چگونه بهترین تیشرت زنانه را برای استایل روزمره خود انتخاب کنیم؟

تیشرت‌ها یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین عناصر در پوشش محسوب می‌شوند. شاید باور نکنید، اما درست مانند تمام آیتم‌هایی که ما در طول روز آن‌ها را به‌عنوان پوشش خود انتخاب می‌کنیم، تیشرت‌ها هم تاریخچه مخصوص به خود را دارند. تیشرت به دلیل سبکی، خنکی و قابل استفاده بودن در بیشتر موقعیت‌ها، هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها انتخابی منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. این پوشش در طرح‌ها و مدل‌های مختلف تولید می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تا استایل روزانه آزادانه‌ای‌ را تجربه کنید. به‌ویژه اگر خانم باشید و برای فعالیت‌های روزمره خود استایل ساده، شیک، سریع و خاص را ترجیح دهید، بدون شک پوشیدن تیشرت شیک زنانه اولین گزینه شما خواهد بود. البته انتخاب تیشرت‌ها هم با وجود راحتی در انتخاب و استایل، قوانین خاص خود را دارد.

تعریف جامع تیشرت

تیشرت‌ها هم مانند شومیز زنانه، گزینه پرکاربرد و البته جذابی هستند که کارایی زیادی دارند و اگر وارد بوتیک لباس‌فروشی شوید، متوجه خواهید شد که نیمی از لباس‌های بوتیک به انواع و اقسام تیشرت‌ها اختصاص داده شده‌اند. به‌طور کلی، تیشرت به پوشش راحت و ساده‌ای گفته می‌شود که به‌ویژه در شش ماهه اول سال طرفداران بسیار زیادی دارد. تیشرت‌ها را با پارچه‌های ارزان، سبک و کشی تهیه می‌کنند و قد آن‌ها معمولا از 60 تا 70 سانتی‌متر است. از آنجا که تی‌شرت‌ها باید به راحتی قابل تمیز شدن باشند، بیشتر آن‌ها را از پارچه ژرسه یا کشباف تهیه می‌کنند؛ البته پارچه‌های پشمی لطیف و الیاف نخ هم که سبک‌ و خنک‌ هستند، برای این منظور در نظر گرفته می‌شوند.

مراحل تولید تیشرت، اتوماتیک و کاملا مکانیزه است و آن‌ها را با استفاده از تجهیزاتی مثل دستگاه برش پارچه، لیزر و حتی واترجت تولید می‌کنند. تی‌شرت‌ها به لحاظ فرم یقه و حالت آستین، انواع و اقسام مختلفی دارند. معمولا یقه آن‌ها گرد است و آستین کوتاهی برایشان در نظر گرفته می‌شود. به همین دلیل فرم این نوع پوشش از روبه‌رو شبیه حرف T انگلیسی است و سبب شده تا به آن تی شرت بگویند.

در ادامه قبل از اینکه درباره بهترین استایل روزمره بانوان با تیشرت صحبت کنیم، اجازه بدهید انواع تیشرت را به شما معرفی کنیم. تی‌شرت‌ها هم مانند شلوار زنانه، انواع و اقسام مختلفی دارند و در دسته‌بندی‌های گوناگونی عرضه می‌شوند.

انواع و اقسام تی‌شرت‌ها

همان‌طور که گفتیم، انواع مدل تیشرت زنانه آیتم‌های ساده و پرکاربردی هستند؛ اما تفاوت‌هایی هم با یکدیگر دارند که همین تفاوت‌ها سبب شده است تا مدل‌های مختلفی از آن‌ها در بازار موجود باشند. از مدل‌های تیشرت‌های زنانه می‌توان به:

  • تیشرت یقه گرد
  • تیشرت‌ یقه ۷
  • تیشرت یقه اسکوپ
  • تیشرت یقه Y
  • تیشرت راگلان
  • تیشرت یقه رینگر
  • تیشرت بدون آستین یا تیشرت رکابی
  • تیشرت‌ بدون شانه
  • تیشرت یوک
  • تیشرت یقه اسکی
  • تیشرت یقه برگردان یا یقه‌دار یا به ‌اصلاح پلوشرت

اشاره کرد. در انتخاب تیشرت مناسب با مدل‌های گوناگون هم فاکتورهای مختلفی مانند بلندی یا کوتاهی گردن، عرض شانه‌ها، قد و فرم اندام تاثیرگذار هستند. ما در ادامه به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید استایل روزمره را با تیشرت زنانه انتخاب کنید.

ست کردن تی‌شرت برای استایل روزمره

حالا که اطلاعات مفیدی را درباره انواع تیشرت‌ها و مدل‌های مختلف آن به‌دست آوردیم، اجازه بدهید نحوه ست کردن این آیتم کژوال را برای موقعیت‌های روزمره با هم مرور کنیم. البته برای تهیه تی‌شرت باید عوامل مهم دیگری مانند فرم اندام، موقعیتی که باید در آن حاضر شویم و فعالیتی را هم که قرار است انجام دهیم، لحاظ کنیم.

