درخت کریسمس با تزیین ساحلی

درخت کریسمس با تزیین ساحلی و سایر ایده‌های الهام‌بخش دکوراسیون در سال جدید

حتما شما تجربه سردرگمی هنگام خریدن تزئینات برای درخت کریسمس را داشته‌اید. موارد مختلف زیادی وجود دارد که بتوانید از بین آن‌ها انتخاب کنید و اگر موضوعی را در ذهن نداشته باشید، ممکن است در آخر به نتیجه رضایت‌بخشی نرسید. ما می‌خواهیم در این مطلب یک درخت کریسمس با تزیین ساحلی را برای سال جدید پیشنهاد کنیم. در ادامه همراه دینو باشید.

درخت کریسمس با تزیین ساحلی

حتما برایتان پیش آمده که ایده‌ای در مورد این که می‌خواهید درخت کریسمس شما چه شکلی شود، نداشته باشید. به همین دلیل است که باید مدتی وقت بگذارید و ابتدا یک موضوع مشخص را انتخاب کنید. ما برای شما پیشنهادی جدید داریم. موضوع امسال شما می‌تواند یک درخت کریسمس با تزیین ساحلی باشد. وسایل مورد نیاز برای این موضوع در عین سادگی، کم هزینه و در دسترس نیز هستند. هماهنگی رنگ‌ها مهم‌ترین بخش در جزئیات است که باید به آن توجه کنید. مواردی مثل همه تزیینات منفرد و همچنین وسایلی که در اطراف درخت قرار می‌گیرند. ما نمونه‌های زیر را از این نظر بسیار الهام‌بخش دیدیم و امیدواریم که شما نیز به اندازه ما، آن‌ها را دوست داشته باشید.

ترکیب فیروزه‌ای با سفید و بژ

درخت کریسمس با تزیین ساحلی ترکیب فیروزه‌ای با بژ و سفید

فیروزه‌ای یک رنگ زمینه‌ای مناسب برای یک درخت کریسمس با تزیین ساحلی است. شما قطعا می‌توانید از تفاوت‌های ظریف مختلف برای افزودن کمی تنوع به درخت خود استفاده کنید. همچنین از ترکیب رنگ‌های سفید یا بژ نیز بهره ببرید. این رنگ‌ها می‌توانند ستاره‌های دریایی یا صدف‌هایی با رنگ‌های طبیعی باشند.

رنگ قرمز

درخت کریسمس با تزیین ساحلی رنگ قرمز

شما قطعا می‌توانید رنگ قرمز را به محیط خود اضافه کنید و هنوز هم به درخت کریسمستان حال و هوای ساحلی بدهید. انجام این کار اگر دکوراسیون اطراف نیز مطابق همان ترکیب باشند، کار ساده‌ای است. در هر صورت، شما ممکن است بتوانید انواع روش‌های ظریف را برای تزیین ساحلی درخت کریسمس بیابید، حتی بدون آن که خیلی واضح باشد.

ترکیب با رنگ پس‌زمینه

درخت کریسمس با تزیین ساحلی ترکیب با رنگ پس‌زمینه

آیا این درخت کریسمس با تزیین ساحلی فوق‌العاده نیست؟ درخت در مرکز قرار گرفته و رنگ‌های پس‌زمینه در تمام اتاق یافت می‌شوند. این رنگ‌ها در این جا به شکل آویزها، چراغ‌های رشته‌ای و حلقه گل متمرکز شده‌اند. شومینه و همه موارد داخل و اطراف آن بسیار شگفت‌انگیز هستند. سنگ‌های ساحلی نیز یکی از جزئیات کوچک بسیار زیبا می‌باشند.

ترکیب فیروزه‌ای و سبز

درخت کریسمس با تزیین ساحلی ترکیب فیروزه‌ای و سبز

ترکیبی از فیروزه‌ای و سبز می‌تواند شگفت‌انگیز به نظر برسد به خصوص اگر درخت کریسمس نیز سبز باشد. شما می‌توانید تزئینات مختلف را در طیف این دو رنگ با هم ترکیب و هماهنگ نمایید. همچنین این رنگ‌بندی را در کل اتاق پخش کنید. هدایا را می‌توان در کاغذ فیروزه‌ای نیز پیچید.

درخت کریسمس با تزیین ساحلی واقعی

درخت کریسمس با تزیین ساحلی واقعی

اگر به دنبال ایجاد یک درخت کریسمس با تزیین ساحلی واقعی برای خود هستید، یک درخت سفید را انتخاب کنید تا جلوه بهتری داشته باشد. آن را با تزئیناتی به اشکال و اندازه‌های مختلف آبی پر کنید. همان طور که می‌دانید، رنگ سفید رنگ قدرتمندی است و نباید از آن غافل شد. این قدرت همچنین در ترکیب با طیفی از آبی، به اوج خود می‌رسد.

