جانی دپ

حمایت پنه لوپه کروز از جانی دپ در پی ادعای امبر هرد در اعلامیه‌ای در دادگاه

در پی ماجرای اختلافات و جدایی جانی دپ و امبر هرد، حواشی و مشکلات کاری زیادی برای جانی دپ به وجود آمد. در ابتدا امبر هرد ادعا کرد که جانی او را مورد ضرب و شتم قرار داده و از جانی شکایت کرد. در آن زمان تصاویری از امبر هرد با صورتی کبود در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شد. در آن سال حامیان خشونت علیه زنان، جانی دپ را مورد انتقادات زیادی قرار دادند و این ماجرا تاثیر بدی در زمینه‌ی کاری بر جانی دپ داشت اما جانی در این دوران کاملا سکوت کرد. این سکوت تا جایی ادامه داشت که جانی تصمیم گرفت علیه اتهامات و ادعای دروغین امبر از او شکایت کند در واقع جانی این ادعای امبر هرد را یک ادعای فریبکارانه و دروغین معرفی کرد.

جانی دپ

اما این پایان ماجرا نبوده و در این سال‌ها امبر هرد بارها در رابطه با خشونت‌های خانگی در ازدواجش با روزنامه‌ها و مجلات صحبت کرد که روز‌به‌روز تاثیر بدتری بر دپ می‌گذاشت تا جایی که از بازی از فیلم دزدان دریایی کارائیب محروم شد. اما این ماجرا عمر کوتاهی داشت و در نهایت یک فایل صوتی از مکالمات امبر هرد و جانی منتشر شد که نشان می‌داد در تمام این سال‌ها، این جانی بود که مورد خشونت قرار گرفته بود و در واقع امبر هرد به آزار و اذیت جانی می‌پرداخت. در نهایت، فاش شدن این ماجرا نظر طرفداران دپ را به خود جلب کرد و همه برای حمایت از جانی قدمی برداشتند تا جایی که هشتگ عدالت برای جانی دپ #JusticeForJohnnyDepp در توییتر ترند شد.

بیشتر بخوانید: هشتگ عدالت برای جانی دپ در توییتر پس از انتشار کلیپ صوتی اعترافات امبر هرد

بیشتر بخوانید: ماجراهای شکایت جانی دپ و امبر هرد، همسر سابقش همچنان ادامه دارد!

حمایت پنه لوپه کروز از جانی دپ

اکنون پنه لوپه کروز در اعلامیه‌ای به دادگاه از جانی دپ که دوست و همبازی قدیمی‌اش بوده دفاع کرد و اشاره کرد که تا به حال در چند فیلم در کنار جانی حضور داشته و او یک دوست خوب به حساب می‌آید. پنه لوپه اشاره کرده که همیشه تحت تاثیر مهربانی و شوخ طبعی جانی قرار گرفته است. از سوی دیگر به گفته کروز، جانی همیشه با اطرافیانش مهربان است و شاید جزو بخشنده‌ترین افرادی است که می‌شناسد. پنه لوپه همچنین به ۶ ماه دوران بارداری‌اش اشاره کرد که در آن دوران با جانی در دزدان دریایی کارائیب همبازی بود و در این دوران چیزی جز احترام، آرامش، مهربانی و مراقبت در تک تک پروسه‌های کاری از او ندیده است. در نهایت پنه لوپه کروز اعلام کرده که من و همسرم خاویر باردم، جانی را خیلی دوست داریم و از داشتن چنین دوستی در زندگیمان خوشحالیم.

البته پنه لوپه کروز تنها کسی نبود که از جانی دفاع کرد و در این میان می‌توان به حمایت نامزد سابق جانی یعنی وینونا رایدر نیز اشاره کرد. به گفته‌ی او در مدت ۴ سال رابطه با جانی هیچگاه شاهد رفتار بدی از او نبوده است و اتهامات وارد شده به جانی باور‌پذیر نیست! در نهایت این پرونده همچنان باز است و باید صبر کنیم و ببینیم پایان ماجرای جانی و امبر هرد چه خواهد شد.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.