ارزشمندترین برندهای جهان

لیست ارزشمندترین برندهای جهان در سال 2020 منتشر شد

هر سال لیستی از برترین و ارزشمندترین برندهای جهان از سوی شرکت اینتربرند منتشر می‌شود. به تازگی لیست ارزشمندترین برندهای جهان در سال 2020 منتشر شده که شرکت اپل در جایگاه اول این لیست قرار گرفته است. اکنون شرکت اپل با سود ۳۸ درصدی، ۳۲۲.۹۹۹ میلیارد دلار ارزش دارد.

پس از شرکت اپل، شرکت آمازون با ارزش ۲۰۰.۶۶۷ میلیارد دلار در جایگاه دوم قرار گرفته است. به لطف ویروس کرونا و افزایش خرید اینترنتی، سود شرکت آمازون چندین برابر شده و افزایش ۶۰ درصدی داشته است. در جایگاه سوم این لیست شرکت مایکروسافت با ارزش ۱۶۶ میلیارد دلار و ۵۳ درصد سود بیشتر قرار دارد. در نهایت شرکت گوگل در جایگاه چهارم قرار گرفته است. این شرکت سود منفی ۱ درصد را در سال 2020 تجربه کرده و با ارزش ۱۶۵.۴۴۴ میلیارد دلار در جایگاه چهارم ارزشمندترین برندهای جهان در سال 2020 قرار گرفته است.

در جایگاه پنجم ارزشمندترین برندهای جهان در سال 2020، شرکت سامسونگ قرار گرفته که این شرکت در سال ۲۰۲۰، دو درصد سود داشته و ۶۲.۲۸۹ میلیارد دلار ارزش دارد. شرکت کوکاکولا با ارزش ۵۶.۸۹۴ میلیارد دلار و سود منفی ۱۰ درصد در جایگاه ششم قرار گرفته است.

ارزشمندترین برندهای جهان

در این لیست شاهد شرکت‌های بزرگ تولید خودرو نیز هستیم و می‌توان گفت که جایگاه هفتم این لیست با ارزش ۵۱.۵۹۵ میلیارد دلار به شرکت تویوتا تعلق گرفته است. این شرکت هم سود منفی را در سال ۲۰۲۰ تجربه کرده است. پس از آن برند مرسدس بنز در جایگاه هشتم بوده و جایگاه نهم این لیست نیز متعلق به مک‌دونالد است. شرکت دیزنی در رتبه دهم و شرکت BMW در جایگاه یازدهم قرار دارد. شرکت‌های اینتل، فیسبوک و IBM نیز به ترتیب جایگاه‌های ۱۲، ۱۳ و ۱۴ را به خود اختصاص دادند. نکته‌ی جالب دیگر آن است که برند اینستاگرام در میان ارزشمندترین برندهای جهان سال 2020 در جایگاه ۱۹ قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: شرکت سونی در حال ساخت یک لباس مجهز به تهویه هوا برای فصول گرم
بیشتر بخوانید: خودروی الکتریکی شرکت آمازون مجهز به هوش مصنوعی و دستیار صوتی الکسا

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۴ دیدگاه

  1. Avatar علی گفت:

    کیفیت مطالبتون به شدت پایین اومده الان حتی ترجمه هم غلطه اونا میلیارد دلاره نه میلیون تو عکس هم اون ممیز نیستش 322999 میلیون دلار که میشه 330 میلیارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.