محل مناسب درخت کریسمس

محل مناسب درخت کریسمس

مهم نیست که درخت کریسمس خود را کجا بگذارید، همیشه می‌توانید ظاهری الهام گرفته از ساحل به آن بدهید. شما می‌توانید به شیوه‌ای ظریف به این سبک نزدیک شوید و فقط روی برخی از رنگ‌های پس‌زمینه تمرکز کنید. در عین حال توجه کنید که بیش‌تر وسایل تزئینی را طبق یک جریان عمومی انتخاب کنید. به این ترتیب می‌توانید در سال آینده نیز دوباره از آن‌ها استفاده کنید. حتی اگر موضوع دیگری را انتخاب کرده باشید.

عناصر طبیعی در یک درخت کریسمس با تزیین ساحلی

عناصر طبیعی در درخت کریسمس با تزیین ساحلی

تبدیل صدف‌ها و چیزهای دیگری که از ساحل جمع کرده‌اید به تزیینات برای یک درخت کریسمس ایده بسیار خوبی است. آن‌ها دقیقا همان چیزهایی هستند که شما برای یک درخت کریسمس با تزیین ساحلی نیاز دارید. دقت کنید که بقیه الحاقات شما نیز باید همگی از عناصر طبیعی بهره ببرند. منظور چیزهایی مانند شاخه‌های خشک در گلدان‌های تزئینی، حاشیه‌های درخت، چراغ‌های رشته‌ای و سایر مواردی که ممکن است بخواهید به درخت اضافه کنید، است.

درخت سفید

درخت سفید

وقتی شما یک درخت سفید را انتخاب می‌کنید، به عنوان قدم اول، در مسیر صحیح یک درخت کریسمس با تزیین ساحلی قرار می‌گیرید. البته، اگر نمی‌خواهید درختتان سفید باشد، لزوما مجبور نیستید از این طریق پیش بروید. با این حال در نظر داشته باشید که یک درخت سفید برای این موضوع، مطمئنا گزینه خوبی خواهد بود. شما می‌توانید با استفاده از تزئینات اصلی مناسب و هماهنگ، دیگر از این رنگ برای خود درخت استفاده نکنید. دقت کنید که رنگ‌های شما باید روشن و حبابی باشند تا برجسته‌تر شوند.

درختان کریسمس کوچک

درختان کریسمس کوچک

درختان کریسمس کوچک بسیار زیبا هستند و ظاهرا تزیین آن‌ها ساده‌تر است. اگر قصد دارید دنبال یک موضوع خاص در طراحی خود باشید، می‌توانید درختی کوچک را انتخاب کنید. به عنوان مثال، شما ممکن است به اندازه کافی تزئینات ساحلی برای یک درخت کوچک داشته باشید؛ اما، همه این‌ها داخل یک درخت بزرگ گم شوند و به چشم نیایند.

ترکیب فیروزه‌ای و طلایی

درخت کریسمس با تزیین ساحلی ترکیب فیروزه‌ای و طلایی

اگر دقت کنید می‌بینید که در همه جای این درخت کریسمس، یک پوشش آبی فیروزه‌ای ظریف وجود دارد. ترکیب تزیینات فیروزه‌ای و طلایی بسیار شیک است و به ایجاد سبک ساحلی کمک می‌کند. همچنین این واقعیت که درخت به خودی خود سفید است، به حفظ محیطی روشن و مطبوع در اتاق می‌انجامد. این سفید بودن در واقع چیزی است که می‌توانید به نفع خود از آن استفاده کنید. به خصوص اگر خانه‌ای کوچک داشته باشید، فضای شما را بازتر و روشن‌تر جلوه می‌دهد.

استراتژی سبک ترکیبی

استراتژی سبک ترکیبی

استراتژی دیگری که جالب به نظر می‌رسد، ترکیب سبک‌های مختلف به منظور ایجاد دکوراسیونی منحصر به فرد برای یک درخت کریسمس است. به عنوان مثال شما می‌توانید تزئینات روستایی، اسکاندیناوی و ساحلی را با هم به درخت خود اضافه کنید. این سبک‌ها تا حدودی مشابه‌اند و زیبایی یکدیگر را تکمیل می‌کنند.

نمونه کامل درخت کریسمس با تزیین ساحلی

نمونه کامل درخت کریسمس با تزیین ساحلی

ما در آخر یک نمونه کامل درخت کریسمس با تزیین ساحلی زیبا را که با رنگ فیروزه‌ای انجام شده، معرفی می‌کنیم. در این حالت، نکته جالب این است که رنگ‌های متالیک به پس‌زمینه اضافه شده‌اند. این ترکیب به منظور ایجاد تضاد بین رنگ‌های مختلف به کار رفته است. ولی در نهایت در نظر داشته باشید که یک درخت کریسمس با تزیین ساحلی، صرف نظر از آن چه که با آن احاطه شده، زیبا به نظر خواهد رسید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Homedit

بیش‌تر بخوانید: فال خورشید گرفتگی کریسمس سال جدید خود را در این جا بخوانید

بیش‌تر بخوانید: مدل‌های مرغوب اقلام ارزان قیمت می‌توانند عموما بهترین هدایا را رقم بزنند

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.