لاغری عجیب آدل

لاغری عجیب آدل: به گفته مربی خصوصیش او هرگز نمی‌خواست فوق‌العاده استخوانی شود

مربی خصوصی پیشین این خواننده محبوب، از لاغری عجیب آدل می‌گوید. او بیان کرده که آدل هرگز نمی‌خواست فوق‌العاده استخوانی شود. با همراهی دینو در ادامه به جزییات این اظهارات توجه کنید.

لاغری عجیب آدل

«آدل» (Adele)، خواننده 32 ساله بریتانیایی اخیرا پس از کاهش وزن چشمگیر خود، توجه بیشتر رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. در این میان عده‌ای این حرکت او را به اختلال شخصیتی ترس از چاقی نسبت داده‌اند. مربی خصوصی سابق این هنرمند محبوب، «پیت گراسیمو» (Pete Geracimo) که در زمان سکونت آدل در لندن با او کار می‌کرد، با اصرار زیادی اعلام کرده است که آدل هرگز نمی‌خواست فوق‌العاده استخوانی شود. هدف او فقط سالم بودن است. وی در اینستاگرام خود در این باره نوشت:

به عنوان مربی سابق شخصی مستقر در لندن آدل، خواندن اظهارنظرهای منفی و اتهامات بی‌اساس مبنی بر ترس از چاقی او، من را ناامید می‌کنند. این بازخوردهای نادرست اصالت کاهش وزن شگفت‌انگیز او را زیر سوال برده‌اند.

لاغری عجیب آدل
چاقی آدل
آدل در نوجوانی
اجرای آدل قبل از لاغری
لاغری عجیب آدل - محبوبیت فراوان

گراسیمو در توضیحات بیشتر خود گفت که در تجربه شخصی کاریش با آدل در بسیاری از پستی‌ها و بلندی‌های زندگی همواره تلاش‌های بی‌وقفه او را از نزدیک دیده و تحسین کرده است:

آدل هرگز و به هیچ وجه به استعداد خدادادی خود بی‌توجه نیست. او هرگز یک بار هم به چیزی دروغین وانمود نکرده. آن چه شما دیدید دقیقا همان چیزی است که همیشه بوده و با تلاش فراوان به دست آمده است.

لاغری عجیب آدل - استعداد خدادادی زیبا
لاغری عجیب آدل - صدای فوق‌العاده قوی
لاغری عجیب آدل - در مسیر لاغری
دوره تغییرات فراوان خواننده محبوب
لاغری عجیب آدل - دریافت جایزه

ماجرای لاغری عجیب آدل از زبان مربی خصوصی او

گراسیمو در این بین همچنین فاش کرده که آدل از زمان عزیمتش به لس آنجلس، پیگیر رژیم غذایی سالم و تناسب اندام خود است و گفته که این کار را برای سلامتی خودش و پسرش «آنجلو» (Angelo) انجام می‌دهد.

زمانی که آدل و من برنامه کاری خود را با هم شروع کردیم، هرگز به این دلیل نبود که او می‌خواست فوق‌العاده استخوانی شود. این مسئله در مورد سلامتی او بود. خصوصا بعد از پشت سر گذاشتن حاملگی و عمل جراحی، ما مجبور شدیم 13 ماه ناخوشایند را طی کنیم. در آن زمان، او به بهترین شکل مشغول آموزش و انجام حرکات ورزشی شد. همچنین انتخاب‌های غذایی بهتری انجام داد و در نتیجه توانست وزن قابل توجهی از دست دهد. در همان زمان توجه مردم و رسانه‌ها به او جلب شد. تحول فیزیکی آدل در هر رسانه‌ای پخش شده و با عنوان چشمگیر و باورنکردنی از آن یاد کردند.

آدل تصمیم دارد به بهترین نسخه ممکن خود تبدیل شود و در این مسیر بهترین عادت‌های غذایی را پذیرفته و متعهد به تناسب اندام شده است. من برای او بسیار خوشحالم. می‌خواهم همه بدانند که این تغییر اساسی برای فروش آلبوم، تبلیغات و یا الگویی برای نقش بازی کردن نیست. او این کارها را برای سلامتی خودش و آنجلو انجام داده است.

لاغری عجیب آدل پس از سال‌ها

پیام گراسیمو به جهان

گراسیمو در پایان صحبت‌هایش با پیامی به مردم جهان گفت:

من از صمیم قلب امیدوارم که مردم زحمات سختی را که آدل برای بهبودی خود کشیده است، ببینند و برای بهبودی خودشان و حمایت از او تلاش کنند. او وزن خود را کاهش نداد تا دیگران احساس بدی داشته باشند. این مربوط به خود آدل است و این که می‌خواهد چگونه زندگی خود را بگذراند. او همان آدلی است که با او بزرگ شده‌ایم و دوستش داریم.

نظر شما درباره لاغری عجیب آدل چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

جوایز هنر زیبای آدل

منبع: BANG Showbiz

بیشتر بخوانید: سلبریتی‌های باانگیزه: 20 مورد از چهره‌های مشهوری که کاهش وزن چشمگیری داشته‌اند

بیشتر بخوانید: چاقی و چند راه‎کار آسان برای رسیدن به وزن ایده‎آل و تناسب اندام

امتیاز: 4.6 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۲ دیدگاه

  1. Avatar جادوی خیلی سیاه گفت:

    عاخه چرااا، من آدل تپلی رو بیشتر دوس داشتم. همه نوستالژیامون نابود شد.
    ننوشتید چند کیلو بوده الان چند شده؟ یه کم دیگه لاغر کنه میتونه با آدل فردوسی پور هم رقابت کنه!
    طبق نظر شاعر که میگه: زن خوبه خوشگل باشه، سفید و کمی چاق!!! ایشونم نباید لاغر میکرد.

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      😂😂😅👍🏼 اینجوری ک ایشون لاغر کرده فک کنم کیلو نیست تن باید باشه واحدش! کلا تصورات همه نابود شد! ولی خب واقعا قابل تحسین اراده اش☘

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.