خودروی الکتریکی شرکت آمازون

خودروی الکتریکی شرکت آمازون مجهز به هوش مصنوعی و دستیار صوتی الکسا

شرکت آمازون به تازگی از خودرویی با ظاهر کلاسیک اما با عملکردی مدرن رونمایی کرد. این خودروی الکتریکی شرکت آمازون با همکاری یک شرکت خودروسازی آمریکایی ریویان (Rivian) ساخته شده است و به زودی در سال‌های آینده‌ی در زمینه‌ی ارسال خرید‌های اینترنتی آمازون مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در واقع به طور کلی هدف اصلی ساخت این خودرو برای احترام به محیط زیست و کاهش تولید دی اکسید کربن بوده و قرار است از آن فقط برای تحویل کالاهای خریداری شده توسط مشتریان استفاده شود.

بیشتر بخوانید: ون کمپر Nugget فورد: تبدیل Transit Custom به یک کابین مسافرتی مخصوص
بیشتر بخوانید: ون الکتریکی مدولار eBussy می‌تواند به 10 وسیله نقلیه مختلف تبدیل شود

طبق اخبار منتشر شده ظاهرا شرکت خودروسازی آمریکایی ریویان (Rivian) قرار است تا در ده سال آینده ۱۰۰۰ هزار دستگاه از این خودروی آمازون را تولید کند.

خودروی الکتریکی شرکت آمازون

در مورد طراحی این خودروی الکتریکی شرکت آمازون باید بگوییم که سه طبقه قفسه برای قرار گرفتن بارها در نظر گرفته شده و از سوی دیگر دو نمایشگر مقابل راننده قرار دارد تا به راحتی بتواند مسیریابی را انجام دهد. نکته‌ی جالب دیگر در مورد این خودرو، پشتیبانی از هوش مصنوعی و مجهز بودن به دستیار صوتی هوشمند اختصاصی آمازون یعنی الکسا است. این خودرو به لطف دستیار صوتی الکسا می‌تواند فرمان‌های صوتی را به خوبی تشخیص دهد و اجرا کند.

از دیگر ویژگی‌های این خودروی الکتریکی می‌‌توان به نمای ۳۶۰ درجه برای راننده اشاره کرد و دید گسترده‌ای را به راننده خواهد داد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد این خودروی الکتریکی در دست نیست اما قطعا این خودرو قدم بزرگی در راستای حفظ محیط زیست خواهد برداشت. شما عزیزان می‌توانید نظرات خود را در رابطه با این خودروی الکتریکی شرکت آمازون به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: اتومبیل رباتیک چهار پا 4×4 هیوندای برای حرکت روی انواع ناهمواری‌ها ساخته می‌شود
بیشتر بخوانید: اسب کشنده آینده گرایانه: طراحی پلتفرم الکتریکی مدولار که می‌تواند هر خودرویی را بکشد

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.