spideman: far from home

مرد عنکبوتی: دور از خانه جدیدترین فیلم مارول با فروش بیش از یک میلیارد دلار

موفقیت‌های مارول هنوز هم ادامه دارد. فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home) نهمین فیلم این استودیو است که به فروش بیش از یک میلیارد دلار در سینماها دست پیدا می‌کند. همچنین این نسخه اولین فیلم مرد عنکبوتی است که فروشی میلیاردی دارد.

به دلیل روابط پیچیده کپی رایت بین سونی و مارول در مورد ابر قهرمان عنکبوتی، درآمد حاصل از فروش این فیلم به کمپانی سونی مربوط می‌شود و چیزی از آن عاید دیزنی نمی‌شود. این دومین فیلم سونی در تاریخ این شرکت است که فروش میلیاردی را تجربه می‌کند. پیش از این فیلم جیمز باندیِ اسکای‌فال در سال 2012 تنها محصول این کمپانی بود که بیش از یک میلیارد در سینماها فروش داشته. البته دیزنی نیز سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و از لحاظ مالی در بهترین وضع ممکن قرار دارد.

spideman: far from home

 مرد عنکبوتی: دور از خانه پس از فیلم‌های انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) و کاپیتان مارول (Captain Marvel) سومین عنوان مارول در سال 2019 است که بیش از یک میلیارد دلار در سینماها فروش داشته. هر سه فیلم دیگر انتقام جویان، پلنگ سیاه، مرد آهنی 3 و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی از دیگر محصولات مارول هستند که فروشی بیش از یک میلیارد دلار را تجربه کرده‌اند.

اما مارول به این موفقیت‌ها راضی نیست. این کمپانی حتی برنامه‌های فیلم سازی خود برای سال 2021 را منتشر کرده که عنوان‌های عنکبوت سیاه و چهارمین فیلم Thor نیز در بین آنها هستند. به همین دلیل انتظار می‌رود که مارول در آینده تعداد فیلم‌های میلیارد دلاری خود را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: انتقام جویان: پایان بازی با پشت سر گذاشتن آواتار، پرفروش‌ترین فیلم دنیا شد

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.