فال خورشید گرفتگی کریسمس

فال خورشید گرفتگی کریسمس سال جدید خود را در این جا بخوانید

فال خورشید گرفتگی کریسمس سال جدید شما مشخص شده است. در ادامه با همراهی دینو ببینید که با توجه به علامت اخترشناسیتان، از این رویداد آسمانی چه انتظاری می‌توانید داشته باشید.

فال خورشید گرفتگی کریسمس

خورشید گرفتگی زمستان امسال، یک گرفتگی کریسمس در تاریخ 26 دسامبر است. این اتفاق در 4 درجه و 7 دقیقه از برج جدی (Capricorn) و دقیقا در ساعت 12:30 رخ می‌دهد. با توجه به این مشخصات اگر سیاره شما در این موقعیت یا در 3، 4 یا 5 درجه از نشان‌های اصلی (برج‌های حمل، سرطان، ترازو و عقرب) قرار گیرد، چنین رویدادی ممکن است یک ندای بیدارکننده برای شما باشد. جالب است بدانید که این گرفتگی در نهایت به سیاره مشتری خواهد پیوست که سیاره شانس و فراوانی است. همچنین با سیاره غیرمنتظره اورانوس، به هماهنگی می‌رسد. بیش از هر زمان دیگری، ممکن است فرصت یا چشم‌انداز جدیدی را که قبلا ندیده‌ایم، مشاهده کنیم. با توجه به ویژه بودن رویداد امسال، فال خورشید گرفتگی کریسمس خود را دنبال کنید تا تاثیرات مهم این پدیده را در زندگی خود بشناسید.

چرا خورشید گرفتگی حلقوی کریسمس

شاید سوال بسیاری از شما این باشد که اگر این گرفتگی در کریسمس اتفاق نمی‌افتد، چرا نام آن خورشید گرفتگی حلقوی کریسمس است؟ در پاسخ به این مورد، بد نیست بدانید که انرژی گرفتگی، همواره منعکس می‌شود. به این معنی که اثرات آن حداقل یک هفته قبل و یک هفته بعد از خود آن پدیده نیز احساس شده و باقی می‌مانند. در این آخرین مقدار روشنگری گرفتگی خورشید، ما ادامه داستان‌ها را از گرفتگی‌های 2 و 16 ژوئیه امسال در محور سرطان / جدی ادامه خواهیم داد. بیایید در فال خورشید گرفتگی کریسمس امسال ببینیم که چگونه هر یک از شما می‌خواهید داستانی را که در تابستان گذشته آغاز شده است، ادامه دهید.

برج حمل Aries

جهان دوباره از شما می‌خواهد که به عقاید و الگوهای خود پیرامون کار و خانه نگاه کنید و تعادلی بین این دو برقرار کنید. در تابستان گذشته، گرفتگی از شما خواست تا مسائل پیرامون حرفه خود و چگونگی درک شما توسط همسالان و همکارانتان را رها کنید. اما اکنون، پدیده جدید در حال شارژ بیش‌تر آن منطقه از نمودار شما است. فال خورشید گرفتگی کریسمس شما می‌گوید زمان آن رسیده است که حرکت جدیدی را شروع کنید. شاید این حرکت یک شغل جدید یا موقعیت جدیدی در زندگی شما باشد.

برج ثور Taurus

شما در حال ملاقات مجدد گرفتگی‌های تابستان هستید که از شما خواسته‌اند به اعتقادات خود و چگونگی برقراری ارتباط و همچنین سفر بپردازید. آیا برای زمستان خود برنامه تعطیلات دارید؟ امسال زمان بسیار خوبی برای رفتن به جایی جدید و غیرمنتظره برای شما خواهد بود. ببینید چه مسافرتی برایتان ممکن است و سپس فقط به دنبال آن باشید! اما در حالی که در فال خورشید گرفتگی کریسمس شما نشانی از سفر وجود دارد، لازم نیست سفر شما مکانی فیزیکی باشد. شما حتی می‌توانید یک کتاب یا دوره جدیدی که ذهنتان را گسترش می‌دهد، امتحان کنید. معمولا متولدین برج ثور عاشق کار با دستان خود هستند. آخرین باری که در یک کلاس هنری یا آشپزی شرکت کردید، کی بوده است؟

برج دوقلوها Gemini

در ادامه روند زندگیتان به چگونگی هزینه کردن و سرمایه‌گذاری پول توجه کنید. برای شما، گرفتگی در بخشی از نمودار مربوط به پول، افراد دیگر و همچنین رابطه عاشقانه اتفاق می‌افتد. می‌توانید تصمیمات جدیدی درباره نحوه هزینه، پس‌انداز و سرمایه‌گذاری در زندگی خود بگیرید. حتی ممکن است که شما بتوانید مقداری پول به دست آورید. پدیده امسال می‌تواند زمانی باشد که شما در مورد زندگی احساسی و رشد خود، آگاهی جدیدی کسب کنید. بعضی اوقات به تنهایی دوست داشتن خود در رختخواب، بدترین راه برای سپری کردن این گرفتگی نیست.

