طلاق ملانیا

ماجرای درخواست طلاق ملانیا از ترامپ : شایعه‌ای از سوی مخالفان یا حقیقت؟

پس از پایان انتخابات ۲۰۲۰ و رقابت ترامپ و بایدن، شایعات زیادی در مورد درخواست طلاق ملانیا از ترامپ منتشر شد. اما در ادامه قصد داریم جزییاتی در این زمینه و صحت این شایعات را بررسی کنیم.

در روزهای ابتدایی پس از پایان انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، گزارش‌هایی از درخواست طلاق ملانیا از ترامپ منتشر شد اما به گفته‌ی نزدیکان و دوستان آنان، هیچ نشانه‌ای از از طلاق در میان ملانیا و ترامپ وجود ندارد. و ظاهرا بانوی اول آمریکا دست به چنین اقدامی نزده است.

استفانی گریشام، سخنگوی کاخ سفید به سوالات در مورد طلاق ترامپ به شدت انتقاد کرد و در گفتگو با واشنگتن پست این سوالات را تأسف برانگیز دانست.

طلاق ملانیا

از سوی دیگر بسیاری در مورد طلاق رئیس جمهور و بانوی اول شرط‌بندی کردند و بسیاری دیگر معتقدند که ترامپ و ملانیا ترکیب خوبی هستند و برای یکدیگر ساخته شده‌اند. بسیاری از کسانی که مخالف دونالد ترامپ هستند تصور می‌کنند که همسرش از او فراری است. آنها به چند فیلم از ترامپ و ملانیا اشاره می‌کنند که به نظر می‌رسد ملانیا از شوهرش دوری می‌کند یا دست او را نمی‌گیرد. آنها همچنین متوجه شده‌اند که ملانیا به اندازه‌ی لورا بوش، میشل اوباما یا جیل بایدن با شوهرش صمیمی و دوستانه نیست.

شایان ذکر است که بانوی اول طی چهار سال گذشته چندین بار گفته است که همیشه با رئیس جمهور موافق نیست، اما در روزهای پایانی مبارزات انتخاباتی سال 2020، وی به عنوان یکی از سرسخت‌ترین تشویق کنندگان و طرفداران ترامپ ظاهر شد. ملانیا در سخنرانی‌های قدرتمندانه و حزبی، بایدن و دموکرات‌ها و رسانه‌های خبری را به شدت مورد انتقاد قرار داد و مردم را به رای دادن به شوهرش، یکی از رهبران واقعی و “خوش بین” ترغیب کرد.

در نهایت باید بگوییم که شواهدی مبنی بر درخواست طلاق ملانیا از ترامپ وجود ندارد و احتمالا این خبر از سوی مخالفان ترامپ منتشر شده و تا این لحظه صحت آن مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: ۱۵ حقیقت جالب از دونالد ترامپ که باید بخوانید و بدانید!
بیشتر بخوانید: هشدار رولینگ استونز به ترامپ: از آهنگ‌های ما در کمپین تبلیغاتی خود استفاده نکنید
بیشتر بخوانید: «مریخ مستقیم» پرسش مداوم ترامپ از ناسا: چرا نمی‌توانیم مستقیما به مریخ برویم

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۲ دیدگاه

  1. Avatar FarzamGD گفت:

    خانم مجدی،

    جمله‌ی بالای عکس ایراد داره.

    باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.