پرطرفدارترین اکانت‌های اینستاگرام

تماشا کنید: روند تغییر پرطرفدارترین اکانت‌های اینستاگرام از 2014 تا 2019

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آید که سال 2010 راه‌اندازی شد و 2 سال بعد از آن توسط فیسبوک خریداری شد. اینستاگرام هنوز هم یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو به حساب می‌آید که افراد مشهوری مانند هنرپیشه‌ها، ورزشکاران و … هم در آن فعالیت دارند. موفقیت در اینستاگرام با تعداد فالوئر و لایک سنجیده می‌شود. اما پرطرفدارترین اکانت‌های اینستاگرام کدام‌ها هستند و چه کسانی در طول این سال‌ها توانسته‌اند بیشترین کاربر را به سمت خود جلب کنند؟

پرطرفدارترین اکانت‌های اینستاگرام

در ویدئویی که در ادامه مطلب مشاهده خواهیم کرد، نگاهی خواهیم داشت بر روند پرطرفدارترین اکانت‌های اینستاگرام براساس تعداد دنبال کننده. این ویدئو از 16 جولای سال 2016 آغاز می‌شود، جاییکه جاستین بیبر، خواننده کانادایی با 17.7 میلیون فالوئر، پرطرفدارترین اکانت در اینستاگرام به حساب می‌آمد و کیم کارداشیان، بیانسه، ریحانا و آریانا گرنده نزدیک‌ترین رقیبان به بیبر بودند. اواخر سال 2014 بیبر جایگاه خود را به کیم تحویل داد و در این مدت خواهران دیگر کارداشیان و جنر نیز در لیست پرطرفدارترین اکانت‌ها حضور پیدا کردند. رتبه نخست برای مدتی در اختیار بیانسه و تیلور سوئیفت قرار گرفت، اما در نهایت سلنا گومز بود که توانست برای مدتی نسبتاً طولانی در این جایگاه باقی بماند.

وقتی پای ورزشکاران به ماجرا باز شد

در اواخر سال 2015 کم‌کم پای ورزشکاران و فوتبالیست‌های محبوب هم به جمع 10 اکانت پرطرفدار اینستاگرام باز شد و پس از نیمار، نوبت کریستانو رونالد بود که پس از مستطیل سبز، پله‌های ترقی را در اینستاگرام طی کند. CR7 در نهایت توانست در نوامبر سال 2018 عنوان محبوب‌ترین اکانت اینستاگرام با بیشترین تعداد دنبال کننده را از سلنا گومز گرفته و با 143 میلیون فالوئر از او سبقت بگیرد. رونالدو در حال حاضر 189 میلیون دنبال کننده و سلنا 160 میلیون دنبال کننده دارد. البته در میان او دو شخصیت مشهور، آریانا گرانده، خواننده آمریکایی و دواین جانسون (The Rock) بازیگر هالیوودی در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته‌اند. نکته جالب دیگر، حضور لیونل مسی، ستاره فوتبال آرژانتین در این لیست است که در اولین روزهای 2019 به 10 اکانت پرطرفدار اینستاگرام تبدیل شد و موفق شد در طول سال خود را به رتبه‌های بالاتر برساند.

بیشتر بخوانید: تخم‌مرغ کایلی جنر رکورد لایک تاریخ اینستاگرام را شکاند

در پایان از شما دعوت می‌کنیم ویدئوی روند تغییر پرطرفدارترین اکانت‌های اینستاگرام از 2014 تا 2019 را مشاهده کنید و نظرات خود را پیرامون آن با ما در میان بگذارید.

امتیاز: 4.3 از 5 (6 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.