کارداشیان میسگایدد

کیم کارداشیان از شرکتی که او را در اینستاگرام تگ می‌کرد، 2.8 میلیون خسارت می‌گیرد!

کیم کارداشیان وست نزدیک به 2.8 میلیون دلار از کمپانی میسگایدد (Missguided) دریافت می‌کند. این جریمه به دلیل شکایت کارداشیان از این شرکت فعال در صنعت مد صورت گرفته. کارداشیان ادعا کرده بود که شرکت میسگایدد با تگ کردن او در عکسهای اینستاگرام، از شخصیت و برند تجاری وی برای فروش هرچه بیشتر لباسهای خود استفاده کرده است.

نمایندگان شرکت میسگایدد در هیچ کدام از جلسات دادگاه و بازپرسی حاضر نشدند و به همین دلیل قاضی ایالت کالیفرنیا در یک حکم که بصورت پیش فرض صادر شده، این شرکت را به پرداخت 2.7 میلیون دلار خسارت به کارداشیان وست و 59600 دلار هزینه وکالت و دادرسی محکوم کرده است. همچنین میسگایدد در آینده اجازه استفاده از علائم تجاری کارداشیان وست برای فروش، بازاریابی یا توزیع محصولات خود را ندارد.

کیم کارداشیان در شکایت خود ادعا کرده بود که این شرکت از محبوبیت و برند او سود فراوانی کسب کرده. عکسهای اینستاگرامی و موجود در وبسایت میسگایدد که در آنها از مدلها و لباسهایی مشابه لباسهای کارداشیان استفاده کرده بودند نیز ضمیمه این پرونده شده بود. در یکی از موارد، مشتریان با کلیک بر روی عکس کارداشیان به صفحه میسگایدد منتقل می‌شدند.

میسگایدد یک کمپانی انگلیسی فعال در صنعت مد است که کار خود را از سال 2009 آغاز کرده
میسگایدد یک کمپانی انگلیسی فعال در صنعت مد است که کار خود را از سال 2009 آغاز کرده

در این حکم اشاره شده که «استفاده میسگایدد از برند کارداشیان باعث بروز این تصور اشتباه شده که شاکی با این کمپانی در ارتباط است و میسگایدد را حمایت و تایید می‌کند، به نحوی که قبلا هم برخی مشتریان در پست‌های خود در شبکه‌های اجتماعی و مقالات اینترنتی اینطور برداشت کرده بودند که کارداشیان وست در حال همکاری با میسگایدد است.»

هنوز مشخص نیست که چرا میسگایدد در این پرونده هیچ دفاعی انجام نداده. با اینحال این شرکت عکسی از کارداشیان که در صفحه اینستاگرام خود داشته را پاک کرده است.

بیشتر بخوانید: ماجراهای شکایت جانی دپ و امبر هرد، همسر سابقش همچنان ادامه دارد!

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar shadiM گفت:

    ملت بیکارن:/
    ینی کیم کاراشیان با وجود داشتن برند اینقد شوهرش بدهی دارع؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.