه به کسانی که مرفه هستن و درد مردم رو نمیدونن رای ندیم ، خیلی از مشکلات ما حل میشه.
        نباید جو زده عمل کنیم.
        باید عاقلانه ، به آدمهایی رای بدیم که واقعا میخوان برای مملکتشون ، کار کنن.
        تا یکی میاد به ما وعدهء آزادی و اینطور چیزا بهمون میده ، زود گول میخوریم.
        اُف بر کسانی که بدنبال آزادی حیوانی هستن ، خبر ندارن که دارن اسیر و زندانیِ هوی و هوس میشن !!!!!
        فکر کردن که با حرفهای مسخره ، شکم زن و بچهء مردم ، سیر میشه.
        خط فکری و برنامه های کاندیداها رو ببینید ، نه وعده های آبکیشون رو.

        • Avatar محمد گفت:

          واقعاً هستند کسانی که فکر میکنند هنوز با رای دادن این کشور اصلاح میشه ؟؟!
          40 ساله پسرفت داشته، یعنی ادامشم پسرفته … باید یک تحول درست صورت بگیره
          چیزی که تاریخ نشون داد از جبهه ی شرق به ما چیزی نرسید الا ضرر

    • Avatar علی گفت:

      سلام.
      عاشقتم.
      واقعا بعضی ها بدبختن.
      دارن نشون میدن که حاضر نیستن برای ساخت مملکتشون ، هیچکاری بکنن.
      فقط منتظر می مونن که یکی زحمت بکشه ، آباد بشه و بعد بیان مفت خوری بکنن.
      شمایی که آرزوی آمریکا دارید ، آمریکا مگه چی داره که ایران نداره؟
      اگه ایران ، جای خوبی نیست ، پس چرا آمریکا اینقدر با ایران مخالفه و اینهمه فتنه راه میندازه؟
      چرا اینهمه کشتار به راه میندازه؟
      چرا اینهمه تحریم میکنه؟
      حتما یه چیزی هست تو ایران که حاضر شدن 40 سال پول و سرمایه و وقتشون رو بذارن تا دشمنی کنن!
      یه مقدار فکر کنید.
      آبرو و عزتتون رو نگهدارید.
      درس بخوانید ، زحمت بکشید و مملکت خودتون رو آباد کنید.
      بی منت زندگی کنید.
      واقعا از آقای “sm.mosavi” متشکرم.
      دوست دارم.
      یاعلی (ع)

      • Avatar Ali گفت:

        اگه تو ایران زندگی میکنی پس باید با واژه ظلم،رانت و فساد و آقا زادگی آشنا باشی. هر چقدرم تلاش کنی داخل جمهوری اسلامی به جایی نمیرسی الا اینکه دستت تو جیب مردم باشه یا پا روی ملت بزاری تا بری بالا. این کشور مثلا اسلامیه. به قول یک مجری تلویزیون ایران بود که میگفت صهیونیسم خود مسئولان ما هستند نه دیگران.
        پس باید با واقعیت کنار اومد که ایالات متحده بهترین کشوره و حق داره تحریم کنه. کشوری که ملت خودشو زیر پا میزاره مطمئن باش به بقیه هم رحم نمیکنه.

      • Avatar مجید گفت:

        مشکل عده زیادی از افراد (نه همه) که مهاجرت میکنند دقیقا وجود اکثریت تاثیرگذار در ایران با طرز فکر کم و بیش شبیه شما و “علی 6:14 ب.ظ” و sm.mosavi هست. متاسفانه شما در توهم به سر میبرید و به جای مغز با قلبتون فکر میکنید. اکثرا انسان هایی هستید با نیت خیر، قلب های پاک ولی متاسفانه مغزهاتونم پاکه. میخواین خوب باشید ولی نتیجه کارهاتون خوب از آب در نمیاد چون کارهاتون از سر منطق و حساب کتاب نیست، با تعصب، احساسات، عقاید، خرافات و … تصمیم میگیرید.
        ایران سرزمینیه که مردمش هنوز به این نتیجه نرسیدن که خوبی و بدی، حق و باطل و … مفاهیم انتزاعی متغیره، نه حقیقتی ثابت. (شایدم واقعیتی ثابت)
        البته همه جای دنیا (حتی خود امریکا) هم همینه، فقط اونجا مردمش بیشتر از جاهای دیگه یه این نتیجه رسیدن، همین.
        صد البته همه ما انسان ها تو یک مسیر کلی هستیم.
        شاید…

      • Avatar majid گفت:

        چی میگی؟ واقعا داری چی میگی؟؟؟

      • Avatar majid گفت:

        چی میگی؟؟ واقعا داری چی میگی؟؟؟

      • Avatar میثم گفت:

        سلام من میخوام بسازم. درس خوندم زحمت کشیدم. بعد رفتم سربازی کامل و هرچی اندوختم که یادم رفته. هرجا رفتم بهم کار ندادن. بم گفتن آشنات کیه؟ سهمیه داری؟ پس بعدا باهات تماس میگیریم. من خلاق نیستم که کار راه بندازم. اینی که میگم به همین سادگی نبوده. خیلی پیچیده و جدی تر از این حرفاس. پس دارم زبان میخونم که برم. خداروشکر که لاتاری و … آشنا و سهمیه نمیشناسه

    • Avatar 5th گفت:

      بخواب بابا مثل اینکه تو رایش سوم انیشتن المانی یهودی وایمیستاد تو المان میگفت میخوام درست کنم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.