موفق ترین انیمیشن های دیزنی

موفق‌ترین انیمیشن‌های دیزنی از نگاه بینندگان کدام انیمیشن‌ها هستند

اگر بخواهیم صادق باشیم، در سال‌های اخیر دیزنی هیچ فیلم یا انیمیشن بدی نداشته است. در نتیجه اگر بخواهیم موفق‌ترین انیمیشن‌های دیزنی را انتخاب کنیم، گزینه‌های زیادی در لیستمان وجود خواهد داشت و انتخاب چندان ساده نخواهد بود. دوره‌ی فعالیت دیزنی به ۶ دوره تقسیم می‌شود که می‌توان به عصر طلایی، دوران جنگ، عصر نقره‌ای، عصر برنزی، رنسانس دیزنی، پس از رنسانس دیزنی و سرانجام دوران احیا اشاره کرد. در هر یک از این دوره‌ها، فیلم‌های دیزنی متفاوت بوده‌اند و می‌توان گفت که طبق موضوعاتی که در جهان می‌گذشت ساخته می‌شدند و همچنین از فناوری‌های موجود الهام می‌گرفتند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی موفق‌ترین انیمیشن‌های دیزنی از نگاه بینندگان بپردازیم.

طبق نظرسنجی ۸۰۰۰ نفر از بینندگان همیشگی انیمیشن‌های دیزنی از سراسر جهان، انیمیشن‌های زیر موفق‌ترین انیمیشن‌های دیزنی بوده‌اند:

  1. شیر شاه / The Lion King
  2. فروزن / Frozen
  3. موانا / Moana
  4. زوتوپیا / Zootopia

انیمیشن زوتوپیا در جایگاه آخر این لیست قرار گرفته و این کارتون ۱۳ درصد آرا را به خود اختصاص داد. البته از سوی دیگر انیمیشن‌هایی چون بامبی، دامبو، گوژپشت نوتردام، مولان و بسیاری از کارتون‌های دیگر نیز رای زیادی بدست آوردند و مورد توجه بسیاری از بینندگان قرار گرفتند. بینندگان همچنین معتقدند که دیزنی بهترین فیلم‌ها و انیمیشن‌ها را می‌سازد و ساخته‌های دیزنی دقیقا خط فکری مردم این روزها است.

موفق‌ترین انیمیشن‌های دیزنی

در این میان موانا در جایگاه سوم موفق‌ترین انیمیشن‌های دیزنی قرار گرفت و Frozen در جایگاه دوم قرار گرفته است. البته جای تعجب است که Frozen در جایگاه اول قرار ندارد زیرا انیمیشن Frozen انقلابی در انیمیشن‌های جهان بود و طوفان به پا کرد. از سوی دیگر موسیقی این انیمیشن بسیار محبوب شد و مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

موفق‌ترین انیمیشن‌های دیزنی

در نهایت موفق‌ترین انیمیشن‌های دیزنی، کارتون شیر شاه بوده که ۵۱ درصد آرا را به خود اختصاص داد. این انیمیشن به قدری محبوب بود که در سال ۲۰۱۹ نسخه‌ی لایواکشن آن نیز ساخته شد. به طور کلی ترکیب موسیقی، صداپیشگی، دیالوگ و داستان این انیمیشن، یک اثر فوق‌العاده را خلق کرد و به همین دلیل کارتون شیر شاه به بهترین و موفق‌ترین انیمیشن‌های دیزنی از نگاه بینندگان تبدیل شد. شما عزیزان نیز می‌توانید نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: معرفی تاثیرگذارترین فیلم ها از جدایی و شکست روابط عاطفی
بیشتر بخوانید: معرفی سریال Last Of Us که توسط شبکه‌ی HBO در حال ساخت است
بیشتر بخوانید: فیلم‌هایی ضعیف با بازیگرانی مشهور: فیلم های ایرانی اخیر که نباید تماشا کنید

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.