تی‌شرت و کت و شلوار

بدون شک پوشیدن کت و شلوار برای خانم‌ها شخصیتی ویژه و استایلی منحصربه‌فرد خلق می‌کند و ظاهری امروزی، نیمه‌کلاسیک و شیک را برای شما رقم می‌زند و ترکیبی جادویی محسوب می‌شود؛ استایلی که با تمام ساده بودنش جاذبه‌های خود را دارد و این روزها طرفداران آن بی‌شمار هستند. برای داشتن تیپ خاص و شیک با کت و شلوار، توصیه ما استفاده از تی‌شرت است. تیشرت‌های ساده با رنگ‌های روشن، نود یا خنثی که می‌توانند استایل ساده و شیک شما را باکلاس و چشمگیر نشان دهند.

تیشرت و پیراهن

تفاوتی نمی‌کند که می‌خواهید همراه با تیشرت و پیراهن خود، شلوار کتان، شلوار جین یا شلوار پارچه‌ای بپوشید؛ در هر صورت، این استایل روزمره و ساده که ترکیب تیشرت و پیراهن است، می‌تواند شما را ساده و خودمانی نشان دهد؛ استایلی کژوال که با داشتن جزئیات کم و تجملات ناچیز، بسیار آراسته، شیک و خانمانه است.

تیشرت و شلوارک

اگر قرار است در دورهمی دوستانه حاضر شوید و ترجیح می‌دهید که استایلی کژوال و روزمره داشته باشید، تیشرت خود را با شلوارک ست کنید. ضمن اینکه به راحتی می‌توانید تیشرت و شلوارک خود را کاملا هماهنگ با یکدیگر در نظر بگیرید و از ترکیب رنگ و استایل چشم‌نواز آن لذت ببرید. برای مثال اگر در شش ماهه اول سال یعنی بهار و تابستان هستید، تیشرت و شلوارکی با رنگ‌های شاد و روشن و طرح‌های بهاره و تابستانه می‌تواند استایل روزمره کژوال و جذابی باشد.

تیشرت و دامن

هیچ‌کس نمی‌تواند منکر زیبایی استایل تی‌شرت و دامن شود. البته همه چیز به موقعیت شما بستگی دارد؛ اما برای استایل روزانه و روزمره، ترکیب تی‌شرت و دامن جذاب و منحصربه‌فرد است. فارغ از اینکه دامن شما کوتاه است یا بلند، می‌توانید آن را با تیشرت ساده استایل کنید و با کفش‌های ورزشی و اسپورت و کیف ساده هم‌رنگ با کفش یا تیشرت، تکمیل استایل خود را انجام دهید. در عین‌حال، اگر دوست داشتید این پوشش را برای دورهمی و جمع رسمی یا مهمانی مجلسی در نظر بگیرید، بهتر است دامن شما بلندتر باشد و ترجیحا با آن تیشرتی طرح‌دار را انتخاب ‌کنید.

تیشرت و شلوار جین

این استایل هم برای فعالیت‌های روزانه و روزمره منحصربه‌فرد و جذاب است؛ استایلی ساده و در عین‌حال کلاسیک که می‌توانید آن را با تیشرت ساده و شلوار جین به هر رنگی که دوست داشتید، ست کنید و مطمئن باشید که انتخاب شما همیشه مد روز است و هیچ‌گاه تکراری و خسته‌کننده نخواهد بود. البته برای اینکه استایل اسپورت‌تری داشته باشید، توصیه ما این است که تیشرت شما طرح و نقش داشته باشد و شلوار جین شما هم زاپ‌دار انتخاب شود. چون انتخاب تیشرت طرح‌دار در این استایل شما را بسیار خاص‌تر نشان خواهد داد.

تیشرت با شلوار کتان و یا پارچه‌ای

انتخاب تیشرت با شلوار کتان یا شلوار پارچه‌ای هم برای استایل روزانه یا روزمره بانوان می‌تواند ظاهری نیمه‌رسمی و جسورانه را برای شما خلق کند که ضمن راحت بودن، هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد. برای این استایل حتی می‌توانید از پلوشرت‌ها هم استفاده کنید؛ چون این ظاهر و استایل در هر موقعیتی که باشید، به کار شما می‌آید و جالب توجه است.

زیباترین استایل و بهترین احساس

با اینکه تیشرت‌ها آیتم‌های ساده‌ای به نظر می‌رسند، اما به خوبی و به راحتی می‌توانند استایل ما را تغییر دهند و آن را زیر و رو کنند. در هر حال فراموش نکنید که برای داشتن استایل منحصربه‌فرد و جذاب خانمانه، رازهایی هم وجود دارند که قبل از هر چیز باید نکات و فاکتورهای مختلفی را لحاظ کنیم. فرم اندام، قد، رنگ پوست و هزار و یک نکته دیگر که شاید در نگاه اول چندان ضروری و بااهمیت به نظر نرسند؛ اما در عمل می‌توانند استایل ما را در همان نگاه اول شلخته و به‌هم‌ریخته یا لوکس و منحصربه‌فرد نشان دهند.

سلب مسئولیت:
تیم دینو در تهیه محتوای رپورتاژ آگهی نقشی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بدون امتیاز
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.