آنجلینا جولی

سلبریتی‌هایی که با جت شخصی خود سفر می‌کنند را بشناسید! (10 سلبریتی با جت شخصی)

بسیاری از ما دوست داریم که سفر کنیم و سفرهای هوایی برایمان بسیار هیجان انگیز است. اما بسیاری از سلبریتی‌ها و مشاهیر هستند که با جت شخصی خود سفر می‌کنند و لذت این گونه سفرها برایشان جذاب‌تر است. در این مطلب قصد داریم لیستی از 10 سلبریتی که با جت شخصی خود سفر می‌کنند را در اختیارتان قرار دهیم.

سلبریتی‌هایی با جت شخصی

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت مشغله زیادی دارد باید صادقانه بگوییم که او نمی‌تواند منتظر پروازهای عمومی باشد در نتیجه داشتن یک جت شخصی بهترین تصمیم برای او است. از آنجایی که تیلور سوئیفت مدام در سفر بری رسیدن به تورهای کنسرت خود است در نتیجه یک جت شخصی بهترین وسیله نقلیه برای او خواهد بود. جت 40 میلیون دلاری تیلور سوئیفت دارای 12 صندلی بوده که قطعاً برای همه دوستان و خانواده‌اش کافی خواهد بود

جت شخصی

بیل گیتس

بیل گیتس با این پولی که دارد باید بیش از یک جت شخصی داشته باشد. بنیان‌گذار مایکروسافت دارای یک جت 40 میلیون دلاری است که این جت 19 نفره بوده شبیه به اتاقی لوکس با مبل و فرش و تجهیزات کامل است که می‌تواند یک سفر خوب را برای بیل گیتس و خانواده‌اش به ارمغان آورد.

جت شخصی بیل گیتس

تایگر وودز

تایگر وودز یکی از ثروتمندترین ورزشکاران جهان است که حتی اگر همین امروز بازنشسته شود تا آخر عمرش پول کافی خواهد داشت. تایگر دارای جت میلیون دلاری Gulfstream G550 در نتیجه او می‌تواند هر زمان که اراده کند در هر نقطه‌ای از جهان باشد.

جت شخصی

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی دارای 6 فرزند است و آنها همیشه برای سفرهای خود نیاز به تعداد زیادی نشیمن خواهند داشت در نتیجه بهترین تصمیم داشتن یک جت شخصی است که فضای کافی را در اختیار آنجلینا و فرزندانش قرار دهد. جت 600000 دلاری آنجلینا که مدل Cirrus SR22 است برای او در وقت صرفه‌جویی خواهد بود و به‌سرعت از هر نقطه‌ای به نقطه دیگر جهان سفر خواهد کرد.

جت شخصی آنجلینا جولی

بیانسه و همسرش Jay-Z

Jay-Z در حال حاضر جزو میلیاردرهای جهان به حساب می‌آید که قطعاً به همراه بیانسه از یک جت اختصاصی بهره می‌برند. جت 40 میلیون دلاری آن‌ها با مدل Bombardier Challenger 850 در اختیارشان قرار دارد و برای آن‌ها سفرهای آرام و بی‌دردسری را به ارمغان خواهد آورد.

جت شخصی بیانسه

دیوید و ویکتوریا بکهام

دیوید و ویکتوریا بکهام واقعاً شایسته اعتبار بیشتری در هر زمینه‌ای هستند. آن‌ها به مدت 20 سال است که در یک زندگی مشترک هستند و با داشتن 4 فرزند زندگی خوب و موفقی را پشت سر گذاشته‌اند. قطعاً این خانواده به یک جت شخصی نیاز دارد که جت شخصی 18 میلیون دلاری  آن‌ها از مدل Bombardier Challenger 350 برایشان سفرهای خوبی را فراهم کرده است. در واقع خانواده بکهام مدام با این جت شخصی از هالیوود به انگلستان و بالعکس در سفر هستند. این در حالی است که بروکلین پسر بزرگشان اجازه پرواز دارد و خانواده را با این جت اختصاصی از جایی به جای دیگر می‌برد.

دیوید بکهام

اپرا

اپرا هم دارای یک جت شخصی است و جت 42 میلیون دلاری او سفر به هر نقطه از جهان را برایشان فراهم می‌سازد. اپرا که جزو ثروتمندترین‌های جهان است قطعاً از یک جت خوب برخوردار بوده و به اندازه کافی فضا دارد تا خانواده و دوستانش را با خود به سفر ببرد. اپرا یکی از الهام‌بخش‌ترین زنان جهان نیز به حساب می‌آید.

اپرا

جیم کری

با اینکه جیم کری این روزها زیاد فعال نیست اما هنوز بسیار ثروتمند است و دوران کاری خود را پشت سر گذاشته است. جیم کری هم برای فراهم کردن سفرهای آسان‌تر و بهتر از یک جت اختصاصی 59 میلیون دلاری بهره برده و یکی از گران‌ترین جت‌های شخصی را دارد. نکته جلب دیگر این است که جیم کری جت اختصاصی خود را ساعتی 8000 دلار اجاره می‌دهد و احتمالاً هزینه جت را مجدداً به‌دست آورده است.

جیم کری

سلین دیون

سلین دیون هم سزاوار یک جت شخصی است. این آهنگساز و خواننده پرزرق و برق که هنوز در این سن به فعالیت خود ادامه داده قطعاً به یک جت شخصی نیاز دارد. همسر سلین دیون در سال‌های اخیر در اثر سرطان فوت کرده و اکنون او با جت شخصی‌اش به تنهایی سفر می‌کند. جت اختصاصی سلین دیون 42 میلیون دلار بوده و مدل آن Bombardier BD 700 Global Express است. این جت دارای چندین حمام، یک اتاق بزرگ و یک آشپزخانه است.

سلین دیون

تام کروز

تام کروز هم در بین این لیست قرار دارد و جزو کسانی است که از یک جت شخصی برای سفرهایشان بهره می‌برند. جت اختصاصی او 36 میلیون دلار بوده و مدل Gulfstream IV است که ظرفیت 20 نفر را دارد و با طراحی لوکس در اختیار تام قرار گرفته است.

تام کروز
امتیاز: 4.1 از 5 (7 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۶ دیدگاه

  1. Avatar سعید25 گفت:

    اگه بیان از آسمان ما عبور کنن ب دلیل جاذبه ی بالای مملکت ،آخرین سفر هواییشون میشه 🙂

  2. Avatar حمید گفت:

    عمر آدمی ، محدوده.
    بالاخره یه روز میفهمن که جوانیشون رو هدر دادن.
    چه جت داشته باشی ، و چه پیاده باشی ، حتما یه روز از پا میفتی.
    اونوقت میفهمن که باید دنبال چیزای مهمتر میگشتن.
    همهء این ادابازیهایی که درمیارن ، فقط به خاطر یه چیزه :
    اینکه نمیدونن برای چی به این دنیا اومدن.

    • Avatar پژمان گفت:

      پس چه بهتر عمر محدودتو به بهترین شکل بگذرونی

    • Avatar محمد گفت:

      داداش چیزای مهمتر یعنی چی تو خودت پول داشته باشی شک نکن اولین چیز هواپیما میخری اونا زحمت کشیدن و پولشو دارن پس تا میتونن از زندگی شون به بهترین شکل لذت میبرن و طبق اراده خودشون زندگی میکنن،دوستت دارن صدتا میخرن،وسلام نامه تمام

  3. Avatar ه گفت:

    با جتاشون برن به …

  4. Avatar م گفت:

    من پراید ندارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.