عمل بینی

معرفی بهترین کشورهای جهان برای انجام عمل بینی: ایران، پایتخت عمل بینی

داشتن بینی زیبا و بی‌نقص این روزها رویا نیست زیرا هر فردی که از بینی خود ناراضی باشد می‌تواند با عمل زیبایی مشکل بینی و زیبایی خود را برطرف کند. البته در سراسر جهان این موضوع کاملا طبیعی است که مردم از بینی خود ناراضی باشند و برای زیبایی و عمل بینی اقدام کنند. این موضوع در ایران نیز بسیار دیده شده و مردم از عمل‌های زیبایی استقبال زیادی می‌کنند.

بینی ما بخش قابل توجه صورت ما است که تاثیر زیادی در چهره دارد و تغییر آن باعث زیبایی بیشتر صورت خواهد شد. در واقع بینی نقش مهمی در زیبایی صورتمان دارد. همانطور که همه می‌دانند، هیچ جراحی بدون خطر در جهان وجود ندارد و همیشه در تمام جراحی‌ها عوارضی برای سلامتی وجود دارد. بسیاری از کشورها مانند ایران، ایالات متحده آمریکا و ترکیه مسئولیت پیگیری عوارض را بر عهده می‌گیرند، اما بسیاری از کشورها مسئولیت جراحی را به عهده نمی‌گیرند.

بهترین کشور برای عمل بینی در سال 2020 کدام کشور است؟

ایران، آمریکا، برزیل، هند، تایلند، ترکیه، چین، کره جنوبی و مکزیک برترین کشورها برای جراحی بینی هستند. ایران (تهران) بالاترین تعداد جراحی زیبایی بینی را در سال دارد و از سوی دیگر برزیل بیشترین تعداد جراحی پلاستیک در سال را دارد و این دو کشور پایتخت عمل بینی و جراحی زیبایی در جهان هستند. در ادامه جزییات بیشتر را در رابطه با بهترین کشورها برای عمل بینی در سال ۲۰۲۰ در اختیارتان قرار خواهیم داد.

عمل بینی

۱) ایران

تعداد جراحی زیبایی بینی در ایران به طرز شگفت‌آوری زیاد بوده، این تعداد، هفت برابر بیشتر از ایالات متحده است. تعداد زیاد عمل بینی در ایران، به ویژه در تهران، باعث شده است که این شهر به عنوان مقصد مناسبی برای عمل بینی معروف شود. داشتن چهره عروسکی و فرم بینی مناسب به طور فزاینده ای در ایران محبوب شده و نوجوانان، به ویژه دختران طرفدار بزرگ جراحی زیبایی بینی در ایران هستند.

تعداد بالای عمل بینی در ایران باعث می‌شود که جراحان زیبایی بینی در ایران باتجربه و واجد شرایط تر باشند. عمل بینی در ایران بیش از 90 درصد موفقیت‌آمیز است. اکثر جراحان زیبایی بینی در ایران مسئولیت پیگیری عوارض جراحی را بر عهده می‌گیرند. بسیاری از بهترین جراحان زیبایی بینی در ایران، کلینیک‌های جراحی کلاس جهانی خاص خود را دارند. تعداد زیاد جراحی زیبایی بینی، نیاز به کلینیک‌ها و بیمارستان‌های باکیفیت و مجهز دارد تا رضایت بیمار را جلب کرده و بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد که چنین امکانات بیمارستانی و کلینیکی در ایران وجود دارد. شایان ذکر است که ایران تاکنون پذیرای بسیاری از مردم از سراسر جهان به خصوص کشورهای عربی برای عمل بینی و دیگر عمل‌های زیبایی بوده است.

۲) ایالات متحده آمریکا

جراحی زیبایی بینی در بین نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ ساله آمریکایی بسیار محبوب است. ایالات متحده آمریکا نیز جزو بهترین کشورهای جهان برای عمل بینی است. جراحی زیبایی بینی توسط پزشکان متخصص در ایالات متحده و در کلینیک‌های معتبر انجام می‌شود. هزینه جراحی زیبایی بینی به طور متوسط 4500–11000 دلار است. از سوی دیگر با توجه به بهبودی طولانی مدت جراحی زیبایی بینی (حداقل 7 روز) و هزینه اقامت بالا، ایالات متحده به گران‌ترین مقصد جراحی زیبایی بینی برای بیماران تبدیل شده است.

۳) برزیل

برزیل یکی از محبوب‌ترین کشورها برای جراحی‌های زیبایی در جهان است. در برزیل برنامه‌هایی برای جراحی‌های زیبایی رایگان برای افرادی که در مناطق فقیرنشین زندگی می‌کنند وجود دارد. از همین رو برزیل یکی بهترین کشورها برای عمل بینی است. هزینه جراحی زیبایی بینی در برزیل بین 6000 تا 13000 دلار متغیر است و نتایج عمل بینی در این کشور، اغلب رضایت‌بخش بوده است.

۴) هند

یکی از پرجمعیت‌ترین کشورها در جهان، بهترین مکان برای جراحی‌های زیبایی است. هزینه جراحی زیبایی بینی در هند بین 3000 تا 7000 دلار است. از سوی دیگر پر کردن سینه و لب نیز در هند بسیار رایج است و با خدمات مقرون‌به صرفه‌ای ارائه می‌شود.

