نگاه مثبت به زندگی

چگونه می‌توانیم در شرایط سخت نگاه مثبت به زندگی داشته باشیم؟

شرایط زندگی هرگز یکسان نبوده و نیست، نه همیشه خوب است و نه همواره بد. اما چه کار می‌توان کرد؟ چطور در هر شرایطی نگاه مثبت به زندگی داشته باشیم؟ چگونه روحیه خود را در شرایط ناهموار از دست ندهیم و پس از گذر از آن مرحله با قدرت به کار و زندگی ادامه دهیم؟

نگاه مثبت به زندگی در روزهای ابری را چگونه بدست آوریم؟

برای آنکه درک کنیم چگونه می‌توان در هر شرایطی نگاه مثبت به زندگی داشت، سه نقل قول از شخصیت‌های موفق و مشهور را در ادامه با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

مارک لی، موسس و مدیرعامل شرکت MDMartin

مارک لی

هیچ چیز با ارزشی بدون آزمایش و تحمل سختی بدست نیامده است. اولین گام در حرکت کردن و گذر از این شرایط اینست که مثبت باقی بمانید. بدون مثبت اندیشی شما همیشه در همان شرایط مصیبت بار باقی خواهید ماند. هیچ چیز خوبی از منفی نگری عاید شما نمی‌شود.

آماندا رویسی، بنیانگذار و رئیس AKR

آماندا رویسی

مثبت باقی بمانید، تمرکز خود را بر روی فکر کردن بگذارید و ذهن خودتان را آزاد و به دور از افکار منفی نگاه دارید. زمانی که مشکل حل شد، خودتان را به دلیل آنکه دقیقاً همه چیز طبق نقشه پیش نرفته است، سرزنش نکنید. شما نمی‌توانید همه چیز را در زندگی و کار کنترل کنید. سختی‌ها را با آغوش باز پذیرا شوید و برای رسیدن به یک نتیجه مثبت عاقلانه از آنها عبور کنید. هر چه سخت‌تر برای بدست آوردن چیزی تلاش کنید، نتیجه آن در پایان لذت بخش‌تر خواهد بود.

جنیفر بنز، موسس و مدیرعامل شرکت Benz Communications

جنیفر بنز

زمانی که من 19 ساله بودم تشخیص داده شد که سرطان دارم و مورد درمان قرار گرفتم. من نگاهی خوشبینانه و مثبت به نتیجه کار دارم. اما برای من حفظ این نگاه مثبت به زندگی سخت است و همواره تلاش می‌کنم. وقتی روحیه من خراب است و غرق در افکار منفی شده‌ام، یک راه برای تغییر ذهنیت خودم ایجاد می‌کنم.

 

داشتن یک نگاه مثبت به زندگی آن هم همیشه بدون شک کار آسانی نیست و تسلیم افکار منفی شدن راحت‌تر است. اما انسان توانایی این را دارد که در هر لحظه از زندگی و حتی در بدترین شرایط بتواند نقطه مثبتی پیدا کرده و خود را به آن امیدوار کند. به خاطر داشته باشید که هر چه بیشتر برای چیزی تلاش کنید و بیشتر تحمل کنید، در نهایت مزد بیشتری نصیبتان خواهد شد.

امتیاز: 3.8 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.