بازگشت مرد عنکبوتی به مارول

با قرارداد جدید بین دیزنی و سونی، مرد عنکبوتی به دنیای سینمایی مارول بازمی‌گردد

بالاخره سونی پیکچرز و استودیوی مارول برای ساخت سومین فیلم سینمایی مشترک مرد عنکبوتی به توافق رسیدند. این دو غول رسانه‌ای قراردادی امضا کردند که طی آن، مرد عنکبوتی به دنیای سینمایی مارول باز می‌گردد.

کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس تهیه در استودیو مارول پس از رسیدن به این توافق اظهار داشت:

خیلی خوشحالم که ماجراهای مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول ادامه پیدا می‌کند. من و همه ما در استودیوهای مارول خیلی مشتاق هستیم که می‌توانیم روی این پروژه کار کنیم.

اسپایدرمن نمادی قدرتمند و قهرمانی است که داستان آن برای مخاطبان سراسر دنیا در هر سنی جذاب است. همچین او تنها قهرمانی است که می‌تواند در دنیاهای سینمایی مختلف نیز حضور داشته باشد!

این دو کمپانی پیش از این اعلام کرده بودند که با توجه به عدم توافق بر روی یک قرارداد مالی جدید، مرد عنکبوتی به کلی دنیای سینمایی مارول را ترک خواهد کرد. در قرارداد اولیه، سونی تنها پنج درصد از درآمد فروش فیلمها و محصولات جانبی را به دیزنی پرداخت می‌کرد، در حالی که دیزنی در قرارداد جدید به دنبال شراکت 50-50 در فیلمها و محصولات مربوط به این ابر قهرمان بود.

مرد عنکبوتی

در صورت عدم توافق چه اتفاقی می‌افتاد؟

جدایی این دو کمپانی از یکدیگر به این معنی بود که فایگی در آینده هیچ کنترلی بر روی اسپایدرمن نخواهد داشت و سونی تمامی مسائل مربوط به این ابرقهرمان را مدیریت می‌کرد. در صورتی که این توافق انجام نمی‌شد، مرد عنکبوتی به صورت انحصاری تنها در دنیای جدید سونی دیده می‌شد. در این دنیا کاراکترهای دیگری مثل ونوم (Venom) نیز حضور دارند. با توجه به اینکه اسپایدرمن به تازگی نقش‌های پررنگی در دنیای سینمایی مارول ایفا کرده بود، عدم حضور این شخصیت در فیلم‌های آینده این استودیو می‌توانست خسارات بزرگی به دیزنی که مالک مارول است، وارد کند. هنوز اطلاعات زیادی از این توافق منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد که سونی به بیشتر خواسته‌های خود در این قرارداد رسیده است.

طرفداران این شخصیت نیز هفته گذشته با راه اندازی کمپینی در توییتر خواستار بازگشت مرد عنکبوتی به دنیای مارول شده بودند.

فیلم بعدی مرد عنکبوتی که آخرین قسمت از سه گانه بازگشت به خانه (Homecoming) خواهد بود، در تاریخ 16 جولای 2021  یا بیست و پنجم تیر سال 1400 منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مرد عنکبوتی: دور از خانه جدیدترین فیلم مارول با فروش بیش از یک میلیارد دلار

بدون امتیاز
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.