برج سرطان Cancer

این گرفتگی تماما راجع به روابط سرطانی‌هاست! فال خورشید گرفتگی کریسمس شما در نشانه مخالف برج سرطان یعنی برج جدی اتفاق می‌افتد. در حالی که گرفتگی‌های خورشیدی زمان تجدید هستند. گاهی اوقات برای رسیدن به چیز جدیدی به یک پایان نیاز داریم. این دوره می‌تواند زمانی باشد که یک رابطه قوی (و نه لزوما یک رابطه عاشقانه) به پایان برسد و یا از یک تغییر عمیق عبور کنید. چنین فردی می‌تواند یک دوست یا شریک تجاری یا حتی معلم یا مربی شما باشد. ممکن است که شما فقط از آن‌ها بزرگ‌تر شوید. جای تعجب نخواهد داشت. کاری که احتمالا از ماه ژوئیه به آن پرداخته‌اید، محقق می‌شود.

برج اسد Leo

یک بار دیگر شما به زندگی روزمره خود می‌پردازید و خواهید دید آیا چیزی که نیاز به تغییر داشته باشد، در آن وجود دارد یا خیر. این حرکت می‌تواند چیزی حول روزمرگیتان یا حتی می‌تواند کار روزانه شما باشد. همچنین برای شما زمانی است که می‌توانید مسائل سلامتی را مطرح کنید. ممکن است که شما چیزی مانند وقت مراقبت سالانه در دندانپزشک را به بعد موکول کنید؛ زیرا، برج جدی دندان‌ها را کنترل می‌کند. همچنین زمان بسیار خوبی برای امتحان کردن یک تمرین جدید یا ایجاد یک عادت سلامتی است.

برج سنبله Virgo

پدیده امسال باید یک گرفتگی آرامش‌بخش برای شما باشد. این بار انرژی‌ها برای تجزیه و تحلیل شما نیستند. تابستان گذشته، ممکن است شما از سرگرمی‌ها و عادت‌هایی که دیگر برای شما جذاب نبودند، دست کشیده باشید. شاید حتی برخی از علاقه‌های عاشقانه را که به نظرتان ارزشمند نبودند، کنار گذاشته باشید. یا قصد آن را دارید که دیگر آن‌ها را دنبال نکنید. اکنون، این گرفتگی به شما امکان می‌دهد چرخه جدیدی را در مورد تفریح‌، از طریق سرگرمی یا علاقه‌های عاشقانه آغاز کنید. همچنین زمان بسیار خوبی برای شروع یک پروژه خلاقانه جدید است که در نهایت انرژی لازم را برای آن به دست آورده‌اید.

برج میزان Libra

از متولدین برج میزان در تابستان گذشته خواسته شد تا برخی از عدم تعادل‌های بسیار عمیق در زندگی، خانه و خانواده خود را رها کنند. شاید خانه یا اتاق جسمی شما به مقداری مراقبت عاشقانه احتیاج دارد. یا حتی روابط خانوادگی شما نیاز به اصلاح مجدد داشته باشد. این گرفتگی خورشیدی موجب انفجار انرژی جدیدی در این منطقه از زندگی شما می‌شود. می‌توانید از حس ادراک قوی میزان خود برای ایجاد یک خانه جدید زیبا استفاده کنید. شما می‌توانید حرکت کنید. یا حتی ممکن است به یکی از والدین یا عضو خانواده خود نزدیک‌تر شوید.

برج عقرب Scorpio

در تابستانی که گذشت، از متولدین برج عقرب خواسته شده بود تا الگوهای جدید و منفی تفکر را رها کنند. امیدواریم که 6 ماه گذشته را در حال رشد و بهبودی سپری کرده باشید. این گرفتگی در مورد یافتن (یا اصلاح مجدد) صدای بیرونی شما است. شما خودتان را به روشی جدید، شاید صادقانه‌تر (اما نه توهین آمیز) بیان خواهید کرد. شاید به شما بستر جدیدی برای بیان داده شده است. چیزی مانند یک وبلاگ یا حساب رسانه‌های اجتماعی جدید. احتمالا شما آماده صحبت کردن در مورد آن چه می‌خواهید در محل کار باشید، هستید. یا اگر شما از نوعی خلاقیت فراوان برخوردار هستید، می‌توانید شعر، آهنگ یا نمایشنامه نیز بنویسید.