۵) تایلند

تایلند، کشوری زیبا در جنوب شرقی آسیا بوده که دارای سواحل و طبیعت بی‌نظیر است. این کشور به جراحی پلاستیک معروف است. بسیاری از جراحان این کشور در خارج از کشور آموزش دیده‌اند و به تایلند بازگشته‌اند تا خدماتی را در این زمینه در اختیار مردم خود قرار دهند. به همین دلیل تایلند به مقصد خوبی برای درمان‌های پزشکی و جراحی‌های پلاستیک با کیفیت بالا تبدیل شده است. نرخ متوسط جراحی زیبایی بینی 3500-7000 دلار است و هیچ هزینه اضافی ندارد.

۶) ترکیه

ترکیه یک کشور آسیایی-اروپایی است که اخیراً با تاسیس بیمارستان‌های کلاس جهانی و کار بر روی جاذبه‌های گردشگری در حوزه‌ی پزشکی، رشد چشمگیری داشته است. ترکیه یکی از کشورهای با کیفیت بالا برای جراحی زیبایی بینی بوده و جراحان این کشور در کشورهای غربی آموزش دیده‌اند. برای انجام عمل بینی در ترکیه باید 3000 تا 8000 دلار بپردازید.

۷) چین

چهارمین هزینه‌‌ای که در چین شاهد هستیم هزینه‌ی جراحی پلاستیک است. جراحی پلک محبوب‌ترین جراحی زیبایی در میان مردم چین است اما جراحی بینی نیز رایج شده است. البته تعداد بالای جراحی زیبایی در چین به جمعیت این کشور نیز مرتبط است. از سوی دیگر چین دارای تکنولوژی و امکانات بالایی در این زمینه بوده است. هزینه جراحی زیبایی بینی در چین بین 5000–12000 دلار است.

۸) کره جنوبی

کره جنوبی مشهورترین مقصد برای جراحی‌های زیبایی در جنوب شرقی آسیا است. کره جنوبی در سال‌های گذشته در مهندسی پزشکی و تجهیزات پزشکی پیشرفت‌های شگفت انگیزی داشته است. از سوی دیگر جراحی پلاستیک نیز در این کشور بسیار رایج است، طبق آمار از هر پنج زن کره‌ای، یک زن جراحی زیبایی انجام داده است. هزینه جراحی زیبایی بینی در کره جنوبی از 4000 دلار تا 6000 دلار است.

۹) مکزیک

شاید نام بردن از مکزیک در این لیست تعجب‌آور باشد، اما مکزیک در آمریکای مرکزی در این حوزه بسیار ارزان قیمت است و در عین حال کیفیت بالایی دارد. در نتیجه بسیاری از مردم در آمریکای مرکزی مکزیک را برای جراحی زیبایی بینی خود انتخاب می‌کنند. در مکزیک بسیاری از جراحان متخصص که در خارج از کشور تحصیل کرده‌اند و کلینیک‌هایی با کیفیت بالا، خدماتی در حوزه‌ی جراحی زیبایی بینی را در اختیار مردم سراسر جهان قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: 15 نکته آرایش زنان مسن برای داشتن ظاهری طبیعی‌تر و جذاب‌تر
بیشتر بخوانید: فیلر صورت و ترزیق ژل چیست – مزایا و معایب این روش زیباسازی
بیشتر بخوانید: کدام کشورها بیشترین جراحی زیبایی را داشته‌اند و کدام جراحی محبوب‌تر بوده است؟

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...

۶ دیدگاه

  1. Avatar سارا گفت:

    میدونید چرا آمریکا دومه؟ چون بیشترین تعداد ایرانی اونجاست پس اکثرا اوناییم ک باعث شدن آمریکا رتبه بیاره ایرانی های اونجا بودن هههه

  2. Avatar کیمیا گفت:

    عملای خارجو میبینم جالب نیستن اما ایران دکترای خوبش واقعا آدمو ازین رو به اون رو میکنن ماشالله به جراحان پلاستیک خودمون یکن💚🇮🇷

  3. Avatar زهرا گفت:

    تا چیزی برا عرضه تو جامعه جهانی نداریم میگین عقبیم
    ی جا ک اول میشیم میگین ….ترین کشور و کوفت وزهرمار
    مگه بده؟؟؟؟چ اشکالی داره بهترین کشور عمل بینی تو دنیا باشیم
    این عمل تو جهان طرفدارای زیادی داره و ارز آوری خوبی برای کشور میتونه داشته باشه
    فازتون چیه خدایی؟؟؟
    دست بکشید از خود تحقیریای حال ب هم زنتون
    یکم ب خودتون اعتماد داشته باشید
    مردم ژاپن و کره با اعتماد ب محصولات خودشون الان ببرای اقتصادی آسیا شدن و کره هم ک با شرکت هیوندای یکی از بزرگترین شرکت های خودرو سازی جهانه
    از تو شکم مادرشون ک انقد پیشرفته نبودن
    اعتماد کردن
    خجالت بکشید
    فقط خود تخریبی
    اه اه اه

  4. Avatar سامان گفت:

    بسیار خوب. میتونیم قطب گردشگری پزشکی در آسیا شویم.

  5. Avatar arsham گفت:

    توی هرچی ات اشغاله و حاشیه است رتبه اولیم رتبه اول ….ترین کشور جهان باید به ایران برسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.