برج قوس Sagittarius

تابستان گذشته شما باید در مورد وضعیت مالی خود به سازش می‌رسیدید. در این گرفتگی بار دیگر پول برای شما متمرکز خواهد شد. این بار برای ارزیابی مجدد نگرش‌های خود در مورد پول و این که چگونه به خود ارزش دهید، زمان خوبی است. گرفتگی خورشیدی در برج جدی کسب و کارگرا، قطعا از شما می‌خواهد که در مورد امور مالی خود جدی برخورد کنید. نه فقط در مورد این که چه چیزی را چگونه کسب می‌کنید، بلکه درباره کجا و چگونه هزینه کردن خود بیاندیشید.

برج جدی Capricorn

درست مانند 16 ژوئیه، این گرفتگی در علامت شما اتفاق می‌افتد. بنابراین ممکن است شما در یک تحول بزرگ قرار بگیرید. اگر خورشید برج جدی را در 3، 4 و یا 5 درجه داشته باشید، گرفتگی درست در آن جا خواهد بود. این بسیار عالی است. زیرا، به شما فرصت داده می‌شود که از بعضی جهات، کاملا خود را از نو خلق کنید. به ویژه اگر در هفته اول برج جدی متولد شده باشید. چنین اتفاقی می‌تواند کمی بیش از حد قدرتمند باشد؛ بنابراین، برای احساس امنیت و دوست داشتن، کاری را که باید انجام شود انجام دهید. این انرژی دگرگونی برای شما تازگی ندارد. شما فقط باید از آن کوه بالا بروید و صعود کنید. درست همان طوری که فقط بز برج جدی می‌تواند این کار را انجام دهد.

برج دلو Aquarius

برج دلوی عزیز، یک بار دیگر باید توجه کنید که به یک استراحت از رسانه‌های اجتماعی نیاز دارید. شما باید به سمت درون خود بروید. شما باید گوش دهید و بگذارید احساسات برایتان به وجود بیاید. گرفتگی امسال می‌تواند چیزهایی را که شما دفن کرده یا حتی نمی‌دانید که در اعماق وجودتان حضور دارند، جمع کرده و نمایان کند. شما عادت کرده‌اید که محصور باشید. اما گرفتگی‌ها گاهی اوقات ما را مجبور می‌کنند به موضوعات سخت توجه کنیم. همواره خود را تشویق کنید تا آن چه را که برای مراقبت و پرداختن به خود لازم دارید، انجام دهید. اگر اتفاقات بزرگی رخ دهند، تراپی یا برخی روش‌های درمانی دیگر مانند ریکی نیز می‌تواند برایتان خوب باشد.

برج حوت Pisces

به تابستان و آن گروه سمی که ترکش کردید، نگاه کنید. اکنون شما باید به سمت افرادی شنا کنید که نه تنها سرگرم‌کننده و خون‌گرم باشند، بلکه به نیازهای ماهیان شما نیز اهمیت دهند. شما باید به سراغ افراد با احساس و پشتیبان بروید. این گرفتگی ممکن است طوری برای شما رقم بخورد که سرانجام در آن جلسه با اخترشناسان هم‌فکری که قصد ملاقتشان را دارید، حضور یابید. افراد جدید زندگی شما در آن جا منتظر هستند تا با آغوش باز از شما استقبال کنند.

نتیجه فال خورشید گرفتگی کریسمس

به یاد داشته باشید که این پدیده نخستین دو دوره از گرفتگی‌های زمستان امسال است. مورد بعدی در 10 ژانویه در برج سرطان رخ خواهد داد. گرفتگی‌ها وقایع جداگانه نیستند. آن‌ها یک داستان و یک خط مستقیم می‌باشند. اگر «هیچ اتفاق ویژه‌ای» برای شما در این فصل گرفتگی رخ نمی‌دهد، آن را یک نعمت پنهان بدانید. هنگامی که گرفتگی‌ها با نمودار شما ارتباط دارند، می‌توانند باعث ایجاد دگرگونی‌های بزرگی شوند. گرفتگی‌ها انرژی بسیار بزرگی هستند و ما هر سال به آن حجم عظیم از تغییر احتیاجی نداریم. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Allure

بیشتر بخوانید: حلقه غول‌پیکر آتشین: خورشید گرفتگی حلقوی کریسمس از نوعی بسیار نادر در راه است

بیشتر بخوانید: ارزش انسان در برابر هستی: تصاویری که باعث می شود وجودیت خود را از نو ارزیابی کنید

امتیاز: 4.7 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

یک دیدگاه

  1. Avatar نرگس گفت:

    سلام بزرگوار
    ما همه نمیدانیم تولدمون مربوط به چه برجی هست،کاش اول برج ها رو مختصر توضیح میدادید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.